Inderdaad, van mij part ziet het eruit als Morrowind (naja, ietsjes mooier magquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:46 schreef leeell het volgende:
druk maken om graphics![]()
Gameplay ben ik benieuwd naar
quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:46 schreef leeell het volgende:
druk maken om graphics![]()
Gameplay ben ik benieuwd naar
Ik gok zomaar dat voor het einde van het jaar de eerste texturemods al op internet staanquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:42 schreef Smoofie het volgende:
Het enige wat ik wil weten is hoe de graphics zijn op de PC.
Schijnt supergoeie compressie te hebben, dus laten we het hopen. En sowieso komen er over een tijdje wel high res texture packs uit enzo.quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:45 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Likewise, als je kijkt naar de filegrootte denk ik dat het aardig gaat tegenvallen tbh.
Zal morgen wel even een fotootje plaatsen van de embargo lijstquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:11 schreef Aneurysma het volgende:
Is er al een bron die meer zekerheid geeft over de release bij de Free Record Shop?
Klopt, Game Mania is van de FRS.quote:Op vrijdag 4 november 2011 11:24 schreef themole het volgende:
Game Mania is toch van Free record shop, dat zou betekenen dat ik skyrim dinsdag al zou kunnen spelen.
Chill.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:04 schreef qwry het volgende:
[..]
Zal morgen wel even een fotootje plaatsen van de embargo lijst
Maar toen werd er ook gewoon non stop over Oblivion en Morrowind geluldquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:10 schreef vosss het volgende:
Bij deze reeks zaten we al bij nummer 2 toen we alleen nog maar een teaser gezien hadden.
De trailer kwam net uit bij het openen van nummer 3. Ofja, half uurtje na het openen van het derde deel.
Hoeveel delen van GTA V waren er toen er nog niets behalve een teaser was?
PCquote:Poll: Voor welk platform koop jij Skyrim?
• PC
• Playstation 3
• Xbox 360
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En er werd niet over San Andreas en IV geluld in die GTA V topics?quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:24 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Maar toen werd er ook gewoon non stop over Oblivion en Morrowind geluld
Morrowindquote:Op vrijdag 4 november 2011 13:24 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Maar toen werd er ook gewoon non stop over Oblivion en Morrowind geluld
Ik heb toch pas volgend weekend tijd om serieus te gamen dus het zal me jeuken, maar ga wel even proberen om alvast de game in huis te halen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:38 schreef vosss het volgende:
[..]
En er werd niet over San Andreas en IV geluld in die GTA V topics?
Anyway, nog een paar dagen.
Als ie eerder over de toonbank gaat dan hoop ik toch van harte dat Bethesda dat steam activeren ook eerder vrij geeft
Ow en ik hoop dat mijn Skyrim boek met hardcover ook binnen komt komende week
Ja ofc, maar Bethesda moet dat doen en niet de community, New Vegas was ook een piece of shit qua graphics toen het uitkwamquote:Op vrijdag 4 november 2011 12:53 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Schijnt supergoeie compressie te hebben, dus laten we het hopen. En sowieso komen er over een tijdje wel high res texture packs uit enzo.
Waarom? Oblivion zag er voor zijn tijd erg mooi uit, dus waarom zouden we die verwachting nou niet mogen hebben?quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:20 schreef Aneurysma het volgende:
Wtf loop heen, ga Crysis Zoveel kopen als je monstergraphics wil. Wie in TES een fuck geeft om de graphics zit sowieso verkeerd.
Ja, gameplay moet ook goed zijn, maar wat heeft het voor zin als ze het uitbrengen en het er nite veel beter uit ziet als oblivion? Als de graphics outdated zijn is het ook minder leuk om gebieden te verkennen etc..quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:20 schreef Aneurysma het volgende:
Wtf loop heen, ga Crysis Zoveel kopen als je monstergraphics wil. Wie in TES een fuck geeft om de graphics zit sowieso verkeerd.
Het ziet er heus wel beter uit dan Oblivion.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, gameplay moet ook goed zijn, maar wat heeft het voor zin als ze het uitbrengen en het er nite veel beter uit ziet als oblivion? Als de graphics outdated zijn is het ook minder leuk om gebieden te verkennen etc..
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:20 schreef Aneurysma het volgende:
Wie in TES een fuck geeft om de graphics zit sowieso verkeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |