grapjasquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bohhhhhhhhh nog (maar) 6 dagen te gaan
quote:
systeemtijd veranderen?quote:
Jawat jonguh... n'wah!quote:
ouwe truc jaquote:
Smeerlapperij, dat is het.quote:
Kom jij maar naar 't zuiden, met je hoofd!quote:
quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Boh gek! En dan zo een rape mod erop zetten (ja, die bestaan in oblivion)
Ah, gadverdamme.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Idd moet me zonen wel kunne rapen gr g martijn.orgquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:20 schreef ems. het volgende:
Sowieso onrealistisch dat dat er niet standaard in zit. Wat anders moet je met al die powers dan een hoop sterke zonen broeden om je legacy te completen.
Serri? Ik dacht alleen de "kill all children" modquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:18 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Rapers gonna rape.quote:Op zaterdag 5 november 2011 00:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Idd moet me zonen wel kunne rapen gr g martijn.org
Let me rephrase: ik weet dat er rape mods bestaan voor 'normale npcs' in oblivion. Maar t zal me niets verbazen dt er ook een mo is icm kinderen ofzoquote:Op zaterdag 5 november 2011 00:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Serri? Ik dacht alleen de "kill all children" modRape gaat wat te ver
Al blijven de genen wel puur door incest.
True kanker is poëtischquote:Op vrijdag 4 november 2011 23:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gij zult Ricko's poëtische uitspattingen waarderen!
Alleen als het het zwarte gat is dat in het centrum van het melkwegstelsel staat en al mijn atomen erin worden getrokkenquote:
Je lul bestaat uit atomen. Just saying.quote:Op zaterdag 5 november 2011 01:02 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Alleen als het het zwarte gat is dat in het centrum van het melkwegstelsel staat en al mijn atomen erin worden getrokken
Mijn buren (links, rechts en onder) hebben zojuist geluisterd naar de Skyrim themequote:
Ah mooi, is er toch een kans dat ik mijn tentamen haal.quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:51 schreef qwry het volgende:
FRS faal, zie hier in m'n systeem staan dat ie toch gewoon op de 11e uitkomt, sorry jongens (Embargo lijst van afgelopen donderdag zegt nog dat ie op de 9e uitkomt, op de lijst van vandaag staat ie helemaal niet meer).
Of ben je niet gevraagd?quote:Op zaterdag 5 november 2011 12:54 schreef Catch_me het volgende:
Jongens de dark brotherhood is niet speelbaar!
Bethesda heeft gezegd dat ze erin zitten, en dat zitten ze ook. Alleen niet speelbaar dus! Alleen boeken en wat side characters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |