SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierEmotionele exclusiviteit monogamie-adept
Kut voor je.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was het woordje "niet" vergeten er voor te zetten.
Dus je wil iemand losweken die in een relatie zit, haar niet persé als vriendin en ze is een collega? Daar kan weinig positiefs uit voortkomen lijkt me zo.quote:
Daarom weet ik dus niet meer wat ik moet enzo.quote:
Ik kan haar nog niet goed genoeg om te zeggen dat zo'n relatie gaan werken.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus je wil iemand losweken die in een relatie zit, haar niet persé als vriendin en ze is een collega? Daar kan weinig positiefs uit voortkomen lijkt me zo.
Jij en sex voor de sex gaan niet goed samen?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan haar nog niet goed genoeg om te zeggen dat zo'n relatie gaan werken.
Maar alleen sex gaat het niet worden, dat gaat niet goed (ligt geheel aan mij overigens).
Ik kan geen sex hebben met iemand die een vriend heeft nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:43 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij en sex voor de sex gaan niet goed samen?
Enig idee waarom ze dat deed?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom weet ik dus niet meer wat ik moet enzo.
Mijn gevoel voor haar valt niet eens te beschrijven, maar het voelt geweldig.
Ah op die manier. Is ook geen aanrader idd.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik kan geen sex hebben met iemand die een vriend heeft nee.
quote:
Het komt ook wel een beetje raar over als iemand niks tegen je zegt, wel aankijkt en ineens een fb uitnodiging stuurt.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom weet ik dus niet meer wat ik moet enzo.
Mijn gevoel voor haar valt niet eens te beschrijven, maar het voelt geweldig.
Altijd in de middag. Vanavond barst de hel weer losquote:Op woensdag 2 november 2011 12:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik open eens een topic en het bloedt gelijk dood.![]()
Heb net mijn nieuwe tweedehandse muzieksetje aangesloten. Nu even langs de apotheek.
Jaquote:Op woensdag 2 november 2011 13:19 schreef formerjellybean het volgende:
Nog eventjes danen dan een live minimeeting
Omdat ze me niet zo goed kent misschien.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enig idee waarom ze dat deed?
Ik voeg meestal de mensen toe van die clinics, dus zo vreemd is dat niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 12:53 schreef HiddenResponse het volgende:
[..]
Het komt ook wel een beetje raar over als iemand niks tegen je zegt, wel aankijkt en ineens een fb uitnodiging stuurt.
Mijn god, die tekst, kan het pijnlijker?quote:Op woensdag 2 november 2011 12:48 schreef Cactus1 het volgende:
Hier Heloef een crosspost uit een ander topic
[..]
En ze wil niet eens je beter leren kennen. Matige actie van hoor. Ik stel voor: probeer nog 1 keer met haar in contact te komen en als ze daar geen zin in heeft lekker vergeten.quote:Op woensdag 2 november 2011 13:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ze me niet zo goed kent misschien.
[..]
Ik voeg meestal de mensen toe van die clinics, dus zo vreemd is dat niet.
Lol; en degene die het niet gered hebben, hebben zelfmoord gepleegd?quote:Op woensdag 2 november 2011 13:34 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Topic heeft zn doel bereikt. Mental issues van het regelen zijn gefixt. Tegenwoordig is iedreen een baasje en gaat het over seks-ethiek.
Lang leve de vooruitgang
Bijles bij cactusje. Danny betaaldquote:Op woensdag 2 november 2011 13:57 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Lol; en degene die het niet gered hebben, hebben zelfmoord gepleegd?
Wat volgens mij het hele issue is wanneer je iemand niet echt kent, maar wel leuk vind (en wel op zo'n manier dat je er hier over gaat posten), je het al heel snel dramatiseert. Je maakt het te serieus; je laat je overmannen door gevoelens etc. Wil je echt kans maken bij een meid, dan moet je juist heel relax en jezelf kunnen zijn, met name in het begin. Hou het leuk en losjes...quote:Op woensdag 2 november 2011 13:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En ze wil niet eens je beter leren kennen. Matige actie van hoor. Ik stel voor: probeer nog 1 keer met haar in contact te komen en als ze daar geen zin in heeft lekker vergeten.
Ben geen liefdadigheidsinstellingquote:Op woensdag 2 november 2011 14:00 schreef WokkelKardinaal het volgende:
Bijles bij cactusje. Danny betaald
Je bent een commerciele instelling...je wil geld voor seks?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben geen liefdadigheidsinstelling
Nee, ik wil liefde voor seksquote:Op woensdag 2 november 2011 14:05 schreef Axel1988 het volgende:
Je bent een commerciele instelling...je wil geld voor seks?
Effe voor de duidelijkheid, dat is dus eerst liefde hebben en dan seks?quote:
In tijden van crisis kun je beter vooraf laten betalen. Dat is hoe ik het tenminste doe.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:13 schreef kree het volgende:
[..]
Effe voor de duidelijkheid, dat is dus eerst liefde hebben en dan seks?
Of je wil wel seks en daar dan liefde voor terug krijgen?
Betalen in liefde of in seks?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:16 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
In tijden van crisis kun je beter vooraf laten betalen. Dat is hoe ik het tenminste doe.
Of betalen met eiwittequote:
Of E1,50 voor een pak met eieren bij de supermarktquote:Op woensdag 2 november 2011 14:22 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Een hele bek vol kost bij mij een uurtje liefde.
Over 1,50¤ gesproken; heb je die oneliner nog gestuurd?quote:Op woensdag 2 november 2011 14:24 schreef kree het volgende:
[..]
Of E1,50 voor een pak met eieren bij de supermarkt
Ja werd gelijk gekicked daarnaquote:Op woensdag 2 november 2011 14:24 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Over 1,50¤ gesproken; heb je die oneliner nog gestuurd?
Wat bedoel je met gekicked? De oneliner wordt geaccepteerd of niet geaccepteerd; zo simpel is het.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:25 schreef kree het volgende:
[..]
Ja werd gelijk gekicked daarna![]()
Hahaha nouja, zie nog wel of er eens iemand komt die wel eerst wil praten
ze accepteerde me, maar nog voordat ik weer online was had ze me er al weer afgegooid.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:29 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Wat bedoel je met gekicked? De oneliner wordt geaccepteerd of niet geaccepteerd; zo simpel is het.
was gewoon een digibeet die op de verkeerde knop druktequote:Op woensdag 2 november 2011 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
ze accepteerde me, maar nog voordat ik weer online was had ze me er al weer afgegooid.
Toch een beetje raar als je het mij vraagt
Zou kunnenquote:Op woensdag 2 november 2011 14:55 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
was gewoon een digibeet die op de verkeerde knop drukte
Nee hoor, maar dit is wel heel erg optimistisch.quote:Op woensdag 2 november 2011 14:58 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
glas bij jou is altijd halfleeg?
Er is nu spongebob op nickelodeon.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, maar dit is wel heel erg optimistisch.
Tevens ben ik in een vage en chagrijnige bui nu.
quote:Op woensdag 2 november 2011 15:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Er is nu spongebob op nickelodeon.
half vol maarjaquote:Op woensdag 2 november 2011 14:58 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
glas bij jou is altijd halfleeg?
Spongebob is baasquote:Op woensdag 2 november 2011 15:01 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Er is nu spongebob op nickelodeon.
ach ieder zijn dingquote:Op woensdag 2 november 2011 15:02 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Goed dat ik het niet tegen jou had dan.
Er gebeurt in de echte wereld toch niet evenveel grappigs als in Duckstad.quote:
ja daar kan ik je alleen maar gelijk in gevenquote:Op woensdag 2 november 2011 15:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er gebeurt in de echte wereld toch niet evenveel grappigs als in Duckstad.
Dus ik laat de tv zo staan.
Oh daar ben ik net ook naar gezaptquote:
Ik zag het ja.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Oh daar ben ik net ook naar gezapt
En dit is die aflevering waarmee ik gisteren in de war was btw
En een Nederlander die ze weg willen sturen.quote:Op woensdag 2 november 2011 15:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Alles Griekenland wat de klok slaat he...
Ja financiële crisis etc blabla. noujaquote:Op woensdag 2 november 2011 15:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Alles Griekenland wat de klok slaat he...
Je bent lief hoor kreequote:Op woensdag 2 november 2011 16:51 schreef kree het volgende:
Haha voel me niet zo snel aangevallen hoor.
Een discussie is prima, zelfs goed denk ik
Hoewel het ging wel wat ver af entoe maargoed
Hoe is het met volleybal meisje?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:49 schreef heloef het volgende:
Ik heb nog nooit onaardig gedaan tegen kree.
Prima, hoe is het daar? Vloer weer gedweild?quote:Op woensdag 2 november 2011 16:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Halloooo
hoe gaat het hier?
Zag even snel dat iedereen nog steeds erg lief is tegen kree
Dood topic is dood.quote:
Ik vind het leuk om bij te houden, maar iedere 2 uur een topic erdoor jagen zoals gisteravond dat gaat me ook veel te snel. Dan liever wat rustiger.quote:
Ben je er al achter hoe je Robin nog een keer kan spreken?quote:
Nee.quote:Op woensdag 2 november 2011 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je er al achter hoe je Robin nog een keer kan spreken?
Zover ik het kon beoordelen van een afstand ging het allemaal prima.quote:
Waarom heb je haar niet benaderd?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Zover ik het kon beoordelen van een afstand ging het allemaal prima.
Omdat ik een lafbek ben, ik gok dat dat het is.quote:
Mwaah. Ben er de laatste tijd achter gekomen dat er wel een paar positieve uitschieters zijn, maar over het algemeen ben ik het niet eens met je.quote:
Waarom verander je dat niet?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat ik een lafbek ben, ik gok dat dat het is.
Goede vraag.quote:
Eerder een paar negatieve uitschieters.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah. Ben er de laatste tijd achter gekomen dat er wel een paar positieve uitschieters zijn, maar over het algemeen ben ik het niet eens met je.
Wat is er eng aan? De oppervlakkigheid waardoor je je enorm snel negatief beoordeeld voelt omdat je eigenwaarde op een nulpunt staat wat dus eigenlijk betekent dat het jouw schuld is en niet zozeer van de vrouwen?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Mwaah. Ben er de laatste tijd achter gekomen dat er wel een paar positieve uitschieters zijn, maar over het algemeen ben ik het niet eens met je.
Omdat ik geen antwoord heb.quote:
Vrouwen zijn niet eng joh.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom durf je er dan niet op af te stappen?quote:
Goede vraag. Ik vind vrouwen onvoorspelbaar, vaak gemeen en ze geven me gewoon een heel ongemakkelijk gevoel door in de buurt te zijn. Als het kan dan ontwijk ik ze meestal liever.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:16 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Wat is er eng aan? De oppervlakkigheid waardoor je je enorm snel negatief beoordeeld voelt omdat je eigenwaarde op een nulpunt staat wat dus eigenlijk betekent dat het jouw schuld is en niet zozeer van de vrouwen?
Briljante reactie.quote:
Hij durft niet eens tegen ze te praten.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:19 schreef Flepke het volgende:
[..]
Waarom durf je er dan niet op af te stappen?
Hoeveel meiden ken je nou eenmaal?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Zodra jij je extreem ongemakkelijk gaat voelen dan worden de mensen om je heen dat ook.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik vind vrouwen onvoorspelbaar, vaak gemeen en ze geven me gewoon een heel ongemakkelijk gevoel door in de buurt te zijn. Als het kan dan ontwijk ik ze meestal liever.
Ik voel me inderdaad snel negatief beoordeeld door vrouwen en dat ligt niet alleen aan mij. Ondanks dat je wel een beetje gelijk hebt dat ik me snel negatief beoordeeld voel, maar veel vrouwen maken het er ook naar.
Ik hoop dat ik ooit op een dag iets anders kan zeggen
Geldt dit eigenlijk niet gewoon voor mensen in het algemeen bij jou dan?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Goede vraag. Ik vind vrouwen onvoorspelbaar, vaak gemeen en ze geven me gewoon een heel ongemakkelijk gevoel door in de buurt te zijn. Als het kan dan ontwijk ik ze meestal liever.
Ik voel me inderdaad snel negatief beoordeeld door vrouwen en dat ligt niet alleen aan mij. Ondanks dat je wel een beetje gelijk hebt dat ik me snel negatief beoordeeld voel, maar veel vrouwen maken het er ook naar.
Als hij enorm gepest was geweest door een jongen ipv een meisje dan was het wellicht andersom geweest.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geldt dit eigenlijk niet gewoon voor mensen in het algemeen bij jou dan?
Je zei al eerder dat je het ook moeilijk vond om gewoon vrienden te maken, wat is dan het wezenlijke verschil tussen omgang met mannen of vrouwen voor jou?
Ik snap ook wel een beetje wat je bedoelt hoor, ik ga ook veel liever met jongens om dan met meiden, omdat ze gewoon overal wat nonchalanter in zijn. Ik ben gewoon benieuwd hoe jij dat dan ziet.
Jij hebt sowieso al heel snel het gevoel dat je aangevallen wordt, ook als dat niet het geval is. Neemt niet weg dat dat jouw gevoel is.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik snap niet (tot een bepaalde hoogte) wat er zo eng aan ze is.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:19 schreef benzin het volgende:
[..]
Als hij zegt dat ze over het algemeen gemener en onvoorspelbaarder zijn dan mannen, heeft hij gewoon gelijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niet (tot een bepaalde hoogte) wat er zo eng aan ze is.
Het zijn net mannen met lang haar, een kut (maar die zie je niet eens) en tieten.
Voor de rest zitten ze ook wel eens zonder make-up in een trainingspak op de bank, zijn ze ook wel eens onzeker (zelfs vaker dan mannen soms) en moeten ze ook allemaal wel eens poepen.
Kortom, het zijn mensen. Geen buitenaardse hele speciale wezens.
Gemener: mwah.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als hij zegt dat ze over het algemeen gemener en onvoorspelbaarder zijn dan mannen, heeft hij gewoon gelijk.
Ik kan dit bevestigen.quote:
Ik denk dat gepest worden door een meisje vaak ook mentaal heel wat meer impact heeft hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als hij enorm gepest was geweest door een jongen ipv een meisje dan was het wellicht andersom geweest.
Ja, omdat het het geslacht is waar hij op valt, maar dat betekent niet dat hij daarom gelijk heeft dat meisjes gemener zouden zijn. Ik denk dat het grotendeels in zijn hoofd zit.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat gepest worden door een meisje vaak ook mentaal heel wat meer impact heeft hoor.
Een jongen trapt bijvoorbeeld eerder je fiets kapot, een meisje maakt langzaam je sociale leven kapot.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat gepest worden door een meisje vaak ook mentaal heel wat meer impact heeft hoor.
Ik denk niet eens echt of dat heeft te maken met waar je op valt, ik viel niet op meisjes en toch deed het mij meer wat de meisjes zeiden. Ze pesten gewoon veel gerichter om pijn te doen, terwijl jongens het eerder doen forthefunz.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, omdat het het geslacht is waar hij op valt, maar dat betekent niet dat hij daarom gelijk heeft dat meisjes gemener zouden zijn. Ik denk dat het grotendeels in zijn hoofd zit.
Jongens kunnen dat laatste ook heel goed hoor.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Een jongen trapt bijvoorbeeld eerder je fiets kapot, een meisje maakt langzaam je sociale leven kapot.
Ik denk dat het weinig uitmaakt of je zelf jongen of meisje bent.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, omdat het het geslacht is waar hij op valt, maar dat betekent niet dat hij daarom gelijk heeft dat meisjes gemener zouden zijn. Ik denk dat het grotendeels in zijn hoofd zit.
mannen met lang haar.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Het zijn net mannen met lang haar.
nou behalve dan, dat wanneer we poepen, we rozen poepenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niet (tot een bepaalde hoogte) wat er zo eng aan ze is.
Het zijn net mannen met lang haar, een kut (maar die zie je niet eens) en tieten.
Voor de rest zitten ze ook wel eens zonder make-up in een trainingspak op de bank, zijn ze ook wel eens onzeker (zelfs vaker dan mannen soms) en moeten ze ook allemaal wel eens poepen.
Als het meisje waar je verliefd op bent (wat in zijn geval zo is) je zo de grond in stampt dan doet dat extra pijn. Maar bij mij gaan een beetje alarmbellen af als hij zegt dat lieve, leuke meisjes dus een uitzondering zijn. Dan klinkt ie net als Schenkstroop en dat vind ik jammer.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk niet eens echt of dat heeft te maken met waar je op valt, ik viel niet op meisjes en toch deed het mij meer wat de meisjes zeiden. Ze pesten gewoon veel gerichter om pijn te doen, terwijl jongens het eerder doen forthefunz.
Heb jij lang haar?quote:
Vrouwen poepen niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou behalve dan, dat wanneer we poepen, we rozen poepen
Gelukkig heb ik geen lang haar meer, dan is dat ook opgelost. Dus....quote:Op woensdag 2 november 2011 18:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nasty, ik had eens een man met lang haar, nooit meer.
Inderdaadquote:Op woensdag 2 november 2011 18:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jongens kunnen dat laatste ook heel goed hoor.
En dan spreek ik niet namens mezelf, maar namens een vriendin van me.
Ik heb 5 jaar lang lang haar gehad. Vorige maand vond ik het tijd worden voor iets anders.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb jij lang haar?![]()
Ik vind dat altijd wel mooi staan bij mannen, mits fatsoenlijk verzorgd en bijgehouden
Ik werk met pubers en die pesten elkaar vaakquote:Op woensdag 2 november 2011 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat het weinig uitmaakt of je zelf jongen of meisje bent.
Bij mij had het wel degelijk meer impact, over een blauwe plek of wat kom je wel heen, maar emotionele chantage is erger, en dat is de weg waar pestende meisjes meestal voor kiezen.
wat een onzin; hoogstens puur voor hun eigen reputatie. Maar verder praat je daar toch niet echt over.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
genoeg jongens die leugens verspreiden over meisjes
bijvoorbeeld seksuele dingen die ze met dat meisje gedaan zouden hebben en vrienden van hun om de reputatie van dat meisje kapot te maken
is dat niet gemeen dan?
Dat meisjes eerder iemand emotioneel kapot zullen maken dan jongens als het op pesten aan komt geloof ik direct, betekent niet ineens dat 95% van de meisjes zo is natuurlijk. En dat zegt hij wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat het weinig uitmaakt of je zelf jongen of meisje bent.
Bij mij had het wel degelijk meer impact, over een blauwe plek of wat kom je wel heen, maar emotionele chantage is erger, en dat is de weg waar pestende meisjes meestal voor kiezen.
Nou ja, veel verschillende situaties heb ik natuurlijk niet meegemaakt, dit was gewoon hoe ik het heb ervaren.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik werk met pubers en die pesten elkaar vaak
Jongens en meiden kunnen beide heel gemeen zijn en bijv. emotionele chantage toepassen
En meisjes vechten ook steeds meer als jongens
Er is echt verdomd weinig verschil tussen vaak (vooral bij de kinderen die pestgedrag vertonen)
Durf er eens aan te twijfelen.quote:
Helaas dacht niet iedere vrouw daar hetzelfde over.quote:
Sorry heloefjeboefjequote:
En waar baseer je dat op? je eigen karakter?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
wat een onzin; hoogstens puur voor hun eigen reputatie. Maar verder praat je daar toch niet echt over.
Daar heb je dan weer gelijk in natuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2011 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat meisjes eerder iemand emotioneel kapot zullen maken an jongens als het op pesten aan komt geloof ik direct, betekent niet ineens dat 95% van de meisjes zo is natuurlijk. En dat zegt hij wel zo'n beetje.
in mijn ervaring manipuleren jongens net zo hard maar om andere resultaten te bereikenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer gelijk in natuurlijk
Maar toch zit er over het algemeen sneller een manipulatieve kant aan het karakter van meiden, naar mijn waarnemingen.
Noem eens een voorbeeld?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn ervaring manipuleren jongens net zo hard maar om andere resultaten te bereiken
Niet zo heel veelquote:Op woensdag 2 november 2011 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeveel meiden ken je nou eenmaal?
Ja en nee. Ben sowieso niet heel goed met mensen in het algemeen en voel me altijd wel wat ongemakkelijk. Maar mannen ontwijk ik niet en ik voel me daar veel minder ongemakkelijk bij.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
Geldt dit eigenlijk niet gewoon voor mensen in het algemeen bij jou dan?
Je zei al eerder dat je het ook moeilijk vond om gewoon vrienden te maken, wat is dan het wezenlijke verschil tussen omgang met mannen of vrouwen voor jou?
Rationeel gezien ben ik dat wel met je eens, maar het voelt niet zo.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
om materiële zaken te krijgen bijvoorbeeldquote:
Dus ze chanteren om geld of antwoorden voor huiswerk te krijgen ofzo? Of begrijp ik het dan verkeerd?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
om materiële zaken te krijgen bijvoorbeeld
terwijl meisjes meer manipuleren om emotionele zaken (image of zo)
dat komt dan toch ook gewoon door je verwachtingspatroon?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet zo heel veel
[..]
Ja en nee. Ben sowieso niet heel goed met mensen in het algemeen en voel me altijd wel wat ongemakkelijk. Maar mannen ontwijk ik niet en ik voel me daar veel minder ongemakkelijk bij.
En baarden?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:42 schreef Myraela het volgende:
Ik vind lang haar ook niets, heel soms is het okay, als een man een mannelijk gezicht heeft om zijn haar toch mooi te verzorgen zonder vrouwelijk te lijken. Maar van dat droge lelijke onverzorgde haar.
chanteren en manipuleren zijn twee verschillende dingenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus ze chanteren om geld of antwoorden voor huiswerk te krijgen ofzo? Of begrijp ik het dan verkeerd?
Baarden zijn leukquote:
Meisjes meer als jongensquote:Op woensdag 2 november 2011 18:48 schreef heloef het volgende:
Kinderen zijn gewoon krengen, zowel jongens als meisjes.
Klaar.
Hoe gaat het ermee?quote:
Nee hoor, de manier waarop is alleen anders.quote:
Jammer dat ik geen lang haar en baard meer heb.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Baarden zijn leuk![]()
Dan moeten ze wel vol zijn enzo, van die vlasbaardjes op te jonge leeftijd is dan weer niks.
Dus je houdt van goed verzorgde, mannelijke brede mannen, met donker haar en een baard.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Baarden. Niet te lang. Zijn onwijs geil.
Dat denk ik niet, want toen ik jonger was ben ik door jongens gepest.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als hij enorm gepest was geweest door een jongen ipv een meisje dan was het wellicht andersom geweest.
Dat dusquote:Op woensdag 2 november 2011 18:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het meisje waar je verliefd op bent (wat in zijn geval zo is) je zo de grond in stampt dan doet dat extra pijn. Maar bij mij gaat een beetje alarmbellen af als hij zegt dat lieve, leuke meisjes dus een uitzondering zijn. Dan klinkt ie net als Schenkstroop en dat vind ik jammer.
quote:Op woensdag 2 november 2011 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Enigszins kut.
Maar ik kom er wel overheen
IEdere man mag kiezen tussen een baard en een leuter. Kennelijk heb jij een prima leuter.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:52 schreef heloef het volgende:
Waarom kan ik toch geen baard groeien?
Ruige mannen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dus je houdt van goed verzorgde, mannelijke brede mannen, met donker haar en een baard.
Nou.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
IEdere man mag kiezen tussen een baard en een leuter. Kennelijk heb jij een prima leuter.
Ohquote:Op woensdag 2 november 2011 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
IEdere man mag kiezen tussen een baard en een leuter. Kennelijk heb jij een prima leuter.
Neen.quote:
Nee, want ik heb geen van beidequote:
De 18de.quote:
Oef, dat is zwaar. Jij krijgt zeker dan ook altijd van die viagra mail?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, want ik heb geen van beide
Komop, je bent 17. Dat komt echt nog wel.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef heloef het volgende:
Ik haat mezelf niet.
Althans ik haat alleen mijn schijnbaar. schattige overkomen wat word versterkt door een nog niet functionerende baardgroei.
Handig viagra als je een pinkje hebtquote:Op woensdag 2 november 2011 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oef, dat is zwaar. Jij krijgt zeker dan ook altijd van die viagra mail?
Wie wil er nu ook een baard op zijn 17e, dat ziet er toch nog niet uitquote:Op woensdag 2 november 2011 18:57 schreef heloef het volgende:
Ik haat mezelf niet.
Althans ik haat alleen mijn schijnbaar. schattige overkomen wat word versterkt door een nog niet functionerende baardgroei.
Ik bedoelde die penisverleng mailtjes, geen idee van welk bedrijf. Krijg ik ook altijd.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Handig viagra als je een pinkje hebt
plus dan moet je elke ochtend eerder op om je te scherenquote:Op woensdag 2 november 2011 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie wil er nu ook een baard op zijn 17e, dat ziet er toch nog niet uit
Nee wat ik nu heb is goed.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wie wil er nu ook een baard op zijn 17e, dat ziet er toch nog niet uit
Amen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef Myraela het volgende:
Baarden op 17jarige staan gewoon stom.Goede baardgroei of geen baardgroei gaarne.
Het hoeft ook alleen met fatsoenlijke baardgroei he.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef Myraela het volgende:
Baarden op 17jarige staan gewoon stom.Goede baardgroei of geen baardgroei gaarne.
Ja, maar dat is het nooit in het begin, dus je moet het sowieso in het begin gewoon scheren.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Het hoeft ook alleen met fatsoenlijke baardgroei he.
Het groeit nu gewoon lukraak op twee plekken.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het nooit in het begin, dus je moet het sowieso in het begin gewoon scheren.
Ik heb een goeie spamfilterquote:Op woensdag 2 november 2011 19:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik bedoelde die penisverleng mailtjes, geen idee van welk bedrijf. Krijg ik ook altijd.
eigen ervaring idd.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:42 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
En waar baseer je dat op? je eigen karakter?
Gebeurt echt ontzettend vaak hoor
vooral nu via social media en zo
Duh, je ziet mijn naam er toch links naast staan.quote:
For the love of God why?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
Wie gaat er nog meer naar het All You Need is Love Concert?
Ik in elk geval nietquote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
Ik weet niet, ik zag die commercial en ik schoot in de lach en moest aan dit topic denken.quote:
Dan gaan wij samen nietquote:
Ken ik niet, maar je hebt een goede muzieksmaak, dus kan wel misschienquote:Op woensdag 2 november 2011 19:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan gaan wij samen nietdan ga ik liever een keer naar de Atak in Enschede
IK! Samen?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:18 schreef heloef het volgende:
In de Atak staat regelmatig metalquote:Op woensdag 2 november 2011 19:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar je hebt een goede muzieksmaak, dus kan wel misschien
Met jou altijd.quote:
Hoezo? Trek ik dan andere mensen aan?quote:Op woensdag 2 november 2011 19:50 schreef dawg het volgende:
poets je tanden volgende keer eerst even dan.
nvmd. het was een kutgrap.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:52 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoezo? Trek ik dan andere mensen aan?
Dat was toch het probleem, haar adem stonk naar kut.quote:
Haha ja, staat zo vreselijk onverzorgd op zo een jonge leeftijd, zeker als het proces van de baardgroei over het gezicht nog bezig. Net als mensen op die leeftijd met een kale kop, zie je er 1) uit alsof je gabber bent of 2) dat je een ziekte hebt.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:02 schreef Myraela het volgende:
ik zeg niks meer voordat cactus weer over de zeik gaat.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat was toch het probleem, haar adem stonk naar kut.
Forceert zij dit of kies jij ervoor?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
Maandag dat meisje van Paiq weer gezien weer bij een concert voor de veranderingErg gaaf concert. Wel een beetje gemengde gevoelens over het contact met haar. Ik denk toch dat er voorlopig alleen vriendschap inzit.
Friendszone dus?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
Maandag dat meisje van Paiq weer gezien weer bij een concert voor de veranderingErg gaaf concert. Wel een beetje gemengde gevoelens over het contact met haar. Ik denk toch dat er voorlopig alleen vriendschap inzit.
Denk je dat je kans maakt om vanuit friendzone een relatie te krijgen? Het antwoord is namelijk NEE.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
Mijn ervaring is dat die kans next to nothing is...quote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Denk je dat je kans maakt om vanuit friendzone een relatie te krijgen?
Precies. Of 't moet seks met je ex zijn oid'squote:Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat die kans next to nothing is...
Als een man bij mij in de friendzone beland, kan het vanaf daar alleen maar minder worden of gelijk blijven.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik krijg niet echt hoogte van wat ze nu precies wil en wat ze van mij vindt. En andersom weet ik wat ik nu van haar vind.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:11 schreef Sinji het volgende:
[..]
Forceert zij dit of kies jij ervoor?
Hoezo?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Friendszone dus?
Jammer...
Waarom?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Als een man bij mij in de friendzone beland, kan het vanaf daar alleen maar minder worden of gelijk blijven.
Want friendszone == ik wil geen intieme relatie met jouquote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik krijg niet echt hoogte van wat ze nu precies wil en wat ze van mij vindt. En andersom weet ik wat ik nu van haar vind.
[..]
Hoezo?
next to nothing eh...quote:Op woensdag 2 november 2011 20:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Edit: ah, we zijn het eens
Als je nog steeds niet hebt gezoend dan is dan gaat dat ook niet meer gebeuren. Je hebt 2 kansen onbenut gelaten.quote:
Dan moetje je meer als een klootzak gedragen. Daar houden jongere vrouwen namelijk van. Zeker als 't een klootzak met een dikke wallet isquote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Maar toch ben ik er heel goed in op een of andere manier. Die friendzone houdt van mij ofzo
Inderdaad, friendszone hoeft niet verkeerd te zijn, alleen als één van jullie liever meer zou willen wordt het lastig, anders betekent het alleen maar dat je er een vriendschap aan overhoudt, wat ook zeker leuk is.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik krijg niet echt hoogte van wat ze nu precies wil en wat ze van mij vindt. En andersom weet ik wat ik nu van haar vind.
[..]
Hoezo?
Omdat als ik wel interesse in hem had gehad hij niet in de friendzone was beland, maar in mijn bedquote:
Mannen willen geen friendszone, tenzij daar een goeie reden voor isquote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, friendszone hoeft niet verkeerd te zijn, alleen als één van jullie liever meer zou willen wordt het lastig, anders betekent het alleen maar dat je er een vriendschap aan overhoudt, wat ook zeker leuk is.
Als jij ooit een relatie zou krijgen met iemand uit je friendszone zou ik me een ongeluk schrikken denk ikquote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
next to nothing eh...
dat klinkt dan niet echt hoopvol nee...
mja... zoiets dacht ik alquote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als jij ooit een relatie zou krijgen met iemand uit je friendszone zou ik me een ongeluk schrikken denk ik
Dit doe jezelf. Jij laat je friendzonen. Jij accepteert ditquote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef Bartholomeus het volgende:
Maar toch ben ik er heel goed in op een of andere manier. Die friendzone houdt van mij ofzo
Nee hoor, zou juist heel leuk zijn, want daarmee geeft ze aan dat hij toch wel veel voor haar betekendquote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als jij ooit een relatie zou krijgen met iemand uit je friendszone zou ik me een ongeluk schrikken denk ik
Spreek voor jezelf, ik heb juist een paar vrienden waarvan ik zeker weet dat ze nooit een relatie met me zouden willen, maar waarmee ik wel ontzettend kan lachen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mannen willen geen friendszone, tenzij daar een goeie reden voor is
Een echte klootzak heeft geen geld nodigquote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dan moetje je meer als een klootzak gedragen. Daar houden jongere vrouwen namelijk van. Zeker als 't een klootzak met een dikke wallet is![]()
![]()
Het zou mijn hele beeld van mijn vriendenkring nogal veranderenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee hoor, zou juist heel leuk zijn, want daarmee geeft ze aan dat hij toch wel veel voor haar betekend
Hmm... hoeft niet altijd...quote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mannen willen geen friendszone, tenzij daar een goeie reden voor is
Die willen of met je neuken, of vinden je te lelijk om mee te neuken. Sorrie, maar zo zit 't vaak in elkaarquote:Op woensdag 2 november 2011 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik heb juist een paar vrienden waarvan ik zeker weet dat ze nooit een relatie met me zouden willen, maar waarmee ik wel ontzettend kan lachen.
Klopt, als er een reden is van zijn kant af, kan de friendszone best wel hoorquote:Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm... hoeft niet altijd...
bij mij iniedergeval niet
Daar gaat het toch helemaal niet om?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
De friendszone van een vrouw is zeg maar het troosthoekje. Je hebt geen relatie, maar de troostprijs. Beland je daarna toch in de relatiezone, dan betekend het dat die vrouw toch wel meer om je geeft dan ze eerst zelf dacht
Zo onwaar. Klootzakken hier krijgen eerder een bitchslapquote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan moetje je meer als een klootzak gedragen. Daar houden jongere vrouwen namelijk van. Zeker als 't een klootzak met een dikke wallet is![]()
![]()
Volgens mij heb je gelijk, maar evengoed vind ik niet dat het de goede weg is. Ik ben nou eenmaal een softe goedzak, en een toneelstukje opvoeren houd ik maar een beperkte tijd vol. En dan komt die ander erachter dat ik anders in elkaar zit dan ik heb doen vermoeden, en ben ik weer terug bij af. Leuk voor de ervaring misschien, maar ik zit op zulke oppervlakkige toestanden niet te wachtenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
![]()
Niet helemaal mee eens. Troostprijzen doe ik niet aan. Mensen moeten ook genoeg te bieden hebben om vrienden te kunnen worden. Ik kan dan ook echt super veel van een vriend houden, het is alleen een andere manier van houden van, maar niet per definitie minder.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
De friendszone van een vrouw is zeg maar het troosthoekje. Je hebt geen relatie, maar de troostprijs. Beland je daarna toch in de relatiezone, dan betekend het dat die vrouw toch wel meer om je geeft dan ze eerst zelf dacht
Het is niet de goede weg, maar wel de snelle wegquote:Op woensdag 2 november 2011 20:22 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk, maar evengoed vind ik niet dat het de goede weg is. Ik ben nou eenmaal een softe goedzak, en een toneelstukje opvoeren houd ik maar een beperkte tijd vol. En dan komt die ander erachter dat ik anders in elkaar zit dan ik heb doen vermoeden, en ben ik weer terug bij af. Leuk voor de ervaring misschien, maar ik zit op zulke oppervlakkige toestanden niet te wachten
Het intieme houden van gun je hem niet. Dan is hij toch minder vind jequote:Op woensdag 2 november 2011 20:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Troostprijzen doe ik niet aan. Mensen moeten ook genoeg te bieden hebben om vrienden te kunnen worden. Ik kan dan ook echt super veel van een vriend houden, het is alleen een andere manier van houden van, maar niet per definitie minder.
Dat weet ik ook welquote:Op woensdag 2 november 2011 20:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Denk je dat je kans maakt om vanuit friendzone een relatie te krijgen? Het antwoord is namelijk NEE.
Ik weet niets eens zeker of ik iets voor haar voel dus in die friendzone zit ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad, friendszone hoeft niet verkeerd te zijn, alleen als één van jullie liever meer zou willen wordt het lastig, anders betekent het alleen maar dat je er een vriendschap aan overhoudt, wat ook zeker leuk is.
Hmm... die kans zit er toch niet inquote:Op woensdag 2 november 2011 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het zou mijn hele beeld van mijn vriendenkring nogal veranderen
Nee ik vrees hetzelfde, sorryquote:Op woensdag 2 november 2011 20:24 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Hmm... die kans zit er toch niet in
Gunnen? Dat heeft niks met gunnen te maken hoor. Je stuurt niet echt op wie je verliefd wordt en op wie niet. Er hoeft niks mis met iemand te zijn, maar iemand kan ook gewoon geen match zijn in combinatie met mij. Die persoon is dan echt niet minder in mijn ogen. Rare gedachtengang hou jij er op na.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het intieme houden van gun je hem niet. Dan is hij toch minder vind je
Alsof je daar als kerel ook maar iets tegen kunt doenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:19 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit doe jezelf. Jij laat je friendzonen. Jij accepteert dit
Waarom belanden sommige mannen nooit in de friendzone en hebben tig scharrels rondlopen en andere mannen altijd? Nee, uiterlijk heeft er geen zak mee te maken. Geld ook niet en status ook niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Bartholomeus het volgende:
Alsof je daar als kerel ook maar iets tegen kunt doen
Gunnen is een hele belangrijke basis in de vriendschap bij mannen onderling. Je gunt elkaar namelijk het voordeel van de twijfel, om maar wat te noemen. Dat je het daar niet eens mee bent geeft alleen maar aan hoe weinig je van vriendschap, zoals die door de man begrepen wordt, begrijptquote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gunnen? Dat heeft niks met gunnen te maken hoor. Je stuurt niet echt op wie je verliefd wordt en op wie niet. Er hoeft niks mis met iemand te zijn, maar iemand kan ook gewoon geen match zijn in combinatie met mij. Die persoon is dan echt niet minder in mijn ogen. Rare gedachtengang hou jij er op na.
Dit vind ik echt onzin hoor, sorry, maar soms is het gewoon bullshit wat jij allemaal uitkraamt.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het intieme houden van gun je hem niet. Dan is hij toch minder vind je
Absoluut, met liefde weet je 't nooit. Ik heb relaties gehad met vrouwen op de plekken waar je die het minste zou verwachtenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef formerjellybean het volgende:
Joh met relaties is het gewoon onvoorspel , de ene draait een hele poos om elkaar heen, sommige vrienden kunnen uiteindelijk toch relaties worden. De liefde is niet echt voorspelbaar
Hee, ik heb heel je verhaal gelezen en ik wil je even sterkte wensen. Ik hoop dat je inmiddels rust hebt gevonden en dat je weer verder kunt gaan met je leven. Haal kracht uit de dingen die je overkomen. Houd moed.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Keyos het volgende:
Vind de "friendzone" ook maar een lastig iets, ben een tijd terug lang met een meid bezig geweest, en het klikte ontzettend (de interesse kwam at first ook van haar kant) , maar omdat ik gewoon zoveel kansen onbenut heb gelaten en vrij onzeker was heb ik bijna alle kansen laten liggen om er meer van te maken, dan kun je je denk ik wel aardig realiseren dat ik ervan baalde dat er op een gegeven moment niets meer in zat dan de "friendzone" .
Overigens is het contact nooit meer geworden als ervoor toen de kogel door de kerk was, het voelt gewoon gelijk anders.
Absoluut. Zeer snel laten merken dat je geïnteresserd bent in een romantische/seksuele relatie ipv een vriendschappelijke. Kun je op veel verschillende manieren doen. Wat ik doe is altijd veel speel plagen en lichamelijk contact.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Alsof je daar als kerel ook maar iets tegen kunt doen
Dan geloof je me toch niet? Moet je zelf wetenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit vind ik echt onzin hoor, sorry, maar soms is het gewoon bullshit wat jij allemaal uitkraamt.
Wat lul jij nou. Je had het net over het niet gunnen van het ultieme houden van als je iemand friendzoned en nu beweer je dat ik niks weet van vriendschap? Jij trekt werkelijk alles uit de context en verbindt het op bizarre wijze weer aan elkaar. Moet ik nu zeggen dat ik wel begrijp dat jij moeite hebt met het versieren van vrouwen?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gunnen is een hele belangrijke basis in de vriendschap bij mannen onderling. Je gunt elkaar namelijk het voordeel van de twijfel, om maar wat te noemen. Dat je het daar niet eens mee bent geeft alleen maar aan hoe weinig je van vriendschap, zoals die door de man begrepen wordt, begrijpt
Sorry hoor, maar het misgunnen van liefde?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan geloof je me toch niet? Moet je zelf weten
Precies, friendzone is dus de afgekeurden hoekquote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef dawg het volgende:
je wordt verliefd, of je wordt het niet. zoveel zit er niet tussenin en derhalve is de friendzone klinkklare onzin. gewoon een ander woord voor 'het is niet wederzijds'. eventuele vriendschappen die daaruit volgen zijn per definitie ongelijkwaardig en het label vriendschap niet waard.
Dat is wel een goed idee.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus nu ga je iemand anders zoeken en dan wel gelijk actie ondernemen?:)
Zoals mannen het zien! -_-quote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
en nu beweer je dat ik niks weet van vriendschap?
Ugh... klinkt wel deprimerend maar je hebt wel gelijk gok ik zo ja..quote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, friendzone is dus de afgekeurden hoek
Dit.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het misgunnen van liefde?
Liefde kun je niet sturen, het heeft niets met gunnen te maken.
Ik heb meer mannelijke vrienden dan jij ooit in je leven hebt gehad. Dus ga me vooral niet vertellen hoe mannen vriendschap zienquote:Op woensdag 2 november 2011 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zoals mannen het zien! -_-
Le-zen
Veel vrouwen houden er niet van het hierover te hebben. Zelf bijt ik liever door de zure appel heen ipv m'n tijd te verspillen in een hopeloze situatie. Door schade en schandequote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Ugh... klinkt wel deprimerend maar je hebt wel gelijk gok ik zo ja..
Afgekeurd als relatiemateriaal, maar niet afgekeurd als persoon. Groot verschil!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Precies, friendzone is dus de afgekeurden hoek
BS want je weet niet eens hoeveel mannelijke vrienden ik heb gehadquote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb meer mannelijke vrienden dan jij ooit in je leven hebt gehad. Dus ga me vooral niet vertellen hoe mannen vriendschap zien
ik herken dat ook niet hoor, dat gun-verhaal. mannen die vrienden zijn, zijn dat meestal door gedeelde interesses waar ze over kunnen ouwehoeren etc. onder het genot van een pilsje.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb meer mannelijke vrienden dan jij ooit in je leven hebt gehad. Dus ga me vooral niet vertellen hoe mannen vriendschap zien
Uiteraard, het ligt er ook aan hoe je je opstelt en wat voor type je bent. Ik ben niet van het soort dat tegelijkertijd meerdere 'projectjes' heeft lopen, ook niet een klootzak. En ik ben ook gewoon niet zo handig in het spelletjequote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom belanden sommige mannen nooit in de friendzone en hebben tig scharrels rondlopen en andere mannen altijd? Nee, uiterlijk heeft er geen zak mee te maken. Geld ook niet en status ook niet.
Uiteraard, zo probeer ik het ook. Alleen, ik ben er dus denk ik gewoon niet zo handig inquote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Absoluut. Zeer snel laten merken dat je geïnteresserd bent in een romantische/seksuele relatie ipv een vriendschappelijke. Kun je op veel verschillende manieren doen. Wat ik doe is altijd veel speel plagen en lichamelijk contact.
BWVSquote:Op woensdag 2 november 2011 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
BS want je weet niet eens hoeveel mannelijke vrienden ik heb gehad
Vertel dan.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
BS want je weet niet eens hoeveel mannelijke vrienden ik heb gehad
Nee, afgekeurd als neukmateriaal, das iets heel anders. relatie =/ scharrelenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:33 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Afgekeurd als relatiemateriaal, maar niet afgekeurd als persoon. Groot verschil!
Dit dus. Net als dat vrouwen op die manier vriendschappen sluiten alleen wordt er dan minder bier gedronkenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef dawg het volgende:
ik herken dat ook niet hoor, dat gun-verhaal. mannen die vrienden zijn, zijn dat meestal door gedeelde interesses waar ze over kunnen ouwehoeren etc. onder het genot van een pilsje.
quote:Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit dus. Net als dat vrouwen op die manier vriendschappen sluiten alleen wordt er dan minder bier gedronken
Dat is een kennis, niet een echte vriendquote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef dawg het volgende:
[..]
ik herken dat ook niet hoor, dat gun-verhaal. mannen die vrienden zijn, zijn dat meestal door gedeelde interesses waar ze over kunnen ouwehoeren etc. onder het genot van een pilsje.
Je kunt ook iemand afkeuren als neukmateriaal en wel samen goed leuke dingen kunnen doen, of elkaar helpen als je je rot voelt. Dat heet vriendschap en bestaat ook tussen mannen en vrouwen naast relaties.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, afgekeurd als neukmateriaal, das iets heel anders. relatie =/ scharrelen
Het is al een hele tijd geleden dus ik ben er al lang overheen hoor, maar zo close ben ik eigenlijk niet meer met een meid geweest sindsdien. Maar ik ben langzamerhand wel een stuk harder, directer en zelfverzekerder geworden, ik weet van mijzelf wat ik waard ben, en het is daarom niet een kwestie van geen meid kunnen krijgen in mijn ogen, maar gewoon stom handelen. Ik laat gewoon te vaak onbewust merken dat ik geen zin heb in een relatie, terwijl dat wel het geval is soms.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Hee, ik heb heel je verhaal gelezen en ik wil je even sterkte wensen. Ik hoop dat je inmiddels rust hebt gevonden en dat je weer verder kunt gaan met je leven. Haal kracht uit de dingen die je overkomen. Houd moed.
Je hoeft niet meerdere tegelijk er op na te houden. Maar je moet duidelijk zijn en duidelijk staan voor wie jij bent en wat jij wil. Wil je niet in de friendzone belanden? Dan beland je daar niet. Lijkt het daar toch op te gaan wijzen, dan doe je of een hele dominante move of je kapt het helemaal af.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:34 schreef Bartholomeus het volgende:
Uiteraard, het ligt er ook aan hoe je je opstelt en wat voor type je bent. Ik ben niet van het soort dat tegelijkertijd meerdere 'projectjes' heeft lopen, ook niet een klootzak. En ik ben ook gewoon niet zo handig in het spelletje
Je bent nog jong en hebt een hoop te leren. je komt er nog wel achterquote:Op woensdag 2 november 2011 20:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt ook iemand afkeuren als neukmateriaal en wel samen goed leuke dingen kunnen doen, of elkaar helpen als je je rot voelt. Dat heet vriendschap en bestaat ook tussen mannen en vrouwen naast relaties.
vrouwen denk ik ook veel meer vanuit het sociaal-emotionele aspect dan mannen. plus kun je bier door wijn vervangen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:35 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dit dus. Net als dat vrouwen op die manier vriendschappen sluiten alleen wordt er dan minder bier gedronken
Met echte vrienden kun je geen bier drinken?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat is een kennis, niet een echte vriend
En de mannen die dat niet durven belanden in de friendszonequote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hoeft niet meerdere tegelijk er op na te houden. Maar je moet duidelijk zijn en duidelijk staan voor wie jij bent en wat jij wil. Wil je niet in de friendzone belanden? Dan beland je daar niet. Lijkt het daar toch op te gaan wijzen, dan doe je of een hele dominante move of je kapt het helemaal af.
Ja, maar met echte vage kenissen kan dat toch ook?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Met echte vrienden kun je geen bier drinken?
weer mee eens. het moet niet gekker worden!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hoeft niet meerdere tegelijk er op na te houden. Maar je moet duidelijk zijn en duidelijk staan voor wie jij bent en wat jij wil. Wil je niet in de friendzone belanden? Dan beland je daar niet. Lijkt het daar toch op te gaan wijzen, dan doe je of een hele dominante move of je kapt het helemaal af.
Jij bent al wat ouder, maar nog steeds jong en voor jou is het al te laatquote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je bent nog jong en hebt een hoop te leren. je komt er nog wel achter
Ik heb al jaren mannelijke vriendenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent nog jong en hebt een hoop te leren. je komt er nog wel achter
Tuurlijk kan dat ook. Ik heb ook een vriendschap met een ex van me al een jaar of 6quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is onzin , mannen en vrouwen kunnen wel degelijk vriendschap hebben , en degene waar ik wekelijks een biertje mee drink en gezellig mee praat over leven zie ik wel degelijk als vrienden.
Ik drink bierquote:Op woensdag 2 november 2011 20:38 schreef dawg het volgende:
[..]
vrouwen denk ik ook veel meer vanuit het sociaal-emotionele aspect dan mannen. plus kun je bier door wijn vervangen.
Ik heb blijkbaar een optimistischere instelling dan jij, gelukkig maar cactusquote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij bent al wat ouder, maar nog steeds jong en voor jou is het al te laat
Uiteraard. En ik heb dan dus over het algemeen de pech dat de dominante move (of mijn poging daartoe, laten we het daar dan maar op houdenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:37 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
* boks chica! ik drink gewoon wat op tafel komtquote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef formerjellybean het volgende:
Ik drink bierWijnvrouwen zijn vaak het irritante soort vrouwen wat met elkaar loopt te klitten en saai is
Gelukkig maar anders zou je nu behoorlijk depressief moeten zijn na alle afwijzingen.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb blijkbaar een optimistischere instelling dan jij, gelukkig maar cactus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |