wat een onzin; hoogstens puur voor hun eigen reputatie. Maar verder praat je daar toch niet echt over.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
genoeg jongens die leugens verspreiden over meisjes
bijvoorbeeld seksuele dingen die ze met dat meisje gedaan zouden hebben en vrienden van hun om de reputatie van dat meisje kapot te maken
is dat niet gemeen dan?
Dat meisjes eerder iemand emotioneel kapot zullen maken dan jongens als het op pesten aan komt geloof ik direct, betekent niet ineens dat 95% van de meisjes zo is natuurlijk. En dat zegt hij wel zo'n beetje.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik denk dat het weinig uitmaakt of je zelf jongen of meisje bent.
Bij mij had het wel degelijk meer impact, over een blauwe plek of wat kom je wel heen, maar emotionele chantage is erger, en dat is de weg waar pestende meisjes meestal voor kiezen.
Nou ja, veel verschillende situaties heb ik natuurlijk niet meegemaakt, dit was gewoon hoe ik het heb ervaren.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik werk met pubers en die pesten elkaar vaak
Jongens en meiden kunnen beide heel gemeen zijn en bijv. emotionele chantage toepassen
En meisjes vechten ook steeds meer als jongens
Er is echt verdomd weinig verschil tussen vaak (vooral bij de kinderen die pestgedrag vertonen)
Durf er eens aan te twijfelen.quote:
Helaas dacht niet iedere vrouw daar hetzelfde over.quote:
Sorry heloefjeboefjequote:
En waar baseer je dat op? je eigen karakter?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:39 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
wat een onzin; hoogstens puur voor hun eigen reputatie. Maar verder praat je daar toch niet echt over.
Daar heb je dan weer gelijk in natuurlijkquote:Op woensdag 2 november 2011 18:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat meisjes eerder iemand emotioneel kapot zullen maken an jongens als het op pesten aan komt geloof ik direct, betekent niet ineens dat 95% van de meisjes zo is natuurlijk. En dat zegt hij wel zo'n beetje.
in mijn ervaring manipuleren jongens net zo hard maar om andere resultaten te bereikenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:43 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Daar heb je dan weer gelijk in natuurlijk
Maar toch zit er over het algemeen sneller een manipulatieve kant aan het karakter van meiden, naar mijn waarnemingen.
Noem eens een voorbeeld?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
in mijn ervaring manipuleren jongens net zo hard maar om andere resultaten te bereiken
Niet zo heel veelquote:Op woensdag 2 november 2011 18:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoeveel meiden ken je nou eenmaal?
Ja en nee. Ben sowieso niet heel goed met mensen in het algemeen en voel me altijd wel wat ongemakkelijk. Maar mannen ontwijk ik niet en ik voel me daar veel minder ongemakkelijk bij.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:24 schreef Lokasenna het volgende:
Geldt dit eigenlijk niet gewoon voor mensen in het algemeen bij jou dan?
Je zei al eerder dat je het ook moeilijk vond om gewoon vrienden te maken, wat is dan het wezenlijke verschil tussen omgang met mannen of vrouwen voor jou?
Rationeel gezien ben ik dat wel met je eens, maar het voelt niet zo.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
Kortom, het zijn mensen. Geen buitenaardse hele speciale wezens.
om materiële zaken te krijgen bijvoorbeeldquote:
Dus ze chanteren om geld of antwoorden voor huiswerk te krijgen ofzo? Of begrijp ik het dan verkeerd?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
om materiële zaken te krijgen bijvoorbeeld
terwijl meisjes meer manipuleren om emotionele zaken (image of zo)
dat komt dan toch ook gewoon door je verwachtingspatroon?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet zo heel veel
[..]
Ja en nee. Ben sowieso niet heel goed met mensen in het algemeen en voel me altijd wel wat ongemakkelijk. Maar mannen ontwijk ik niet en ik voel me daar veel minder ongemakkelijk bij.
En baarden?quote:Op woensdag 2 november 2011 18:42 schreef Myraela het volgende:
Ik vind lang haar ook niets, heel soms is het okay, als een man een mannelijk gezicht heeft om zijn haar toch mooi te verzorgen zonder vrouwelijk te lijken. Maar van dat droge lelijke onverzorgde haar.
chanteren en manipuleren zijn twee verschillende dingenquote:Op woensdag 2 november 2011 18:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dus ze chanteren om geld of antwoorden voor huiswerk te krijgen ofzo? Of begrijp ik het dan verkeerd?
Baarden zijn leukquote:
Meisjes meer als jongensquote:Op woensdag 2 november 2011 18:48 schreef heloef het volgende:
Kinderen zijn gewoon krengen, zowel jongens als meisjes.
Klaar.
Hoe gaat het ermee?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |