Gunnen is een hele belangrijke basis in de vriendschap bij mannen onderling. Je gunt elkaar namelijk het voordeel van de twijfel, om maar wat te noemen. Dat je het daar niet eens mee bent geeft alleen maar aan hoe weinig je van vriendschap, zoals die door de man begrepen wordt, begrijptquote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Gunnen? Dat heeft niks met gunnen te maken hoor. Je stuurt niet echt op wie je verliefd wordt en op wie niet. Er hoeft niks mis met iemand te zijn, maar iemand kan ook gewoon geen match zijn in combinatie met mij. Die persoon is dan echt niet minder in mijn ogen. Rare gedachtengang hou jij er op na.
Dit vind ik echt onzin hoor, sorry, maar soms is het gewoon bullshit wat jij allemaal uitkraamt.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het intieme houden van gun je hem niet. Dan is hij toch minder vind je
Absoluut, met liefde weet je 't nooit. Ik heb relaties gehad met vrouwen op de plekken waar je die het minste zou verwachtenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef formerjellybean het volgende:
Joh met relaties is het gewoon onvoorspel , de ene draait een hele poos om elkaar heen, sommige vrienden kunnen uiteindelijk toch relaties worden. De liefde is niet echt voorspelbaar
Hee, ik heb heel je verhaal gelezen en ik wil je even sterkte wensen. Ik hoop dat je inmiddels rust hebt gevonden en dat je weer verder kunt gaan met je leven. Haal kracht uit de dingen die je overkomen. Houd moed.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Keyos het volgende:
Vind de "friendzone" ook maar een lastig iets, ben een tijd terug lang met een meid bezig geweest, en het klikte ontzettend (de interesse kwam at first ook van haar kant) , maar omdat ik gewoon zoveel kansen onbenut heb gelaten en vrij onzeker was heb ik bijna alle kansen laten liggen om er meer van te maken, dan kun je je denk ik wel aardig realiseren dat ik ervan baalde dat er op een gegeven moment niets meer in zat dan de "friendzone" .
Overigens is het contact nooit meer geworden als ervoor toen de kogel door de kerk was, het voelt gewoon gelijk anders.
Absoluut. Zeer snel laten merken dat je geïnteresserd bent in een romantische/seksuele relatie ipv een vriendschappelijke. Kun je op veel verschillende manieren doen. Wat ik doe is altijd veel speel plagen en lichamelijk contact.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:25 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Alsof je daar als kerel ook maar iets tegen kunt doen
Dan geloof je me toch niet? Moet je zelf wetenquote:Op woensdag 2 november 2011 20:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dit vind ik echt onzin hoor, sorry, maar soms is het gewoon bullshit wat jij allemaal uitkraamt.
Wat lul jij nou. Je had het net over het niet gunnen van het ultieme houden van als je iemand friendzoned en nu beweer je dat ik niks weet van vriendschap? Jij trekt werkelijk alles uit de context en verbindt het op bizarre wijze weer aan elkaar. Moet ik nu zeggen dat ik wel begrijp dat jij moeite hebt met het versieren van vrouwen?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
Gunnen is een hele belangrijke basis in de vriendschap bij mannen onderling. Je gunt elkaar namelijk het voordeel van de twijfel, om maar wat te noemen. Dat je het daar niet eens mee bent geeft alleen maar aan hoe weinig je van vriendschap, zoals die door de man begrepen wordt, begrijpt
Sorry hoor, maar het misgunnen van liefde?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan geloof je me toch niet? Moet je zelf weten
Precies, friendzone is dus de afgekeurden hoekquote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef dawg het volgende:
je wordt verliefd, of je wordt het niet. zoveel zit er niet tussenin en derhalve is de friendzone klinkklare onzin. gewoon een ander woord voor 'het is niet wederzijds'. eventuele vriendschappen die daaruit volgen zijn per definitie ongelijkwaardig en het label vriendschap niet waard.
Dat is wel een goed idee.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus nu ga je iemand anders zoeken en dan wel gelijk actie ondernemen?:)
Zoals mannen het zien! -_-quote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
en nu beweer je dat ik niks weet van vriendschap?
Ugh... klinkt wel deprimerend maar je hebt wel gelijk gok ik zo ja..quote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Precies, friendzone is dus de afgekeurden hoek
Dit.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar het misgunnen van liefde?
Liefde kun je niet sturen, het heeft niets met gunnen te maken.
Ik heb meer mannelijke vrienden dan jij ooit in je leven hebt gehad. Dus ga me vooral niet vertellen hoe mannen vriendschap zienquote:Op woensdag 2 november 2011 20:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zoals mannen het zien! -_-
Le-zen
Veel vrouwen houden er niet van het hierover te hebben. Zelf bijt ik liever door de zure appel heen ipv m'n tijd te verspillen in een hopeloze situatie. Door schade en schandequote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef YoshiEscobar het volgende:
[..]
Ugh... klinkt wel deprimerend maar je hebt wel gelijk gok ik zo ja..
Afgekeurd als relatiemateriaal, maar niet afgekeurd als persoon. Groot verschil!quote:Op woensdag 2 november 2011 20:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
Precies, friendzone is dus de afgekeurden hoek
BS want je weet niet eens hoeveel mannelijke vrienden ik heb gehadquote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb meer mannelijke vrienden dan jij ooit in je leven hebt gehad. Dus ga me vooral niet vertellen hoe mannen vriendschap zien
ik herken dat ook niet hoor, dat gun-verhaal. mannen die vrienden zijn, zijn dat meestal door gedeelde interesses waar ze over kunnen ouwehoeren etc. onder het genot van een pilsje.quote:Op woensdag 2 november 2011 20:32 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik heb meer mannelijke vrienden dan jij ooit in je leven hebt gehad. Dus ga me vooral niet vertellen hoe mannen vriendschap zien
Uiteraard, het ligt er ook aan hoe je je opstelt en wat voor type je bent. Ik ben niet van het soort dat tegelijkertijd meerdere 'projectjes' heeft lopen, ook niet een klootzak. En ik ben ook gewoon niet zo handig in het spelletjequote:Op woensdag 2 november 2011 20:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom belanden sommige mannen nooit in de friendzone en hebben tig scharrels rondlopen en andere mannen altijd? Nee, uiterlijk heeft er geen zak mee te maken. Geld ook niet en status ook niet.
Uiteraard, zo probeer ik het ook. Alleen, ik ben er dus denk ik gewoon niet zo handig inquote:Op woensdag 2 november 2011 20:29 schreef Sinji het volgende:
[..]
Absoluut. Zeer snel laten merken dat je geïnteresserd bent in een romantische/seksuele relatie ipv een vriendschappelijke. Kun je op veel verschillende manieren doen. Wat ik doe is altijd veel speel plagen en lichamelijk contact.
BWVSquote:Op woensdag 2 november 2011 20:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
BS want je weet niet eens hoeveel mannelijke vrienden ik heb gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |