Dat is de juiste volgorde jaquote:
Ik zal die droom wel in ieder geval deze week mailen (ik zet het wel in Word).quote:
DMquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik zal die droom wel in ieder geval deze week mailen (ik zet het wel in Word).
Oh nee, wacht ik heb natuurlijk geen emailadressen van potentiële deelnemers...
Direct messagequote:
kun jij niet zo goed lezen dan? de meeste mensen snappen nl wel wat ik schrijf hier op fok en vinden me vaak juist erg duidelijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:34 schreef mousy31 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 1 november 2011 15:37 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Je bent taalkundig nogal moeilijk te volgen hoor.
Yo.quote:
Je gebruikt af en toe nogal kromme zinnen vind ik, maar goed. In dit geval niet!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
kun jij niet zo goed lezen dan? de meeste mensen snappen nl wel wat ik schrijf hier op fok en vinden me vaak juist erg duidelijk
Hehe ik zie het inderdaad! Minder voor je...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:42 schreef mousy31 het volgende:
yep maar ben wel blij dat ik vaak vanuit mn gevoel praat/ typ omdat het vaak juist is
mn hele quote ging net mis weet nie hoe ik dat nou weer gedaan heb lol
quote:
Leeg??quote:
Jij, ik (90%), Enneacanthus_Obesus denk ik, die andere Roosendaler mogelijk?, die waarschuwer misschien...quote:
Het ging niet goed met quoten!quote:
Sorry, ik ben stronteigenwijsquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:47 schreef mousy31 het volgende:
lol ik ga weer stoppen met typen.
als jullie dan zo eigenwijs zijn en wel gaan draaien zorg er dan in elk geval wel voor dat er een medium bij aanwezig is aub
Er was dus ook een poster uit één van de vorige delen, Silven, en er wou zich geloof ik ook een moderator eventueel aanmelden (Vogeltjesdans), en dan nog wat mensen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:44 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Jij, ik (90%), Enneacanthus_Obesus denk ik, die andere Roosendaler mogelijk?, die waarschuwer misschien...
Dat ben jijquote:
Alsjeblieft niet! Een medium werkt alleen maar problemen in de hand, door problemen te creëren waar ze niet zijn. Om ons effectief te beschermen, moet hij/zij ons er eerst van overtuigen dat er een geest is en dat ie gevaar oplevert. Dat soort bangmakerij werkt alleen maar contraproductief.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:47 schreef mousy31 het volgende:
als jullie dan zo eigenwijs zijn en wel gaan draaien zorg er dan in elk geval wel voor dat er een medium bij aanwezig is aub
Allemaal leuk en aardig maar ik zie het meer als een serieus gebeuren, niet als een vermakelijk tijdverdrijf. Wat is Penn & Teller trouwens?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet! Een medium werkt alleen maar problemen in de hand, door problemen te creëren waar ze niet zijn. Om ons effectief te beschermen, moet hij/zij ons er eerst van overtuigen dat er een geest is en dat ie gevaar oplevert. Dat soort bangmakerij werkt alleen maar contraproductief.
Ik heb liever Penn & Teller erbij, die aantonen dat we toch echt zelf tegen het glaasje duwen en dat suggestie erg sterk werkt. Dan wordt het onzenuwd en een vermakelijk tijdverdrijf, onder het genot van een goed glas whiskey en eventueel een joint of een plakje kruidencake, volgens Miss Vanity's recept.
Editje, geen probleem verder. Een leeg bericht staat toch ook cool?quote:
Ik vrees dat ik niet in de gelegenheid benquote:Op woensdag 2 november 2011 20:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
Dat zijn er dan al vier!![]()
Oproep:
Vogeltjesdans : zie jij het ook nog zitten?
We gaan eerst draaien. Daarna pas aan de alcohol en spacecakequote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef Lost_Lenore het volgende:
Meuhhh....maak me toch wel 'n beetje zorgen om jullie hoor![]()
; hopelijk komen er alleen aardige geesten op bezoek: dan hebben jullie 'bewijs' en hoeven 't dan nooit meer te doen. Kunnen alle 'waarschuwers' en 'believers' gezellig mee naar het volgende feestje, waarbij er alleen glazen gevuld & geleegd maar niet gedraaid worden
![]()
![]()
Maar weer ff serieus:pas op met spacecake/blowen en alcohol he, men zegt dat je je dan juist meer open stelt. Maar zo te lezen willen jullie dat juist he![]()
Naja...iig veel plezier en succes ermee he, ben zeer benieuwd naar het 'resultaat'!!
Opmerking bij zwart gedeelte: ik dus juist niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef Lost_Lenore het volgende:
Meuhhh....maak me toch wel 'n beetje zorgen om jullie hoor![]()
; hopelijk komen er alleen aardige geesten op bezoek: dan hebben jullie 'bewijs' en hoeven 't dan nooit meer te doen. Kunnen alle 'waarschuwers' en 'believers' gezellig mee naar het volgende feestje, waarbij er alleen glazen gevuld & geleegd maar niet gedraaid worden
![]()
![]()
Maar weer ff serieus:pas op met spacecake/blowen en alcohol he, men zegt dat je je dan juist meer open stelt. Maar zo te lezen willen jullie dat juist he![]()
Naja...iig veel plezier en succes ermee he, ben zeer benieuwd naar het 'resultaat'!!
Jij dus ook?quote:
Bastard durft nietquote:
Zeer herkenbaar! Paar weken geleden nog mijn bami er via de verkeerde weg uitgegooid door alcoholquote:Op donderdag 3 november 2011 19:32 schreef Atmosphere82 het volgende:
Mijn gedachte over alcohol nu:. Maar over een paar weken is het weer:
!
![]()
Volgens mij ben jij wel een beetje een laten we zeggen Jim Morrisson achtig type (light), maar dan vrouwelijk, of niet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar! Paar weken geleden nog mijn bami er via de verkeerde weg uitgegooid door alcohol
Neequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel een beetje een laten we zeggen Jim Morrisson achtig type (light), maar dan vrouwelijk, of niet?Losbandig?
Maar al die alcohol gerelateerde verhalen hier dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
NeeIk ben een heel onschuldig klein meisje
![]()
Nee grapjeVroeger was ik wel aardig losbandig. Inmiddels ben ik burgerlijk
1tje maarquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:59 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Maar al die alcohol gerelateerde verhalen hier dan?
Ja, je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
1tje maarEn toen was ik ook nog ziekjes
True that. Wat houdt 'mustache riding' eigenlijk in!?!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De rest ging over roken, joints, de geest van Freddy Mercury oproepen, spacecake en mustache riding.. Valt best mee dus, al dat gelul over drank..
Die vraag kun je beter stellen in SEX, of even googlenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:26 schreef Atmosphere82 het volgende:
True that. Wat houdt 'mustache riding' eigenlijk in!?!
Waarom zou er een medium aanwezig moeten zijn? Juist met zo'n labiele zweverige idioot erbij kan het gevaarlijk worden. Glaasje draaien op zich is totaal niet gevaarlijk. Tenzij je labiel en gelovig bent, dan ga je elk geluidje en dingetje koppelen aan de aanwezigheid van geesten, ook kun je daar wanen door krijgen, dat je dingen ziet die helemaal niet gebeuren. En als je met een groep mensen bent die ook labiel en gelovig is, dan gaan zij die dingen ook 'zien'. Dus in die zin kan het wel gevaarlijk zijn dat mensen daardoor gaan doordraaien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:47 schreef mousy31 het volgende:
Inmiddels heb ik het opgezocht, nogal apart.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Die vraag kun je beter stellen in SEX, of even googlen
Voor mij hoeft een medium ook niet. Het medium in de Poltergeist serie is ook nogalquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:34 schreef Wezlke het volgende:
[..]
Waarom zou er een medium aanwezig moeten zijn? Juist met zo'n labiele zweverige idioot erbij kan het gevaarlijk worden. Glaasje draaien op zich is totaal niet gevaarlijk. Tenzij je labiel en gelovig bent, dan ga je elk geluidje en dingetje koppelen aan de aanwezigheid van geesten, ook kun je daar wanen door krijgen, dat je dingen ziet die helemaal niet gebeuren. En als je met een groep mensen bent die ook labiel en gelovig is, dan gaan zij die dingen ook 'zien'. Dus in die zin kan het wel gevaarlijk zijn dat mensen daardoor gaan doordraaien.
En met een zogenaamd medium erbij, die daar een beetje debiel gaat lopen praten en doen, dat lijkt me wel lachen op zich, maar labiele gelovigen zullen dat minder lachen vinden en helemaal meegaan in die praatjes van dat medium.
Het lijkt me een beter plan als we elkaar met de voetjes op de grond houdenquote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Voor mij hoeft een medium ook niet. Het medium in de Poltergeist serie is ook nogal
vreemd...
quote:Op maandag 7 november 2011 08:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Het lijkt me een beter plan als we elkaar met de voetjes op de grond houden
De datum komt al dichterbijIk heb er zin in
Goed ideequote:Op maandag 7 november 2011 08:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
als we toch ongerust worden, kunnen we altijd nog geblinddoekt glaasje draaien.. Het moet ontnuchterend zijn als het dan niet meer werkt..
[..]
Alleen als er wat bijzonders gebeurdquote:Op maandag 7 november 2011 20:04 schreef ShevaJB het volgende:
Nice! Jullie gaan het toch wel filmen ofzo he
'My naaaame is Legion......'quote:Op maandag 7 november 2011 20:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Alleen als er wat bijzonders gebeurd
Bijvoorbeeld... eh, als Atmosphere bezeten raakt en begint te leviteren of als er poltergeistverschijnselen plaatshebben ofzo...
Dat filmen we natuurlijk sowiesoquote:Op maandag 7 november 2011 20:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Alleen als er wat bijzonders gebeurd
Bijvoorbeeld... eh, als Atmosphere bezeten raakt en begint te leviteren of als er poltergeistverschijnselen plaatshebben ofzo...
Halloquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:08 schreef PicoMMP het volgende:
Ik lees al een tijdje mee en ik dacht: ik meld me even aan.
Ik was altijd zeer sceptisch naar dit soort dingen, maar er beginnen toch dingen te knagen.
Zo stond de klok thuis stil precies op het moment dat mijn vader overleed en had ik een paar dagen geleden de grootst mogelijke moeite een sigaret op te steken. Het vlammetje werd steeds "uitgeblazen" terwijl er geen deur of raam openstond. De oma van mijn vriendin is niet zo lang geleden gestorven aan longemfyzeem en ik denk al een tijdje aan stoppen. Ook hoorden sommige familieleden tijdens de plechtiging van haar begrafenis (we zongen Droomland van Hazes, haar favoriete nummer) de stem van oma meezingen.
Ook heb ik het laatste halfjaar mijn leven compleet omgegooid, terwijl het toch allemaal op rolletjes ging. Baan opgezegd en een eigen bedrijf gestart. Ik las elders op internet dat je 'gids' dingen voor je bepaalt. Zo las ik dat iemand onbewust een andere afslag nam dan normaal en dat er toen een ongeluk gebeurde op de 'normale' afslag. Wellicht dat mijn 'gids' mij ergens van weerhouden heeft?
De laatste tijd denk ik dus aan glaasje draaien of automatisch schrift. Gewoon om een keer mee te maken en te kijken hoe zoiets werkt. Ik weet voor 99% zeker dat het te maken heeft met het Carpenter-effect, maar toch he... die 1% onzekerheid. Je weet nooit...
Correctquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:25 schreef PicoMMP het volgende:
Haha dank je wel. Zal er even over nadenken. Hilversum, 26 november toch?
Heb het over een serieus goed medium/ iemand die verstand heeft van glaasje draaien en de entiteiten die willen blijven hangen weg kan halen/ poort weer kan sluiten , k heb t niet over een charlatanquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:34 schreef Wezlke het volgende:
[..]
Waarom zou er een medium aanwezig moeten zijn? Juist met zo'n labiele zweverige idioot erbij kan het gevaarlijk worden. Glaasje draaien op zich is totaal niet gevaarlijk. Tenzij je labiel en gelovig bent, dan ga je elk geluidje en dingetje koppelen aan de aanwezigheid van geesten, ook kun je daar wanen door krijgen, dat je dingen ziet die helemaal niet gebeuren. En als je met een groep mensen bent die ook labiel en gelovig is, dan gaan zij die dingen ook 'zien'. Dus in die zin kan het wel gevaarlijk zijn dat mensen daardoor gaan doordraaien.
En met een zogenaamd medium erbij, die daar een beetje debiel gaat lopen praten en doen, dat lijkt me wel lachen op zich, maar labiele gelovigen zullen dat minder lachen vinden en helemaal meegaan in die praatjes van dat medium.
Dan mag je niet komen. Zelfs ik laat voor de gelegenheid mijn snor staanquote:
For we are maaaaanyyyyyyquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:51 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Heb het over een serieus goed medium/ iemand die verstand heeft van glaasje draaien en de entiteiten die willen blijven hangen weg kan halen/ poort weer kan sluiten , k heb t niet over een charlatan
Als je die kan regelen ben ik je eeuwig dankbaar! En als je hem dan ook nog hetero kan makenquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 08:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Als je die kan regelen ben ik je eeuwig dankbaar! En als je hem dan ook nog hetero kan maken![]()
En uiteraard mag hij dan wel in mijn bed overnachten
Dat is ook precies wat we willen horen natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2011 09:03 schreef Michielos het volgende:
[..]!!!!! Derren zou waarschijnlijk gewoon zeggen dat het Ouija bord via Carpenter effect/ ideomotor responses werkt
Hoe het werkt , kan ik jullie ook nog wel vertellen. Helaas ben ik er de 26ste niet ivm party ;Dquote:Op woensdag 9 november 2011 09:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat we willen horen natuurlijkGeen hysterisch gilwijf die huilend in een hoekje wegkruipt omdat ze bang is voor de geesten
quote:Op woensdag 9 november 2011 08:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Als je die kan regelen ben ik je eeuwig dankbaar! En als je hem dan ook nog hetero kan maken![]()
En uiteraard mag hij dan wel in mijn bed overnachten
Valt best meequote:Op woensdag 9 november 2011 09:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
hmm.. Wie weet raakt hijzelf bezeten van Mercury en gaat zijn ideomotor responsie op jou reageren.. Ik hoop alleen dat hij dan niet in de war raakt door de precaire vragen die we hem gaan stellen.. Anders wordt het een pijnlijke aangelegenheid.
Hij is trouwens wel kalend.. Oh wacht, wat ga je met je vriendje doen, dan?
[..]
Hij heeft geen buikje iig. Zo te zien.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Valt best meeHij heeft een klein kaal plekje. Maar meer niet
Mijn vriend kan wel een nachtje in de berging.
Hij heeft liever belangstelling van een jongeheerquote:Op woensdag 9 november 2011 10:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hij heeft geen buikje iig. Zo te zien.
En hij zal zich ongetwijfeld vereerd voelen met de belangstelling van zo'n jongedame
Weet je wat? We geven hem spacecake. Dan kan het niet mislukken.
Doe dat! Ik ben al een beetje jaloers door het idee alleenquote:Op woensdag 9 november 2011 10:57 schreef Michielos het volgende:
Ik moet mijn foto met hem maar eens zoeken voor jaloeziefactor +4
Niet nodig! Hij vindt jou wrs. aantrekkelijker..quote:Op woensdag 9 november 2011 10:57 schreef Michielos het volgende:
Ik moet mijn foto met hem maar eens zoeken voor jaloeziefactor +4
Dat weet ik wel zeker !quote:Op woensdag 9 november 2011 11:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Niet nodig! Hij vindt jou wrs. aantrekkelijker..
En dagdromen mag!quote:Op woensdag 9 november 2011 11:54 schreef MissVanity het volgende:
Ik blijf mezelf gewoon vertellen dat hij misschien niet gay is of dat hij misschien bi is
Dat doe ik genoeg hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat doe ik genoeg hoor"Oh Derren, kus me!"
Ik moet ook eens wat leren goochelen, kennelijk is het sexy..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn yeahquote:Op woensdag 9 november 2011 13:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik moet ook eens wat leren goochelen, kennelijk is het sexy..
Je hebt het zelf in de handquote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef PicoMMP het volgende:
Ik toverde gister nog een pizza uit de oven. Knap he?
Ik kan op zich wel komen de 26ste. Ik moet alleen de 27ste om 9.00 weer op mijn werk zijn, dus zal wel niet te laat naar huis moeten gaan en zeker niet te veel zuipen. Al kom ik de laatste tijd wel vaker brak op mijn werk op zondag haha.
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 9 november 2011 13:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik moet ook eens wat leren goochelen, kennelijk is het sexy..
Ik ga dit weekend even oefenen. Maar ik denk dat ik er niet echt talent voor hebquote:Op donderdag 10 november 2011 16:10 schreef Michielos het volgende:
Leuke DVD idd. dus je kunt me binnenkort al wat laten zien?![]()
Ik ga mijn best doen! Nog iets meer dan een maand om het voor elkaar te krijgen. Moet lukkenquote:
Je zou me echt impressen als je dan meesterlijke sleight-of-hand dingen zou doen...quote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen! Nog iets meer dan een maand om het voor elkaar te krijgen. Moet lukken
meer in context discussie:quote:
Meesterlijk kan je waarschijnlijk wel weglatenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je zou me echt impressen als je dan meesterlijke sleight-of-hand dingen zou doen...
Ik weet hetquote:
Dan is ie bi.... Grijp hem! Grijp hem!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Ik las toevallig vandaag dat hij het ok vindt als een dame hem probeert te turnen
Even mijn hypnose skills verbeteren en dan als hij mij op het podium roept hypnotiseer ik hem.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan is ie bi.... Grijp hem! Grijp hem!
Wel een valse snor opplakken he? Dan werkt het beter..quote:Op donderdag 10 november 2011 17:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Even mijn hypnose skills verbeteren en dan als hij mij op het podium roept hypnotiseer ik hem.
Daarna sleur ik hem van het toneel zodat ik me rustig aan hem kan vergrijpenUiteraard maak ik daar foto's van om het aan jullie te bewijzen
Hahaquote:Op donderdag 10 november 2011 17:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wel een valse snor opplakken he? Dan werkt het beter..
Nou, dan kan je toch niet meer stuk bij hem?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaZo'n krulsnor! Die zijn gaaf
[ afbeelding ]
Zo eentje dus
Spoor jij wel?quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat filmen we natuurlijk sowiesoDaarna als we het zat zijn maar eens kijken of we hem weer kunnen bevrijden van die demon
Wie wordt bezeten van Mercury?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
hmm.. Wie weet raakt hijzelf bezeten van Mercury en gaat zijn ideomotor responsie op jou reageren.. Ik hoop alleen dat hij dan niet in de war raakt door de precaire vragen die we hem gaan stellen.. Anders wordt het een pijnlijke aangelegenheid.
Hij is trouwens wel kalend.. Oh wacht, wat ga je met je vriendje doen, dan?
[..]
Behalve als jij een mevrouw als Elizabeth Báthory blijkt te zijn, dan hebben mensenquote:
Neequote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Behalve als jij een mevrouw als Elizabeth Báthory blijkt te zijn, dan hebben mensen
niet zoveel te willen, badend in het bloed van je dienstmeisjes...!
Moet je maar eens opzoeken op internet ofzo als je zin hebt, een interessant verhaal vond ik het.quote:
Het is inderdaad een naar verhaal, maar het heeft ook zijn mooie kanten,quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:43 schreef MissVanity het volgende:
Ik zal het vandaag even opzoeken. Klinkt naar! En bloed is ranzig
Ik weet niet of ik het nog wel veilig vind om je bij mij thuis te laten komen hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:02 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een naar verhaal, maar het heeft ook zijn mooie kanten,
maar dat kan ik nu niet uitleggen, is te veel en te ingewikkeld.![]()
Bloed is toch lekker, ik drink het dagelijks!![]()
Nee, gekheid natuurlijk!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het nog wel veilig vind om je bij mij thuis te laten komen hoor
Ik heb trouwens heel vies bloed
Ja dat zeggen ze allemaal...quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb trouwens heel vies bloed
Nee hoor, helemaaaaaaaaaal niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ben de gij ook een beetje een freak?
Ja maar mijn bloed is echt viesquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[
[..]
Ja dat zeggen ze allemaal...
Dit filmpje ziet er wel heel bedacht uit, nogal geacteerd.quote:
"Ik voel de aanwezigheid van mijn opa zo erg dat de wc spontaan begint door te lopen."quote:Op zondag 13 november 2011 15:48 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dit filmpje ziet er wel heel bedacht uit, nogal geacteerd.
Ik vond het in het begin best beangstigend om te zien, maar al snel dacht ik:.
Dit schrikt mij verder niet echt af.
Het is idd meer een sketch , alleen zonder de humor.quote:Op zondag 13 november 2011 16:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
"Ik voel de aanwezigheid van mijn opa zo erg dat de wc spontaan begint door te lopen."
Wie is dit? Kees van Kooten?
Weleens van gehoord!quote:Op zondag 13 november 2011 17:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wie kent dit nog?
http://www.geheugenvannederland.nl/?/nl/items/NIBG01:0000002743
quote:
Ideomotorische apraxie jeweetz.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:13 schreef mousy31 het volgende:
ff Een vraagje, online Ouija borden werken die? Ik ging nl laatst eens kijken vanuit nieuwsgierigheid en ze zijn wel te vinden, maar die dingen zijn toch gewoon voor geprogrameerd of niet? Is dr iemand die er meer van weet?
Nee, maar je verbindt de beweging van je hand natuurlijk wel met de actie op je beeldscherm. Ik denk dat een virtueel bord ook wel werkt.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:17 schreef mousy31 het volgende:
nee weet k niet want met de muis raak je t bord toch niet zelf aan
Serieus? Zou dat werken? En doe je dat dan alleen of met anderen?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nee, maar je verbindt de beweging van je hand natuurlijk wel met de actie op je beeldscherm. Ik denk dat een virtueel bord ook wel werkt.
Ik heb geen ervaring met virtuele ouijia borden, ook niet met echte trouwens.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Serieus? Zou dat werken? En doe je dat dan alleen of met anderen?
Ja, zou zomaar kunnen he.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met virtuele ouijia borden, ook niet met echte trouwens.
Maar ik kan me voorstellen dat je met een muis ipv. een glas dezelfde ideomotorische respons krijgt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zou zomaar kunnen he.
Nee, ga ik niet proberen
En vanaf volgende week heb jij er wél ervaring mee, want dan heb je met Missy en de anderen glaasje gedraaid![]()
Zal vast een gezellige avond worden, zelfs als jullie geen contact met geesten makenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
jaaa!
En glaasje gekanteld, ook.
[..]
Ja, ze hebben afgesproken: volgende week zaterdag!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Hebben jullie nu al afgesproken? Dit duurt ook al weken
Ohhh oké, eindelijk. Ben toch heel benieuwd.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ze hebben afgesproken: volgende week zaterdag!
Ik ook hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ohhh oké, eindelijk. Ben toch heel benieuwd.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zou zomaar kunnen he.
Nee, ga ik niet proberen
En vanaf volgende week heb jij er wél ervaring mee, want dan heb je met Missy en de anderen glaasje gedraaid![]()
Kan ik dat aanklikken zonder dat er enge dingen gebeuren?quote:Op donderdag 17 november 2011 08:53 schreef MissVanity het volgende:
Virtueel ouija bord werkt net zo goed als Ask Guru Joe
Ik heb het gister even geprobeerd.
Ouija bord: http://www.brainjar.com/dhtml/ouija/
Ask Guru Joe: http://www.miniclip.com/games/ask-guru-joe/en/
Onzin dus
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik dat aanklikken zonder dat er enge dingen gebeuren?
Ja, het is nepquote:Op donderdag 17 november 2011 09:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik dat aanklikken zonder dat er enge dingen gebeuren?
Ik kreeg als antwoord op mijn vraag: UNKNOWNquote:Op donderdag 17 november 2011 17:56 schreef mousy31 het volgende:
Ik heb dus voor de gein toch maar eens gekeken en een gebruikt en die spelde de naam van mn overleden broer ,dat was wel ff vreemd om te zien, maar toen dacht k dus , jaaaa maar zn naam staat in mn pc, als ik in nederlands begon kreeg k geen antwoord t bord kende alleen engels, en mn broer was nederlands dus allemaal onzin, mn man zei al die dingen zijn geprogrammeerd en toen ik dat dus vroeg, are you a computer program zei die goodbye en dat elke keer weer.
Dus ben overtuigd de online versies zijn nep. Tenminste onderstaand bord wel
http://www.shopoflittleho(...)20spirits%20game.htm
Heb op mijn laatste twee vragen toch wel nare antwoorden gekregen. Geschrokken. Spijt dat ik het uitgeprobeerd heb.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat ding komt idd. wel heel erg nep over.
Had het niet moeten doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:09 schreef mousy31 het volgende:
Daar heb je ook niet veel aan. Denk zo wie zo niet dat je via je pc contact met geesten kan maken.
dankjewel mousyquote:Op donderdag 17 november 2011 18:22 schreef mousy31 het volgende:
Dat vind k jammer lavender dat je er naar door voeld,nu voel ik me ook schuldig ....maar je moet ook geen nare dingen gaan vragen, vooral geen vragen bijv wanneer je dood gaat. Ik weet niet wat je gevraagd heb......
Ik heb vragen gesteld zoals wie ben je, ben je gelukkig, hoe ben je dood gegaan eigenlijk heb k geen booschappen voor mezelf gevraagd.
Ik hoop dat je het los kan laten dikke knuff van mij in elk geval.
edit:ik heb je ff een pm gestuurd
Graag gedaan, maar aub maak je niet druk t ding geeft random antwoorden , t klopt niet zie maar aan mn pmquote:
Iedere vraag met "how many.." komt op een cijfer uit.. dat zegt wel wat denk ik?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:34 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar aub maak je niet druk t ding geeft random antwoorden , t klopt niet zie maar aan mn pm
edit: man man vroeg bijv hoeveel kinderen heb ik antw: 6
en hij heeft er maar 3
ik vroeg t toen ook en t antwoord was 4
en k heb er maar 1 dus t klopt niet
Aangezien mn man en ik dus zulke testjes hebben gedaan en er allemaal foute antwoorden kwamen En er idd altijd een getal uitkomt als je zulke vragen steld is t voor mij duidelijk, voorgeprogrammeerd.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iedere vraag met "how many.." komt op een cijfer uit.. dat zegt wel wat denk ik?
Vraag eens hoeveel tandenborstels je hebt?
Eerste keer zegt ie 3quote:Op donderdag 17 november 2011 18:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iedere vraag met "how many.." komt op een cijfer uit.. dat zegt wel wat denk ik?
Vraag eens hoeveel tandenborstels je hebt?
3 en 8 had ik ook.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:48 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Eerste keer zegt ie 3
2e keer zegt ie 8
en k heb er 4
Nee, ik geloof jullie allemaal. Ga er gewoon vanuit dat het onzin is.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:10 schreef MissVanity het volgende:
@ Lavenderr: Geen zorgen maken asjeblieft! Die virtuele borden zijn hardstikke nep.voor jou. Niet wakker gaan liggen vannacht hoor!
Goed zo!quote:Op donderdag 17 november 2011 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik geloof jullie allemaal. Ga er gewoon vanuit dat het onzin is.
Thanks
Ja, enigzins triest dit vind ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:53 schreef MissVanity het volgende:
Virtueel ouija bord werkt net zo goed als Ask Guru Joe
Ik heb het gister even geprobeerd.
Ouija bord: http://www.brainjar.com/dhtml/ouija/
Ask Guru Joe: http://www.miniclip.com/games/ask-guru-joe/en/
Onzin dus
Oh Godquote:Op donderdag 17 november 2011 21:01 schreef Atmosphere82 het volgende:
Mede Noord-Brabander Silven reageert niet op mijn PM vooralsnog.
Ik neem dat hij dan niet gaat.
Hebben jullie trouwens al (indien het werkt, op wat voor manier dan ook) vragen
bedacht om te stellen?
Ik heb er wel een paar bedacht, echte serieuze vragen dus.
Uurtje of 8 's morgensquote:Op donderdag 17 november 2011 21:16 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zeg MissVanity, voor degenen die mogelijk blijven slapen, tot hoe lang mogen wij zondag blijven?![]()
Gelezen en gereageerdquote:Op donderdag 17 november 2011 21:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Nou MissVanity, ik heb de droom gemaild.
Uhm... Ik ben klein en heb halflang donkerbruin haar. Ik zal veren dragen in mijn oren.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:54 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zeg, hoe herkennen we elkaar eigenlijk op het station?
Foto! Foto! Foto!quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:49 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gelezen en gereageerd
[..]
Uhm... Ik ben klein en heb halflang donkerbruin haar. Ik zal veren dragen in mijn oren.
Een vrij lange zwarte jas heb ik. Meestal heb ik mijn haar in een staart.
Ik kan eventueel ook wel een even een foto plaatsen. Dat is misschien makkelijker
Ik kom jullie natuurlijk halenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Foto! Foto! Foto!
Maar begrijp ik nu dat we worden opgepikt op het station? Ik had al op maps.google gekeken hoe ik naar je huis moest lopen. Het niet ver weg, volgens mij.
Hoe laat verwacht je ons? En ik kan nog steeds blijven slapen, toch?
Oh men, de grote dag nadert.Ik verheug me er nu al op.
Zeg het maar... we kunnen pizza ofzo halen, dan kunnen we 's middags al, of 's avonds afspreken.. Wat jij wil, en de anderen natuurlijk..quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:12 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik kom jullie natuurlijk halenEn je mag nog steeds blijven slapen.
Hoe laat willen jullie komen? Na het avondeten? Uurtje of 8 of zo?
Ik heb filmpjes online gezien en op sommige vragen krijg je allemaal letters die niet eens een woord vormen....ik begin steeds meer te twijfelen of t wel zo gevaarlijk is denk ook dat het aan jezelf ligt wat voor vragen je steld, dus vooral geen vragen wanneer ga ik dood want dan maak je alleen jezelf maar bang. En mocht er wel een plaaggeest doorkomen die maakt van zulke vragen natuurlijk graag gebruik om je te pesten.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef Bastard het volgende:
Ik zou het ze niet te ingewikkeld maken.
Ik ben gewoon thuis dus mij maakt het niet uit wanneer jullie komen. Denk wel dat 's avonds glaasje draaien spannender isquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zeg het maar... we kunnen pizza ofzo halen, dan kunnen we 's middags al, of 's avonds afspreken.. Wat jij wil, en de anderen natuurlijk..
Had ik wel gedaan, wou het niet, dus deed het toch, zoals: denk niet aan een roze olifant, dan doe je het juist.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:22 schreef mousy31 het volgende:
maar je moet ook geen nare dingen gaan vragen, vooral geen vragen bijv wanneer je dood gaat. Ik weet niet wat je gevraagd heb......
Ik denk dat wanneer je contact hebt, dat je contact hebt met geesten die al langer bij je hangen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:13 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik heb filmpjes online gezien en op sommige vragen krijg je allemaal letters die niet eens een woord vormen....ik begin steeds meer te twijfelen of t wel zo gevaarlijk is denk ook dat het aan jezelf ligt wat voor vragen je steld, dus vooral geen vragen wanneer ga ik dood want dan maak je alleen jezelf maar bang. En mocht er wel een plaaggeest doorkomen die maakt van zulke vragen natuurlijk graag gebruik om je te pesten.
Maar waar ik wel overuit ben, ik zal t nooit gaan "spelen" met een echt bord.
Haha, weet je niet dat ze deze techniek ook gebruiken voor therapie (ideomotorische apraxie).quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:20 schreef Manke het volgende:
[..]
Had ik wel gedaan, wou het niet, dus deed het toch, zoals: denk niet aan een roze olifant, dan doe je het juist.
Als antwoord kreeg ik dat ik zou verongelukken met m'n auto. Tijd daarna had ik een autoongeluk.
Ik hoor geesten en kan in gedachten met ze praten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef datisstom het volgende:
[..]
Haha, weet je niet dat ze deze techniek ook gebruiken voor therapie (ideomotorische apraxie).
Ideomotorische apraxie zorgt ervoor dat je dat resultaat krijgt en omdat je dit verwacht, wederom door IA gebeurt dit ook.
Nou ik heb wel een serieuze insteek, al ben ik ook geen übernerd!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:08 schreef datisstom het volgende:
Ik neem aan dat deze meeting meer voor de gezelligheid is? Omdat Ideomotorische apraxie.
Dat is minder...quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:20 schreef Manke het volgende:
[..]
Had ik wel gedaan, wou het niet, dus deed het toch, zoals: denk niet aan een roze olifant, dan doe je het juist.
Als antwoord kreeg ik dat ik zou verongelukken met m'n auto. Tijd daarna had ik een autoongeluk.
Ik moet dus volgende week zaterdag werken. Helaas begint de druktequote:Op vrijdag 18 november 2011 12:48 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben gewoon thuis dus mij maakt het niet uit wanneer jullie komen. Denk wel dat 's avonds glaasje draaien spannender is
Helemaal goed hoor!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:55 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik moet dus volgende week zaterdag werken. Helaas begint de drukte
al een beetje te komen bij PostNL (vanwege nadering december, drukke maand),
dus ik HOOP er zo tussen 17.00u en 18.00u te zijn als je dat goed vindt?
Ik improviseer wel iets hoor. Is goedkoper dan een bord kopen. En werkt ook heel goed.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
Silven (die eerst ook zei te willen komen) reageert niet meer op mijn PM's.
Die zal dan wel geen belangstelling meer hebben denk ik.
Hoe zat het nou weer precies, gaan we een ouijabord gebruiken of niet?
Kan dat eventueel nog in een week geregeld worden?
Willen we dat, of een improvisatie bord, of het gebruik van losse letters en cijfers ofzo?
onzinbord. net even geprobeerd.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:56 schreef mousy31 het volgende:
Ik heb dus voor de gein toch maar eens gekeken en een gebruikt en die spelde de naam van mn overleden broer ,dat was wel ff vreemd om te zien, maar toen dacht k dus , jaaaa maar zn naam staat in mn pc, als ik in nederlands begon kreeg k geen antwoord t bord kende alleen engels, en mn broer was nederlands dus allemaal onzin, mn man zei al die dingen zijn geprogrammeerd en toen ik dat dus vroeg, are you a computer program zei die goodbye en dat elke keer weer.
Dus ben overtuigd de online versies zijn nep. Tenminste onderstaand bord wel
http://www.shopoflittleho(...)20spirits%20game.htm
yeeey gelukkig k ben echt blij voor jequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:34 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik hoor geesten en kan in gedachten met ze praten.
Gelukkig bijna geen last meer van
Doe eens normaal zeg.quote:
Niks mis met Miss Vanity enne hoe durf je trouwens te oordelen over een ander. Laat jij je foto eens zien dan?quote:
Zwijg toch gewoon.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:05 schreef datisstom het volgende:
sorry ik wuo het zelf deon mar k kan me eige reaktie's niet verwijteren in kwotes
kuch..VWO was het toch?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:05 schreef datisstom het volgende:
sorry ik wuo het zelf deon mar k kan me eige reaktie's niet verwijteren in kwotes
Thx Mousyquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:10 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Niks mis met Miss Vanity enne hoe durf je trouwens te oordelen over een ander. Laat jij je foto eens zien dan?
Stiekeme tvp!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:21 schreef mazaru het volgende:
Even iets nietszeggend typen, zodat jullie weten dat ik dit topic ga volgen
Gaat het niet door dan. Ik zou zoiets dolgraag willen doen, maar knijp em toch wel een beetje voor de gevolgen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:22 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Stiekeme tvp!Er is niet veel meer te volgen
Is het plan weer van de baan dan? Ik vond jullie al zo dapper dat jullie het nou eindelijk eens wel aandurfden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:22 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Stiekeme tvp!Er is niet veel meer te volgen
Het gaat zeker wel door!! Heb er veel zin inquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Gaat het niet door dan. Ik zou zoiets dolgraag willen doen, maar knijp em toch wel een beetje voor de gevolgen.
Ja... Er komt natuurlijk nog een verslag van de avond natuurlijk. Helemaal niet aan gedachtquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is het plan weer van de baan dan? Ik vond jullie al zo dapper dat jullie het nou eindelijk eens wel aandurfden.
Kan wel. Als iemand dat wil doen. Ik heb zelf geen goede camera...quote:
Ik zou het best wel via een cam willen volgen. Ik wou dat ik dapper genoeg was om mee te doenquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Kan wel. Als iemand dat wil doen. Ik heb zelf geen goede camera...
Als er iets spannends gebeurt, ga ik filmen met mijn tel.. Als het meubilair gaat zweven of als we allemaal gaan gillen omdat we een klopgeest denken te horen ofzo..quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:33 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Kan wel. Als iemand dat wil doen. Ik heb zelf geen goede camera...
Vind jij het ook eng? Ik ook.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou het best wel via een cam willen volgen. Ik wou dat ik dapper genoeg was om mee te doen
Goed idee!quote:Op zaterdag 19 november 2011 22:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Als er iets spannends gebeurt, ga ik filmen met mijn tel.. Als het meubilair gaat zweven of als we allemaal gaan gillen omdat we een klopgeest denken te horen ofzo..
quote:Op zondag 20 november 2011 03:54 schreef pufje het volgende:
Hey, misschien moet ik het nog maar een keer vragen maar in welke plaats gaan jullie die SEANCE houden?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja! Ik heb het vroeger ook wel eens gedaan. En ik heb volgens mij geluk gehad, maar een jongen uit ons groepje is later helemaal doorgedraaid. Hij heeft ook niet oud mogen worden. Of het met elkaar in verband staat weet ik natuurlijk niet, maar ik neem liever geen risico.quote:
Je UI is weer superquote:Op zondag 20 november 2011 11:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja! Ik heb het vroeger ook wel eens gedaan. En ik heb volgens mij geluk gehad, maar een jongen uit ons groepje is later helemaal doorgedraaid. Hij heeft ook niet oud mogen worden. Of het met elkaar in verband staat weet ik natuurlijk niet, maar ik neem liever geen risico.
Is dat belangrijk om te wetenquote:Op zondag 20 november 2011 03:54 schreef pufje het volgende:
Hey, misschien moet ik het nog maar een keer vragen maar in welke plaats gaan jullie die SEANCE houden?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pleur op!quote:
Zulke mensen kom ik nooit tegen.quote:Op zondag 20 november 2011 20:37 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zo mensen, aankomende zaterdag wordt waarschijnlijk (in ieder geval voor mij sowieso denk ik,
ik weet niet hoe jullie het al ervaren met de voorpret)
één van de spannendste dagen uit de afgelopen jaren van mijn leven (of misschien wel gehele leven) denk ik!![]()
Niet dat ik nou een saai, voortkabbelend leven heb vind ik zelf maar toch!![]()
Ervaren jullie (overige deelnemers) dat ook zo ongeveer?
PS. Een collega op mijn werk is paranormaal, en een andere klantmanager ook.
De collega op mijn kamer zegt dat ik af en toe een magneet voor 'negatieve entiteiten' ben,
evenals die klantmanager. Maar soms 'loopt er ook iets wits met mij mee' zegt ie ook.![]()
Als ik het niet over de holocaust heb (stokpaardje van me soms) met hem,
dan gebeurt er verder niets.
Hm, oké... zeg ik dan vaak.
Ja hoor, ik zal de hele avond aan jullie denken. In de 'geest' ben ik erbij. Misschien manifesteer ik me nog wel, je weet maar nooitquote:Op zondag 20 november 2011 21:01 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
ik vind het ook best spannend.. Maar we worden beschermd door Lavenderrs goede gedachten, die met ons zijn als het eng wordt, dus heb ik er alle vertrouwen in
Misschien eerst maar even stofzuigen danquote:Op zondag 20 november 2011 22:13 schreef Atmosphere82 het volgende:
Wij zitten met z'n allen 'in de stof' zoals paragnosten dat zo mooi kunnen zeggen!
Dat sowiesoquote:Op maandag 21 november 2011 08:09 schreef Bastard het volgende:
[..]
Misschien eerst maar even stofzuigen dan
Uhm... Of je leest de topics door. Het is meerdere malen gemeld waar de seance isquote:Op zondag 20 november 2011 03:54 schreef pufje het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als we het te eng vinden houden we het bij glaasje kantelen..quote:Op maandag 21 november 2011 08:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
![]()
Ik heb enorm veel voorpret al! Ik heb er echt zin in jongensOok merk ik dat ik de laatste tijd toch wel een beetje angstig word...
Ik ben dan ook wel heel erg veel alleen thuisgeweest.
Ik probeerde afgelopen zaterdag te mediteren maar ik durfde mijn ogen niet dicht te doen omdat ik bang was dat er entiteiten in huis waren(Stiekem was ik ook bang voor aliens
)
Normaal heb ik daar nooit last van!
Doe niet zo moeilijk. Ik ga niet een uur verspillen aan het doorzoeken van al die threads.quote:Op maandag 21 november 2011 08:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Uhm... Of je leest de topics door. Het is meerdere malen gemeld waar de seance is
Thanksquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:33 schreef mousy31 het volgende:
[..]
yeeey gelukkig k ben echt blij voor je
en gelukkig ben je niet doodgegaan bij dat auto ongeluk ze hadden t dus mooi fout.
Wat gebeurde er niet dan? Deed je het wel een beetje in de avonduren om het wat enger te maken?quote:Op maandag 21 november 2011 12:47 schreef V.S.P. het volgende:
Als het bij jullie wel lukt word ik jaloers hoor![]()
Ik had me er vorige week super op verheugd en toen
het er op aan kwam gebeurde er niets!![]()
Voor niets zitten zenuwen dus...
In ieder geval; Succes! ik blijf het volgen
Ja we waren snachts naar de heksenberg gegaan (afgelegen openplek met bos eromheen waar vroeger heksen werden verbrand), ouijabord, glaasje, kaarsen, de hele zooi,quote:Op maandag 21 november 2011 12:53 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wat gebeurde er niet dan? Deed je het wel een beetje in de avonduren om het wat enger te maken?
Er was toch ook altijd een openingszin?quote:Op maandag 21 november 2011 13:01 schreef V.S.P. het volgende:
[..]
Ja we waren snachts naar de heksenberg gegaan (afgelegen openplek met bos eromheen waar vroeger heksen werden verbrand), ouijabord, glaasje, kaarsen, de hele zooi,
Maar het glaasje bewoog niet!, ik heb geloof ik wel 20 x gevraagd of er iemand aanwezig was.
Ik voelde me wel een beetje stom; zat ik daar wat tegen de lucht te praten
Dus dat is er misgegaan! hehe..quote:Op maandag 21 november 2011 13:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Er was toch ook altijd een openingszin?
Wat doet een leuke geest als jij op een duffe begraafplaats als deze?quote:Op maandag 21 november 2011 13:10 schreef V.S.P. het volgende:
[..]
Dus dat is er misgegaan! hehe..![]()
weet niet of dat zoveel uitmaakt,
maar wat is die openingszin dan?
Whiskey? Ik kom ook!quote:Op maandag 21 november 2011 17:44 schreef Atmosphere82 het volgende:
Overigens, hoe zit het de drank zaterdag?
Ik heb nog een redelijk mooie fles whisk(e)y, zal ik die meenemen?
Ik kreeg die voor mijn verjaardag, maar ik vind de smaak maar zo-zo.
Bruichladdich, en dan een speciale versie is het.
Jägermeister? Hm, oh nee, in mijn fles zit maar nog een bodempje.
Jager hebben wij welquote:Op maandag 21 november 2011 17:44 schreef Atmosphere82 het volgende:
Overigens, hoe zit het de drank zaterdag?
Ik heb nog een redelijk mooie fles whisk(e)y, zal ik die meenemen?
Ik kreeg die voor mijn verjaardag, maar ik vind de smaak maar zo-zo.
Bruichladdich, en dan een speciale versie is het.
Jägermeister? Hm, oh nee, in mijn fles zit maar nog een bodempje.
Eerst draaien en daarna uit datzelfde glas drinken!quote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is glaasje drááien Bastard, drááien. Niet drinken
Sinds vanmiddag? Jemig , jij speelt er niet meequote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik moet wel zeggen, die fles whisk(e)y is al voor de helft leeg.
Zo is het leven.
MissVanity, hebben jullie ook rosé, als ik zo onbescheiden mag zijn?![]()
Haha, oh nee, vergeten te vermelden in het originele bericht dat die flesquote:Op maandag 21 november 2011 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag? Jemig , jij speelt er niet mee
eigenlijk heel knap, redden ze bij mij nietquote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Haha, oh nee, vergeten te vermelden in het originele bericht dat die fles
al MAANDEN half leeg is, maar ik kreeg het in maart dit jaar.
Ik neem wel een whiskey mee. Houdt iedereen van Glenn Talloch? Mooi!quote:Op maandag 21 november 2011 18:22 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Jager hebben wij welIk drink wijntjes
En bier zal er ook zijn!
Da's een blended toch? Whisk(e)y, altijd niets mis mee als je het mij vraagt!quote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik neem wel een whiskey mee. Houdt iedereen van Glenn Talloch? Mooi!
Oh mijn god.. Dat wordt een geestrijk avondje, hoe het ook uitpakt
Blended jaquote:Op maandag 21 november 2011 20:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Da's een blended toch? Whisk(e)y, altijd niets mis mee als je het mij vraagt!
Ik heb daar nog een halve fles van staan, was een lekker weekendquote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik neem wel een whiskey mee. Houdt iedereen van Glenn Talloch? Mooi!
Oh mijn god.. Dat wordt een geestrijk avondje, hoe het ook uitpakt
Drinkeboer?quote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb daar nog een halve fles van staan, was een lekker weekend
Goed om te horenquote:Op maandag 21 november 2011 12:42 schreef Manke het volgende:
[..]
Thanks
de nieuwe pilletjes doen het goed, hoewel ik ze nog wel voel en heel zachtjes hoor.
Ga je ook meedoen eventueel?quote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Goed om te horen
---------------------------------------------------
Ben trouwens erg benieuwd hoe het zal gaan, dat glaasje draaien
Rose vind ik ook lekkerquote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik moet wel zeggen, die fles whisk(e)y is al voor de helft leeg.
Zo is het leven.
MissVanity, hebben jullie ook rosé, als ik zo onbescheiden mag zijn?![]()
Die neem ik sowieso mee. Moet ik ook een slaapmatje meenemen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:48 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Rose vind ik ook lekkerKan wel een flesje halen
Over dat blijven slapen... Ik heb geen slaapzakken ofzo. Dus als jullie dat zouden kunnen meenemen??
haha nopequote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ga je ook meedoen eventueel?
Dat is toch een goede reden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kan zaterdag officieel niet, want dan moet ik ten dienste staan van mijn nieuwe vriendin
Goede vraag. Waar moeten wij trouwens slapen MissVanity? Op de grond, in een kamer?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die neem ik sowieso mee. Moet ik ook een slaapmatje meenemen?
Wat een chicque uitdrukking voor puntje puntje puntjequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kan zaterdag officieel niet, want dan moet ik ten dienste staan van mijn nieuwe vriendin
Oh wat een ramp. En zeker als je flink gedronken hebt, dan snurk je nog ergerquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Goede vraag. Waar moeten wij trouwens slapen MissVanity? Op de grond, in een kamer?
Ik zal het alvast maar even zeggen: ik snurk, en niet te licht ook volgens velen!
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat een ramp. En zeker als je flink gedronken hebt, dan snurk je nog erger![]()
Arme E_O
Ik hoop het voor je, anders wordt het alsnog een 'geestig' nachtje met veel gespookquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ach, waarschijnlijk ben ik lichtelijk comateus, nadat ik glaasjes heb gekanteld en heb zien draaien..
[..]
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, anders wordt het alsnog een 'geestig' nachtje met veel gespook
Ik weet hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een chicque uitdrukking voor puntje puntje puntje
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar het is dan ook zo'n schatje
Dan kan ik me voorstellen dat je haar graag 'ten dienste' staatquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar het is dan ook zo'n schatje
Echt leuk hoor . Je gevoel is toch meestal wel een goede raadgever hequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tis nog vrij pril, maar ik heb er een goed gevoel bij
quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tis nog vrij pril, maar ik heb er een goed gevoel bij
Ik denk niet dat ze dat op prijs steltquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Deze SC is niet compleet zonder pics!
[..]
Maar zo kunnen we haar toch geen cijfer geven?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat op prijs stelt
Dan neem ik wel een slaapmatje mee, kan atmosphere op de bankquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:37 schreef MissVanity het volgende:
Jullie mogen op de bank slapen. En anders op de grond. Dan dus een slaapmatje meenemen
Snurken ben ik wel gewendMijn vriend snurkt ook behoorlijk
Nou...wie weet komt er tussen het gesnurk nog wel iets van een geest door. Zou het zeker doen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een slaapmatje mee, kan atmosphere op de bank
Hmm.. 's nachts een tape laten lopen in de hoop bandstemmen op te nemen is dus geen goed idee.. Er komt alleen maar gesnurk op
Ineens zo'n lach tussen het gesnurk door: muhahaHAHAHA!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou...wie weet komt er tussen het gesnurk nog wel iets van een geest door. Zou het zeker doen!
quote:Op woensdag 23 november 2011 00:03 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ineens zo'n lach tussen het gesnurk door: muhahaHAHAHA!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |