Ik ook hoorquote:Op woensdag 16 november 2011 22:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ohhh oké, eindelijk. Ben toch heel benieuwd.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zou zomaar kunnen he.
Nee, ga ik niet proberen
En vanaf volgende week heb jij er wél ervaring mee, want dan heb je met Missy en de anderen glaasje gedraaid![]()
Kan ik dat aanklikken zonder dat er enge dingen gebeuren?quote:Op donderdag 17 november 2011 08:53 schreef MissVanity het volgende:
Virtueel ouija bord werkt net zo goed als Ask Guru Joe
Ik heb het gister even geprobeerd.
Ouija bord: http://www.brainjar.com/dhtml/ouija/
Ask Guru Joe: http://www.miniclip.com/games/ask-guru-joe/en/
Onzin dus
quote:Op donderdag 17 november 2011 09:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik dat aanklikken zonder dat er enge dingen gebeuren?
Ja, het is nepquote:Op donderdag 17 november 2011 09:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan ik dat aanklikken zonder dat er enge dingen gebeuren?
Ik kreeg als antwoord op mijn vraag: UNKNOWNquote:Op donderdag 17 november 2011 17:56 schreef mousy31 het volgende:
Ik heb dus voor de gein toch maar eens gekeken en een gebruikt en die spelde de naam van mn overleden broer ,dat was wel ff vreemd om te zien, maar toen dacht k dus , jaaaa maar zn naam staat in mn pc, als ik in nederlands begon kreeg k geen antwoord t bord kende alleen engels, en mn broer was nederlands dus allemaal onzin, mn man zei al die dingen zijn geprogrammeerd en toen ik dat dus vroeg, are you a computer program zei die goodbye en dat elke keer weer.
Dus ben overtuigd de online versies zijn nep. Tenminste onderstaand bord wel
http://www.shopoflittleho(...)20spirits%20game.htm
Heb op mijn laatste twee vragen toch wel nare antwoorden gekregen. Geschrokken. Spijt dat ik het uitgeprobeerd heb.quote:Op donderdag 17 november 2011 10:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat ding komt idd. wel heel erg nep over.
Had het niet moeten doen.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:09 schreef mousy31 het volgende:
Daar heb je ook niet veel aan. Denk zo wie zo niet dat je via je pc contact met geesten kan maken.
dankjewel mousyquote:Op donderdag 17 november 2011 18:22 schreef mousy31 het volgende:
Dat vind k jammer lavender dat je er naar door voeld,nu voel ik me ook schuldig ....maar je moet ook geen nare dingen gaan vragen, vooral geen vragen bijv wanneer je dood gaat. Ik weet niet wat je gevraagd heb......
Ik heb vragen gesteld zoals wie ben je, ben je gelukkig, hoe ben je dood gegaan eigenlijk heb k geen booschappen voor mezelf gevraagd.
Ik hoop dat je het los kan laten dikke knuff van mij in elk geval.
edit:ik heb je ff een pm gestuurd
Graag gedaan, maar aub maak je niet druk t ding geeft random antwoorden , t klopt niet zie maar aan mn pmquote:
Iedere vraag met "how many.." komt op een cijfer uit.. dat zegt wel wat denk ik?quote:Op donderdag 17 november 2011 18:34 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Graag gedaan, maar aub maak je niet druk t ding geeft random antwoorden , t klopt niet zie maar aan mn pm
edit: man man vroeg bijv hoeveel kinderen heb ik antw: 6
en hij heeft er maar 3
ik vroeg t toen ook en t antwoord was 4
en k heb er maar 1 dus t klopt niet
Aangezien mn man en ik dus zulke testjes hebben gedaan en er allemaal foute antwoorden kwamen En er idd altijd een getal uitkomt als je zulke vragen steld is t voor mij duidelijk, voorgeprogrammeerd.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iedere vraag met "how many.." komt op een cijfer uit.. dat zegt wel wat denk ik?
Vraag eens hoeveel tandenborstels je hebt?
Eerste keer zegt ie 3quote:Op donderdag 17 november 2011 18:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Iedere vraag met "how many.." komt op een cijfer uit.. dat zegt wel wat denk ik?
Vraag eens hoeveel tandenborstels je hebt?
3 en 8 had ik ook.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:48 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Eerste keer zegt ie 3
2e keer zegt ie 8
en k heb er 4
Nee, ik geloof jullie allemaal. Ga er gewoon vanuit dat het onzin is.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:10 schreef MissVanity het volgende:
@ Lavenderr: Geen zorgen maken asjeblieft! Die virtuele borden zijn hardstikke nep.voor jou. Niet wakker gaan liggen vannacht hoor!
Goed zo!quote:Op donderdag 17 november 2011 20:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik geloof jullie allemaal. Ga er gewoon vanuit dat het onzin is.
Thanks
Ja, enigzins triest dit vind ik.quote:Op donderdag 17 november 2011 08:53 schreef MissVanity het volgende:
Virtueel ouija bord werkt net zo goed als Ask Guru Joe
Ik heb het gister even geprobeerd.
Ouija bord: http://www.brainjar.com/dhtml/ouija/
Ask Guru Joe: http://www.miniclip.com/games/ask-guru-joe/en/
Onzin dus
Oh Godquote:Op donderdag 17 november 2011 21:01 schreef Atmosphere82 het volgende:
Mede Noord-Brabander Silven reageert niet op mijn PM vooralsnog.
Ik neem dat hij dan niet gaat.
Hebben jullie trouwens al (indien het werkt, op wat voor manier dan ook) vragen
bedacht om te stellen?
Ik heb er wel een paar bedacht, echte serieuze vragen dus.
Uurtje of 8 's morgensquote:Op donderdag 17 november 2011 21:16 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zeg MissVanity, voor degenen die mogelijk blijven slapen, tot hoe lang mogen wij zondag blijven?![]()
Gelezen en gereageerdquote:Op donderdag 17 november 2011 21:52 schreef Atmosphere82 het volgende:
Nou MissVanity, ik heb de droom gemaild.
Uhm... Ik ben klein en heb halflang donkerbruin haar. Ik zal veren dragen in mijn oren.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:54 schreef Atmosphere82 het volgende:
Zeg, hoe herkennen we elkaar eigenlijk op het station?
Foto! Foto! Foto!quote:Op vrijdag 18 november 2011 08:49 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Gelezen en gereageerd
[..]
Uhm... Ik ben klein en heb halflang donkerbruin haar. Ik zal veren dragen in mijn oren.
Een vrij lange zwarte jas heb ik. Meestal heb ik mijn haar in een staart.
Ik kan eventueel ook wel een even een foto plaatsen. Dat is misschien makkelijker
Ik kom jullie natuurlijk halenquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:08 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Foto! Foto! Foto!
Maar begrijp ik nu dat we worden opgepikt op het station? Ik had al op maps.google gekeken hoe ik naar je huis moest lopen. Het niet ver weg, volgens mij.
Hoe laat verwacht je ons? En ik kan nog steeds blijven slapen, toch?
Oh men, de grote dag nadert.Ik verheug me er nu al op.
Zeg het maar... we kunnen pizza ofzo halen, dan kunnen we 's middags al, of 's avonds afspreken.. Wat jij wil, en de anderen natuurlijk..quote:Op vrijdag 18 november 2011 10:12 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik kom jullie natuurlijk halenEn je mag nog steeds blijven slapen.
Hoe laat willen jullie komen? Na het avondeten? Uurtje of 8 of zo?
Ik heb filmpjes online gezien en op sommige vragen krijg je allemaal letters die niet eens een woord vormen....ik begin steeds meer te twijfelen of t wel zo gevaarlijk is denk ook dat het aan jezelf ligt wat voor vragen je steld, dus vooral geen vragen wanneer ga ik dood want dan maak je alleen jezelf maar bang. En mocht er wel een plaaggeest doorkomen die maakt van zulke vragen natuurlijk graag gebruik om je te pesten.quote:Op donderdag 17 november 2011 21:08 schreef Bastard het volgende:
Ik zou het ze niet te ingewikkeld maken.
Ik ben gewoon thuis dus mij maakt het niet uit wanneer jullie komen. Denk wel dat 's avonds glaasje draaien spannender isquote:Op vrijdag 18 november 2011 10:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zeg het maar... we kunnen pizza ofzo halen, dan kunnen we 's middags al, of 's avonds afspreken.. Wat jij wil, en de anderen natuurlijk..
Had ik wel gedaan, wou het niet, dus deed het toch, zoals: denk niet aan een roze olifant, dan doe je het juist.quote:Op donderdag 17 november 2011 18:22 schreef mousy31 het volgende:
maar je moet ook geen nare dingen gaan vragen, vooral geen vragen bijv wanneer je dood gaat. Ik weet niet wat je gevraagd heb......
Ik denk dat wanneer je contact hebt, dat je contact hebt met geesten die al langer bij je hangen.quote:Op vrijdag 18 november 2011 11:13 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Ik heb filmpjes online gezien en op sommige vragen krijg je allemaal letters die niet eens een woord vormen....ik begin steeds meer te twijfelen of t wel zo gevaarlijk is denk ook dat het aan jezelf ligt wat voor vragen je steld, dus vooral geen vragen wanneer ga ik dood want dan maak je alleen jezelf maar bang. En mocht er wel een plaaggeest doorkomen die maakt van zulke vragen natuurlijk graag gebruik om je te pesten.
Maar waar ik wel overuit ben, ik zal t nooit gaan "spelen" met een echt bord.
Haha, weet je niet dat ze deze techniek ook gebruiken voor therapie (ideomotorische apraxie).quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:20 schreef Manke het volgende:
[..]
Had ik wel gedaan, wou het niet, dus deed het toch, zoals: denk niet aan een roze olifant, dan doe je het juist.
Als antwoord kreeg ik dat ik zou verongelukken met m'n auto. Tijd daarna had ik een autoongeluk.
Ik hoor geesten en kan in gedachten met ze praten.quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:24 schreef datisstom het volgende:
[..]
Haha, weet je niet dat ze deze techniek ook gebruiken voor therapie (ideomotorische apraxie).
Ideomotorische apraxie zorgt ervoor dat je dat resultaat krijgt en omdat je dit verwacht, wederom door IA gebeurt dit ook.
Nou ik heb wel een serieuze insteek, al ben ik ook geen übernerd!quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:08 schreef datisstom het volgende:
Ik neem aan dat deze meeting meer voor de gezelligheid is? Omdat Ideomotorische apraxie.
Dat is minder...quote:Op vrijdag 18 november 2011 13:20 schreef Manke het volgende:
[..]
Had ik wel gedaan, wou het niet, dus deed het toch, zoals: denk niet aan een roze olifant, dan doe je het juist.
Als antwoord kreeg ik dat ik zou verongelukken met m'n auto. Tijd daarna had ik een autoongeluk.
Ik moet dus volgende week zaterdag werken. Helaas begint de druktequote:Op vrijdag 18 november 2011 12:48 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ben gewoon thuis dus mij maakt het niet uit wanneer jullie komen. Denk wel dat 's avonds glaasje draaien spannender is
Helemaal goed hoor!quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:55 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik moet dus volgende week zaterdag werken. Helaas begint de drukte
al een beetje te komen bij PostNL (vanwege nadering december, drukke maand),
dus ik HOOP er zo tussen 17.00u en 18.00u te zijn als je dat goed vindt?
Ik improviseer wel iets hoor. Is goedkoper dan een bord kopen. En werkt ook heel goed.quote:Op vrijdag 18 november 2011 16:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
Silven (die eerst ook zei te willen komen) reageert niet meer op mijn PM's.
Die zal dan wel geen belangstelling meer hebben denk ik.
Hoe zat het nou weer precies, gaan we een ouijabord gebruiken of niet?
Kan dat eventueel nog in een week geregeld worden?
Willen we dat, of een improvisatie bord, of het gebruik van losse letters en cijfers ofzo?
onzinbord. net even geprobeerd.quote:Op donderdag 17 november 2011 17:56 schreef mousy31 het volgende:
Ik heb dus voor de gein toch maar eens gekeken en een gebruikt en die spelde de naam van mn overleden broer ,dat was wel ff vreemd om te zien, maar toen dacht k dus , jaaaa maar zn naam staat in mn pc, als ik in nederlands begon kreeg k geen antwoord t bord kende alleen engels, en mn broer was nederlands dus allemaal onzin, mn man zei al die dingen zijn geprogrammeerd en toen ik dat dus vroeg, are you a computer program zei die goodbye en dat elke keer weer.
Dus ben overtuigd de online versies zijn nep. Tenminste onderstaand bord wel
http://www.shopoflittleho(...)20spirits%20game.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |