1tje maarquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:59 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Maar al die alcohol gerelateerde verhalen hier dan?
Ja, je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 4 november 2011 18:01 schreef MissVanity het volgende:
[..]
1tje maarEn toen was ik ook nog ziekjes
True that. Wat houdt 'mustache riding' eigenlijk in!?!quote:Op vrijdag 4 november 2011 21:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De rest ging over roken, joints, de geest van Freddy Mercury oproepen, spacecake en mustache riding.. Valt best mee dus, al dat gelul over drank..
Die vraag kun je beter stellen in SEX, of even googlenquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:26 schreef Atmosphere82 het volgende:
True that. Wat houdt 'mustache riding' eigenlijk in!?!
Waarom zou er een medium aanwezig moeten zijn? Juist met zo'n labiele zweverige idioot erbij kan het gevaarlijk worden. Glaasje draaien op zich is totaal niet gevaarlijk. Tenzij je labiel en gelovig bent, dan ga je elk geluidje en dingetje koppelen aan de aanwezigheid van geesten, ook kun je daar wanen door krijgen, dat je dingen ziet die helemaal niet gebeuren. En als je met een groep mensen bent die ook labiel en gelovig is, dan gaan zij die dingen ook 'zien'. Dus in die zin kan het wel gevaarlijk zijn dat mensen daardoor gaan doordraaien.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:47 schreef mousy31 het volgende:
lol ik ga weer stoppen met typen.
als jullie dan zo eigenwijs zijn en wel gaan draaien zorg er dan in elk geval wel voor dat er een medium bij aanwezig is aub
Inmiddels heb ik het opgezocht, nogal apart.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Die vraag kun je beter stellen in SEX, of even googlen
Voor mij hoeft een medium ook niet. Het medium in de Poltergeist serie is ook nogalquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:34 schreef Wezlke het volgende:
[..]
Waarom zou er een medium aanwezig moeten zijn? Juist met zo'n labiele zweverige idioot erbij kan het gevaarlijk worden. Glaasje draaien op zich is totaal niet gevaarlijk. Tenzij je labiel en gelovig bent, dan ga je elk geluidje en dingetje koppelen aan de aanwezigheid van geesten, ook kun je daar wanen door krijgen, dat je dingen ziet die helemaal niet gebeuren. En als je met een groep mensen bent die ook labiel en gelovig is, dan gaan zij die dingen ook 'zien'. Dus in die zin kan het wel gevaarlijk zijn dat mensen daardoor gaan doordraaien.
En met een zogenaamd medium erbij, die daar een beetje debiel gaat lopen praten en doen, dat lijkt me wel lachen op zich, maar labiele gelovigen zullen dat minder lachen vinden en helemaal meegaan in die praatjes van dat medium.
Het lijkt me een beter plan als we elkaar met de voetjes op de grond houdenquote:Op zondag 6 november 2011 20:28 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Voor mij hoeft een medium ook niet. Het medium in de Poltergeist serie is ook nogal
vreemd...
quote:Op maandag 7 november 2011 08:43 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Het lijkt me een beter plan als we elkaar met de voetjes op de grond houden
De datum komt al dichterbijIk heb er zin in
Goed ideequote:Op maandag 7 november 2011 08:52 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
als we toch ongerust worden, kunnen we altijd nog geblinddoekt glaasje draaien.. Het moet ontnuchterend zijn als het dan niet meer werkt..
[..]
Alleen als er wat bijzonders gebeurdquote:Op maandag 7 november 2011 20:04 schreef ShevaJB het volgende:
Nice! Jullie gaan het toch wel filmen ofzo he
'My naaaame is Legion......'quote:Op maandag 7 november 2011 20:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Alleen als er wat bijzonders gebeurd
Bijvoorbeeld... eh, als Atmosphere bezeten raakt en begint te leviteren of als er poltergeistverschijnselen plaatshebben ofzo...
Dat filmen we natuurlijk sowiesoquote:Op maandag 7 november 2011 20:29 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Alleen als er wat bijzonders gebeurd
Bijvoorbeeld... eh, als Atmosphere bezeten raakt en begint te leviteren of als er poltergeistverschijnselen plaatshebben ofzo...
Halloquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:08 schreef PicoMMP het volgende:
Ik lees al een tijdje mee en ik dacht: ik meld me even aan.
Ik was altijd zeer sceptisch naar dit soort dingen, maar er beginnen toch dingen te knagen.
Zo stond de klok thuis stil precies op het moment dat mijn vader overleed en had ik een paar dagen geleden de grootst mogelijke moeite een sigaret op te steken. Het vlammetje werd steeds "uitgeblazen" terwijl er geen deur of raam openstond. De oma van mijn vriendin is niet zo lang geleden gestorven aan longemfyzeem en ik denk al een tijdje aan stoppen. Ook hoorden sommige familieleden tijdens de plechtiging van haar begrafenis (we zongen Droomland van Hazes, haar favoriete nummer) de stem van oma meezingen.
Ook heb ik het laatste halfjaar mijn leven compleet omgegooid, terwijl het toch allemaal op rolletjes ging. Baan opgezegd en een eigen bedrijf gestart. Ik las elders op internet dat je 'gids' dingen voor je bepaalt. Zo las ik dat iemand onbewust een andere afslag nam dan normaal en dat er toen een ongeluk gebeurde op de 'normale' afslag. Wellicht dat mijn 'gids' mij ergens van weerhouden heeft?
De laatste tijd denk ik dus aan glaasje draaien of automatisch schrift. Gewoon om een keer mee te maken en te kijken hoe zoiets werkt. Ik weet voor 99% zeker dat het te maken heeft met het Carpenter-effect, maar toch he... die 1% onzekerheid. Je weet nooit...
Correctquote:Op dinsdag 8 november 2011 13:25 schreef PicoMMP het volgende:
Haha dank je wel. Zal er even over nadenken. Hilversum, 26 november toch?
Heb het over een serieus goed medium/ iemand die verstand heeft van glaasje draaien en de entiteiten die willen blijven hangen weg kan halen/ poort weer kan sluiten , k heb t niet over een charlatanquote:Op zaterdag 5 november 2011 21:34 schreef Wezlke het volgende:
[..]
Waarom zou er een medium aanwezig moeten zijn? Juist met zo'n labiele zweverige idioot erbij kan het gevaarlijk worden. Glaasje draaien op zich is totaal niet gevaarlijk. Tenzij je labiel en gelovig bent, dan ga je elk geluidje en dingetje koppelen aan de aanwezigheid van geesten, ook kun je daar wanen door krijgen, dat je dingen ziet die helemaal niet gebeuren. En als je met een groep mensen bent die ook labiel en gelovig is, dan gaan zij die dingen ook 'zien'. Dus in die zin kan het wel gevaarlijk zijn dat mensen daardoor gaan doordraaien.
En met een zogenaamd medium erbij, die daar een beetje debiel gaat lopen praten en doen, dat lijkt me wel lachen op zich, maar labiele gelovigen zullen dat minder lachen vinden en helemaal meegaan in die praatjes van dat medium.
Dan mag je niet komen. Zelfs ik laat voor de gelegenheid mijn snor staanquote:
For we are maaaaanyyyyyyquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2011 14:51 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Heb het over een serieus goed medium/ iemand die verstand heeft van glaasje draaien en de entiteiten die willen blijven hangen weg kan halen/ poort weer kan sluiten , k heb t niet over een charlatan
Als je die kan regelen ben ik je eeuwig dankbaar! En als je hem dan ook nog hetero kan makenquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 08:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Als je die kan regelen ben ik je eeuwig dankbaar! En als je hem dan ook nog hetero kan maken![]()
En uiteraard mag hij dan wel in mijn bed overnachten
Dat is ook precies wat we willen horen natuurlijkquote:Op woensdag 9 november 2011 09:03 schreef Michielos het volgende:
[..]!!!!! Derren zou waarschijnlijk gewoon zeggen dat het Ouija bord via Carpenter effect/ ideomotor responses werkt
Hoe het werkt , kan ik jullie ook nog wel vertellen. Helaas ben ik er de 26ste niet ivm party ;Dquote:Op woensdag 9 november 2011 09:04 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat we willen horen natuurlijkGeen hysterisch gilwijf die huilend in een hoekje wegkruipt omdat ze bang is voor de geesten
quote:Op woensdag 9 november 2011 08:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Als je die kan regelen ben ik je eeuwig dankbaar! En als je hem dan ook nog hetero kan maken![]()
En uiteraard mag hij dan wel in mijn bed overnachten
Valt best meequote:Op woensdag 9 november 2011 09:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
hmm.. Wie weet raakt hijzelf bezeten van Mercury en gaat zijn ideomotor responsie op jou reageren.. Ik hoop alleen dat hij dan niet in de war raakt door de precaire vragen die we hem gaan stellen.. Anders wordt het een pijnlijke aangelegenheid.
Hij is trouwens wel kalend.. Oh wacht, wat ga je met je vriendje doen, dan?
[..]
Hij heeft geen buikje iig. Zo te zien.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Valt best meeHij heeft een klein kaal plekje. Maar meer niet
Mijn vriend kan wel een nachtje in de berging.
Hij heeft liever belangstelling van een jongeheerquote:Op woensdag 9 november 2011 10:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Hij heeft geen buikje iig. Zo te zien.
En hij zal zich ongetwijfeld vereerd voelen met de belangstelling van zo'n jongedame
Weet je wat? We geven hem spacecake. Dan kan het niet mislukken.
Doe dat! Ik ben al een beetje jaloers door het idee alleenquote:Op woensdag 9 november 2011 10:57 schreef Michielos het volgende:
Ik moet mijn foto met hem maar eens zoeken voor jaloeziefactor +4
Niet nodig! Hij vindt jou wrs. aantrekkelijker..quote:Op woensdag 9 november 2011 10:57 schreef Michielos het volgende:
Ik moet mijn foto met hem maar eens zoeken voor jaloeziefactor +4
Dat weet ik wel zeker !quote:Op woensdag 9 november 2011 11:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Niet nodig! Hij vindt jou wrs. aantrekkelijker..
En dagdromen mag!quote:Op woensdag 9 november 2011 11:54 schreef MissVanity het volgende:
Ik blijf mezelf gewoon vertellen dat hij misschien niet gay is of dat hij misschien bi is
Dat doe ik genoeg hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
quote:Op woensdag 9 november 2011 13:24 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat doe ik genoeg hoor"Oh Derren, kus me!"
Ik moet ook eens wat leren goochelen, kennelijk is het sexy..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn yeahquote:Op woensdag 9 november 2011 13:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik moet ook eens wat leren goochelen, kennelijk is het sexy..
Je hebt het zelf in de handquote:Op woensdag 9 november 2011 15:16 schreef PicoMMP het volgende:
Ik toverde gister nog een pizza uit de oven. Knap he?
Ik kan op zich wel komen de 26ste. Ik moet alleen de 27ste om 9.00 weer op mijn werk zijn, dus zal wel niet te laat naar huis moeten gaan en zeker niet te veel zuipen. Al kom ik de laatste tijd wel vaker brak op mijn werk op zondag haha.
Je moest eens wetenquote:Op woensdag 9 november 2011 13:27 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik moet ook eens wat leren goochelen, kennelijk is het sexy..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |