Ik ga dit weekend even oefenen. Maar ik denk dat ik er niet echt talent voor hebquote:Op donderdag 10 november 2011 16:10 schreef Michielos het volgende:
Leuke DVD idd. dus je kunt me binnenkort al wat laten zien?![]()
Ik ga mijn best doen! Nog iets meer dan een maand om het voor elkaar te krijgen. Moet lukkenquote:
Je zou me echt impressen als je dan meesterlijke sleight-of-hand dingen zou doen...quote:Op donderdag 10 november 2011 16:25 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen! Nog iets meer dan een maand om het voor elkaar te krijgen. Moet lukken
meer in context discussie:quote:
Meesterlijk kan je waarschijnlijk wel weglatenquote:Op donderdag 10 november 2011 16:26 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je zou me echt impressen als je dan meesterlijke sleight-of-hand dingen zou doen...
Ik weet hetquote:
Dan is ie bi.... Grijp hem! Grijp hem!quote:Op donderdag 10 november 2011 16:39 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
Ik las toevallig vandaag dat hij het ok vindt als een dame hem probeert te turnen
Even mijn hypnose skills verbeteren en dan als hij mij op het podium roept hypnotiseer ik hem.quote:Op donderdag 10 november 2011 17:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan is ie bi.... Grijp hem! Grijp hem!
Wel een valse snor opplakken he? Dan werkt het beter..quote:Op donderdag 10 november 2011 17:15 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Even mijn hypnose skills verbeteren en dan als hij mij op het podium roept hypnotiseer ik hem.
Daarna sleur ik hem van het toneel zodat ik me rustig aan hem kan vergrijpenUiteraard maak ik daar foto's van om het aan jullie te bewijzen
Hahaquote:Op donderdag 10 november 2011 17:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wel een valse snor opplakken he? Dan werkt het beter..
Nou, dan kan je toch niet meer stuk bij hem?quote:Op donderdag 10 november 2011 17:20 schreef MissVanity het volgende:
[..]
HahaZo'n krulsnor! Die zijn gaaf
[ afbeelding ]
Zo eentje dus
Spoor jij wel?quote:Op dinsdag 8 november 2011 08:45 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat filmen we natuurlijk sowiesoDaarna als we het zat zijn maar eens kijken of we hem weer kunnen bevrijden van die demon
Wie wordt bezeten van Mercury?quote:Op woensdag 9 november 2011 09:25 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
hmm.. Wie weet raakt hijzelf bezeten van Mercury en gaat zijn ideomotor responsie op jou reageren.. Ik hoop alleen dat hij dan niet in de war raakt door de precaire vragen die we hem gaan stellen.. Anders wordt het een pijnlijke aangelegenheid.
Hij is trouwens wel kalend.. Oh wacht, wat ga je met je vriendje doen, dan?
[..]
Behalve als jij een mevrouw als Elizabeth Báthory blijkt te zijn, dan hebben mensenquote:
Neequote:
quote:Op donderdag 10 november 2011 20:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Behalve als jij een mevrouw als Elizabeth Báthory blijkt te zijn, dan hebben mensen
niet zoveel te willen, badend in het bloed van je dienstmeisjes...!
Moet je maar eens opzoeken op internet ofzo als je zin hebt, een interessant verhaal vond ik het.quote:
Het is inderdaad een naar verhaal, maar het heeft ook zijn mooie kanten,quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:43 schreef MissVanity het volgende:
Ik zal het vandaag even opzoeken. Klinkt naar! En bloed is ranzig
Ik weet niet of ik het nog wel veilig vind om je bij mij thuis te laten komen hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 18:02 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een naar verhaal, maar het heeft ook zijn mooie kanten,
maar dat kan ik nu niet uitleggen, is te veel en te ingewikkeld.![]()
Bloed is toch lekker, ik drink het dagelijks!![]()
Nee, gekheid natuurlijk!
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het nog wel veilig vind om je bij mij thuis te laten komen hoor
Ik heb trouwens heel vies bloed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |