Ja dat zeggen ze allemaal...quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:47 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik heb trouwens heel vies bloed
Nee hoor, helemaaaaaaaaaal niet.quote:Op zaterdag 12 november 2011 23:21 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ben de gij ook een beetje een freak?
Ja maar mijn bloed is echt viesquote:Op zaterdag 12 november 2011 23:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[
[..]
Ja dat zeggen ze allemaal...
Dit filmpje ziet er wel heel bedacht uit, nogal geacteerd.quote:
"Ik voel de aanwezigheid van mijn opa zo erg dat de wc spontaan begint door te lopen."quote:Op zondag 13 november 2011 15:48 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Dit filmpje ziet er wel heel bedacht uit, nogal geacteerd.
Ik vond het in het begin best beangstigend om te zien, maar al snel dacht ik:.
Dit schrikt mij verder niet echt af.
Het is idd meer een sketch , alleen zonder de humor.quote:Op zondag 13 november 2011 16:45 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
"Ik voel de aanwezigheid van mijn opa zo erg dat de wc spontaan begint door te lopen."
Wie is dit? Kees van Kooten?
Weleens van gehoord!quote:Op zondag 13 november 2011 17:32 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Wie kent dit nog?
http://www.geheugenvannederland.nl/?/nl/items/NIBG01:0000002743
quote:
Ideomotorische apraxie jeweetz.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:13 schreef mousy31 het volgende:
ff Een vraagje, online Ouija borden werken die? Ik ging nl laatst eens kijken vanuit nieuwsgierigheid en ze zijn wel te vinden, maar die dingen zijn toch gewoon voor geprogrameerd of niet? Is dr iemand die er meer van weet?
Nee, maar je verbindt de beweging van je hand natuurlijk wel met de actie op je beeldscherm. Ik denk dat een virtueel bord ook wel werkt.quote:Op woensdag 16 november 2011 17:17 schreef mousy31 het volgende:
nee weet k niet want met de muis raak je t bord toch niet zelf aan
Serieus? Zou dat werken? En doe je dat dan alleen of met anderen?quote:Op woensdag 16 november 2011 21:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Nee, maar je verbindt de beweging van je hand natuurlijk wel met de actie op je beeldscherm. Ik denk dat een virtueel bord ook wel werkt.
Ik heb geen ervaring met virtuele ouijia borden, ook niet met echte trouwens.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Serieus? Zou dat werken? En doe je dat dan alleen of met anderen?
Ja, zou zomaar kunnen he.quote:Op woensdag 16 november 2011 21:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met virtuele ouijia borden, ook niet met echte trouwens.
Maar ik kan me voorstellen dat je met een muis ipv. een glas dezelfde ideomotorische respons krijgt.
quote:Op woensdag 16 november 2011 22:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, zou zomaar kunnen he.
Nee, ga ik niet proberen
En vanaf volgende week heb jij er wél ervaring mee, want dan heb je met Missy en de anderen glaasje gedraaid![]()
Zal vast een gezellige avond worden, zelfs als jullie geen contact met geesten makenquote:Op woensdag 16 november 2011 22:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
jaaa!
En glaasje gekanteld, ook.
[..]
Ja, ze hebben afgesproken: volgende week zaterdag!quote:Op woensdag 16 november 2011 22:53 schreef Boca_Raton het volgende:
Hebben jullie nu al afgesproken? Dit duurt ook al weken
Ohhh oké, eindelijk. Ben toch heel benieuwd.quote:Op woensdag 16 november 2011 22:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ze hebben afgesproken: volgende week zaterdag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |