yeeey gelukkig k ben echt blij voor jequote:Op vrijdag 18 november 2011 13:34 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik hoor geesten en kan in gedachten met ze praten.
Gelukkig bijna geen last meer van
Doe eens normaal zeg.quote:
Niks mis met Miss Vanity enne hoe durf je trouwens te oordelen over een ander. Laat jij je foto eens zien dan?quote:
Zwijg toch gewoon.quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:05 schreef datisstom het volgende:
sorry ik wuo het zelf deon mar k kan me eige reaktie's niet verwijteren in kwotes
kuch..VWO was het toch?quote:Op zaterdag 19 november 2011 19:05 schreef datisstom het volgende:
sorry ik wuo het zelf deon mar k kan me eige reaktie's niet verwijteren in kwotes
Thx Mousyquote:Op zaterdag 19 november 2011 18:10 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Niks mis met Miss Vanity enne hoe durf je trouwens te oordelen over een ander. Laat jij je foto eens zien dan?
Stiekeme tvp!quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:21 schreef mazaru het volgende:
Even iets nietszeggend typen, zodat jullie weten dat ik dit topic ga volgen
Gaat het niet door dan. Ik zou zoiets dolgraag willen doen, maar knijp em toch wel een beetje voor de gevolgen.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:22 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Stiekeme tvp!Er is niet veel meer te volgen
Is het plan weer van de baan dan? Ik vond jullie al zo dapper dat jullie het nou eindelijk eens wel aandurfden.quote:Op zaterdag 19 november 2011 21:22 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Stiekeme tvp!Er is niet veel meer te volgen
Het gaat zeker wel door!! Heb er veel zin inquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:24 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Gaat het niet door dan. Ik zou zoiets dolgraag willen doen, maar knijp em toch wel een beetje voor de gevolgen.
Ja... Er komt natuurlijk nog een verslag van de avond natuurlijk. Helemaal niet aan gedachtquote:Op zaterdag 19 november 2011 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is het plan weer van de baan dan? Ik vond jullie al zo dapper dat jullie het nou eindelijk eens wel aandurfden.
Kan wel. Als iemand dat wil doen. Ik heb zelf geen goede camera...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |