Er was toch ook altijd een openingszin?quote:Op maandag 21 november 2011 13:01 schreef V.S.P. het volgende:
[..]
Ja we waren snachts naar de heksenberg gegaan (afgelegen openplek met bos eromheen waar vroeger heksen werden verbrand), ouijabord, glaasje, kaarsen, de hele zooi,
Maar het glaasje bewoog niet!, ik heb geloof ik wel 20 x gevraagd of er iemand aanwezig was.
Ik voelde me wel een beetje stom; zat ik daar wat tegen de lucht te praten

Dus dat is er misgegaan! hehe..quote:Op maandag 21 november 2011 13:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Er was toch ook altijd een openingszin?

Wat doet een leuke geest als jij op een duffe begraafplaats als deze?quote:Op maandag 21 november 2011 13:10 schreef V.S.P. het volgende:
[..]
Dus dat is er misgegaan! hehe..![]()
weet niet of dat zoveel uitmaakt,
maar wat is die openingszin dan?

Whiskey? Ik kom ook!quote:Op maandag 21 november 2011 17:44 schreef Atmosphere82 het volgende:
Overigens, hoe zit het de drank zaterdag?
Ik heb nog een redelijk mooie fles whisk(e)y, zal ik die meenemen?
Ik kreeg die voor mijn verjaardag, maar ik vind de smaak maar zo-zo.
Bruichladdich, en dan een speciale versie is het.
Jägermeister? Hm, oh nee, in mijn fles zit maar nog een bodempje.

Jager hebben wij welquote:Op maandag 21 november 2011 17:44 schreef Atmosphere82 het volgende:
Overigens, hoe zit het de drank zaterdag?
Ik heb nog een redelijk mooie fles whisk(e)y, zal ik die meenemen?
Ik kreeg die voor mijn verjaardag, maar ik vind de smaak maar zo-zo.
Bruichladdich, en dan een speciale versie is het.
Jägermeister? Hm, oh nee, in mijn fles zit maar nog een bodempje.

Eerst draaien en daarna uit datzelfde glas drinken!quote:Op maandag 21 november 2011 18:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is glaasje drááien Bastard, drááien. Niet drinken

Sinds vanmiddag? Jemig , jij speelt er niet meequote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik moet wel zeggen, die fles whisk(e)y is al voor de helft leeg.
Zo is het leven.
MissVanity, hebben jullie ook rosé, als ik zo onbescheiden mag zijn?![]()

Haha, oh nee, vergeten te vermelden in het originele bericht dat die flesquote:Op maandag 21 november 2011 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Sinds vanmiddag? Jemig , jij speelt er niet mee

eigenlijk heel knap, redden ze bij mij nietquote:Op maandag 21 november 2011 18:48 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Haha, oh nee, vergeten te vermelden in het originele bericht dat die fles
al MAANDEN half leeg is, maar ik kreeg het in maart dit jaar.

Ik neem wel een whiskey mee. Houdt iedereen van Glenn Talloch? Mooi!quote:Op maandag 21 november 2011 18:22 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Jager hebben wij welIk drink wijntjes
En bier zal er ook zijn!

Da's een blended toch? Whisk(e)y, altijd niets mis mee als je het mij vraagt!quote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik neem wel een whiskey mee. Houdt iedereen van Glenn Talloch? Mooi!
Oh mijn god.. Dat wordt een geestrijk avondje, hoe het ook uitpakt

Blended jaquote:Op maandag 21 november 2011 20:38 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Da's een blended toch? Whisk(e)y, altijd niets mis mee als je het mij vraagt!

Ik heb daar nog een halve fles van staan, was een lekker weekendquote:Op maandag 21 november 2011 20:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik neem wel een whiskey mee. Houdt iedereen van Glenn Talloch? Mooi!
Oh mijn god.. Dat wordt een geestrijk avondje, hoe het ook uitpakt

Drinkeboer?quote:Op maandag 21 november 2011 21:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb daar nog een halve fles van staan, was een lekker weekend

Goed om te horenquote:Op maandag 21 november 2011 12:42 schreef Manke het volgende:
[..]
Thanks
de nieuwe pilletjes doen het goed, hoewel ik ze nog wel voel en heel zachtjes hoor.

Ga je ook meedoen eventueel?quote:Op maandag 21 november 2011 22:00 schreef mousy31 het volgende:
[..]
Goed om te horen
---------------------------------------------------
Ben trouwens erg benieuwd hoe het zal gaan, dat glaasje draaien

Rose vind ik ook lekkerquote:Op maandag 21 november 2011 18:39 schreef Atmosphere82 het volgende:
Ik moet wel zeggen, die fles whisk(e)y is al voor de helft leeg.
Zo is het leven.
MissVanity, hebben jullie ook rosé, als ik zo onbescheiden mag zijn?![]()

Die neem ik sowieso mee. Moet ik ook een slaapmatje meenemen?quote:Op dinsdag 22 november 2011 08:48 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Rose vind ik ook lekkerKan wel een flesje halen
Over dat blijven slapen... Ik heb geen slaapzakken ofzo. Dus als jullie dat zouden kunnen meenemen??

haha nopequote:Op maandag 21 november 2011 22:45 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ga je ook meedoen eventueel?

Dat is toch een goede reden?quote:Op dinsdag 22 november 2011 13:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kan zaterdag officieel niet, want dan moet ik ten dienste staan van mijn nieuwe vriendin

Goede vraag. Waar moeten wij trouwens slapen MissVanity? Op de grond, in een kamer?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Die neem ik sowieso mee. Moet ik ook een slaapmatje meenemen?

Wat een chicque uitdrukking voor puntje puntje puntjequote:Op dinsdag 22 november 2011 13:37 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik kan zaterdag officieel niet, want dan moet ik ten dienste staan van mijn nieuwe vriendin

Oh wat een ramp. En zeker als je flink gedronken hebt, dan snurk je nog ergerquote:Op dinsdag 22 november 2011 17:49 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Goede vraag. Waar moeten wij trouwens slapen MissVanity? Op de grond, in een kamer?
Ik zal het alvast maar even zeggen: ik snurk, en niet te licht ook volgens velen!

quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh wat een ramp. En zeker als je flink gedronken hebt, dan snurk je nog erger![]()
Arme E_O

Ik hoop het voor je, anders wordt het alsnog een 'geestig' nachtje met veel gespookquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:14 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ach, waarschijnlijk ben ik lichtelijk comateus, nadat ik glaasjes heb gekanteld en heb zien draaien..
[..]

quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, anders wordt het alsnog een 'geestig' nachtje met veel gespook

Ik weet hetquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een chicque uitdrukking voor puntje puntje puntje

quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar het is dan ook zo'n schatje

Dan kan ik me voorstellen dat je haar graag 'ten dienste' staatquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik weet hetmaar het is dan ook zo'n schatje

Echt leuk hoor . Je gevoel is toch meestal wel een goede raadgever hequote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tis nog vrij pril, maar ik heb er een goed gevoel bij

quote:Op dinsdag 22 november 2011 18:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Tis nog vrij pril, maar ik heb er een goed gevoel bij

Ik denk niet dat ze dat op prijs steltquote:Op dinsdag 22 november 2011 18:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Deze SC is niet compleet zonder pics!
[..]

Maar zo kunnen we haar toch geen cijfer geven?quote:Op dinsdag 22 november 2011 19:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze dat op prijs stelt

Dan neem ik wel een slaapmatje mee, kan atmosphere op de bankquote:Op dinsdag 22 november 2011 20:37 schreef MissVanity het volgende:
Jullie mogen op de bank slapen. En anders op de grond. Dan dus een slaapmatje meenemen
Snurken ben ik wel gewendMijn vriend snurkt ook behoorlijk

Nou...wie weet komt er tussen het gesnurk nog wel iets van een geest door. Zou het zeker doen!quote:Op dinsdag 22 november 2011 20:57 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan neem ik wel een slaapmatje mee, kan atmosphere op de bank
Hmm.. 's nachts een tape laten lopen in de hoop bandstemmen op te nemen is dus geen goed idee.. Er komt alleen maar gesnurk op

Ineens zo'n lach tussen het gesnurk door: muhahaHAHAHA!quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou...wie weet komt er tussen het gesnurk nog wel iets van een geest door. Zou het zeker doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |