Dat is de juiste volgorde jaquote:
Ik zal die droom wel in ieder geval deze week mailen (ik zet het wel in Word).quote:
DMquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:18 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Ik zal die droom wel in ieder geval deze week mailen (ik zet het wel in Word).
Oh nee, wacht ik heb natuurlijk geen emailadressen van potentiėle deelnemers...
Direct messagequote:
kun jij niet zo goed lezen dan? de meeste mensen snappen nl wel wat ik schrijf hier op fok en vinden me vaak juist erg duidelijkquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:34 schreef mousy31 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 1 november 2011 15:37 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Je bent taalkundig nogal moeilijk te volgen hoor.
Yo.quote:
Je gebruikt af en toe nogal kromme zinnen vind ik, maar goed. In dit geval niet!quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:37 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
kun jij niet zo goed lezen dan? de meeste mensen snappen nl wel wat ik schrijf hier op fok en vinden me vaak juist erg duidelijk
Hehe ik zie het inderdaad! Minder voor je...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:42 schreef mousy31 het volgende:
yep maar ben wel blij dat ik vaak vanuit mn gevoel praat/ typ omdat het vaak juist is
mn hele quote ging net mis weet nie hoe ik dat nou weer gedaan heb lol
quote:
Leeg??quote:
Jij, ik (90%), Enneacanthus_Obesus denk ik, die andere Roosendaler mogelijk?, die waarschuwer misschien...quote:
Het ging niet goed met quoten!quote:
Sorry, ik ben stronteigenwijsquote:Op dinsdag 1 november 2011 16:47 schreef mousy31 het volgende:
lol ik ga weer stoppen met typen.
als jullie dan zo eigenwijs zijn en wel gaan draaien zorg er dan in elk geval wel voor dat er een medium bij aanwezig is aub
Er was dus ook een poster uit één van de vorige delen, Silven, en er wou zich geloof ik ook een moderator eventueel aanmelden (Vogeltjesdans), en dan nog wat mensen...quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:44 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Jij, ik (90%), Enneacanthus_Obesus denk ik, die andere Roosendaler mogelijk?, die waarschuwer misschien...
Dat ben jijquote:
Alsjeblieft niet! Een medium werkt alleen maar problemen in de hand, door problemen te creėren waar ze niet zijn. Om ons effectief te beschermen, moet hij/zij ons er eerst van overtuigen dat er een geest is en dat ie gevaar oplevert. Dat soort bangmakerij werkt alleen maar contraproductief.quote:Op dinsdag 1 november 2011 16:47 schreef mousy31 het volgende:
lol ik ga weer stoppen met typen.
als jullie dan zo eigenwijs zijn en wel gaan draaien zorg er dan in elk geval wel voor dat er een medium bij aanwezig is aub
Allemaal leuk en aardig maar ik zie het meer als een serieus gebeuren, niet als een vermakelijk tijdverdrijf. Wat is Penn & Teller trouwens?quote:Op woensdag 2 november 2011 20:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet! Een medium werkt alleen maar problemen in de hand, door problemen te creėren waar ze niet zijn. Om ons effectief te beschermen, moet hij/zij ons er eerst van overtuigen dat er een geest is en dat ie gevaar oplevert. Dat soort bangmakerij werkt alleen maar contraproductief.
Ik heb liever Penn & Teller erbij, die aantonen dat we toch echt zelf tegen het glaasje duwen en dat suggestie erg sterk werkt. Dan wordt het onzenuwd en een vermakelijk tijdverdrijf, onder het genot van een goed glas whiskey en eventueel een joint of een plakje kruidencake, volgens Miss Vanity's recept.
Editje, geen probleem verder. Een leeg bericht staat toch ook cool?quote:
Ik vrees dat ik niet in de gelegenheid benquote:Op woensdag 2 november 2011 20:04 schreef Atmosphere82 het volgende:
Dat zijn er dan al vier!![]()
Oproep:
Vogeltjesdans : zie jij het ook nog zitten?
We gaan eerst draaien. Daarna pas aan de alcohol en spacecakequote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef Lost_Lenore het volgende:
Meuhhh....maak me toch wel 'n beetje zorgen om jullie hoor![]()
; hopelijk komen er alleen aardige geesten op bezoek: dan hebben jullie 'bewijs' en hoeven 't dan nooit meer te doen. Kunnen alle 'waarschuwers' en 'believers' gezellig mee naar het volgende feestje, waarbij er alleen glazen gevuld & geleegd maar niet gedraaid worden
![]()
![]()
Maar weer ff serieus:pas op met spacecake/blowen en alcohol he, men zegt dat je je dan juist meer open stelt. Maar zo te lezen willen jullie dat juist he![]()
Naja...iig veel plezier en succes ermee he, ben zeer benieuwd naar het 'resultaat'!!
Opmerking bij zwart gedeelte: ik dus juist niet.quote:Op woensdag 2 november 2011 21:38 schreef Lost_Lenore het volgende:
Meuhhh....maak me toch wel 'n beetje zorgen om jullie hoor![]()
; hopelijk komen er alleen aardige geesten op bezoek: dan hebben jullie 'bewijs' en hoeven 't dan nooit meer te doen. Kunnen alle 'waarschuwers' en 'believers' gezellig mee naar het volgende feestje, waarbij er alleen glazen gevuld & geleegd maar niet gedraaid worden
![]()
![]()
Maar weer ff serieus:pas op met spacecake/blowen en alcohol he, men zegt dat je je dan juist meer open stelt. Maar zo te lezen willen jullie dat juist he![]()
Naja...iig veel plezier en succes ermee he, ben zeer benieuwd naar het 'resultaat'!!
Jij dus ook?quote:
Bastard durft nietquote:
Zeer herkenbaar! Paar weken geleden nog mijn bami er via de verkeerde weg uitgegooid door alcoholquote:Op donderdag 3 november 2011 19:32 schreef Atmosphere82 het volgende:
Mijn gedachte over alcohol nu:. Maar over een paar weken is het weer:
!
![]()
Volgens mij ben jij wel een beetje een laten we zeggen Jim Morrisson achtig type (light), maar dan vrouwelijk, of niet?quote:Op vrijdag 4 november 2011 08:52 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar! Paar weken geleden nog mijn bami er via de verkeerde weg uitgegooid door alcohol
Neequote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij wel een beetje een laten we zeggen Jim Morrisson achtig type (light), maar dan vrouwelijk, of niet?Losbandig?
Maar al die alcohol gerelateerde verhalen hier dan?quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:55 schreef MissVanity het volgende:
[..]
NeeIk ben een heel onschuldig klein meisje
![]()
Nee grapjeVroeger was ik wel aardig losbandig. Inmiddels ben ik burgerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |