Oh God. Ik heb helemaal gemist dat het om haar gingquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
15 cm graag. Ik zou zo graag eens prachtig lang haar willen
Ja, idd. MevrouwPuff, wat een hork.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:02 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat is iets anders dan wat ik bedoel. Ik heb het niet over individuele docenten die aardig dan wel onaardig zijn, maar over uitzonderingen/vrijstellingen en dergelijke die de opleiding/examencommissie/decaan/mentor verschaffen aan studenten met een beperking of vervelende persoonlijke omstandigheid.
Die student(e) uit mijn voorbeeld (geslacht onbepaald ivm anonimiteit) moest een eindpresentatie voor een vak doen. Voor een cijfer. Derdejaars ook. Dan moet je inmiddels toch wel in staat zijn een presentatie te geven.
Hahaha, een dirty mind is a joy foreverquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:04 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Oh God. Ik heb helemaal gemist dat het om haar ging
Ik las alleen "doe mij een beetje dikte en lengte" en dacht meteen aan iets anders
ik mag dus aannemen dat het lekker wasquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:39 schreef Ewelina het volgende:
Oh en ik zit werkelijk bomvol van die chili.
Zeker!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:08 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
ik mag dus aannemen dat het lekker was
Ja neem aan dat je tijdens je lunch nog wel mag kiezen wat je eet en of je er een wandeling van maakt of niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Zou kunnen, de spierballen zijn wel weg inmiddels. Helaas. Ik vond het wel komisch.
[..]
Ik heb een (praktisch verplichte) bedrijfslunch op een vastgestelde tijd, dus weinig keuze.
Men is best bereid voor mij ander brood te kopen voor de lunch, maar dan wil ik wel zelf er zekerder van zijn dat dat het probleem is. En eigenlijk denk ik dat er bij Bakker Bart geen voor mij geschikt alternatief is. Wittebrood lijkt me ook het andere uiterste.
Als ik het probleem kan terugbrengen tot het brood denk ik dat ik maar zelf zuurdesemroggebroodjes meebreng aan tafel.
Heb ik expres gedaan die zuurdesemboterhammen zijn als lood en om 7 uur lust ik dat echt niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik vind je ontbijt wel erg licht. Dat mag wat vullender. En wat zit er bij de ovenschotel? Nog vlees of ben je vegetarisch?
En een beetje yoghurt bij je ontbijt?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb ik expres gedaan die zuurdesemboterhammen zijn als lood en om 7 uur lust ik dat echt niet.
Andijvie, aardappelen, gehakt, spekjes, creme fraiche, kaas,knoflook, kruiden.
Hier idem zelfs mijn huidje is blijquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Bedankt voor de visolietip Loveli. Werkt als een tiet. Vrolijkheid en energie alom, en m'n haar is mooier.Of ik beeld het me in. Maar dan nog
.
Moet een beetje rustig aan doen met de melkproducten dus ik gebruik alleen yoghurt als ik haast hebquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
En een beetje yoghurt bij je ontbijt?
Ovenschotel klinkt lekker! En best kcalrijk, maar dat kan je lijstje wel hebben.
Shiny
quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben 3 kg aangekomen in 12 uur tijd
Shiny!
Trusten.. Pfff, geen zin in slapen maar moet
Wat is dat vochtevenwicht spul?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Moet een beetje rustig aan doen met de melkproducten dus ik gebruik alleen yoghurt als ik haast heb
Gekookt eitje wellicht en een schepje lijnzaad.
Heb trouwens nog wat gezonde dingetjes gekregen, alöe vera drink en omega olie plus kokosolie.
En Bional vochtevenwicht.
Ben benieuwd!
http://www.bional.nl/producten/blaas-en-prostaat/vochtevenwicht/quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:27 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Wat is dat vochtevenwicht spul?
Je kan het altijd proberen en minimaal 5 glazen water per dag erbijquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:35 schreef shinydiscoball het volgende:
Oh klinkt goed! Mijn lichaam houdt heel snel vocht vast maar dan deed ik tot nu toe steeds een dagje bijna alleen maar eiwitten eten en heel veel water drinken, maar dit lijkt me opzich wel wat
Lijkt inderdaad wat op de schoenen van mijn oma, al heeft die uiteraard niet van die joekels van hakken eronder!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Ehh die hadden ze 50 jaar terug ook
De mijne wel en die hebben exact die kleur en zijn het sprekendquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad wat op de schoenen van mijn oma, al heeft die uiteraard niet van die joekels van hakken eronder!
Tof dat jij er wel wat van merkt! Ik nog steeds geen fluitquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Bedankt voor de visolietip Loveli. Werkt als een tiet. Vrolijkheid en energie alom, en m'n haar is mooier.Of ik beeld het me in. Maar dan nog
.
Met n=1 weet je niet hoe het zonder is hèquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tof dat jij er wel wat van merkt! Ik nog steeds geen fluit. Geldt voor alle supplementen overigens.
Ehh en nu in het NL?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Met n=1 weet je niet hoe het zonder is hè
Jaren zonder gedaan, kan heus wel voelen of er verschil is ja of nee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Met n=1 weet je niet hoe het zonder is hè
Klopt. Ik heb het ook een tijdje geprobeerd, maar had door dat opboeren het gevoel alsof ik vette vis had gegeten voor mijn ontbijt. Bleegh. Ben er dus snel mee gestopt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef anna82 het volgende:
Ik tegen T: wil je morgen visolie voor me halen? (hij werkt thuis) zegt hij: bah, dat spul boert op.
Nice!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
Uitgaansjurkjes jacht (sorry Mo)
[ afbeelding ]
Oh ik heb een andere soort die niet opboert, zal als ik er erg in heb even het etiket hier posten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb het ook een tijdje geprobeerd, maar had door dat opboeren het gevoel alsof ik vette vis had gegeten voor mijn ontbijt. Bleegh. Ben er dus snel mee gestopt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Zo'n jurkje had mijn moeder ook! In de jaren '60
Pak met blouse zodat je het jasje kunt weglaten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef anna82 het volgende:
Ik begin nerveus te worden voor mijn eerste dag morgen. En natuurlijk weet ik niet wat ik aan moet trekken... Voor de zekerheid maar een pak?
Ik zal niet snel kinderlijk ogen, maar ik denk niet dat mijn lijf dat ding kan hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]het is veel te kort voor mij en ik toon nogal kinderlijk in die dingen dus ik laat het wel.
mijn teamleider heeft ook altijd koekjes staan. voor docenten die op gesprek komen, en ook voor lln die langs komen en waar het niet goed mee gaat. het gesprekje is dan "theedrinken met" en dat praat heel fijn.quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:59 schreef Mini. het volgende:
[..]
Bij mij op school kreeg je van sommige docenten sowieso snoepjes als je een gesprek met ze had, hoe is dit dan zo anders? Het is niet iets dat alle mentoren *moeten* doen, maar als je weet dat iemand iets moeilijks meemaakt en je hebt de neiging om iets liefs te doen (zoals deze mentor blijkbaar), dan moet je je toch niet in hoeven houden omdat een of andere drama queen dan gaat zeuren dat ze ook een plak cake wil? Dat vind ik echt de omgekeerde wereld.
Heb hem besteld maar zit wat over bestellimiet dus of hij ook geleverd wordt.. Morgen even bellen.quote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:25 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo pasfeestje@myplace deze week.
Thankies!!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:29 schreef anna82 het volgende:
[..]
Thanks!
En wat een topper ben je dat je nog bent gaan sporten! Insert thumbs up
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:58 schreef loveli het volgende:
Mo, je hebt vandaag een rok en schoenen gekocht. Je bent aardig geweest voor kinderen. Gaat het een beetje?
quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:01 schreef uw_koninklijke_sneuheid het volgende:
Volle bak hier, broccoli in de aanbieding. En ben en Jerry's?
Dus ik zeg tegen haar, houd je ook van voetbal? Zegt ze: ja ik ben voor Heerenveen.quote:
Juist een ticket van Barca naar NL he, voor iemand andersquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:23 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Als je nog geen logeerplek hebt, zou ik eens bij oad en arke enzo kijken! Vaak komt dat best goedkoop uiten op idiote tijden natuurlijk.
V1z, bij je school hoort wel mening vormen, discussiëren en debatteren. Waarbij moraal en religie zeker te pas komt!
Tja, een verhaaltje opdreunen kan iedereen. Maar je moet wel weten waar je over praat, volgens mij kan iedereen vol enthousiasme praten over iets wat leuk is en dat beargumenteren.quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:16 schreef loveli het volgende:
Op school was ik er geen ster in. Heb een paar keer in een kritische setting m'n mannetje moeten staan en toen bleek dat als het erop aankomt, ik indruk maak en mensen kan overtuigen.
quote:Op dinsdag 1 november 2011 06:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Wintertijd zorgt voor (tijdelijk?) beter opstaan!
^^quote:Op dinsdag 1 november 2011 06:27 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goedemorgen!
Wintertijd zorgt voor (tijdelijk?) beter opstaan!
Oh maar ik heb niets dat ze ernstig is dat ik een kusje verdien hoorquote:
volgende week sta ik voor het eerst voor de klas (een groep masterstudenten!) Ben heel benieuwd hoe dat gaat...quote:Op dinsdag 1 november 2011 00:16 schreef loveli het volgende:
Op school was ik er geen ster in. Heb een paar keer in een kritische setting m'n mannetje moeten staan en toen bleek dat als het erop aankomt, ik indruk maak en mensen kan overtuigen.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:58 schreef loveli het volgende:
Mo, je hebt vandaag een rok en schoenen gekocht. Je bent aardig geweest voor kinderen. Gaat het een beetje?
Sloffen niet, ballerina's wel. Die zijn leuk.quote:Op dinsdag 1 november 2011 08:55 schreef motorbloempje het volgende:
Het waren overigens slofjes/ballerina's, dus ik denk niet dat ze hier onder 'schoenen' vallen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |