Vriendje gezien

Ik was zijn hele vakantie in een goede bui - tot vrijdag! - en dat chagrijnige duurde tot vanmiddag
. (hij had mij niet gebeld en in m'n hoofd was dat heel groot en stom geworden - had zelfs gevraagd of ie wilde bellen maar dat deed ie niet omdat ik het stom vroeg
en ik nog meer in onzekerheid noujablabla gewoon beetje die periode ervoor elkaar bijna niet gezien + die vakantie + daarna druk + enz enz gewoon een beetje veel stress en weinig leuk)
Na wat heen er weer gebel vanmiddag, we konden beide eigenlijk heel erg niet en nou ja hij moest veel doen en ik ook en het kon allemaal niet en stom en bluh en toen zei ik nou dan eten we toch alleen samen. Ja nou dan is er toch geen proble-hee-heem

Terwijl dat er eigenlijk wel was aangezien hij net geland was om 3 uur, een 2 uur durende test moest maken.. en ook nog een andere test moest maken en voorbereiden op een sollicitatie voor morgen.
En ik moest ook nog een presentatie voorbereiden en een heel tentamen leren en ja ik had de middag eigenlijk vrijgehouden om hem als verrassing op te halen van het vliegveld - maar ik was dus een beetje chagrijnig dus floepte er gister aan de telefoon per ongeluk expres uit dat ik ook niet meer naar die stomme verrassing ging
wat toch geen zin had aangezien hij meteen aan de slag moest en ik een presentatie moest voorbereiden MAAR TOCH.
Hij kwam dus naar mij toe - gelijk ergens gaan eten maar ik was een beetje stil nog - wat ik nooit ben als ik in een goede bui ben - en op de terugweg ook. Mengeling tussen koppig, emotioneel en gewoon genieten van de stilte.
Maar na het eten even gezellig samen geweest en toen was het helemaal goed

Ik moest zelfs een beetje tranen want ik had hem toch wel gemist maar ik wilde niet dat hij dat zag maar dat had ie natuurlijk wel door
Helaasch moesten we beiden nog heel hard aan de slag

Dus het was van korte duur maar of ik morgen dan kwam logeren