abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103785767
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

De lokale dierentuin is niet goed genoeg :N
Jamaar.... ik ga in Colombia naar de dierentuin:
http://www.piscilago.co/
en van de glijbaan af natuurlijk! B-)
Wisten jullie dat de Tapir in het wild leeft in Colombia? B-)

O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+ O+
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_103785777
quote:
8s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
*boks doet met Coco. M'n laarzen knellen :(. Niet die rode hoor O+.
Oh ja, die rode O+

Mijn laarzen knellen juist niet, de rest allemaal wel ;(
pi_103785796
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ooohh O+
Be someone that makes you happy
pi_103785864
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ben ik ook met je eens.

Maar nu dit,
Klasgenoot van m'n zus had een moeder die nauw betrokken was met de school (ging altijd mee op excursies om te helpen) die kreeg borstkanker en had uitzaaiingen. Dus hij kreeg paar dagen erop speciaal een kaart en een traktatie, georganiseerd door de mentor.

Meisje dat 3 dagen ervoor haar oma begraven zag worden na jaren van ziekte, is toen huilend de school uit gerend en 3 weken thuis gebleven, omdat ze niet snapte dat zij dan geen kaart kreeg.
Mentor was er niet van op de hoogte omdat de begrafenis op zaterdag was.

Die mentor voelde zich best verrot toen hij het hoorde.

Als drugs loveli :P
Drie weken thuisblijven? Dan ben je gewoon een aansteller. :{ Zo gauw je erachter komt dat de mentor het gewoon niet wist moet het toch goed zijn.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_103785924
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:35 schreef Mini. het volgende:

[..]

Drie weken thuisblijven? Dan ben je gewoon een aansteller. :{ Zo gauw je erachter komt dat de mentor het gewoon niet wist moet het toch goed zijn.
Dat ook. En ik vind een overleden moeder wel iets anders dan een overleden oma.
Doe wat je niet durft.
pi_103785950
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:31 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ben ik ook met je eens.

Maar nu dit,
Klasgenoot van m'n zus had een moeder die nauw betrokken was met de school (ging altijd mee op excursies om te helpen) die kreeg borstkanker en had uitzaaiingen. Dus hij kreeg paar dagen erop speciaal een kaart en een traktatie, georganiseerd door de mentor.

Meisje dat 3 dagen ervoor haar oma begraven zag worden na jaren van ziekte, is toen huilend de school uit gerend en 3 weken thuis gebleven, omdat ze niet snapte dat zij dan geen kaart kreeg.
Mentor was er niet van op de hoogte omdat de begrafenis op zaterdag was.

Die mentor voelde zich best verrot toen hij het hoorde.

Als drugs loveli :P
In dat geval dienen ouders de mentor in te lichten en vind ik dat het meisje met de oma gewoon ook een kaartje had moeten krijgen. Dus ja, eerste helft goed, tweede helft misser, is dat altijd de schuld van de mentor? En moet je het daarom maar helemaal niet meer doen? Vind ik echt onzin!
Beter doe je het dan juist gewoon helemaal wel.
pi_103786134
quote:

[..]

Meisjes van 12/13 rationaliseren nog niet zo goed.

HPKW, ze had zo'n 6jr bij d'r oma gewoond.

Maar, klaarblijkelijk ben ik de enige die van mening is dat het niet bij een school hoort...
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_103786184
quote:

[..]

bovendien: ouders spelen hier ook een rol in. als zoiets gebeurt en je houdt je kind thuis dan komt de mentor dat te weten en dient hij/zij de boel te verhelderen.

trouwens, als zoiets gebeurt in een mentorgesprek gaat het niemand wat aan.
Kwak
pi_103786217
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Maar, klaarblijkelijk ben ik de enige die van mening is dat het niet bij een school hoort...
Dat is een ander geval dan!
Ik denk trouwens dat zoiets juist wel bij een school hoort. Zeker in de rol van een mentor, dit zijn namelijk typisch dingen die van invloed kunnen zijn op de studieresultaten van een kind. En een kind moet natuurlijk wel bij een mentor terecht kunnen als er thuis wat speelt.
Doe wat je niet durft.
pi_103786243
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:43 schreef V1z0R het volgende:

[..]

Ik vind dat het júist bij een school hoort om ook aandacht te hebben voor wat een kind zoal meemaakt. Dat heeft zn weerslag toch op alles? Het is geen werk waar je als volwassene je privéleven thuis hoort te laten, we hebben het hier over kinderen!
pi_103786377
Aandacht en begrip ook wel, maar dat hebben ze voor elk kind als het goed is.
Alleen vind ik cake en chocomelk(of een kaart of weer iets anders) geen goede manier.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:52:59 #87
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103786442
Ik heb nog nooit van school extra aandacht gekregen voor de thuissituatie. Maar ach, dat was ook niet te verwachten van een school die niet ingreep op het moment dat je voor de neus van een docent met een boek werd geslagen :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:55:54 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103786550
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:32 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Speciaal voor jou dan:

Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_103786557
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nog nooit van school extra aandacht gekregen voor de thuissituatie. Maar ach, dat was ook niet te verwachten van een school die niet ingreep op het moment dat je voor de neus van een docent met een boek werd geslagen :').
:o
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_103786564
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:46 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik vind dat het júist bij een school hoort om ook aandacht te hebben voor wat een kind zoal meemaakt. Dat heeft zn weerslag toch op alles? Het is geen werk waar je als volwassene je privéleven thuis hoort te laten, we hebben het hier over kinderen!
Ook in het volwassen leven vind ik dat het handig is als je direct leidinggevende weet als er ernstige zaken thuis spelen.
Als ik weet dat de vader van een van mijn collega's wordt behandeld voor prostaatkanker, dan vind ik het volkomen normaal om daar regelmatig naar te informeren.
Doe wat je niet durft.
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:57:30 #91
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103786609
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

:o
Is niet helemaal waar trouwens. De docent zei tegen de betreffende jongeman: "ga nu maar even zitten".
pi_103786618
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ook in het volwassen leven vind ik dat het handig is als je direct leidinggevende weet als er ernstige zaken thuis spelen.
Als ik weet dat de vader van een van mijn collega's wordt behandeld voor prostaatkanker, dan vind ik het volkomen normaal om daar regelmatig naar te informeren.
True.
pi_103786661
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dat is vrij bizar. -O-
Voorzichtig gezegd. :{
Doe wat je niet durft.
pi_103786677
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Is niet helemaal waar trouwens. De docent zei tegen de betreffende jongeman: "ga nu maar even zitten".
*water tegen beeldscherm :')
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_103786679
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:55 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Speciaal voor jou dan:

[ afbeelding ]

O+ Lief! O+
Doe wat je niet durft.
pi_103786686
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:51 schreef V1z0R het volgende:
Aandacht en begrip ook wel, maar dat hebben ze voor elk kind als het goed is.
Alleen vind ik cake en chocomelk(of een kaart of weer iets anders) geen goede manier.
Bij mij op school kreeg je van sommige docenten sowieso snoepjes als je een gesprek met ze had, hoe is dit dan zo anders? Het is niet iets dat alle mentoren *moeten* doen, maar als je weet dat iemand iets moeilijks meemaakt en je hebt de neiging om iets liefs te doen (zoals deze mentor blijkbaar), dan moet je je toch niet in hoeven houden omdat een of andere drama queen dan gaat zeuren dat ze ook een plak cake wil? Dat vind ik echt de omgekeerde wereld.
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_103786707
Dan toch liever een school met cake en chocomel XM :*

mijn eigen schooltijd was ook niet al te best..
  Vis een optie? maandag 31 oktober 2011 @ 15:01:19 #98
70532 loveli
N
pi_103786737
Toen ik eerstejaars was mocht je op gesprek bij een soort mentor, weet niet precies wat ze was (ze werd 'de barones' genoemd geloof ik, kan goed zijn dat ze dat ook was, ze was iig >70), maar je kreeg altijd chocola. Of een koekje. En als zij een fles sterk kreeg van een ouderejaars was ze ook blij.

Oh ja, ze rookte als een schoorsteen. Hele kamer zag blauw.
crap in = crap out
pi_103786956
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:56 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ja, dat.

Wat een stomme leraar XM. :{
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_103786998
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:46 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Dat is een ander geval dan!
Ik denk trouwens dat zoiets juist wel bij een school hoort. Zeker in de rol van een mentor, dit zijn namelijk typisch dingen die van invloed kunnen zijn op de studieresultaten van een kind. En een kind moet natuurlijk wel bij een mentor terecht kunnen als er thuis wat speelt.
Ja, dat. In hoeverre was de school op de hoogte?
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')