abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103797866
Lijst
• yoghurt & muesli
• tuinwerk
• stuk of 10 krekkers & beleg
• 1 bier
• avondeten: zuurkool (dus alleen de kool, geen aardappels), rode bieten, 2 uitgebakken speklapjes
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_103797945
Vanochtend volgens mij het laagste gewicht van mijn gansche slankietijd: 62,1.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Vis een optie? maandag 31 oktober 2011 @ 19:19:35 #178
70532 loveli
N
pi_103798040
Is dat goed of slecht?
crap in = crap out
pi_103798506
quote:
2s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Vanochtend volgens mij het laagste gewicht van mijn gansche slankietijd: 62,1.
En dat met je huidige baan..ik herhaal Li's vraag..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_103798535
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:03 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 boterhammen komkommersalade
T: appel
L: panini kip/pesto
T: appel
D: chili met rijst en creme fraiche
T: yoghurt
T: evt nog komkommer
+ 2 augurken.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_103798537
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 18:11 schreef loveli het volgende:
Xen, jij eet altijd lekker!
Klopt. Ik word gewoon gelukkig van therapeutisch in pannen roeren en een lekker bord eten. Ik sport liever wat meer dan mezelf qua eten veel te moeten ontzeggen.
En ik vind het ook zonde om calorieen binnen te krijgen van dingen die ik eigenlijk niet lekker vind.

Vandaag heb ik geprobeerd zelf lekkere ijskoffie zonder suiker te maken, maar is me niet gelukt. Iemand suggesties?
pi_103798561
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:19 schreef loveli het volgende:
Is dat goed of slecht?
Redelijk prima denk ik. Ik verzet geen lichamelijk zwaar werk meer en zoek naar een nieuw evenwicht van kantoorwerk/eten/gewicht.
Het schommelt voor mijn doen nogal de laatste weken, van 64,6 naar 63,0 en terug in een week; het schommelen lijkt binnen de week te vallen.

Ik word helaas nog steeds vrij beroerd op kantoordagen, een uurtje na de lunch. Deze week heb ik me daarom afgemeld voor het eten, eens even zien of het beter wordt als ik wel mijn meegenomen groente/fruitpakket opeet maar geen 4 à 6 (tarwe)boterhammen eet. In plaats daarvan neem ik rogge(zuurdesem)brood mee en loop een rondje buiten.
pi_103798715
Uit de oude doos:
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2009 04:26 schreef sigme het volgende:
Goeie morgen!
62,9 :D. Een 62 in beeld, haha.
()
quote:
7s.gif Op zondag 19 juli 2009 21:06 schreef sigme het volgende:
Mijn lijstjes zijn meestal wel ok ;). En eigenlijk m'n gewicht ook (62,5 vanochtend, bij 1.70) , en tegenwoordig zelfs m'n sportief gehalte. Ik hang hier rond voor de gezelligheid en om anderen een hart onder de riem te steken. ()
pi_103798718
Veel slanker moet je niet worden denk ik Sig, met de minimeet hier had je een prachtfiguur O+ maar misschien ook iets lichter omdat je kwa spieren ook wat minder doet? Je eet iig wel genoeg dacht ik zo.
pi_103798738
Shoot maar op het lijstje voor morgen:

O: peer en appel :9
T: zuurdesemboterham (dikker dan zo'n gewoon sneetje) met filet AM
L: zuurdesemboterham 2 met ander beleg
T: nootjes
D: andijvie ovenschotel
S: 10 km mountainbiken en tuin verder afmaken.
pi_103798813
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Redelijk prima denk ik. Ik verzet geen lichamelijk zwaar werk meer en zoek naar een nieuw evenwicht van kantoorwerk/eten/gewicht.
Het schommelt voor mijn doen nogal de laatste weken, van 64,6 naar 63,0 en terug in een week; het schommelen lijkt binnen de week te vallen.

Ik word helaas nog steeds vrij beroerd op kantoordagen, een uurtje na de lunch. Deze week heb ik me daarom afgemeld voor het eten, eens even zien of het beter wordt als ik wel mijn meegenomen groente/fruitpakket opeet maar geen 4 à 6 (tarwe)boterhammen eet. In plaats daarvan neem ik rogge(zuurdesem)brood mee en loop een rondje buiten.
Dat herken ik wel :) vandaar mijn aangepast werktijden.
Lunch vrij laat en tegen de tijd dat ik afdraai ga ik weg.
pi_103798828
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Def lijst:
PreO: beschuit met appelstroop
S: 6.4 km met 11.1/uur
O: boterham kaas
T: 450 kwark, appel, peer, wortels
B: schoonmaken
L: 2 boterhammen kipfilet, beschuit kaas, beker melk
T: druiven, mandarijn, blokje choco, augurk
D: 600 gr sperziebonen, 150gr gegrilde tonijn (nom!), aardappelkroketjes (4) en rodebieten met ui.

Tot: nog geen 2000 kcal

Morgen wel, dan boerenkool stamp met spekjes (boerenkool gisteren uit de tuin gehaald, vandaag schoongemaakt, nu in de vriezer, morgen bevroren fijnmaken en dan klaar O+ )
Mooi lijstje, alles zit er wel in.
pi_103798890
quote:
10s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:26 schreef Xennia het volgende:

[..]

Klopt. Ik word gewoon gelukkig van therapeutisch in pannen roeren en een lekker bord eten. Ik sport liever wat meer dan mezelf qua eten veel te moeten ontzeggen.
En ik vind het ook zonde om calorieen binnen te krijgen van dingen die ik eigenlijk niet lekker vind.

Vandaag heb ik geprobeerd zelf lekkere ijskoffie zonder suiker te maken, maar is me niet gelukt. Iemand suggesties?
In italië had ik koffiegranita met ongezoete slagroom, was erg lekker! :)
pi_103799037
quote:
1s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:32 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

In italië had ik koffiegranita met ongezoete slagroom, was erg lekker! :)
Thanks, kan ik wel eens proberen.
pi_103799086
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:29 schreef MarMar het volgende:
Veel slanker moet je niet worden denk ik Sig, met de minimeet hier had je een prachtfiguur O+ maar misschien ook iets lichter omdat je kwa spieren ook wat minder doet? Je eet iig wel genoeg dacht ik zo.
Zou kunnen, de spierballen zijn wel weg inmiddels. Helaas :D. Ik vond het wel komisch.

quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:31 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat herken ik wel :) vandaar mijn aangepast werktijden.
Lunch vrij laat en tegen de tijd dat ik afdraai ga ik weg.
Ik heb een (praktisch verplichte) bedrijfslunch op een vastgestelde tijd, dus weinig keuze.
Men is best bereid voor mij ander brood te kopen voor de lunch, maar dan wil ik wel zelf er zekerder van zijn dat dat het probleem is. En eigenlijk denk ik dat er bij Bakker Bart geen voor mij geschikt alternatief is. Wittebrood lijkt me ook het andere uiterste :').
Als ik het probleem kan terugbrengen tot het brood denk ik dat ik maar zelf zuurdesemroggebroodjes meebreng aan tafel.
pi_103799207
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
Shoot maar op het lijstje voor morgen:

O: peer en appel :9
T: zuurdesemboterham (dikker dan zo'n gewoon sneetje) met filet AM
L: zuurdesemboterham 2 met ander beleg
T: nootjes
D: andijvie ovenschotel
S: 10 km mountainbiken en tuin verder afmaken.
Ik vind je ontbijt wel erg licht. Dat mag wat vullender. En wat zit er bij de ovenschotel? Nog vlees of ben je vegetarisch?
pi_103799370
Oh en ik zit werkelijk bomvol van die chili. :%
pi_103799584
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:00 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ha ik haat presenteren ook, en toch ga ik het vrijwillig doen in maart, in het kader van het opbouwen van een academisch cv :')

Stom van de stresslevels :* Drukke tijd op het werk? Fijn dat manlief zo goed meehelpt O+
En jij had toch juist heel mooi haar? o.O
vaker doen maakt het wel makkelijker. Ik stress er ook niet meer om, naja niet echt :+ Maar fijn is anders :P

Druk op werk, ik heb woensdag een belangrijke vergadering met een belangrijke bobo en dan moet ik vertellen hoe ik de Benelux aan mijn voeten ga leggen *clueless* en familieperikelen galore.

Ik heb wel pretty haar vind ik , maar het is écht superlang voor mijn doen. Komt tot onder mijn beha bandje :X , de puntjes zijn supergespleten.en de lagen zijn eruitgegroeid.

ik voel me zo :

Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103799612
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:02 schreef loveli het volgende:
Meeste mensen klagen als het te dun, te weinig of te kort is. Zeikerd!
:6
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103800370
Wat een heerlijke lijstjes heb ik voorbij zien komen vandaaag !
Net de planning voor morgen bedacht en ik heb vandaag voor het eerst hard gelopen : les 1 van EVY !! en ik was niet eens dood na 3 minuten hardlopen

O : 3 crackers, 1 met zoet beleg en 2 met kaas, karnemelk
T : mueslireep (zelf gemaakt http://yummyinmytummy.nl/hapjes/mueslirepen/ alleen vervang ik de gecondenseerde melk door magere melk) en stuk fruit
L : 3 boterhammen met ham, kipfilet en rookvlees en komkommersalade in t zuur erbij
T : fruit met noten
D : stamppot zuurkool met kalkoenreepjes als spekjes en jus :D
T : bak kwark met beetje honing

S : 20 km fietsen

[ Bericht 11% gewijzigd door Muks op 31-10-2011 20:01:42 ]
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  maandag 31 oktober 2011 @ 19:58:05 #196
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103800552
Muks, wat een goed lijstje en top van Evy *O* super!!

Ben dood dus zo maar naar bed :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_103800815
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 17:59 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Hmm, eerste jaar studie, ik was ondertussen twee jaar bekend met het fenomeen 'huilend je presentatie door' en ik had net de stap gezet om ervoor naar de studentpsycholoog te gaan.
Presentatie houden dus, groepjes van drie, waarvan één willekeurig gekozen zou worden. Ik vlak voor het vak aangeven wat mijn probleem was, en of ik aub niet de klos hoefde te zijn, want dat was een drama maar ik ging ermee bezig.
Raad eens wie er werd uitgekozen en hortend, stotend en vol uhhhhs een stom verhaal stond te doen?

Dat is iets anders dan wat ik bedoel. Ik heb het niet over individuele docenten die aardig dan wel onaardig zijn, maar over uitzonderingen/vrijstellingen en dergelijke die de opleiding/examencommissie/decaan/mentor verschaffen aan studenten met een beperking of vervelende persoonlijke omstandigheid.

Die student(e) uit mijn voorbeeld (geslacht onbepaald ivm anonimiteit) moest een eindpresentatie voor een vak doen. Voor een cijfer. Derdejaars ook. Dan moet je inmiddels toch wel in staat zijn een presentatie te geven.

In jouw geval zou ik je apart nemen om extra te oefenen, door alleen voor mij te presenteren en dan eventueel met klasgenoten erbij die je vertrouwt.
pi_103800823
Thx Uniek, ik vond het nog leuk ook en ik hield het gewoon helemaal vol !
trusten al vast
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_103800860
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 19:02 schreef Ewelina het volgende:

[..]

^^ Doe mij een beetje dikte en lengte graag :+
15-20cm?
pi_103800925
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 20:02 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

15-20cm?
15 cm graag. Ik zou zo graag eens prachtig lang haar willen O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')