En dat met je huidige baan..ik herhaal Li's vraag..quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:18 schreef sigme het volgende:
Vanochtend volgens mij het laagste gewicht van mijn gansche slankietijd: 62,1.
+ 2 augurken.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:03 schreef Ewelina het volgende:
O: 2 boterhammen komkommersalade
T: appel
L: panini kip/pesto
T: appel
D: chili met rijst en creme fraiche
T: yoghurt
T: evt nog komkommer
Klopt. Ik word gewoon gelukkig van therapeutisch in pannen roeren en een lekker bord eten. Ik sport liever wat meer dan mezelf qua eten veel te moeten ontzeggen.quote:
Redelijk prima denk ik. Ik verzet geen lichamelijk zwaar werk meer en zoek naar een nieuw evenwicht van kantoorwerk/eten/gewicht.quote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 04:26 schreef sigme het volgende:
Goeie morgen!
62,9. Een 62 in beeld, haha.
()
quote:Op zondag 19 juli 2009 21:06 schreef sigme het volgende:
Mijn lijstjes zijn meestal wel ok. En eigenlijk m'n gewicht ook (62,5 vanochtend, bij 1.70) , en tegenwoordig zelfs m'n sportief gehalte. Ik hang hier rond voor de gezelligheid en om anderen een hart onder de riem te steken. ()
Dat herken ik welquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Redelijk prima denk ik. Ik verzet geen lichamelijk zwaar werk meer en zoek naar een nieuw evenwicht van kantoorwerk/eten/gewicht.
Het schommelt voor mijn doen nogal de laatste weken, van 64,6 naar 63,0 en terug in een week; het schommelen lijkt binnen de week te vallen.
Ik word helaas nog steeds vrij beroerd op kantoordagen, een uurtje na de lunch. Deze week heb ik me daarom afgemeld voor het eten, eens even zien of het beter wordt als ik wel mijn meegenomen groente/fruitpakket opeet maar geen 4 à 6 (tarwe)boterhammen eet. In plaats daarvan neem ik rogge(zuurdesem)brood mee en loop een rondje buiten.
Mooi lijstje, alles zit er wel in.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:06 schreef uniekhoorn het volgende:
Def lijst:
PreO: beschuit met appelstroop
S: 6.4 km met 11.1/uur
O: boterham kaas
T: 450 kwark, appel, peer, wortels
B: schoonmaken
L: 2 boterhammen kipfilet, beschuit kaas, beker melk
T: druiven, mandarijn, blokje choco, augurk
D: 600 gr sperziebonen, 150gr gegrilde tonijn (nom!), aardappelkroketjes (4) en rodebieten met ui.
Tot: nog geen 2000 kcal
Morgen wel, dan boerenkool stamp met spekjes (boerenkool gisteren uit de tuin gehaald, vandaag schoongemaakt, nu in de vriezer, morgen bevroren fijnmaken en dan klaar)
In italië had ik koffiegranita met ongezoete slagroom, was erg lekker!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:26 schreef Xennia het volgende:
[..]
Klopt. Ik word gewoon gelukkig van therapeutisch in pannen roeren en een lekker bord eten. Ik sport liever wat meer dan mezelf qua eten veel te moeten ontzeggen.
En ik vind het ook zonde om calorieen binnen te krijgen van dingen die ik eigenlijk niet lekker vind.
Vandaag heb ik geprobeerd zelf lekkere ijskoffie zonder suiker te maken, maar is me niet gelukt. Iemand suggesties?
Thanks, kan ik wel eens proberen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
In italië had ik koffiegranita met ongezoete slagroom, was erg lekker!
Zou kunnen, de spierballen zijn wel weg inmiddels. Helaasquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:29 schreef MarMar het volgende:
Veel slanker moet je niet worden denk ik Sig, met de minimeet hier had je een prachtfiguurmaar misschien ook iets lichter omdat je kwa spieren ook wat minder doet? Je eet iig wel genoeg dacht ik zo.
Ik heb een (praktisch verplichte) bedrijfslunch op een vastgestelde tijd, dus weinig keuze.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:31 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat herken ik welvandaar mijn aangepast werktijden.
Lunch vrij laat en tegen de tijd dat ik afdraai ga ik weg.
Ik vind je ontbijt wel erg licht. Dat mag wat vullender. En wat zit er bij de ovenschotel? Nog vlees of ben je vegetarisch?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:29 schreef Ml-etje het volgende:
Shoot maar op het lijstje voor morgen:
O: peer en appel
T: zuurdesemboterham (dikker dan zo'n gewoon sneetje) met filet AM
L: zuurdesemboterham 2 met ander beleg
T: nootjes
D: andijvie ovenschotel
T: yoghurt
S: 10 km mountainbiken en tuin verder afmaken.
vaker doen maakt het wel makkelijker. Ik stress er ook niet meer om, naja niet echtquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:00 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ha ik haat presenteren ook, en toch ga ik het vrijwillig doen in maart, in het kader van het opbouwen van een academisch cv![]()
Stom van de stresslevelsDrukke tijd op het werk? Fijn dat manlief zo goed meehelpt
![]()
En jij had toch juist heel mooi haar? o.O
quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:02 schreef loveli het volgende:
Meeste mensen klagen als het te dun, te weinig of te kort is. Zeikerd!
Dat is iets anders dan wat ik bedoel. Ik heb het niet over individuele docenten die aardig dan wel onaardig zijn, maar over uitzonderingen/vrijstellingen en dergelijke die de opleiding/examencommissie/decaan/mentor verschaffen aan studenten met een beperking of vervelende persoonlijke omstandigheid.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Hmm, eerste jaar studie, ik was ondertussen twee jaar bekend met het fenomeen 'huilend je presentatie door' en ik had net de stap gezet om ervoor naar de studentpsycholoog te gaan.
Presentatie houden dus, groepjes van drie, waarvan één willekeurig gekozen zou worden. Ik vlak voor het vak aangeven wat mijn probleem was, en of ik aub niet de klos hoefde te zijn, want dat was een drama maar ik ging ermee bezig.
Raad eens wie er werd uitgekozen en hortend, stotend en vol uhhhhs een stom verhaal stond te doen?
15-20cm?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:02 schreef Ewelina het volgende:
[..]
^^ Doe mij een beetje dikte en lengte graag
15 cm graag. Ik zou zo graag eens prachtig lang haar willenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |