Ik denk dat het beter was als ik eerst in een veiligere en vertrouwdere omgeving had kunnen oefenen (zoals bij de groep waar ik dus heenging) dan meteen voor een groep van 60 man en een lacherige docent gegooid te worden 'omdat hij het weleens wilde zien'.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:04 schreef loveli het volgende:
Achteraf gezien, heeft dat je geholpen of geschaad?
Was het alleen maar nuquote:
Ha ik haat presenteren ook, en toch ga ik het vrijwillig doen in maart, in het kader van het opbouwen van een academisch cvquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:56 schreef _aurum_ het volgende:
oh en over presentatieshizzle, ik heb nog steeds stressMaar ik presenteer gewoon voor grote groepen en ik probeer niet te snel te praten
Ik heb heel veel dingen die ik eng vind, maar schijnbaar heb ik een goede pokerface
^^ Doe mij een beetje dikte en lengte graagquote:Op maandag 31 oktober 2011 19:02 schreef loveli het volgende:
Meeste mensen klagen als het te dun, te weinig of te kort is. Zeikerd!
Ik zie een thema.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
O: twee sneetjes met rosbief
L: twee sneetjes met kaas
T: twee gekookte eieren
T: twee handen nootjes
D: lamsburger en sperziebonen
S: denk body pump
Hongerdagje vandaag! Liep de hele tijd te zoeken
Maar goed. Ik heb weer vanillekwark en melk/appels voor de havermout meegenomen zonet
Het is gewoon nooit goed!quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:02 schreef loveli het volgende:
Meeste mensen klagen als het te dun, te weinig of te kort is. Zeikerd!
2 helften?quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oui!Al hou ik het maar bij één lamsburger
Aan twee uur sporten ga ik niet meer komen vandaag ><;; Ik leg me wel neer bij een ongebalanseerd lijstjequote:Op maandag 31 oktober 2011 19:04 schreef loveli het volgende:
Ja, Maria. Je mist een lamsburger en wat sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |