Lijkt inderdaad wat op de schoenen van mijn oma, al heeft die uiteraard niet van die joekels van hakken eronder!quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
[ afbeelding ]
Ehh die hadden ze 50 jaar terug ook
De mijne wel en die hebben exact die kleur en zijn het sprekendquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lijkt inderdaad wat op de schoenen van mijn oma, al heeft die uiteraard niet van die joekels van hakken eronder!
Tof dat jij er wel wat van merkt! Ik nog steeds geen fluitquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:14 schreef Razztwizzle het volgende:
Bedankt voor de visolietip Loveli. Werkt als een tiet. Vrolijkheid en energie alom, en m'n haar is mooier.Of ik beeld het me in. Maar dan nog
.
Met n=1 weet je niet hoe het zonder is hèquote:Op maandag 31 oktober 2011 20:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Tof dat jij er wel wat van merkt! Ik nog steeds geen fluit. Geldt voor alle supplementen overigens.
Ehh en nu in het NL?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Met n=1 weet je niet hoe het zonder is hè
Jaren zonder gedaan, kan heus wel voelen of er verschil is ja of nee.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:51 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Met n=1 weet je niet hoe het zonder is hè
Klopt. Ik heb het ook een tijdje geprobeerd, maar had door dat opboeren het gevoel alsof ik vette vis had gegeten voor mijn ontbijt. Bleegh. Ben er dus snel mee gestopt.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef anna82 het volgende:
Ik tegen T: wil je morgen visolie voor me halen? (hij werkt thuis) zegt hij: bah, dat spul boert op.
Nice!quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:03 schreef Ml-etje het volgende:
Uitgaansjurkjes jacht (sorry Mo)
[ afbeelding ]
Oh ik heb een andere soort die niet opboert, zal als ik er erg in heb even het etiket hier posten.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb het ook een tijdje geprobeerd, maar had door dat opboeren het gevoel alsof ik vette vis had gegeten voor mijn ontbijt. Bleegh. Ben er dus snel mee gestopt.
quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:10 schreef anna82 het volgende:
[..]
Zo'n jurkje had mijn moeder ook! In de jaren '60
Pak met blouse zodat je het jasje kunt weglaten?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef anna82 het volgende:
Ik begin nerveus te worden voor mijn eerste dag morgen. En natuurlijk weet ik niet wat ik aan moet trekken... Voor de zekerheid maar een pak?
Ik zal niet snel kinderlijk ogen, maar ik denk niet dat mijn lijf dat ding kan hebben.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]het is veel te kort voor mij en ik toon nogal kinderlijk in die dingen dus ik laat het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |