Mooie verhaal, rode en volle lippen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:42 schreef Dven het volgende:
Oké, TS heeft drie weken geleden gedaan waar iedere mannelijke FOK!ker alleen maar van droomt: Hij heeft een prinsesje aangesproken op het perron en daarmee haar telefoonnummer verkregen. Maar TS heeft ook wel eens minder succes, getuige het volgende verhaal:
De stoptrein richting Deventer ratelt langzaam voorbij. Naast me staat een jongedame. Of beter, een prinses. Zo mooi staat zij daar. Ze rookt gehaast een sigaret. De superieure geur doet een A-merk vermoeden en zij paft zo stevig dat ik even denk dat roken een vorm van sport is. De longen moeten wel baat hebben bij zulke inhalige teugen.
Ik roer langzaam door mijn koffie. Waarom, dat weet ik zelf ook niet. Suiker en melk door de pleur, ik heb het nooit gebliefd. En toch sta ik daar als een halve josti over de bodem van het afvalpapieren bekertje te schrapen. Ik vraag me af of iemand het ziet. En wanneer ze het zien, of ze dan ook weten. Dat in al mijn ijverigheid, ik het toch voor spek en bonen doe. Ik ben het jongetje dat mee mag doen met de grote mannen. M'n punten tellen niet maar dat geeft ook niet. Zolang het er aan de zijkant maar mooi uitziet.
Het golven van mijn koffie. Haast synchroon met het haar van mijn prinsesje. Dat wuift sensueel, aangedreven door perronstocht. Het heeft iets rustgevends. Zij heeft iets rustgevends. De grote blauwe ogen van mijn bosnimfje kijken mij doortastend aan. En ik, ik ren zowaar een keer niet weg. Ik verstop me niet in mijn inmiddels kaalgeschraapte bekerbodem. Nee, ik kijk ook haar aan. En ik verstop me in het moment. Samen. Met haar.
Het prinsesje pakt haast achteloos haar pakje sigaretten. Ze rookt Marlboro's. Even twijfel ik. Op haast erotische wijze brengt ze de sigaret naar haar dieprode en volle lippen. De brok in mijn keel wordt dikker. Haar zachte hand glijdt in haar broek. Mijn adem stokt. Uit haar zak haalt ze een aansteker en brengt deze op subtiele wijze richting de sigaret die haar volle lippen nog verder vult.Ik merk dat haar aansteker dienst weigert: Een geschenk gods en ik sla toe. Langzaam maar vol vertrouwen stap ik op haar af en quasinonchalant bied ik haar een vuurtje aan. Ze kijkt me aan, haar ogen glimmen. Zachtjes probeert ze me te bedanken.
Maar het enige wat ik hoor is een diepe piep gevolgd door het bronstige geluid van een opborrelende en waarschijnlijk bontgekleurde rochel. De substantie slikt ze zichtbaar weer door. Ze kijkt verschrikt.. Toch geen topsport.. Toch geen prinsesje.. Het was allemaal maar schijn.
klacht: Meiden die klinken als een eland
Heb ik het dan toch verkeerd opgeschreven?quote:
Was het maar zo'n feestquote:
Wie?quote:
Ik maar hopen dat je zo verrast zou zijn dat je het toch ging lezenquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:51 schreef OverRated het volgende:
Ik vind dat de TT niet matcht met zo'n lang verhaal. Daarom niet gelezen.
In lange tijd niet zo'n goed geschreven klacht gelezen. In ieder geval genoten van het verhaal.quote:
Grafeind wat je noemt ja. Dan liever als een Hollywoodfilm. Kutfilm met een goed eindequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:50 schreef Jack_ het volgende:
Wat een grafeind, maar een pareltje van een post TS.
Voor even kan het wel wat aandoenlijks hebben ja maar als het blijvend is... Om maar een kinderfilm te quoten (waarvan ik de naam helaas niet meer weetquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:55 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
In lange tijd niet zo'n goed geschreven klacht gelezen. In ieder geval genoten van het verhaal.verder een terechte klacht; sommige vrouwen zouden echt wat minder moeten zuipen en roken; stel dat je er wat mee krijgt en je je hele leven zo'n kutstem moet aanhoren.
quote:"Houd je blafbek! Graftak."
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:50 schreef Jack_ het volgende:
Wat een grafeind, maar een pareltje van een post TS.
Wanneer dat verhaal afgelopen is!quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:06 schreef Mandamo het volgende:
Verdomme wat een verhaal..Zo mooi geschreven! Denk je dat we het verhaal over het meisje van 3 weken geleden ooit nog te lezen krijgen?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:18 schreef Ierse_Strijder het volgende:
kreeg een stijve van dit topic (eerste gedeelte)
Ik hoopte even mijn eerste kloon aan te treffenquote:
En door jou heb ik heel dat filmpje van Anouk afgekeken op zoek naar de clue!quote:
Die opbouw hier naartoequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:42 schreef Dven het volgende:
Maar het enige wat ik hoor is een diepe piep gevolgd door het bronstige geluid van een opborrelende en waarschijnlijk bontgekleurde rochel.
Was niet echt een ninja edit, zat nog onder mijn ctrl-cquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:29 schreef Dven het volgende:
[..]
En door jou heb ik heel dat filmpje van Anouk afgekeken op zoek naar de clue!
D'accord ;-)quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:38 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Was niet echt een ninja edit, zat nog onder mijn ctrl-c
Nee hoor TS, ik kom ze ook tegen, maar helaas hoor je die buffels ver van te voren al aan komen. Met hun spekkerige in ballerina's gepropte huidklompen die door moeten gaan voor voeten, en hun haar in de meest kekke kleuren zoals paars en vuurrood. Zodra ze die grazers opentrekken waarmee ze hun dubbele burgerking wopper naar binnen proppen en ze iets willen zeggen... zie je het gemaal in hun mond. En het geluid dat mede dankzij hun zwaar doorrookte stembanden wordt geproduceerd is een samensmelting van een ronkende tractor en een schildpad die geslachtsgemeenschap heeft met een steen.quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:38 schreef Dven het volgende:
Maar ben ik de enige die last heeft gehad van proestende en letterlijk galspuwende vrouwen?
Bedankt voor deze mentale oppepper!quote:Op maandag 31 oktober 2011 00:43 schreef Jack_ het volgende:
[..]
Nee hoor TS, ik kom ze ook tegen, maar helaas hoor je die buffels ver van te voren al aan komen. Met hun spekkerige in ballerina's gepropte huidklompen die door moeten gaan voor voeten, en hun haar in de meest kekke kleuren zoals paars en vuurrood. Zodra ze die grazers opentrekken waarmee ze hun dubbele burgerking wopper naar binnen proppen en ze iets willen zeggen... zie je het gemaal in hun mond. En het geluid dat mede dankzij hun zwaar doorrookte stembanden wordt geproduceerd is een samensmelting van een ronkende tractor en een schildpad die geslachtsgemeenschap heeft met een steen.
Ik dacht. Steek je een hart onder de riem.
You're not alone #beliebers
quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:02 schreef Splutje het volgende:
Ik dacht hier komt een goed verhaal uit, maar viel helaas tegen
Laat me raden: Je column kwam niet door de keuring, dus je probeert het maar op deze manier?quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:42 schreef Dven het volgende:
Oké, TS heeft drie weken geleden gedaan waar iedere mannelijke FOK!ker alleen maar van droomt: Hij heeft een prinsesje aangesproken op het perron en daarmee haar telefoonnummer verkregen. Maar TS heeft ook wel eens minder succes, getuige het volgende verhaal:
De stoptrein richting Deventer ratelt langzaam voorbij. Naast me staat een jongedame. Of beter, een prinses. Zo mooi staat zij daar. Ze rookt gehaast een sigaret. De superieure geur doet een A-merk vermoeden en zij paft zo stevig dat ik even denk dat roken een vorm van sport is. De longen moeten wel baat hebben bij zulke inhalige teugen.
Ik roer langzaam door mijn koffie. Waarom, dat weet ik zelf ook niet. Suiker en melk door de pleur, ik heb het nooit gebliefd. En toch sta ik daar als een halve josti over de bodem van het afvalpapieren bekertje te schrapen. Ik vraag me af of iemand het ziet. En wanneer ze het zien, of ze dan ook weten. Dat in al mijn ijverigheid, ik het toch voor spek en bonen doe. Ik ben het jongetje dat mee mag doen met de grote mannen. M'n punten tellen niet maar dat geeft ook niet. Zolang het er aan de zijkant maar mooi uitziet.
Het golven van mijn koffie. Haast synchroon met het haar van mijn prinsesje. Dat wuift sensueel, aangedreven door perronstocht. Het heeft iets rustgevends. Zij heeft iets rustgevends. De grote blauwe ogen van mijn bosnimfje kijken mij doortastend aan. En ik, ik ren zowaar een keer niet weg. Ik verstop me niet in mijn inmiddels kaalgeschraapte bekerbodem. Nee, ik kijk ook haar aan. En ik verstop me in het moment. Samen. Met haar.
Het prinsesje pakt haast achteloos haar pakje sigaretten. Ze rookt Marlboro's. Even twijfel ik. Op haast erotische wijze brengt ze de sigaret naar haar dieprode en volle lippen. De brok in mijn keel wordt dikker. Haar zachte hand glijdt in haar broek. Mijn adem stokt. Uit haar zak haalt ze een aansteker en brengt deze op subtiele wijze richting de sigaret die haar volle lippen nog verder vult.Ik merk dat haar aansteker dienst weigert: Een geschenk gods en ik sla toe. Langzaam maar vol vertrouwen stap ik op haar af en quasinonchalant bied ik haar een vuurtje aan. Ze kijkt me aan, haar ogen glimmen. Zachtjes probeert ze me te bedanken.
Maar het enige wat ik hoor is een diepe piep gevolgd door het bronstige geluid van een opborrelende en waarschijnlijk bontgekleurde rochel. De substantie slikt ze zichtbaar weer door. Ze kijkt verschrikt.. Toch geen topsport.. Toch geen prinsesje.. Het was allemaal maar schijn.
klacht: Meiden die klinken als een eland
Nogmaals, ik schrijf geen columnsquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat me raden: Je column kwam niet door de keuring, dus je probeert het maar op deze manier?
Je bent me aan het dollen?!?quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:09 schreef NoBody122 het volgende:
Wat een mooi bewoorde OP.
TS, schrijf jij columns?
quote:Op maandag 31 oktober 2011 02:14 schreef ValHallen het volgende:
Schitterend beschreven. Een baken van licht in de harde wereld die KLB heet.
Die verdwijnt een week in mijn onderschriftquote:
Haha! Ik denk dat we van binnen uiteindelijk allemaal op sommige momenten een halve josti zijn!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:46 schreef DSS24 het volgende:
Hij is goed!
Ik zat als een mongooltje m'n gegniffel in te houden op het werk.
Bedankt broertjequote:Op maandag 31 oktober 2011 17:07 schreef dycto het volgende:
Wat een supermooi topic
Alleen jammer van het einde...
Bij nader inzien staat Stationskoffie II toch in de planningquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:06 schreef Mandamo het volgende:
Verdomme wat een verhaal..Zo mooi geschreven! Denk je dat we het verhaal over het meisje van 3 weken geleden ooit nog te lezen krijgen?
Ging heulemaals niet om koffie johquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:43 schreef Floxcie het volgende:
Ik snapte bij de TT al dat TS kut koffie drinkt, de hele OP was niet nodig geweest.
Ik ga zoekenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:49 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Pics van een meisje dat vergelijkbaar is met die uit de OP.
Wat is dat?quote:
Joah! Muahahahaha!!11!quote:
Iemand?quote:
RECHT ZO DIE GAAT.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij nader inzien staat Stationskoffie II toch in de planning
quote:
Niemand die weet wat TTT is?!?quote:
quote:
En dat wil zeggen?quote:
Dat als dit in ONZ had gestaan je een top-topic banner had gekregen en daarmee dus eeuwige roem. Ofzoquote:
Ah, bij deze verzoek ik om een kick richting ONZ!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:26 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Dat als dit in ONZ had gestaan je een top-topic banner had gekregen en daarmee dus eeuwige roem. Ofzo
Aannames zijn een gevaarlijk goed!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:50 schreef Thederminator het volgende:
Bij zon titel verwacht ik een topic over stationskoffie van 2 euro die niet te zuipen isNiet over een zolderautist die zn levensverhaal verteld
Gelukkig ben jij tenminste wel een helder exemplaar omdat je denkt te weten hoe andere personen over zichzelf denken. Hulde, bestond de gehele wereld maar uit geweldige gasten zoals jij!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:12 schreef Catch22- het volgende:
TS is een heel stuk minder slim en grappig dan hij denkt. Beetje zonde.
TS, je bent een soort Giel Beelen. Van harte.
Vind jequote:
Oneens. De titel bevat een terugkerend motief van het verhaal welke de beleveniswereld van de TS vult. Even lijkt hij zijn toevlucht te zoeken in het koffiebekertje, maar dan doe hij dit toch niet. Hij gebruikt de koffie als referentiepunt, als startpunt. Mijns inziens een sterke titel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:51 schreef OverRated het volgende:
Ik vind dat de TT niet matcht met zo'n lang verhaal. Daarom niet gelezen.
wahahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:55 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
In lange tijd niet zo'n goed geschreven klacht gelezen. In ieder geval genoten van het verhaal.verder een terechte klacht; sommige vrouwen zouden echt wat minder moeten zuipen en roken; stel dat je er wat mee krijgt en je je hele leven zo'n kutstem moet aanhoren.
quote:Op zondag 13 november 2011 11:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oneens. De titel bevat een terugkerend motief van het verhaal welke de beleveniswereld van de TS vult. Even lijkt hij zijn toevlucht te zoeken in het koffiebekertje, maar dan doe hij dit toch niet. Hij gebruikt de koffie als referentiepunt, als startpunt. Mijns inziens een sterke titel.
Tot zover deze boekbespreking. Tot volgende week bij boekenclub KLBoek.
Gewoon haar keel zo goed uitwonen dat ze weer rochelt en piept.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:38 schreef Dven het volgende:
Kick!
Kwam dat meisje laatst weer tegen. Heb haar een sigaretje en een vuurtje aangeboden. Geen rochel, geen piep. Ze heeft haar status als prinses weer een beetje terug gekregen!
Beetje kletsen en uiteindelijk van nummers gewisseld. Zal niets gaan worden maar ze heeft haar status als prinses wel een beetje terug gekregen
Mi gadoquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon haar keel zo goed uitwonen dat ze weer rochelt en piept.
Dat blijkt als je met het OV moet reizen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:42 schreef Dven het volgende:
Oké, TS heeft drie weken geleden gedaan waar iedere mannelijke FOK!ker alleen maar van droomt: Hij heeft een prinsesje aangesproken op het perron en daarmee haar telefoonnummer verkregen. Maar TS heeft ook wel eens minder succes
Kopje koffie, beetje internetten en zo nu en dan een prinsesje aanspreken.. Heb er eigenlijk weinig problemen mee!quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat blijkt als je met het OV moet reizen.
Gek johquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Kopje koffie, beetje internetten en zo nu en dan een prinsesje aanspreken.. Heb er eigenlijk weinig problemen mee!
Ik lul maar wat joh. Ben te arm voor auto'squote:
Ik ben ook te arm voor auto's, maar je hebt een punt hoor. Ik zit ook liever in een trein te chillen dan in een auto op de weg te moeten letten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik lul maar wat joh. Ben te arm voor auto's
Klopt inderdaad helemaalquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben ook te arm voor auto's, maar je hebt een punt hoor. Ik zit ook liever in een trein te chillen dan in een auto op de weg te moeten letten.
Vooruit, als het heel druk is is het OV wel kut. Maar los daarvan.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt inderdaad helemaalHet enige is dat ik ook geen rijbewijs heb en daar baal ik op zich wel van want handig is het wel. Het ergste is dat het geboren is uit luiheid en angst. Op mijn 18e verjaardag mijn rijbewijs cadeau gekregen en nu ben ik vier jaar verder en nog steeds niet gestart met lessen
Rijbewijs halen is wel handig, zou ik wel doen. Dan heb je dat in ieder geval binnen en kun je rijden wanneer nodig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt inderdaad helemaalHet enige is dat ik ook geen rijbewijs heb en daar baal ik op zich wel van want handig is het wel. Het ergste is dat het geboren is uit luiheid en angst. Op mijn 18e verjaardag mijn rijbewijs cadeau gekregen en nu ben ik vier jaar verder en nog steeds niet gestart met lessen
Nee, een fiets. Met zijwieltjesquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]Je gaat zeker op je driewieler naar het station?
Ik kom graag in noordelijk Zweden en daar is het bijna noodzakelijk om een rijbewijs te hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Rijbewijs halen is wel handig, zou ik wel doen. Dan heb je dat in ieder geval binnen en kun je rijden wanneer nodig.
Ik heb hem wel, maar rij gewoon niet graag. Ik vermijd rijden, maar af en toe moet het.
Stiekem een foto maken met mijn telefoon die op het moment van fotograferen afgaat als een sirene?quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:29 schreef classpc het volgende:
En nog steeds niet stiekem een foto gemaakt van d'r?
In gedachte welquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:31 schreef Abed het volgende:
Zeg ehm ik ben een beetje knetter dus trek t ff niet om het hele topic door te lezen, maar ik vroeg me af of er inmiddels al geneukt is?
Ik voel me opeens een stuk positiever in het leven staan!quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, heb je toch vier wielen, net als een auto
Zet je 'm op trillen, je hebt toch wel vaker foto's van meisjes gemaakt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Stiekem een foto maken met mijn telefoon die op het moment van fotograferen afgaat als een sirene?
Geprobeerd! Werd een genante situatie want alsnog weergalmde de sirene in de ruimte!quote:Op dinsdag 27 december 2011 03:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Zet je 'm op trillen, je hebt toch wel vaker foto's van meisjes gemaakt?
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
Gratis minibumpje. Blijft een goed topic.
Nu doe je het zelf.quote:
Ja, ziet er best sneu uit nu je het zegtquote:Op maandag 16 januari 2012 13:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nu doe je het zelf.
Verder heb ik ook een rijbewijs, maar vergezel ik dames in de trein.
gelukkig niet, want dan viel mijn superioriteit niet opquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij tenminste wel een helder exemplaar omdat je denkt te weten hoe andere personen over zichzelf denken. Hulde, bestond de gehele wereld maar uit geweldige gasten zoals jij!
Heb me al verontschuldigd. Ik zocht wat terug en zag deze lieve reactie. Hoe kan ik dat nou ongemerkt voorbij laten gaan?quote:
Wanneer ik nog tien van dit soort ervaringen meemaak zal het boek uitkomen!quote:
Lekker manquote:
Dit soort zinnen uit jouw mond dienen maar als compliment gelezen te wordenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:07 schreef hoink581 het volgende:
Pretentieuze proza. Veel opsmuk, weinig inhoud, komt goed overeen met de TS.
Weet je hoe lekker. Met bessensaus er op, al zittende naast een kampvuur en een glaasje whiskey er bijquote:
Sorry, er was een topic over oude topics kicken dus ik heb er een handvol omhoog gehaaldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dit topic kwam mij al bekend voor.
Nou, niet dus. Dat is de hele klacht.quote:
De koffie die is opquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:03 schreef remievandezande het volgende:
Is de koffie inmiddels al weer koud?
Ik ben verFOK!tquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:58 schreef H.FR het volgende:
Waarom maak je tegenwoordig niet zulke kwaliteitstopics meer? Hoe is het trouwens afgelopen met je andere prinsesje?
Is dat een antwoord op beide vragen?quote:
Ik bedoelde die uit de 1e alinea van je OP. Maar gezien je verhaal uit 2012 is dat niks gewordenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Welke andere prinses bedoel je?
Deze KLB / Een dag zonder prinses ?
Die kwam erachter dat ze niet de enige prinses wasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik bedoelde die uit de 1e alinea van je OP. Maar gezien je verhaal uit 2012 is dat niks geworden
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Die kwam erachter dat ze niet de enige prinses was
Was wel pijnlijk ja. Maar ach. #yoloquote:
Oh klinkt prima maar 'refereerde' eigenlijk aan andere prinsesjes daar die de gave hebben om eland geluiden te kunnen immiterenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker. Met bessensaus er op, al zittende naast een kampvuur en een glaasje whiskey er bij
Umea zit wel vol balkende tienermeisjes die allemaal staan te springen om keihard hun groef uit te laten diepen op studentenfeestjes of in de gemeenschappelijke saunaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:26 schreef Koral het volgende:
[..]
Oh klinkt prima maar 'refereerde' eigenlijk aan andere prinsesjes daar die de gave hebben om eland geluiden te kunnen immiteren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |