Gewoon haar keel zo goed uitwonen dat ze weer rochelt en piept.quote:Op dinsdag 27 december 2011 00:38 schreef Dven het volgende:
Kick!
Kwam dat meisje laatst weer tegen. Heb haar een sigaretje en een vuurtje aangeboden. Geen rochel, geen piep. Ze heeft haar status als prinses weer een beetje terug gekregen!
Beetje kletsen en uiteindelijk van nummers gewisseld. Zal niets gaan worden maar ze heeft haar status als prinses wel een beetje terug gekregen
Mi gadoquote:Op dinsdag 27 december 2011 00:48 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gewoon haar keel zo goed uitwonen dat ze weer rochelt en piept.
Dat blijkt als je met het OV moet reizen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:42 schreef Dven het volgende:
Oké, TS heeft drie weken geleden gedaan waar iedere mannelijke FOK!ker alleen maar van droomt: Hij heeft een prinsesje aangesproken op het perron en daarmee haar telefoonnummer verkregen. Maar TS heeft ook wel eens minder succes
Kopje koffie, beetje internetten en zo nu en dan een prinsesje aanspreken.. Heb er eigenlijk weinig problemen mee!quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat blijkt als je met het OV moet reizen.
Gek johquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Kopje koffie, beetje internetten en zo nu en dan een prinsesje aanspreken.. Heb er eigenlijk weinig problemen mee!
Ik lul maar wat joh. Ben te arm voor auto'squote:
Ik ben ook te arm voor auto's, maar je hebt een punt hoor. Ik zit ook liever in een trein te chillen dan in een auto op de weg te moeten letten.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik lul maar wat joh. Ben te arm voor auto's
Klopt inderdaad helemaalquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:07 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ik ben ook te arm voor auto's, maar je hebt een punt hoor. Ik zit ook liever in een trein te chillen dan in een auto op de weg te moeten letten.
Vooruit, als het heel druk is is het OV wel kut. Maar los daarvan.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt inderdaad helemaalHet enige is dat ik ook geen rijbewijs heb en daar baal ik op zich wel van want handig is het wel. Het ergste is dat het geboren is uit luiheid en angst. Op mijn 18e verjaardag mijn rijbewijs cadeau gekregen en nu ben ik vier jaar verder en nog steeds niet gestart met lessen
Rijbewijs halen is wel handig, zou ik wel doen. Dan heb je dat in ieder geval binnen en kun je rijden wanneer nodig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt inderdaad helemaalHet enige is dat ik ook geen rijbewijs heb en daar baal ik op zich wel van want handig is het wel. Het ergste is dat het geboren is uit luiheid en angst. Op mijn 18e verjaardag mijn rijbewijs cadeau gekregen en nu ben ik vier jaar verder en nog steeds niet gestart met lessen
Nee, een fiets. Met zijwieltjesquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:11 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]Je gaat zeker op je driewieler naar het station?
Ik kom graag in noordelijk Zweden en daar is het bijna noodzakelijk om een rijbewijs te hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:21 schreef Levolution het volgende:
[..]
Rijbewijs halen is wel handig, zou ik wel doen. Dan heb je dat in ieder geval binnen en kun je rijden wanneer nodig.
Ik heb hem wel, maar rij gewoon niet graag. Ik vermijd rijden, maar af en toe moet het.
Stiekem een foto maken met mijn telefoon die op het moment van fotograferen afgaat als een sirene?quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:29 schreef classpc het volgende:
En nog steeds niet stiekem een foto gemaakt van d'r?
In gedachte welquote:Op dinsdag 27 december 2011 01:31 schreef Abed het volgende:
Zeg ehm ik ben een beetje knetter dus trek t ff niet om het hele topic door te lezen, maar ik vroeg me af of er inmiddels al geneukt is?
Ik voel me opeens een stuk positiever in het leven staan!quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, heb je toch vier wielen, net als een auto
Zet je 'm op trillen, je hebt toch wel vaker foto's van meisjes gemaakt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 01:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Stiekem een foto maken met mijn telefoon die op het moment van fotograferen afgaat als een sirene?
Geprobeerd! Werd een genante situatie want alsnog weergalmde de sirene in de ruimte!quote:Op dinsdag 27 december 2011 03:22 schreef classpc het volgende:
[..]
Zet je 'm op trillen, je hebt toch wel vaker foto's van meisjes gemaakt?
quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
Gratis minibumpje. Blijft een goed topic.
Nu doe je het zelf.quote:
Ja, ziet er best sneu uit nu je het zegtquote:Op maandag 16 januari 2012 13:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nu doe je het zelf.
Verder heb ik ook een rijbewijs, maar vergezel ik dames in de trein.
gelukkig niet, want dan viel mijn superioriteit niet opquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij tenminste wel een helder exemplaar omdat je denkt te weten hoe andere personen over zichzelf denken. Hulde, bestond de gehele wereld maar uit geweldige gasten zoals jij!
Heb me al verontschuldigd. Ik zocht wat terug en zag deze lieve reactie. Hoe kan ik dat nou ongemerkt voorbij laten gaan?quote:
Wanneer ik nog tien van dit soort ervaringen meemaak zal het boek uitkomen!quote:
Lekker manquote:
Dit soort zinnen uit jouw mond dienen maar als compliment gelezen te wordenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:07 schreef hoink581 het volgende:
Pretentieuze proza. Veel opsmuk, weinig inhoud, komt goed overeen met de TS.
Weet je hoe lekker. Met bessensaus er op, al zittende naast een kampvuur en een glaasje whiskey er bijquote:
Sorry, er was een topic over oude topics kicken dus ik heb er een handvol omhoog gehaaldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dit topic kwam mij al bekend voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |