quote:
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
Gratis minibumpje. Blijft een goed topic.
Nu doe je het zelf.quote:
Ja, ziet er best sneu uit nu je het zegtquote:Op maandag 16 januari 2012 13:09 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nu doe je het zelf.
Verder heb ik ook een rijbewijs, maar vergezel ik dames in de trein.
gelukkig niet, want dan viel mijn superioriteit niet opquote:Op zaterdag 12 november 2011 15:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij tenminste wel een helder exemplaar omdat je denkt te weten hoe andere personen over zichzelf denken. Hulde, bestond de gehele wereld maar uit geweldige gasten zoals jij!
Heb me al verontschuldigd. Ik zocht wat terug en zag deze lieve reactie. Hoe kan ik dat nou ongemerkt voorbij laten gaan?quote:
Wanneer ik nog tien van dit soort ervaringen meemaak zal het boek uitkomen!quote:
Lekker manquote:
Dit soort zinnen uit jouw mond dienen maar als compliment gelezen te wordenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:07 schreef hoink581 het volgende:
Pretentieuze proza. Veel opsmuk, weinig inhoud, komt goed overeen met de TS.
Weet je hoe lekker. Met bessensaus er op, al zittende naast een kampvuur en een glaasje whiskey er bijquote:
Sorry, er was een topic over oude topics kicken dus ik heb er een handvol omhoog gehaaldquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:49 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dit topic kwam mij al bekend voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |