Die verdwijnt een week in mijn onderschriftquote:
Haha! Ik denk dat we van binnen uiteindelijk allemaal op sommige momenten een halve josti zijn!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:46 schreef DSS24 het volgende:
Hij is goed!
Ik zat als een mongooltje m'n gegniffel in te houden op het werk.
Bedankt broertjequote:Op maandag 31 oktober 2011 17:07 schreef dycto het volgende:
Wat een supermooi topic
Alleen jammer van het einde...
Bij nader inzien staat Stationskoffie II toch in de planningquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:06 schreef Mandamo het volgende:
Verdomme wat een verhaal..Zo mooi geschreven! Denk je dat we het verhaal over het meisje van 3 weken geleden ooit nog te lezen krijgen?
Ging heulemaals niet om koffie johquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:43 schreef Floxcie het volgende:
Ik snapte bij de TT al dat TS kut koffie drinkt, de hele OP was niet nodig geweest.
Ik ga zoekenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:49 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Pics van een meisje dat vergelijkbaar is met die uit de OP.
Wat is dat?quote:
Joah! Muahahahaha!!11!quote:
Iemand?quote:
RECHT ZO DIE GAAT.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij nader inzien staat Stationskoffie II toch in de planning
quote:
Niemand die weet wat TTT is?!?quote:
quote:
En dat wil zeggen?quote:
Dat als dit in ONZ had gestaan je een top-topic banner had gekregen en daarmee dus eeuwige roem. Ofzoquote:
Ah, bij deze verzoek ik om een kick richting ONZ!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:26 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Dat als dit in ONZ had gestaan je een top-topic banner had gekregen en daarmee dus eeuwige roem. Ofzo
Aannames zijn een gevaarlijk goed!quote:Op vrijdag 4 november 2011 13:50 schreef Thederminator het volgende:
Bij zon titel verwacht ik een topic over stationskoffie van 2 euro die niet te zuipen isNiet over een zolderautist die zn levensverhaal verteld
Gelukkig ben jij tenminste wel een helder exemplaar omdat je denkt te weten hoe andere personen over zichzelf denken. Hulde, bestond de gehele wereld maar uit geweldige gasten zoals jij!quote:Op vrijdag 4 november 2011 14:12 schreef Catch22- het volgende:
TS is een heel stuk minder slim en grappig dan hij denkt. Beetje zonde.
TS, je bent een soort Giel Beelen. Van harte.
Vind jequote:
Oneens. De titel bevat een terugkerend motief van het verhaal welke de beleveniswereld van de TS vult. Even lijkt hij zijn toevlucht te zoeken in het koffiebekertje, maar dan doe hij dit toch niet. Hij gebruikt de koffie als referentiepunt, als startpunt. Mijns inziens een sterke titel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:51 schreef OverRated het volgende:
Ik vind dat de TT niet matcht met zo'n lang verhaal. Daarom niet gelezen.
wahahahahaquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:55 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]
In lange tijd niet zo'n goed geschreven klacht gelezen. In ieder geval genoten van het verhaal.verder een terechte klacht; sommige vrouwen zouden echt wat minder moeten zuipen en roken; stel dat je er wat mee krijgt en je je hele leven zo'n kutstem moet aanhoren.
quote:Op zondag 13 november 2011 11:02 schreef Levolution het volgende:
[..]
Oneens. De titel bevat een terugkerend motief van het verhaal welke de beleveniswereld van de TS vult. Even lijkt hij zijn toevlucht te zoeken in het koffiebekertje, maar dan doe hij dit toch niet. Hij gebruikt de koffie als referentiepunt, als startpunt. Mijns inziens een sterke titel.
Tot zover deze boekbespreking. Tot volgende week bij boekenclub KLBoek.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |