Haha! Ik denk dat we van binnen uiteindelijk allemaal op sommige momenten een halve josti zijn!quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:46 schreef DSS24 het volgende:
Hij is goed!
Ik zat als een mongooltje m'n gegniffel in te houden op het werk.
Bedankt broertjequote:Op maandag 31 oktober 2011 17:07 schreef dycto het volgende:
Wat een supermooi topic
Alleen jammer van het einde...
Bij nader inzien staat Stationskoffie II toch in de planningquote:Op maandag 31 oktober 2011 00:06 schreef Mandamo het volgende:
Verdomme wat een verhaal..Zo mooi geschreven! Denk je dat we het verhaal over het meisje van 3 weken geleden ooit nog te lezen krijgen?
Ging heulemaals niet om koffie johquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:43 schreef Floxcie het volgende:
Ik snapte bij de TT al dat TS kut koffie drinkt, de hele OP was niet nodig geweest.
Ik ga zoekenquote:Op maandag 31 oktober 2011 18:49 schreef Floxcie het volgende:
[..]
Pics van een meisje dat vergelijkbaar is met die uit de OP.
Wat is dat?quote:
Joah! Muahahahaha!!11!quote:
Iemand?quote:
RECHT ZO DIE GAAT.quote:Op maandag 31 oktober 2011 18:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Bij nader inzien staat Stationskoffie II toch in de planning
quote:
Niemand die weet wat TTT is?!?quote:
quote:
En dat wil zeggen?quote:
Dat als dit in ONZ had gestaan je een top-topic banner had gekregen en daarmee dus eeuwige roem. Ofzoquote:
Ah, bij deze verzoek ik om een kick richting ONZ!quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:26 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Dat als dit in ONZ had gestaan je een top-topic banner had gekregen en daarmee dus eeuwige roem. Ofzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |