Nou, niet dus. Dat is de hele klacht.quote:
De koffie die is opquote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:03 schreef remievandezande het volgende:
Is de koffie inmiddels al weer koud?
Ik ben verFOK!tquote:Op woensdag 9 oktober 2013 11:58 schreef H.FR het volgende:
Waarom maak je tegenwoordig niet zulke kwaliteitstopics meer? Hoe is het trouwens afgelopen met je andere prinsesje?
Is dat een antwoord op beide vragen?quote:
Ik bedoelde die uit de 1e alinea van je OP. Maar gezien je verhaal uit 2012 is dat niks gewordenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Welke andere prinses bedoel je?
Deze KLB / Een dag zonder prinses ?
Die kwam erachter dat ze niet de enige prinses wasquote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:29 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik bedoelde die uit de 1e alinea van je OP. Maar gezien je verhaal uit 2012 is dat niks geworden
quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:38 schreef Dven het volgende:
[..]
Die kwam erachter dat ze niet de enige prinses was
Was wel pijnlijk ja. Maar ach. #yoloquote:
Oh klinkt prima maar 'refereerde' eigenlijk aan andere prinsesjes daar die de gave hebben om eland geluiden te kunnen immiterenquote:Op woensdag 9 oktober 2013 10:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker. Met bessensaus er op, al zittende naast een kampvuur en een glaasje whiskey er bij
Umea zit wel vol balkende tienermeisjes die allemaal staan te springen om keihard hun groef uit te laten diepen op studentenfeestjes of in de gemeenschappelijke saunaquote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:26 schreef Koral het volgende:
[..]
Oh klinkt prima maar 'refereerde' eigenlijk aan andere prinsesjes daar die de gave hebben om eland geluiden te kunnen immiteren
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |