quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef TheGOAT het volgende:
Kuijt, Sneijder, Robben, Huntelaar bam!
Ik dacht eerst dat ik een dubbelpost hadquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Zo, goeie timing heb je, bijna gelijk met mijn reactie.
Was gewoon goed.quote:
Aardige vent hoor, maar weinig inhoud. Hij had niks te melden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef Type-R het volgende:
Bij vlagen een aardige uitzending om te kijken. vd Brom is ook een prima gast.
Helaas heeft hij niks te melden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:07 schreef Type-R het volgende:
Bij vlagen een aardige uitzending om te kijken. vd Brom is ook een prima gast.
Als je over het bestuur begint moet Arno erbij zijn. Das een verplichting vind ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Geen Arno en Tom scheelt ook een slok op een borrel...
lololololol xDDDquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:09 schreef TheGOAT het volgende:
Lol kijkt de helft echt alleen omdat het vaak zoveel over Ajax gaat? lollollol
Hitlergroet van van Persie dan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef msnk het volgende:
[..]................................................
Nee.
Als duitsers moet je weten dat de Hitlergroet niet begint met je hand op je schouder. EN de hitlergroet is de "Ave" van de romeinen. Net zoals de prinsevlag van de oude republiek is en niet van de NSBquote:
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En toch ben ik halverwege de herhaling van DWHN gaan kijken op RTL4.
Straks beweer je nog dat het hakenkruis in werkelijkheid een swastika is gebruikt in vele culturen door de geschiedenis heen, wat een onzin.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als duitsers moet je weten dat de Hitlergroet niet begint met je hand op je schouder. EN de hitlergroet is de "Ave" van de romeinen. Net zoals de prinsevlag van de oude republiek is en niet van de NSB
quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Straks beweer je nog dat het hakenkruis in werkelijkheid een swastika is gebruikt in vele culturen door de geschiedenis heen, wat een onzin.
Zo hoog mogelijk in de lucht springen en dan je arm omhoog doen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:25 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben meer van het normale juichen, zoals Vlaar toen ooit deed.
Zolang je eerder genoemde punten maar niet combineerd verdien je het voordeel van de twijfelquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:29 schreef Van_Poppel het volgende:
En met als een idioot schreeuwen op een Duits balkon wil je alleen aangeven dat je heel blij bent dat je club kampioen is geworden...
Zo is het maar netquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zolang je eerder genoemde punten maar niet combineerd verdien je het voordeel van de twijfel
Da's toch mooi man.quote:Op zondag 30 oktober 2011 23:28 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zo hoog mogelijk in de lucht springen en dan je arm omhoog doen.![]()
Ronaldinho dansjequote:Op zondag 30 oktober 2011 23:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Da's toch mooi man.
Een salto is ook wel leuk, maar die achterlijke ingestudeerde dansjes, duim in de mond, hard wegrennen voor iedereen, duimpjes naar achteren a la Kezman... Echt waarFalers.
Ik kan werkelijk niets bedenken.quote:Op zondag 6 november 2011 14:50 schreef msnk het volgende:
Ben benieuwd waar ze het vanavond over zullen hebben
Geen idee, misschien is er weer ergens een positief spreekkoor geweest, maar anders zou ik het ook niet wetenquote:Op zondag 6 november 2011 14:50 schreef msnk het volgende:
Ben benieuwd waar ze het vanavond over zullen hebben
quote:Op zondag 6 november 2011 20:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als ik die Arno hoor praten denk ik continu hier aan:
Ik weer voor een keertje, maar dan wel uit verveling en het gemis aan beters op andere zendersquote:
Om er weer over te zeiken als een eckte Nederlander..quote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom kijkt ik elke week toch weer..,
Nee man, lekker zeiken op die zooi, is toch heerlijk.quote:Op zondag 6 november 2011 22:10 schreef De_kromme het volgende:
Wat een gehaat op SV.
Ga lekker niet kijken of kijk naar VI ofzo als je er geen zin in hebt.
Ik bedoelde De TV Showquote:Op zondag 6 november 2011 22:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik weer voor een keertje, maar dan wel uit verveling en het gemis aan beters op andere zenders
Blijf ik me ook afvragen, al is er op dit moment toch verder niks boeienders op tv.quote:Op zondag 6 november 2011 22:08 schreef zoekeenleven het volgende:
Waarom kijkt ik elke week toch weer..,
Meer dan waarquote:Op zondag 6 november 2011 22:15 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Blijf ik me ook afvragen, al is er op dit moment toch verder niks boeienders op tv.
Respect daarvoor, maar met dit weekend heeft hij ook wel reden tot nederigheidquote:
Arno Vermeulenquote:Op zondag 6 november 2011 22:18 schreef Zorro het volgende:
Binnen 10 minuten drie goals van Utrecht in een kwartier. Arno beetje in de war?
Ik wil ze nog wel een keer zien eigenlijkquote:Op zondag 6 november 2011 22:19 schreef Panthera. het volgende:
Ook altijd zo fijn, heb je een programma van 50 minuten, plak je de helft ermee vol met beelden die iedereen al gezien heeft.
Ik zie liever die beelden dan dat ik Arno Vermeulen hoor praten, dat wel.quote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik wil ze nog wel een keer zien eigenlijk
verwachtte je wat anders?quote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef OmniRocket het volgende:
godverdekut.. alleen nog maar beelden met ajax gezien!
Moet je beter kijken.quote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef OmniRocket het volgende:
godverdekut.. alleen nog maar beelden met ajax gezien!
Dat was vies van Utrecht... maar boeit me niks eigenlijk.quote:Op zondag 6 november 2011 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
nu stond het ook 5-3 en ging ajax achterin rondtikken toen Mulenga geblesseerd op de grond lag... kwam bijna goal van utrecht uit
Prima dat ie zn bekkes houdt toch.quote:Op zondag 6 november 2011 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
Waterreus zit stil, houdt zn bek dicht en zit van binnen te schaterlachen.
Je hebt gelijk!quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was vies van Utrecht... maar boeit me niks eigenlijk.
Die hulpmiddelen komen 100% nog, met onder andere het interview van Rutten.quote:Op zondag 6 november 2011 22:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Prima dat ie zn bekkes houdt toch.
Niks nieuws onder de zon, Sjek.. Nieuw onderwerp (en aub niet weer een half uur over hulpmiddelen)
bah dat hoef ik dan weer niet, geef mij maar cheese onionquote:Op zondag 6 november 2011 22:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ook gelukkig heb ik nog een zak hamkaas chips
Verschrikkelijk, Rutten de moraalridder.quote:Op zondag 6 november 2011 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die hulpmiddelen komen 100% nog, met onder andere het interview van Rutten.
Dit is des Ajax <3quote:Op zondag 6 november 2011 22:28 schreef Geo3kant het volgende:
Dit is niet Des Ajax jongens.. 11 punten achter in november.
nee echt niet man.quote:Op zondag 6 november 2011 22:29 schreef inZanity het volgende:
Jol was dan ook gewoon kampioen geworden vorig jaar als ie gewoon was gebleven.
fixed.quote:Op zondag 6 november 2011 22:29 schreef inZanity het volgende:
Jol was dan ook gewoon kampioen geworden vorig jaar als Suarez gewoon was gebleven.en in vorm was.
11 punten, kan je op zich wel zeggen dat je eruit ligt ja.. Mits er iets structureel veranderd binnen Ajax (trainer eruit bijvoorbeeld).quote:
Nee Jol is een prima trainer, maar vorig jaar was hij het echt helemaal kwijt. Zo zat Aldeweireld op de bank en mocht Ooijer wekelijks blunders maken en rode kaarten pakken.quote:Op zondag 6 november 2011 22:29 schreef inZanity het volgende:
Jol was dan ook gewoon kampioen geworden vorig jaar als ie gewoon was gebleven.
Wel. Die titel van vorig jaar heeft niks met de Boer te maken maar gewoon met het zware falen van de concurrentie, ieder random trainer was op dat moment kampioen geworden met Ajax.quote:
AZ gaat ook nog wel punten verspelen hoor...ze staan maar 5 punten achter op Twente en PSV.quote:Op zondag 6 november 2011 22:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
11 punten, kan je op zich wel zeggen dat je eruit ligt ja.. Mits er iets structureel veranderd binnen Ajax (trainer eruit bijvoorbeeld).
Dus ze zijn afgeschreven als er iets structureel verandert?quote:Op zondag 6 november 2011 22:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
11 punten, kan je op zich wel zeggen dat je eruit ligt ja.. Mits er iets structureel veranderd binnen Ajax (trainer eruit bijvoorbeeld).
Dit.quote:Op zondag 6 november 2011 22:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wel. Die titel van vorig jaar heeft niks met de Boer te maken maar gewoon met het zware falen van de concurrentie, ieder random trainer was op dat moment kampioen geworden met Ajax.
Mits, leer lezen, kneus.quote:Op zondag 6 november 2011 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus ze zijn afgeschreven als er iets structureel verandert?
Barca ziet ajax als een oefenpotjequote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef OmniRocket het volgende:
Ajax wint gewoon de CL, ze gaan gewoon stunten tegen Barca etc.
Zou leuk zijn
Mensen die Ajax volledig afschrijven met "maar" 5 punten achterstand op Twente en Psvquote:Op zondag 6 november 2011 22:32 schreef inZanity het volgende:
Ajacieden die het woord kampioenschap nog in de mond dúrven nemen
Dit.quote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef Zorro het volgende:
Wat ik belachelijk vind is dat zo'n overtreding niet meer kan worden bestraft omdat er al geel voor is gegeven. Idioot.
Én elf op AZquote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die Ajax volledig afschrijven met "maar" 5 punten achterstand op Twente en Psv
De kans is niet groot, maar het is onzin om te stellen dat het niet meer kan.quote:
Ben ik het mee eens maar je moet ergens de grens trekken.. anders kun je blijven discussiëren, ook bij elke gele kaart.quote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef inZanity het volgende:
Eigenijk belachelijk dat die Ooijert hier mee weg komt enkel omdat ie al geel heeft gekregen. Had minstens zes wedstrijden moeten zijn.
Inderdaad. ook toen was het spel gewoon armoedig. Kampioenswedstrijd uitgesloten. En door die wedstrijd werd alles vergeten.quote:Op zondag 6 november 2011 22:31 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit.
Gewoon kampioen van de armoede.. en daar moeten ze heel blij mee zijn want 6/7 jaar geen kampioen en da nu 11 punten achter..dan ging het stadion eraan.
quote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef inZanity het volgende:
Eigenijk belachelijk dat die Ooijert hier mee weg komt enkel omdat ie al geel heeft gekregen. Had minstens zes wedstrijden moeten zijn.
Inderdaad, maar de scheidsrechter geeft achteraf aan dat het duidelijk rood is. Dan trekt hij zijn verklaring over geel toch in?quote:Op zondag 6 november 2011 22:33 schreef inZanity het volgende:
Precies, Feyenoord word kampioenquote:Op zondag 6 november 2011 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De kans is niet groot, maar het is onzin om te stellen dat het niet meer kan.
Sjek moet oppleuren, kan het totaal niet goed meer leiden. Is het al bekend wanneer hij gaat stoppen?quote:
Als je dit zegt in het Ajax form krijgt je to horen dat het onzin is.quote:Op zondag 6 november 2011 22:36 schreef Geo3kant het volgende:
Frank de Boer wil toch mooi via 3 hoekjes opbouwen, je mag niet ballen wegtrappen toch.. dan krijg je dit.. denken dat ze fucking barcelona zijngaat al wedstrijden NET goed, nu wordt het lekker afgestraft
Dat is de voetbalwereld hè, hoort erbij.quote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef inZanity het volgende:
Vermeer word nu helemaal uitgekosts terwijl hij er tegen Feyenoord nog in z'n eentje een gelijkspel uitsleepte
Veel.quote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef Gramulanion het volgende:
Wat boeit het nou op hoeveel ploegen je achter staat?
Triest ja, al moet wel gezegd worden dat die zelfde mensen dat ook voor Feyenoord al deden.quote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef inZanity het volgende:
Vermeer word nu helemaal uitgekosts terwijl hij er tegen Feyenoord nog in z'n eentje een gelijkspel uitsleepte
Inderdaad.. gewoon een goede keeper, moet nog wel bij leren maar is niet raar. (Ze hadden hem ook gewoon moeten verhuren afgelopen jaren)quote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef inZanity het volgende:
Heel veel, kans dat één ploeg het weggeeft is groter dan een stuk of 3.quote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef Gramulanion het volgende:
Wat boeit het nou op hoeveel ploegen je achter staat?
Des te meer concurrenten, des te meer punten ze ook tegen elkaar verspelen.quote:Op zondag 6 november 2011 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heel veel, kans dat één ploeg het weggeeft is groter dan een stuk of 3.
Vind ik ook.quote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. gewoon een goede keeper, moet nog wel bij leren maar is niet raar. (Ze hadden hem ook gewoon moeten verhuren afgelopen jaren)
De man heeft al veel punten gepakt voor Ajax, deze wedstrijd is niet goed te praten hoor maar hij wordt nu helemaal afgemaakt, niet terecht.
En dat terwijl de nederlaag van vandaag toch echt aan de onthutsend slechte verdediging valt aan te rekenen. Met zo'n verdediging zou zelfs Casillias niks kunnen beginnenquote:Op zondag 6 november 2011 22:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaad.. gewoon een goede keeper, moet nog wel bij leren maar is niet raar. (Ze hadden hem ook gewoon moeten verhuren afgelopen jaren)
De man heeft al veel punten gepakt voor Ajax, deze wedstrijd is niet goed te praten hoor maar hij wordt nu helemaal afgemaakt, niet terecht.
Stop eens met onzin uitblaten.quote:Op zondag 6 november 2011 22:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Des te meer concurrenten, des te meer punten ze ook tegen elkaar verspelen.
quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heel veel, kans dat één ploeg het weggeeft is groter dan een stuk of 3.
Ja ook, maar je kan ook niet ontkennen dat Vermeer die ballen of de lucht in moet trappen of gewoon over de zijlijn.. dat waren ook 2 dikke blunders.quote:Op zondag 6 november 2011 22:39 schreef inZanity het volgende:
[..]
En dat terwijl de nederlaag van vandaag toch echt aan de onthutsend slechte verdediging valt aan te rekenen. Met zo'n verdediging zou zelfs Casillias niks kunnen beginnen
Je hebt niet door dat je hiermee je eigen stelling onderuit haalt?quote:Op zondag 6 november 2011 22:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Des te meer concurrenten, des te meer punten ze ook tegen elkaar verspelen.
Stop met mensen uitschelden terwijl ze gelijk hebben.quote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef De_kromme het volgende:
J
[..]
Stop eens met onzin uitblaten.
Dank.
Daar ergerde ik me ook al aan. Die Maher werd helemaal opgehemeld op het geniale "passje" wat hij gaf in de samenvatting, hij mist die hele bal gewoon.quote:Op zondag 6 november 2011 22:39 schreef OmniRocket het volgende:
die goal van Altidore was helemaal niet mooi.. Maher miste de bal gewoon...
vervolgens staat de verdediging te slapen
Wat een gescheld, het is niet te geloven.quote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Stop met mensen uitschelden terwijl ze gelijk hebben.
quote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Stop met mensen uitschelden terwijl ze gelijk hebben.
wat lul je gast. maher gaf dat balletje expres nog zo'n tikje dat altidore kon doorlopenquote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daar ergerde ik me ook al aan. Die Maher werd helemaal opgehemeld op het geniale "passje" wat hij gaf in de samenvatting, hij mist die hele bal gewoon.
Zelfde als dat opgehemel bij clubs als Real/Barca/Ajax.
Als jij dan je topwedstrijden wint dan verspelen de rest punten tegen elkaar?quote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat je hiermee je eigen stelling onderuit haalt?
Bla bla.quote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat lul je gast. maher gaf dat balletje expres nog zo'n tikje dat altidore kon doorlopen
Maher heeft zo'n reactie van shit mijn fout, alleen staat de verdediging te slapen en loopt Altidore goed door.quote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat lul je gast. maher gaf dat balletje expres nog zo'n tikje dat altidore kon doorlopen
quote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een gescheld, het is niet te geloven.
Je hebt ongelijk, kneus.
quote:
Zucht. AZ-Twente, als er één van de twee wint, komt Ajax iig niet dichterbij op de winnaar. Verder ga ik het niet uitleggen, vind ik te vermoeiend, want je wilt het toch niet begrijpen. Deze simpele logica.quote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als jij dan je topwedstrijden wint dan verspelen de rest punten tegen elkaar?
Momenteel verdiend hij wel alle lof, maar hem nu al in Oranje denken is inderdaad wel iets te...quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat ophemelen van Maher is opportunisme ten top....
nee maher is gewoon super geweldige speler.quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat ophemelen van Maher is opportunisme ten top....
Ja tenslotte speelt hij niet eens bij Ajax.quote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Momenteel verdiend hij wel alle lof, maar hem nu al in Oranje denken is inderdaad wel iets te...
Spelers moeten gewoon hun hart volgen wat nationaal elftal betreft. Dat opportunistische gelul om goede spelers naar het NL-elftal te pushenquote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef inZanity het volgende:
Maher moet gewoon lekker voor Marokko kiezen
Dat is wel een hele slechte calimero postquote:Op zondag 6 november 2011 22:45 schreef alors het volgende:
[..]
Ja tenslotte speelt hij niet eens bij Ajax.
Het is gewoon waar.quote:Op zondag 6 november 2011 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is wel een hele slechte calimero post
Eensquote:Op zondag 6 november 2011 22:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Spelers moeten gewoon hun hart volgen wat nationaal elftal betreft. Dat opportunistische gelul om goede spelers naar het NL-elftal te pushen![]()
.
Ik vind hem het gewoon heel goed doen bij Ajax, maar voor Oranje vind ik echt triest inderdaad.. veel te vroeg.quote:
Dat ook. Maar Marokko is ook een voetballand in opkomst. Gaan nog mooie dingen laten zien op termijn. /zeker als veel Marokkaanse spelers gewoon voor MArokko gaan kiezen in plaats van Nederland, Frankrijk enz.quote:Op zondag 6 november 2011 22:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Spelers moeten gewoon hun hart volgen wat nationaal elftal betreft. Dat opportunistische gelul om goede spelers naar het NL-elftal te pushen![]()
.
Drenthe.quote:Op zondag 6 november 2011 22:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
Noem eens alternatieven? Geen Elia die speelt nooit.
Babel, drenthe??quote:Op zondag 6 november 2011 22:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2011 22:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bashen? zopu gek zijn als ze het niet zouden benoemen.
quote:
Genoeg alternatieven. Die Boerrigter heeft amper wat laten zien en word gelijk opgeroepen, enkel omdat ie bij Ajax speelt.quote:Op zondag 6 november 2011 22:47 schreef S0nic het volgende:
[..]
Perez en de Mos vonden het geen schwalbe.quote:Op zondag 6 november 2011 22:48 schreef Gramulanion het volgende:
Als je niet ziet dat dit een schwalbe is, kan je beter stoppen.
Boeiend , Moffenland vermorzelt ze anywayquote:Op zondag 6 november 2011 22:49 schreef inZanity het volgende:
[..]
Genoeg alternatieven. Die Boerrigter heeft amper wat laten zien en word gelijk opgeroepen, enkel omdat ie bij Ajax speelt.
Wat is deze?quote:Op zondag 6 november 2011 22:49 schreef Zorro het volgende:
[..]
Perez en de Mos vonden het geen schwalbe.
Wat? Ik zap net.quote:Op zondag 6 november 2011 22:50 schreef Geo3kant het volgende:
wat is dit ........ jack is verkozen tot ajax opperhoofd?
Ik dacht dat er net bliksem insloeg bij het mediapark, en dat de noodgenerator aanging.. maar er komt een jack van gelder 250e dingusding quiz ..quote:
Dacht ik ook al jaquote:Op zondag 6 november 2011 22:51 schreef Geo3kant het volgende:
Het ging te lang over PSV, ze denken afkappen die handel, daarna door met Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |