Moet je beter kijken.quote:Op zondag 6 november 2011 22:20 schreef OmniRocket het volgende:
godverdekut.. alleen nog maar beelden met ajax gezien!
Dat was vies van Utrecht... maar boeit me niks eigenlijk.quote:Op zondag 6 november 2011 22:25 schreef OmniRocket het volgende:
nu stond het ook 5-3 en ging ajax achterin rondtikken toen Mulenga geblesseerd op de grond lag... kwam bijna goal van utrecht uit
Prima dat ie zn bekkes houdt toch.quote:Op zondag 6 november 2011 22:25 schreef Whiteguy het volgende:
Waterreus zit stil, houdt zn bek dicht en zit van binnen te schaterlachen.
Je hebt gelijk!quote:
quote:Op zondag 6 november 2011 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was vies van Utrecht... maar boeit me niks eigenlijk.
Die hulpmiddelen komen 100% nog, met onder andere het interview van Rutten.quote:Op zondag 6 november 2011 22:26 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Prima dat ie zn bekkes houdt toch.
Niks nieuws onder de zon, Sjek.. Nieuw onderwerp (en aub niet weer een half uur over hulpmiddelen)
bah dat hoef ik dan weer niet, geef mij maar cheese onionquote:Op zondag 6 november 2011 22:26 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik ook gelukkig heb ik nog een zak hamkaas chips
Verschrikkelijk, Rutten de moraalridder.quote:Op zondag 6 november 2011 22:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die hulpmiddelen komen 100% nog, met onder andere het interview van Rutten.
Dit is des Ajax <3quote:Op zondag 6 november 2011 22:28 schreef Geo3kant het volgende:
Dit is niet Des Ajax jongens.. 11 punten achter in november.
nee echt niet man.quote:Op zondag 6 november 2011 22:29 schreef inZanity het volgende:
Jol was dan ook gewoon kampioen geworden vorig jaar als ie gewoon was gebleven.
fixed.quote:Op zondag 6 november 2011 22:29 schreef inZanity het volgende:
Jol was dan ook gewoon kampioen geworden vorig jaar als Suarez gewoon was gebleven.en in vorm was.
11 punten, kan je op zich wel zeggen dat je eruit ligt ja.. Mits er iets structureel veranderd binnen Ajax (trainer eruit bijvoorbeeld).quote:
Nee Jol is een prima trainer, maar vorig jaar was hij het echt helemaal kwijt. Zo zat Aldeweireld op de bank en mocht Ooijer wekelijks blunders maken en rode kaarten pakken.quote:Op zondag 6 november 2011 22:29 schreef inZanity het volgende:
Jol was dan ook gewoon kampioen geworden vorig jaar als ie gewoon was gebleven.
Wel. Die titel van vorig jaar heeft niks met de Boer te maken maar gewoon met het zware falen van de concurrentie, ieder random trainer was op dat moment kampioen geworden met Ajax.quote:
AZ gaat ook nog wel punten verspelen hoor...ze staan maar 5 punten achter op Twente en PSV.quote:Op zondag 6 november 2011 22:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
11 punten, kan je op zich wel zeggen dat je eruit ligt ja.. Mits er iets structureel veranderd binnen Ajax (trainer eruit bijvoorbeeld).
Dus ze zijn afgeschreven als er iets structureel verandert?quote:Op zondag 6 november 2011 22:30 schreef De_kromme het volgende:
[..]
11 punten, kan je op zich wel zeggen dat je eruit ligt ja.. Mits er iets structureel veranderd binnen Ajax (trainer eruit bijvoorbeeld).
Dit.quote:Op zondag 6 november 2011 22:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Wel. Die titel van vorig jaar heeft niks met de Boer te maken maar gewoon met het zware falen van de concurrentie, ieder random trainer was op dat moment kampioen geworden met Ajax.
Mits, leer lezen, kneus.quote:Op zondag 6 november 2011 22:31 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dus ze zijn afgeschreven als er iets structureel verandert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |