Daar ergerde ik me ook al aan. Die Maher werd helemaal opgehemeld op het geniale "passje" wat hij gaf in de samenvatting, hij mist die hele bal gewoon.quote:Op zondag 6 november 2011 22:39 schreef OmniRocket het volgende:
die goal van Altidore was helemaal niet mooi.. Maher miste de bal gewoon...
vervolgens staat de verdediging te slapen
Wat een gescheld, het is niet te geloven.quote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Stop met mensen uitschelden terwijl ze gelijk hebben.
quote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Stop met mensen uitschelden terwijl ze gelijk hebben.
wat lul je gast. maher gaf dat balletje expres nog zo'n tikje dat altidore kon doorlopenquote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Daar ergerde ik me ook al aan. Die Maher werd helemaal opgehemeld op het geniale "passje" wat hij gaf in de samenvatting, hij mist die hele bal gewoon.
Zelfde als dat opgehemel bij clubs als Real/Barca/Ajax.
Als jij dan je topwedstrijden wint dan verspelen de rest punten tegen elkaar?quote:Op zondag 6 november 2011 22:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je hebt niet door dat je hiermee je eigen stelling onderuit haalt?
Bla bla.quote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat lul je gast. maher gaf dat balletje expres nog zo'n tikje dat altidore kon doorlopen
Maher heeft zo'n reactie van shit mijn fout, alleen staat de verdediging te slapen en loopt Altidore goed door.quote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat lul je gast. maher gaf dat balletje expres nog zo'n tikje dat altidore kon doorlopen
quote:Op zondag 6 november 2011 22:41 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat een gescheld, het is niet te geloven.
Je hebt ongelijk, kneus.
quote:
Zucht. AZ-Twente, als er één van de twee wint, komt Ajax iig niet dichterbij op de winnaar. Verder ga ik het niet uitleggen, vind ik te vermoeiend, want je wilt het toch niet begrijpen. Deze simpele logica.quote:Op zondag 6 november 2011 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als jij dan je topwedstrijden wint dan verspelen de rest punten tegen elkaar?
Momenteel verdiend hij wel alle lof, maar hem nu al in Oranje denken is inderdaad wel iets te...quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat ophemelen van Maher is opportunisme ten top....
nee maher is gewoon super geweldige speler.quote:Op zondag 6 november 2011 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat ophemelen van Maher is opportunisme ten top....
Ja tenslotte speelt hij niet eens bij Ajax.quote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Momenteel verdiend hij wel alle lof, maar hem nu al in Oranje denken is inderdaad wel iets te...
Spelers moeten gewoon hun hart volgen wat nationaal elftal betreft. Dat opportunistische gelul om goede spelers naar het NL-elftal te pushenquote:Op zondag 6 november 2011 22:44 schreef inZanity het volgende:
Maher moet gewoon lekker voor Marokko kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |