bedankt!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Shazam zegt Pro Nails (Rusko Remix) van Kid Sister.
ja dan William maar inderdaad..quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Crohnjurist het volgende:
William moet nu wel weg, no way dat meysam of Gianni gaat!
Dit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Crohnjurist het volgende:
Idd William is zo grijs. Decor background danserquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Crohnjurist het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Crohnjurist het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Crohnjurist het volgende:
Laura gun ik nog een paar showsquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:11 schreef Ewelina het volgende:
En Laura niet te vergeten... die heeft nu al elke keer een DFYL moeten doen.
Kan toch wel? Met een beetje goeie wil?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
Het lijkt alsof z'n petje balanceert op z'n pimmel. Terwijl dat niet kan. Het ziet er zo dom uit.
shit gemistquote:
Lego petje. Moet makkelijk lukken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan toch wel? Met een beetje goeie wil?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:13 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Lego petje. Moet makkelijk lukken.
Dan zou ze weten dat ze beter d'r bek kan houden...quote:
Ja, dat. Ze kan veel beter.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
Dit is het dansen van een griet in een club die te veel gezopen heeft en uitbundig in haar eentje staat te bootyshaken op een verder lege dansvloer.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:13 schreef L0t.. het volgende:
Solo van Laura was veel beter dan die van Celine
sad but truequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:13 schreef L0t.. het volgende:
Solo van Laura was veel beter dan die van Celine
Aids voor de ogen.quote:
True, steph is lekkerder dan Celine, tenzij je van barely legal houdtquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef Crohnjurist het volgende:
Celine en William eruit als het aan mij ligt!
Stom, Laura maakte die fout vorige week ook al.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef HalloLobbes het volgende:
Stephanie oei oei oei meissie. Is Hiphop wel jouw stijl? Schoenmaakster blijft bij je leest....
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef Crohnjurist het volgende:
Celine en William eruit als het aan mij ligt!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef Moelie het volgende:
ik hoop Laura en William, maar ik gok op Stephanie en William er uit vanavond
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:18 schreef Daph_ het volgende:
Obv solo moet Celine naar huis maar ik wil Laura wel echt weghebben nu
Meh, zou populariteit al zo sterk meetellen? Als ik de jury was zou ik vooralsnog de sterkste dansers willen houden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:18 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk Stephanie en William eruit... maar of de jury nog langer kan negeren dat Laura steeds in de DFYL staat?
Waarom ging Rebecca er dan al zo vroeg uit? Die kon beter dansen dan bijv. Celine.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, zou populariteit al zo sterk meetellen? Als ik de jury was zou ik vooralsnog de sterkste dansers willen houden.
Daar voelden ze niets bij toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom ging Rebecca er dan al zo vroeg uit? Die kon beter dansen dan bijv. Celine.
True, vond ik ook een discutabele beslissing.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom ging Rebecca er dan al zo vroeg uit? Die kon beter dansen dan bijv. Celine.
Irri factor.Sommige mensen kijken tot hij eruit is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Waarom is Sedrig er dan nog niet uit
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef Crohnjurist het volgende:
Een grijze muis met een kinderstemmetje... Doet me denken aan ieniemienie!
Sexy is doorquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef Crohnjurist het volgende:
Een grijze muis met een kinderstemmetje... Doet me denken aan ieniemienie!
Ik wou dat hij er eens uit ging.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Irri factor.Sommige mensen kijken tot hij eruit is.
If mag 'r niet maar gebaseerd op haar DFYL mag Stephanie er echt uit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef L0t.. het volgende:
Ik vind Laura eigenlijk juist wel leukMaarja, ze zal er wel uitgaan
HAHAquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:28 schreef Cee het volgende:
"Stralen op het podium." Als Tsjernobyl, ja.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:28 schreef Cee het volgende:
qftquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
Wat heeft een DFYL in hemelsnaam voor zin als ze er niet op afgerekend worden?
Laatste kans om te laten zien wat je waard bent. Alles weegt meequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
Ja, daar ben ik het absoluut mee eens. In dat geval lag Laura er vorige week er al uit en had Annie er hoogstwaarschijnlijk nog in gezeten. Stefanie verknalde het gigantisch vanavond met haar haar dfyl. Crazy.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef WillemijnB het volgende:
Erg jammer dat Wiliam er uit ligt. Ik snap het wel en ben het ook wel eens met de beslissing, Gianni en Meysam zijn beter dan hij is. Maar wat ontzettend balen dat Sedrig niet in de DFYL stond zeg!
Zeker als William op uitzending was geweest in Afghanistan...quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef Cee het volgende:
Ohh Williams was Militair? Waarom melkten ze dat niet verder uit, is veel interessanter dan automonteur.
en van de meisjes stephanie of marissaquote:
"de meest favoriete danser"quote:
Ik wel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
"de meest favoriete danser"
(ik vond het vorig jaar helemaal niet erg dat Chico er toen gelijk uit gestemd werd btw)
sedrig is door omdat medelijdenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef WillemijnB het volgende:
Erg jammer dat William er uit ligt. Ik snap het wel en ben het ook wel eens met de beslissing, Gianni en Meysam zijn beter dan hij is. Maar wat ontzettend balen dat Sedrig niet in de DFYL stond zeg!
quote:
elke week een nieuwe partnerquote:Op zondag 30 oktober 2011 23:57 schreef Turalyon het volgende:
Dansen ze nu elke week met een nieuwe partner of worden ze weer gekoppeld voor meer dan een week?
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 30-10-2011 om 22:40:42Vind dat de jury nu te veel de nadruk legt op populariteit bij de keuze mensen naar huis te sturen ipv de dance4urlife & kwaliteit #sytycd reageer retweet
Op een gegeven moment moet iedereen een dfyl doen, ongeacht hoeveel stemmen hij/zij krijgt. Maar de partnerdans blijft.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
op een gegeven moment gaan ze toch solo dansen?
Tja dat is misschien wel zo... maar volgens mij waren beide keuzes te verklaren door het feit dat zowel Laura als William over de hele linie minder goede optredens hebben gegeven dan de restquote:Op maandag 31 oktober 2011 09:43 schreef roos85 het volgende:
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 30-10-2011 om 22:40:42Vind dat de jury nu te veel de nadruk legt op populariteit bij de keuze mensen naar huis te sturen ipv de dance4urlife & kwaliteit #sytycd reageer retweet
Moeten ze niet volgende week al allemaal een dfyl doen? Aangezien nu alleen de stemmen tellen lijkt mij dat van wel! En er zijn nu nog 10 dansers over, dit is teveel om twee dansen per koppel te doen, maar te weinig om alleen de partnerdansen te doen (denk ik!).quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:04 schreef beefcake het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet iedereen een dfyl doen, ongeacht hoeveel stemmen hij/zij krijgt. Maar de partnerdans blijft.
Ikw as uiteindelijk drie uur onderweg. Buurvrouw heeft me opgepikt uit Edequote:
quote:Op maandag 31 oktober 2011 12:04 schreef beefcake het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet iedereen een dfyl doen, ongeacht hoeveel stemmen hij/zij krijgt. Maar de partnerdans blijft.
Nou lekker is dat.. leve de NS.. je zat toch niet in een sprinter he?quote:Op maandag 31 oktober 2011 14:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ikw as uiteindelijk drie uur onderweg. Buurvrouw heeft me opgepikt uit Ede
Want de NS zette extra bussen in, wel in Den Haag of zo, maar iig niet in Ede
Ik moet de herhaling nog even kijken, maar niet voor het camerawerk. Dat is elk seizoen weer huilen met de pet op.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:47 schreef sbientje het volgende:
wat was laura onsportief door nog ff te zeggen dat heel veel mensen haar eruit wilde hebben enzo.
vinden jullie de regie en cameraposities + licht ook zo slecht iedere week? Ik kom hier normaal nooit, maar nu ik er toch ben
het is echt afgrijselijk. Altijd de verkeerde hoek, zit je bij een mooie move van de zijkant te kijken. Licht met de groepschoreo deze week vond ik ook maar matig, ik zag niet echt veel.. je zou denken dat het in het 4e seizoen wel goed zou gaan..quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet de herhaling nog even kijken, maar niet voor het camerawerk. Dat is elk seizoen weer huilen met de pet op.
Ik vind het erg vervelend dat je de dansers soms ineens kwijt bent. Of het overzicht. Het kan zoveel simpeler en beter.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:47 schreef sbientje het volgende:
wat was laura onsportief door nog ff te zeggen dat heel veel mensen haar eruit wilde hebben enzo.
vinden jullie de regie en cameraposities + licht ook zo slecht iedere week? Ik kom hier normaal nooit, maar nu ik er toch ben
Ja, de cameravoering is vaak heel hinderlijk. Het moet allemaal heel flitsend maar je wilt juist een goede indruk van de choreografie krijgen. Een enkele keer is het veel rustiger, er zal dan wel een andere regisseur zitten.quote:Op dinsdag 1 november 2011 11:47 schreef sbientje het volgende:
Precies, en dan niet snappen dat het juist zo'n houding is die stemmers niet waarderenquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:47 schreef sbientje het volgende:
ah, ze hebben vooralsnog niet de muur gefilmd tijdens een dans. Er is dus vooruitgangquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
het is echt afgrijselijk. Altijd de verkeerde hoek, zit je bij een mooie move van de zijkant te kijken. Licht met de groepschoreo deze week vond ik ook maar matig, ik zag niet echt veel.. je zou denken dat het in het 4e seizoen wel goed zou gaan..
Nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:44 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat ik me nu afvraag, wie is nou precies de doelgroep van SYTYCD? Ie het niet ook bedoeld om onbekend talent te vinden? Anna is al professioneel danseres, toch?
Wel goede danser!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Juvat is mooi tot hij zijn mond open doet
Mja, dat maakt allemaal niet uit want ik blijf toch voor Nina stemmenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij mag het wel wat strakker en wat minder emotioneel.
Nina is leuk, misschien een beetje té leuk. Ik weet het nog niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja, dat maakt allemaal niet uit want ik blijf toch voor Nina stemmen
Hoi, lekker op tijd.quote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Geen vertragingen of andere faalacties van de NS
twitter:TeamRinus twitterde op woensdag 02-11-2011 om 13:16:45Ik ben as zondag weer bij de liveshow van #sytycd ik maak echter pas een choreo de week erop.. reageer retweet
Dat mag ook wel in het nieuws.quote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef Pheno het volgende:
watt aardig van zequote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef Pheno het volgende:
oohquote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef WillemijnB het volgende:
Jeeeej!![]()
Oh ja over Rinus, dit twitterde ie van de week
twitter:TeamRinus twitterde op woensdag 02-11-2011 om 13:16:45Ik ben as zondag weer bij de liveshow van #sytycd ik maak echter pas een choreo de week erop.. reageer retweet
Gewoon niet met de trein gaan!quote:
Nooooquote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef WillemijnB het volgende:
Jeeeej!![]()
Had al een choreo van Rinus verwachtquote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef WillemijnB het volgende:
Jeeeej!![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niet met de trein gaan!
(vorige week tweede keer dit jaar met uberhaupt OV).
quote:Op zondag 6 november 2011 20:11 schreef TheVulture het volgende:
Verrassend dat Laura uiteindelijk toch een paar traantjes laat... die had ze al die weken zo goed onder controle
Last post was beter geweest.quote:Op zondag 6 november 2011 20:11 schreef Cee het volgende:
Damn, een saluut zelfs. Dat is best heel fout voor zo'n danswedstrijdje.
Saluutekes hequote:Op zondag 6 november 2011 20:11 schreef Cee het volgende:
Damn, een saluut zelfs. Dat is best heel fout voor zo'n danswedstrijdje.
Dat stoort mij ook vreselijkquote:Op zondag 6 november 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
Dat ongemakkelijke op de vierkante centimeter-kronkelen ook steeds.
quote:
quote:
Hij had Kooijemans anders wel mooi beet.quote:Op zondag 6 november 2011 20:13 schreef Pheno het volgende:
Dennis en matige grappen, echt plaatsvervangende schaamlippen zeg.
Had hij hem bij zijn pietje te pakken?quote:Op zondag 6 november 2011 20:13 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij had Kooijemans anders wel mooi beet.
GMTA?quote:Op zondag 6 november 2011 20:13 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
[..]
Wow! Op de seconde na gelijk! GTMA?
Het kleinste lid hé.quote:Op zondag 6 november 2011 20:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had hij hem bij zijn pietje te pakken?
tja.. dansers moeten toch omkleden he. Dan vullen we de tijd wel even met flauwe grappenquote:Op zondag 6 november 2011 20:13 schreef Pheno het volgende:
Dennis en matige grappen, echt plaatsvervangende schaamlippen zeg.
quote:Op zondag 6 november 2011 20:13 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
[..]
Wow! Op de seconde na gelijk! GTMA?
Great Think Minds Alike?quote:
Grote Tetten Met An.quote:Op zondag 6 november 2011 20:15 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dat weet ikEr stond GTMA
Great Thinks Mind Alike?
Nee, volgende week weer. Dan kan ik weer geen SYTYCD zien. Voor een gamepresentatie naar Parijsquote:
ohquote:Op zondag 6 november 2011 20:15 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Dat weet ikEr stond GTMA
Great Thinks Mind Alike?
Zuiplap!quote:Op zondag 6 november 2011 20:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh
mijn kater is nog niet uitgewerkt merk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |