Coolquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef megamandy het volgende:
onder de tweet staat een tijd, 8 minuten geleden, of twee dagen geleden etc. daar op klikken, dan opent een nieuwe pagina en die url moet je pakken.
Ah thanks! Ik had al verschillende links in een nieuw venster geopend, maar die waren het allemaal niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef megamandy het volgende:
onder de tweet staat een tijd, 8 minuten geleden, of twee dagen geleden etc. daar op klikken, dan opent een nieuwe pagina en die url moet je pakken.
twitter:Veldhuis_Kemper twitterde op zondag 23-10-2011 om 21:51:33V: ligt het aan mij of klopt het dat #sytycd minder raakt dan voorheen... #echtemandieikerben reageer retweet
Boris, Stefano, lorenzo, floris.. Waren toch wel wat leukere dansers iddquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:30 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ah thanks! Ik had al verschillende links in een nieuw venster geopend, maar die waren het allemaal niet.
Anyway, deze dus:twitter:Veldhuis_Kemper twitterde op zondag 23-10-2011 om 21:51:33V: ligt het aan mij of klopt het dat #sytycd minder raakt dan voorheen... #echtemandieikerben reageer retweet
LOL dat viel mij ook al op xDquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:31 schreef megamandy het volgende:
Iedereen negeert Laura van de dansers
Duh, er zal een gezicht als een donderwolk op dat mens staan op dit moment. Huuu, kritiek!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:31 schreef megamandy het volgende:
Iedereen negeert Laura van de dansers
Dat ligt aan het puberale stemgedrag, niet aan zijn danskwaliteiten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:34 schreef Daph_ het volgende:
En het is tussen Sedrig en Christiaan. Ik vind Sedrig beter dan Christiaan, mja Sedrig staat er al voor de derde keer
Mja, Karen kreeg vorige week ook al een kans hè. Maar ik had Laura er ook liever uit gezien.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:34 schreef HalloLobbes het volgende:
This is RIDICULOUS! Karen krijgt niet 1x een kans om haar zelf door te ontwikkelen. Die Laura maakt er een zooitje van met haar DFYL en mag nog steeds door. Laura zorgt voor drama in dit programma, daar is Karen te netjes voor. Zonder Laura wordt SYTYCD straks te veel een grijze muizen show volgens de heren programmamakers.
Misschien, maar ik zie niet wat er zo geweldig is aan Sedrig. Hij is een prima danser, sure, maar hij raakt me niet, en het is af en toe net alsof hij op de een of andere manier afstand neemt van het uiten van gevoel in dans. Ik zie het gewoon niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ligt aan het puberale stemgedrag, niet aan zijn danskwaliteiten.
Jammer voor Christiaan. Ach hij kan altijd nog meedoen met SYTYCD op Vulcan. Ik denk dat ie daar wel een kans maakt om te winnen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
Dag Christiaan, houd de deur open voor Sedrig volgende week
Dank U, ik zal het nodig hebbenquote:
Oh oh, toch niet zoals bij The Voice of Holland van vorig seizoen. Toen het zusje.... van wel ongelofelijk ver kwam ondanks haar gemiddelde zangstem.quote:
Vind ik ookquote:
zondag 14.30 rtl 8quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Weet iemand wanneer deze aflevering herhaald wordt?
De ergernisfactor is inderdaad huizenhoog.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Laura moet nog langer blijven, ik kan nog niet zonder d'r scheve muil.
Toen ze kritiek kreeg bij het bekendmaken van de afvaller trok ze echt een vies gezicht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
De ergernisfactor is inderdaad huizenhoog.
Tja, ze is te goed om te lozen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:14 schreef Disana het volgende:
Van Sedrig zeiden ze dat ze vermoeden dat het publiek hem niet moet, maar waarom zien ze dat nou niet van Laura?
Kan ik me voorstellen, kolere zeg!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:01 schreef Cee het volgende:
Ik krijg epilepsie-aanvallen van deze film.
trillenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:01 schreef Cee het volgende:
Ik krijg epilepsie-aanvallen van deze film.
non vandaag was de laatstequote:
volgende week komt honeyquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar afwachten welke baggerfilms ze nu uit de kast gaan halen
ze gaan van koppels wisselenquote:
dat viel mij net ook al op ja..quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:07 schreef Cee het volgende:
Sommigen zijn b'boy, studente, danslerares, perfectioniste. En als ze niks weten zijn ze 'sir' en 'miss'.
Amai wa is ze kuis vandaag zenne!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:08 schreef WillemijnB het volgende:
Wat zijn Memmens d'r memmen verstopt zeg!
Haar tetten komen er niet goed in uitquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:09 schreef Ewelina het volgende:
Hee, Ann heeft eindelijk weer een leuk jurkje aan.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:10 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Haar tetten komen er niet goed in uit
Het is beter dan die tent van de eerste afleveringen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:10 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Haar tetten komen er niet goed in uit
anthony met een andere partner..quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh.. niet gehoord.. ben benieuwd naar de nieuwe koppels!
Die staat nu op het Malieveld.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is beter dan die tent van de eerste afleveringen.
quote:
Dat is ook weer waar. Maar toch, Memmens zonder decolleté?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is beter dan die tent van de eerste afleveringen.
Ja, ze moet d'r naam eigenlijk wel eer aan doen hé. Misschien hebben de Belgen geklaagd dat het kuiser moest.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:11 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Maar toch, Memmens zonder decolleté?
'als een roestige berenklauw...'quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:13 schreef WillemijnB het volgende:
"...nonchalant leunend tegen de... stoeprand..."Ze zijn lekker op dreef vanavond!
Het hoort wel een beetje bij het programma, die vaste introducties. Volgens mij doen ze elke keer hun best om een zo overdreven mogelijke introductie te geven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:13 schreef JaneDoe het volgende:
waar slaan deze introducties op?
zooooo geforceerd..
ooo.. sssstttttt!!!dan
quote:
ze zijn zo schattigquote:
quote:
Hopelijk nooit! Na TUDB is iedereen inclusief Dan afgeknapt.quote:
daarom ook mijn opmerkingquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:16 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Na TUDB is iedereen inclusief Dan afgeknapt.
Jaaaaa!quote:
serieus?? hoe weet je dat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef WillemijnB het volgende:
Rinus maakt volgende week een choreo!
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 30-10-2011 om 19:57:15Zometeen de liveshow van #sytycd willen jullie mijn milde or kritische mening vanavond?! reageer retweet
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 30-10-2011 om 20:05:35De meesten willen kritisch, dus bijdeze... #sytycd reageer retweet
*gaat Rinus volgen*quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:19 schreef roos85 het volgende:
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 30-10-2011 om 19:57:15Zometeen de liveshow van #sytycd willen jullie mijn milde or kritische mening vanavond?! reageer retweet
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 30-10-2011 om 20:05:35De meesten willen kritisch, dus bijdeze... #sytycd reageer retweet
![]()
coolquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef WillemijnB het volgende:
quote:
twitter:TeamRinus twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 14:26:59Wie zou jullie favorieten koppel zijn voor mijn ballet choreo voor volgende week? #sytycd reageer retweet
echt?? jaaaquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef WillemijnB het volgende:
Is ie niet helemaal lekker?! Memmens is 1000x leuker dan Lieke van Lexmond!twitter:TeamRinus twitterde op zondag 30-10-2011 om 20:13:48Ik vind @liekevanlexmond & @SeanDhondt het toch leuker doen, wat vinden jullie? #sytycd reageer retweet
Ja dat zou ontzettend leuk zijnquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Crohnjurist het volgende:
Echt wel beter als Rinus volgende week komt!! Hopelijk danst Nina dan, die kan ten minste al echt ballet, denk dat dat wel mooier uitkomt bij een choreo van Rinus!
Geen idee, maarquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef WillemijnB het volgende:
Over de tweets van Rinus gesproken:Is ie niet helemaal lekker?! Memmens is 1000x leuker dan Lieke van Lexmond!twitter:TeamRinus twitterde op zondag 30-10-2011 om 20:13:48Ik vind @liekevanlexmond & @SeanDhondt het toch leuker doen, wat vinden jullie? #sytycd reageer retweet
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:20 schreef WillemijnB het volgende:
[..]twitter:TeamRinus twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 14:26:59Wie zou jullie favorieten koppel zijn voor mijn ballet choreo voor volgende week? #sytycd reageer retweet
Geleend van Christina Aguilera. Hing nog in d'r kast na de Moulin Rouge videoclip. Net als d'r kapsel trouwens.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:24 schreef Ewelina het volgende:
Wat heeft Celine voor mislukt prostitueekostuum aan?
Bij Chrissie was het tenminste nog goed fout. En die kon d'r nog mee wegkomen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Geleend van Christina Aguilera. Hing nog in d'r kast na de Moulin Rouge videoclip.
En wij jouw posts. Verdorie, m'n avond.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Pheno het volgende:
Wisselstoring en nu mis ik sytycd. Kut-ns
Hihi, ik dacht een wisselstoring op tv. Had ik nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Pheno het volgende:
^^quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En wij jouw posts. Verdorie, m'n avond.
Ach tis bijna halloweenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Bij Chrissie was het tenminste nog goed fout. En die kon d'r nog mee wegkomen.
Vooral icm dat kostuum.quote:
xDquote:
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Pheno het volgende:
Aanklagen die handel.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Pheno het volgende:
Had Lorenzo een blessure dan? Waaraan?quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Had Lorenzo een blessure dan? Waaraan?
kniequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Had Lorenzo een blessure dan? Waaraan?
Grapje neem ik aan. Als ik me niet vergis werd vorige week hetzelfde grapje gemaakt.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Neee... echt??
Is er al een coming out geweest?
Natuurlijk is het een grapjequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:30 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Grapje neem ik aan. Als ik me niet vergis werd vorige week hetzelfde grapje gemaakt.
Haha ja, dat zei ik ook al toen ik 't over d'r kostuum had. Helaas was m'n ninja-edit niet snel genoeg.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:31 schreef Aspergermeisje het volgende:
Ze heeft zelfs het frizzy haar van Christina.
zoals annaquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef Crohnjurist het volgende:
Vond de choreo wel oké, maar ben sowieso niet heel erg fan van Laurent! En ik hoop dat Gianni volgende week een leukere partner treft!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Haha ja, dat zei ik ook al toen ik 't over d'r kostuum had. Helaas was m'n ninja-edit niet snel genoeg.
3equote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef roos85 het volgende:
Mocht Laura doorgaan, de hoeveelste danspartner krijgt ze dan?
Heeft ze er al zoveel versleten ?quote:
nopequote:
Hmmz. Veel dans zat er idd niet in, maar da's te wijten aan de choreograaf.quote:Celine & Gianni dansen een jazz choreo! Ik mis de dans en jazz hier.. Technisch gezien een paar schoonheids foutjes.. #sytycd
ja met cuba erbij 6quote:
eens te weinig dansquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hmmz. Veel dans zat er idd niet in, maar da's te wijten aan de choreograaf.
zout of zoet?quote:
Zout natuurlijk. Zit nu in de pan.quote:
quote:
quote:
Het is de waarheid maar het is ook een discussie die ik vaker met mensen voer en altijd verlies.quote:
Waarom dan niet? Omdat ze stom zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef Chuphinh het volgende:
Ik begrijp wel waarom mensen niet op Sedrig stemmen.
Lekker!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi ga ik even bitterballen de frituur inkieperen.
quickstep kiss of the deathquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef Moelie het volgende:
Sedrig gaat er uit vanavond, ben ik bang
Vertel...quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef Chuphinh het volgende:
Ik begrijp wel waarom mensen niet op Sedrig stemmen.
JUMMMMMMMMMMMIEEE.quote:
het is jouw waarheidquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is de waarheid maar het is ook een discussie die ik vaker met mensen voer en altijd verlies.
MAYO EN KETSJUP!quote:
Ah, daar is ie.quote:
Geen mosterd?quote:
Maar dan zijn het toch gewoon raar gevormde chips? Ik snap het echt niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
het is jouw waarheidik vind persoonlijk zoete popcorn niet zo lekker, geeft mij maar zout!
Niet in huisquote:
Nee hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar dan zijn het toch gewoon raar gevormde chips? Ik snap het echt niet.
quote:Wat een spastische quickstep is dit.
Weird, ik vind dat ie best een leuk bekkie heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Simon Cowell; Likeability en talentenjachten
Misschien wel... maar hij is irritant. Je voelt gewoon een dramaqueen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Weird, ik vind dat ie best een leuk bekkie heeft.
Ik hou ook van hartig maar niet in m'n lekker zoete popcorntjes.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee hoormaar goed ik ben zelf meer van hartig dan van zoet. dus misschien dat daar het verschil in zit?
same herequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Weird, ik vind dat ie best een leuk bekkie heeft.
eee zout FTWquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef Chuphinh het volgende:
Zoete popcorn rules. Zoveel is wel duidelijk toch.
Een leuke hiphop dans van de mini mensjes.. en Celine die eruit zag alsof ze net achter een raam van de wallen is gepluktquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef Keroppi het volgende:
Ik ben ingestapt bij Marissa en Cedric, wie kan me in een paar zinnen bijpraten wat ik gemist heb?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef Chuphinh het volgende:
Deze bewering moet ik toch met een flinke korrel zout nemen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef Chuphinh het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Deze bewering moet ik toch met een flinke korrel zout nemen.
quote:
hmm ik zat zeker te slapenquote:
Ik heb geen choco in huis.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:54 schreef WillemijnB het volgende:
Zoute popcorn met gesmolten chocolade is dan wél weer erg lekker!
niet ergquote:
toegekend denk ik.. ligt telkens maar één kaartje in die hoedquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zijn de dansstijlen nog wel willekeurig? Of worden die toegekend?
Ik ook niet. Ik vond Sedrig qua persoonlijkheid meer likeable dan bijvoorbeeld Stefano of Lorenzo. (Alhoewel ik Stefano wel beter vond dansen.)quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef Keroppi het volgende:
Misschien hebben jullie het er al over gehad maar ik had niet verwacht de Cedric zo impopulair zou zijn. Ik dacht dat hij zich tot een pubermeisjes idool zou ontpoppen, ondanks het feit dat alle gaydars op hol slaan...
Toch niet dus.
snap het ook niet..quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef Keroppi het volgende:
Misschien hebben jullie het er al over gehad maar ik had niet verwacht de Cedric zo impopulair zou zijn. Ik dacht dat hij zich tot een pubermeisjes idool zou ontpoppen, ondanks het feit dat alle gaydars op hol slaan...
Toch niet dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |