Dank U, ik zal het nodig hebbenquote:
Oh oh, toch niet zoals bij The Voice of Holland van vorig seizoen. Toen het zusje.... van wel ongelofelijk ver kwam ondanks haar gemiddelde zangstem.quote:
Vind ik ookquote:
zondag 14.30 rtl 8quote:Op maandag 24 oktober 2011 00:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Weet iemand wanneer deze aflevering herhaald wordt?
De ergernisfactor is inderdaad huizenhoog.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Laura moet nog langer blijven, ik kan nog niet zonder d'r scheve muil.
Toen ze kritiek kreeg bij het bekendmaken van de afvaller trok ze echt een vies gezicht.quote:Op maandag 24 oktober 2011 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
De ergernisfactor is inderdaad huizenhoog.
Tja, ze is te goed om te lozen.quote:Op maandag 24 oktober 2011 16:14 schreef Disana het volgende:
Van Sedrig zeiden ze dat ze vermoeden dat het publiek hem niet moet, maar waarom zien ze dat nou niet van Laura?
Kan ik me voorstellen, kolere zeg!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:01 schreef Cee het volgende:
Ik krijg epilepsie-aanvallen van deze film.
trillenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:01 schreef Cee het volgende:
Ik krijg epilepsie-aanvallen van deze film.
non vandaag was de laatstequote:
volgende week komt honeyquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar afwachten welke baggerfilms ze nu uit de kast gaan halen
ze gaan van koppels wisselenquote:
dat viel mij net ook al op ja..quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:07 schreef Cee het volgende:
Sommigen zijn b'boy, studente, danslerares, perfectioniste. En als ze niks weten zijn ze 'sir' en 'miss'.
Amai wa is ze kuis vandaag zenne!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:08 schreef WillemijnB het volgende:
Wat zijn Memmens d'r memmen verstopt zeg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |