Coolquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef megamandy het volgende:
onder de tweet staat een tijd, 8 minuten geleden, of twee dagen geleden etc. daar op klikken, dan opent een nieuwe pagina en die url moet je pakken.
Ah thanks! Ik had al verschillende links in een nieuw venster geopend, maar die waren het allemaal niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:28 schreef megamandy het volgende:
onder de tweet staat een tijd, 8 minuten geleden, of twee dagen geleden etc. daar op klikken, dan opent een nieuwe pagina en die url moet je pakken.
twitter:Veldhuis_Kemper twitterde op zondag 23-10-2011 om 21:51:33V: ligt het aan mij of klopt het dat #sytycd minder raakt dan voorheen... #echtemandieikerben reageer retweet
Boris, Stefano, lorenzo, floris.. Waren toch wel wat leukere dansers iddquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:30 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Ah thanks! Ik had al verschillende links in een nieuw venster geopend, maar die waren het allemaal niet.
Anyway, deze dus:twitter:Veldhuis_Kemper twitterde op zondag 23-10-2011 om 21:51:33V: ligt het aan mij of klopt het dat #sytycd minder raakt dan voorheen... #echtemandieikerben reageer retweet
LOL dat viel mij ook al op xDquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:31 schreef megamandy het volgende:
Iedereen negeert Laura van de dansers
Duh, er zal een gezicht als een donderwolk op dat mens staan op dit moment. Huuu, kritiek!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:31 schreef megamandy het volgende:
Iedereen negeert Laura van de dansers
Dat ligt aan het puberale stemgedrag, niet aan zijn danskwaliteiten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:34 schreef Daph_ het volgende:
En het is tussen Sedrig en Christiaan. Ik vind Sedrig beter dan Christiaan, mja Sedrig staat er al voor de derde keer
Mja, Karen kreeg vorige week ook al een kans hè. Maar ik had Laura er ook liever uit gezien.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:34 schreef HalloLobbes het volgende:
This is RIDICULOUS! Karen krijgt niet 1x een kans om haar zelf door te ontwikkelen. Die Laura maakt er een zooitje van met haar DFYL en mag nog steeds door. Laura zorgt voor drama in dit programma, daar is Karen te netjes voor. Zonder Laura wordt SYTYCD straks te veel een grijze muizen show volgens de heren programmamakers.
Misschien, maar ik zie niet wat er zo geweldig is aan Sedrig. Hij is een prima danser, sure, maar hij raakt me niet, en het is af en toe net alsof hij op de een of andere manier afstand neemt van het uiten van gevoel in dans. Ik zie het gewoon niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat ligt aan het puberale stemgedrag, niet aan zijn danskwaliteiten.
Jammer voor Christiaan. Ach hij kan altijd nog meedoen met SYTYCD op Vulcan. Ik denk dat ie daar wel een kans maakt om te winnen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
Dag Christiaan, houd de deur open voor Sedrig volgende week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |