3equote:Op zondag 30 oktober 2011 20:33 schreef roos85 het volgende:
Mocht Laura doorgaan, de hoeveelste danspartner krijgt ze dan?
Heeft ze er al zoveel versleten ?quote:
nopequote:
Hmmz. Veel dans zat er idd niet in, maar da's te wijten aan de choreograaf.quote:Celine & Gianni dansen een jazz choreo! Ik mis de dans en jazz hier.. Technisch gezien een paar schoonheids foutjes.. #sytycd
ja met cuba erbij 6quote:
eens te weinig dansquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:35 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hmmz. Veel dans zat er idd niet in, maar da's te wijten aan de choreograaf.
zout of zoet?quote:
Zout natuurlijk. Zit nu in de pan.quote:
quote:
quote:
Het is de waarheid maar het is ook een discussie die ik vaker met mensen voer en altijd verlies.quote:
Waarom dan niet? Omdat ze stom zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef Chuphinh het volgende:
Ik begrijp wel waarom mensen niet op Sedrig stemmen.
Lekker!quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi ga ik even bitterballen de frituur inkieperen.
quickstep kiss of the deathquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef Moelie het volgende:
Sedrig gaat er uit vanavond, ben ik bang
Vertel...quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef Chuphinh het volgende:
Ik begrijp wel waarom mensen niet op Sedrig stemmen.
JUMMMMMMMMMMMIEEE.quote:
het is jouw waarheidquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Het is de waarheid maar het is ook een discussie die ik vaker met mensen voer en altijd verlies.
MAYO EN KETSJUP!quote:
Ah, daar is ie.quote:
Geen mosterd?quote:
Maar dan zijn het toch gewoon raar gevormde chips? Ik snap het echt niet.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
het is jouw waarheidik vind persoonlijk zoete popcorn niet zo lekker, geeft mij maar zout!
Niet in huisquote:
Nee hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar dan zijn het toch gewoon raar gevormde chips? Ik snap het echt niet.
quote:Wat een spastische quickstep is dit.
Weird, ik vind dat ie best een leuk bekkie heeft.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:47 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Simon Cowell; Likeability en talentenjachten
Misschien wel... maar hij is irritant. Je voelt gewoon een dramaqueen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Weird, ik vind dat ie best een leuk bekkie heeft.
Ik hou ook van hartig maar niet in m'n lekker zoete popcorntjes.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee hoormaar goed ik ben zelf meer van hartig dan van zoet. dus misschien dat daar het verschil in zit?
same herequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:49 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Weird, ik vind dat ie best een leuk bekkie heeft.
eee zout FTWquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef Chuphinh het volgende:
Zoete popcorn rules. Zoveel is wel duidelijk toch.
Een leuke hiphop dans van de mini mensjes.. en Celine die eruit zag alsof ze net achter een raam van de wallen is gepluktquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef Keroppi het volgende:
Ik ben ingestapt bij Marissa en Cedric, wie kan me in een paar zinnen bijpraten wat ik gemist heb?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef Chuphinh het volgende:
Deze bewering moet ik toch met een flinke korrel zout nemen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:51 schreef Chuphinh het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Deze bewering moet ik toch met een flinke korrel zout nemen.
quote:
hmm ik zat zeker te slapenquote:
Ik heb geen choco in huis.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:54 schreef WillemijnB het volgende:
Zoute popcorn met gesmolten chocolade is dan wél weer erg lekker!
niet ergquote:
toegekend denk ik.. ligt telkens maar één kaartje in die hoedquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:57 schreef Aspergermeisje het volgende:
Zijn de dansstijlen nog wel willekeurig? Of worden die toegekend?
Ik ook niet. Ik vond Sedrig qua persoonlijkheid meer likeable dan bijvoorbeeld Stefano of Lorenzo. (Alhoewel ik Stefano wel beter vond dansen.)quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef Keroppi het volgende:
Misschien hebben jullie het er al over gehad maar ik had niet verwacht de Cedric zo impopulair zou zijn. Ik dacht dat hij zich tot een pubermeisjes idool zou ontpoppen, ondanks het feit dat alle gaydars op hol slaan...
Toch niet dus.
snap het ook niet..quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:56 schreef Keroppi het volgende:
Misschien hebben jullie het er al over gehad maar ik had niet verwacht de Cedric zo impopulair zou zijn. Ik dacht dat hij zich tot een pubermeisjes idool zou ontpoppen, ondanks het feit dat alle gaydars op hol slaan...
Toch niet dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |