bedankt!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Shazam zegt Pro Nails (Rusko Remix) van Kid Sister.
ja dan William maar inderdaad..quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Crohnjurist het volgende:
William moet nu wel weg, no way dat meysam of Gianni gaat!
Dit.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Crohnjurist het volgende:
Idd William is zo grijs. Decor background danserquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Crohnjurist het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Crohnjurist het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:10 schreef Crohnjurist het volgende:
Laura gun ik nog een paar showsquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:11 schreef Ewelina het volgende:
En Laura niet te vergeten... die heeft nu al elke keer een DFYL moeten doen.
Kan toch wel? Met een beetje goeie wil?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
Het lijkt alsof z'n petje balanceert op z'n pimmel. Terwijl dat niet kan. Het ziet er zo dom uit.
shit gemistquote:
Lego petje. Moet makkelijk lukken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan toch wel? Met een beetje goeie wil?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:13 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Lego petje. Moet makkelijk lukken.
Dan zou ze weten dat ze beter d'r bek kan houden...quote:
Ja, dat. Ze kan veel beter.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:15 schreef Cee het volgende:
Dit is het dansen van een griet in een club die te veel gezopen heeft en uitbundig in haar eentje staat te bootyshaken op een verder lege dansvloer.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:13 schreef L0t.. het volgende:
Solo van Laura was veel beter dan die van Celine
sad but truequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:13 schreef L0t.. het volgende:
Solo van Laura was veel beter dan die van Celine
Aids voor de ogen.quote:
True, steph is lekkerder dan Celine, tenzij je van barely legal houdtquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef Crohnjurist het volgende:
Celine en William eruit als het aan mij ligt!
Stom, Laura maakte die fout vorige week ook al.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef HalloLobbes het volgende:
Stephanie oei oei oei meissie. Is Hiphop wel jouw stijl? Schoenmaakster blijft bij je leest....
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef Crohnjurist het volgende:
Celine en William eruit als het aan mij ligt!
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef Moelie het volgende:
ik hoop Laura en William, maar ik gok op Stephanie en William er uit vanavond
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:18 schreef Daph_ het volgende:
Obv solo moet Celine naar huis maar ik wil Laura wel echt weghebben nu
Meh, zou populariteit al zo sterk meetellen? Als ik de jury was zou ik vooralsnog de sterkste dansers willen houden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:18 schreef Ewelina het volgende:
Ik denk Stephanie en William eruit... maar of de jury nog langer kan negeren dat Laura steeds in de DFYL staat?
Waarom ging Rebecca er dan al zo vroeg uit? Die kon beter dansen dan bijv. Celine.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Meh, zou populariteit al zo sterk meetellen? Als ik de jury was zou ik vooralsnog de sterkste dansers willen houden.
Daar voelden ze niets bij toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom ging Rebecca er dan al zo vroeg uit? Die kon beter dansen dan bijv. Celine.
True, vond ik ook een discutabele beslissing.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Waarom ging Rebecca er dan al zo vroeg uit? Die kon beter dansen dan bijv. Celine.
Irri factor.Sommige mensen kijken tot hij eruit is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Waarom is Sedrig er dan nog niet uit
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef Crohnjurist het volgende:
Een grijze muis met een kinderstemmetje... Doet me denken aan ieniemienie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |