ah, ze hebben vooralsnog niet de muur gefilmd tijdens een dans. Er is dus vooruitgangquote:Op dinsdag 1 november 2011 11:52 schreef sbientje het volgende:
[..]
het is echt afgrijselijk. Altijd de verkeerde hoek, zit je bij een mooie move van de zijkant te kijken. Licht met de groepschoreo deze week vond ik ook maar matig, ik zag niet echt veel.. je zou denken dat het in het 4e seizoen wel goed zou gaan..
Nee.quote:Op donderdag 3 november 2011 13:44 schreef DaviniaHR het volgende:
Wat ik me nu afvraag, wie is nou precies de doelgroep van SYTYCD? Ie het niet ook bedoeld om onbekend talent te vinden? Anna is al professioneel danseres, toch?
Wel goede danser!quote:Op donderdag 3 november 2011 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Juvat is mooi tot hij zijn mond open doet
Mja, dat maakt allemaal niet uit want ik blijf toch voor Nina stemmenquote:Op donderdag 3 november 2011 14:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij mag het wel wat strakker en wat minder emotioneel.
Nina is leuk, misschien een beetje té leuk. Ik weet het nog niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 14:09 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja, dat maakt allemaal niet uit want ik blijf toch voor Nina stemmen
Hoi, lekker op tijd.quote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Geen vertragingen of andere faalacties van de NS
twitter:TeamRinus twitterde op woensdag 02-11-2011 om 13:16:45Ik ben as zondag weer bij de liveshow van #sytycd ik maak echter pas een choreo de week erop.. reageer retweet
Dat mag ook wel in het nieuws.quote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef Pheno het volgende:
watt aardig van zequote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef Pheno het volgende:
oohquote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef WillemijnB het volgende:
Jeeeej!![]()
Oh ja over Rinus, dit twitterde ie van de week
twitter:TeamRinus twitterde op woensdag 02-11-2011 om 13:16:45Ik ben as zondag weer bij de liveshow van #sytycd ik maak echter pas een choreo de week erop.. reageer retweet
Gewoon niet met de trein gaan!quote:
Nooooquote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef WillemijnB het volgende:
Jeeeej!![]()
Had al een choreo van Rinus verwachtquote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef WillemijnB het volgende:
Jeeeej!![]()
quote:Op zondag 6 november 2011 20:06 schreef Pheno het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2011 20:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gewoon niet met de trein gaan!
(vorige week tweede keer dit jaar met uberhaupt OV).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |