Minimaal KO.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:54 schreef Hamilcar het volgende:
Tja, het is een slaande beweging. Sla dan gvd een kies eruit ofzo als je toch rood wil pakken
Goeiequote:Op zondag 30 oktober 2011 15:54 schreef Saekerhett het volgende:
Steun Feyenoord in deze moeilijke tijd, maak geld over naar Giro VIJF VIJF VIJF!!!!!!!
Feyenoord-FireFox1quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:44 schreef Stringer het volgende:
Ik ben klaar met dit kankerelftal. Zie na de kerst wel weer of ik naar de Kuip ga.
?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:55 schreef starla het volgende:
Aiai feyenoord, erg jammer. Nu blijft ajax 5de
quote:
Terecht natuurlijk. Als je heer en meester bent in Amsterdam en 45.000 supporters zover krijgt dat ze zich tegen hun eigen club keren ben je toch een held.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:52 schreef HeatWave het volgende:
D
[..]
De pleuris brak uit in Amsterdam omdat echt alles waardeloos was bij Ajax, maar fnoord voelde zich wel ff de man hoor.
52.320 .quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:57 schreef eight het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk. Als je heer en meester bent in Amsterdam en 45.000 supporters zover krijgt dat ze zich tegen hun eigen club keren ben je toch een held.
Sukkelsupportersquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Grappig dat ik nu az sups zie, begin van het seizoen zag je ze niet, vorig seizoen ook
SinterClasie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:57 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ik hoor niks over die Klaasie; doet ie niet mee of zo?
wie is een held?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:57 schreef eight het volgende:
[..]
Terecht natuurlijk. Als je heer en meester bent in Amsterdam en 45.000 supporters zover krijgt dat ze zich tegen hun eigen club keren ben je toch een held.
Bitchassflikker die wou ik ook postenquote:
Fluitpartijen vergeten?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
feyenoord is een persoon?
45.000 mensen keerden zich tegen hun club, waar?
Werkloze Rotterdammers ftwquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:58 schreef Ajacied422 het volgende:
godver. Ze schelden alleen maar met kanker en wensen iedereen de dood toe. Geef me een dropje.
Ik was er gewoon hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:57 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Grappig dat ik nu az sups zie, begin van het seizoen zag je ze niet, vorig seizoen ook
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:58 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Bitchassflikker die wou ik ook posten
Vanaf nu woordgrappen/spelersnamen!!!
quote:* Geen offtopic / bagger plaatjes posten.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op elk forum is het hetzelfde, de joden regeren en er heerst vriendjes politiek
Laat gaan joh, Feyenoord heeft ook altijd pech en Ajax altijd geluk en Ajacieden worden tevens nooit gebanned. Hun eigen clubje geeft ze gelukkig zelf al meer frustratie dan wij met een post voor elkaar kunnen krijgenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
feyenoord is een persoon?
45.000 mensen keerden zich tegen hun club, waar?
Je kan ook [kwoot] [/kwoo t] typenquote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan ook [kwoot] [/kwoo t] typen
Tering wat een Calimero-post, niet normaalquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan joh, Feyenoord heeft ook altijd pech en Ajax altijd geluk en Ajacieden worden tevens nooit gebanned. Hun eigen clubje geeft ze gelukkig zelf al meer frustratie dan wij met een post voor elkaar kunnen krijgen
Welke frustatie? We presteren met ¤ 0 budget ver boven verwachting.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan joh, Feyenoord heeft ook altijd pech en Ajax altijd geluk en Ajacieden worden tevens nooit gebanned. Hun eigen clubje geeft ze gelukkig zelf al meer frustratie dan wij met een post voor elkaar kunnen krijgen
Ja behalve dat de salarissen nog altijd hoger liggen dan 80% van de clubs.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:01 schreef eight het volgende:
[..]
Welke frustatie? We presteren met ¤ 0 budget ver boven verwachting.
Omdat het me geen zak interesseert.quote:
inmiddels achterhaaldquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja behalve dat de salarissen nog altijd hoger liggen dan 80% van de clubs.
Ik bén 12 en ik weet wel hoe voetbal werkt. Verklaar dat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben sinds 2006 ofzo, voor AZ, daarvoor wist ik niet hoe voetbal werkte hoor, ik was 12...
Je speelt zelf voetbal? je bent er meer mee opgegroeid? Je interesseerd je er meer voor?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:03 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ik bén 12 en ik weet wel hoe voetbal werkt. Verklaar dat?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:03 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hoe werkt voetbal dan precies?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:03 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Tip: Kijk niet naar Feyenoord.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe werkt voetbal dan precies?
Ja ajax is lelijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:06 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Tip: Kijk niet naar Feyenoord.
De bal moet rond zijn.
Dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen?
Standaard topclubsupporter-gehuilquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:06 schreef Smoofie het volgende:
Waarom opwinden over een TT, er is wel is vaker een anti-Ajax TT geweest, nou en
Ik dacht dat feyenooiters hem een topspits vonden, volgensmij alleen maar met penals gescoord. Hij is idd matigquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Matig spitsje die zich heel wat vind
Tja zodra je het hele elftal al hebt doodgewenst moet je je op andere dingen richtenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:06 schreef Smoofie het volgende:
Waarom opwinden over een TT, er is wel is vaker een anti-Ajax TT geweest, nou en
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Elk Fora is het hetzelfde, de joden gaan samen spannen tegen de rest.
Heel dat ploegje is matig. laat ze nog maar verder opgehemeld wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat feyenooiters hem een topspits vonden, volgensmij alleen maar met penals gescoord. Hij is idd matig
Wowquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:08 schreef Saekerhett het volgende:
Huh da's gek, er stond eerst op TT 2-1 voor NEC en nu 3-1, maar volgens de minuten zou het eerst 3-0 geweest moeten zijn...
Doelpunten vielen binnen 1 minuut, tussen de updates in?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:08 schreef Saekerhett het volgende:
Huh da's gek, er stond eerst op TT 2-1 voor NEC en nu 3-1, maar volgens de minuten zou het eerst 3-0 geweest moeten zijn...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij was dat vergeten te zeggen in zijn spreekbeurt
Dankje piet,quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij was dat vergeten te zeggen in zijn spreekbeurt
Laat zien! Ik kan er geen ontdekken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:06 schreef Smoofie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
Nah, pas volgend jaar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:09 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Dankje piet,
maar hadden we jou niet naar het speciaal onderwijs gestuurd?
Gr Gr de rector
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:10 schreef 3M1N3M het volgende:
Martin verandert zijn achternaam, van het geld voor Fer.
Hij heet nu van groen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯ _(ツ)_/¯
Nee joh ze worden straks weer als helden opgewacht bij de kuipquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:11 schreef Doublepain het volgende:
Morgen maar met fakkels en messen het trainingsveld op. Verhaal halen
Messen ook echtquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:11 schreef Doublepain het volgende:
BIj het maasgebouw als Gudde erin zitquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee joh ze worden straks weer als helden opgewacht bij de kuip
Me staat al klaar in rotterdamquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee joh ze worden straks weer als helden opgewacht bij de kuip
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
opkankeren met je respect. Iedereen die niet voor Feyenoord is kan de tyfus krijgen. EN nu oprotten
Dat gaat de club ook echt helpenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:11 schreef Doublepain het volgende:
Quotequote:Op zondag 30 oktober 2011 16:15 schreef Paul het volgende:
Als Utrecht verliest van Ajax neem ik een week lang een ajax avatar
Gewaagdquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:15 schreef Paul het volgende:
ff quote.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:15 schreef Paul het volgende:
Kwee nie, dat doen ze toch altijd als het slecht gaat??quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:14 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat gaat de club ook echt helpen
Jij hebt er verstand van
Binnekort tegen psvquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zo we kennen Feyenoord weer, begon me al bezorgd te maken. Na het verlies tegen Go Ahead en een oorwassing tegen Groningen zijn ze weer helemaal terug!
Mijn wereldbeeld klopt weerquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zo we kennen Feyenoord weer, begon me al bezorgd te maken. Na het verlies tegen Go Ahead en een oorwassing tegen Groningen zijn ze weer helemaal terug!
quote:
quote:
quote:
quote:
Doet me denken aan de D-tjesquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:19 schreef TheArt het volgende:
6 verschillende doelpuntenmakers ook echt
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:19 schreef tochweerhenk het volgende:
Hand in hand kameraden, hand in hand voor Feyenoord 6
Geen woorden, maar daden, leve Feyenoord 6
Hand in hand kameraden, hand in hand voor Feyenoord 6
Geen woorden, maar daden, leve Feyenoord 6
Scoort ook 3x en meteen terug willenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:20 schreef Max-Westerman het volgende:
Beter huurt Ajax Suk even tot de winterstop.
quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:21 schreef StarGazer het volgende:
Breng maar een dvdtje uit van de 1-1 in de Arena jongens, kunnen jullie daar weer op teren.
Rekenwonder!quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als je het gemiddelde neemt van PSV - Feyenoord en Groningen - Feyenoord, kom je op 8-0.
Toch wel hard.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Als je het gemiddelde neemt van PSV - Feyenoord en Groningen - Feyenoord, kom je op 8-0.
Toch wel hard.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:22 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch wel hard.
De tijd dat Feyenoord gemiddeld ongeveer 2 goals tegen krijgt?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb er wel een minuut of 6 over gedaan, maar dat geeft niet
(10 + 8) : 2quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heb er wel een minuut of 6 over gedaan, maar dat geeft niet
Dat klopt niet he.quote:
Heb dit weekend toch niets anders te doenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je weekend daarvan afhangt leef je toch wel in een heel klein wereldje
geregistreerd op: zondag 30 oktober 2011 @ 15:05quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:28 schreef 010-hooligan het volgende:
[..]
ja staan 2 me busjes net ff gekeken
Natuurlijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:28 schreef tochweerhenk het volgende:
Je kan toch wel vrolijk zijn als je cluppie wint?
Toet-toet!quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:26 schreef Geo3kant het volgende:
Koeman hoopt stiekem weer op een treintje om snel de boel te kunnen verlaten
Nog lang zat hoor!quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:25 schreef Tchock het volgende:
Hoeveel uur is Koeman nog coach gokken jullie?
Dirk is een DSBer ?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:30 schreef spiedermann het volgende:
De geit is gemolken....
Ik herhaal..
De geit is gemolken..
Je bedoelt die 6-0?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Sjongejonge Feyenoord verliest weer eens, gelijk paniek, ruzie, oorlog en crisis.
Feyenoord wint 1 keer en het kampioenschap is weer in zichtquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Sjongejonge Feyenoord verliest weer eens, gelijk paniek, ruzie, oorlog en crisis.
Ze zijn met 6-0 afgemaakt door Groningenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:30 schreef tochweerhenk het volgende:
Wat een extremisten!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Feyenoord wint 1 keer en het kampioenschap is weer in zicht
Feyenoord verliest 1 keer en het is gelijk paniek
Conclusie: Feyenoord
Heb je toch nog je zin gekregenquote:
Verliezen is wat anders dan een afstraffingquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En de uitschakeling in de beker door een middenmoter uit de Jupiler League.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Nog lang zat hoor!
Uit bij Groningen verliest bijna elke ploeg normaal gesproken!
Zeker een kwalitatief veel mindere club als Feyenoord gaat daar echt niet winnen hoor.
Als verliezen van Groningen de reden is voor ontslag dan is er iemand niet realistisch bezig.
Je kan precies hetzelfde over Ajax zeggen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
+ denken kans te maken in de CLquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan precies hetzelfde over Ajax zeggen.
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Ajax heeft vrijwel altijd meer kans op de titel en verliest zelden in de competitie met zulke cijfers. Maarja, redelijkheid en 'supporters'quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Inderdaad. Uitslag is schandalig maar geen reden voor paniek.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
+Madrid moeilijk maken en misschien zelfs winnen.quote:
Kans heb je altijdquote:
Daarom overwegen ze ook volgend jaar op papier te gaan spelen ipv gras.. op papier is ajax namelijk altijd beter.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Ajax heeft vrijwel altijd meer kans op de titel en verliest zelden in de competitie met zulke cijfers. Maarja, redelijkheid en 'supporters'
Nee hoor, Ajax heeft heel wat potjes gelijkgespeeld en het is rustig gebleven. Frank heeft het zelfs gelijkgetrokkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ajax speelt tenminste CLquote:
en toch is er altijd onrust bij Ajaxquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Ajax heeft vrijwel altijd meer kans op de titel en verliest zelden in de competitie met zulke cijfers. Maarja, redelijkheid en 'supporters'
Ga het nu niet ontkennen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee hoor, Ajax heeft heel wat potjes gelijkgespeeld en het is rustig gebleven. Frank heeft het zelfs gelijkgetrokken
[..]
Ajax speelt tenminste CL
Hihi hoho haha wat grappig. Ondertussen zijn ze wel regerend kampioen. Feyenoord was voor het laatst kampioen in... Wat was eht ook alweer. '99? Waarom kunnen jullie niet accepteren dat sommige clubs gewoon beter zijn?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:34 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Daarom overwegen ze ook volgend jaar op papier te gaan spelen ipv gras.. op papier is ajax namelijk altijd beter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |