quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je kan ook [kwoot] [/kwoo t] typen
Tering wat een Calimero-post, niet normaalquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan joh, Feyenoord heeft ook altijd pech en Ajax altijd geluk en Ajacieden worden tevens nooit gebanned. Hun eigen clubje geeft ze gelukkig zelf al meer frustratie dan wij met een post voor elkaar kunnen krijgen
Welke frustatie? We presteren met ¤ 0 budget ver boven verwachting.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat gaan joh, Feyenoord heeft ook altijd pech en Ajax altijd geluk en Ajacieden worden tevens nooit gebanned. Hun eigen clubje geeft ze gelukkig zelf al meer frustratie dan wij met een post voor elkaar kunnen krijgen
Ja behalve dat de salarissen nog altijd hoger liggen dan 80% van de clubs.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:01 schreef eight het volgende:
[..]
Welke frustatie? We presteren met ¤ 0 budget ver boven verwachting.
Omdat het me geen zak interesseert.quote:
inmiddels achterhaaldquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja behalve dat de salarissen nog altijd hoger liggen dan 80% van de clubs.
Ik bén 12 en ik weet wel hoe voetbal werkt. Verklaar dat?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:03 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben sinds 2006 ofzo, voor AZ, daarvoor wist ik niet hoe voetbal werkte hoor, ik was 12...
Je speelt zelf voetbal? je bent er meer mee opgegroeid? Je interesseerd je er meer voor?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:03 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Ik bén 12 en ik weet wel hoe voetbal werkt. Verklaar dat?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:03 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Hoe werkt voetbal dan precies?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:03 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Tip: Kijk niet naar Feyenoord.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe werkt voetbal dan precies?
Ja ajax is lelijkquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:06 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Tip: Kijk niet naar Feyenoord.
De bal moet rond zijn.
Dit was mijn spreekbeurt zijn er nog vragen?
Standaard topclubsupporter-gehuilquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:06 schreef Smoofie het volgende:
Waarom opwinden over een TT, er is wel is vaker een anti-Ajax TT geweest, nou en
Ik dacht dat feyenooiters hem een topspits vonden, volgensmij alleen maar met penals gescoord. Hij is idd matigquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:03 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Matig spitsje die zich heel wat vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |