Tja zodra je het hele elftal al hebt doodgewenst moet je je op andere dingen richtenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:06 schreef Smoofie het volgende:
Waarom opwinden over een TT, er is wel is vaker een anti-Ajax TT geweest, nou en
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:08 schreef vandermar het volgende:
[..]
Elk Fora is het hetzelfde, de joden gaan samen spannen tegen de rest.
Heel dat ploegje is matig. laat ze nog maar verder opgehemeld wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik dacht dat feyenooiters hem een topspits vonden, volgensmij alleen maar met penals gescoord. Hij is idd matig
Wowquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:08 schreef Saekerhett het volgende:
Huh da's gek, er stond eerst op TT 2-1 voor NEC en nu 3-1, maar volgens de minuten zou het eerst 3-0 geweest moeten zijn...
Doelpunten vielen binnen 1 minuut, tussen de updates in?quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:08 schreef Saekerhett het volgende:
Huh da's gek, er stond eerst op TT 2-1 voor NEC en nu 3-1, maar volgens de minuten zou het eerst 3-0 geweest moeten zijn...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij was dat vergeten te zeggen in zijn spreekbeurt
Dankje piet,quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij was dat vergeten te zeggen in zijn spreekbeurt
Laat zien! Ik kan er geen ontdekken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:06 schreef Smoofie het volgende:
Waarom opwinden over een TT, er is wel is vaker een anti-Ajax TT geweest, nou en
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Soms is het beter niet te weten wat je toch niet wist .
Nah, pas volgend jaar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:09 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Dankje piet,
maar hadden we jou niet naar het speciaal onderwijs gestuurd?
Gr Gr de rector
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:10 schreef 3M1N3M het volgende:
Martin verandert zijn achternaam, van het geld voor Fer.
Hij heet nu van groen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
¯ _(ツ)_/¯
Nee joh ze worden straks weer als helden opgewacht bij de kuipquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:11 schreef Doublepain het volgende:
Morgen maar met fakkels en messen het trainingsveld op. Verhaal halen
Messen ook echtquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:11 schreef Doublepain het volgende:
BIj het maasgebouw als Gudde erin zitquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee joh ze worden straks weer als helden opgewacht bij de kuip
Me staat al klaar in rotterdamquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:12 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Nee joh ze worden straks weer als helden opgewacht bij de kuip
quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:12 schreef Maastoren het volgende:
[..]
opkankeren met je respect. Iedereen die niet voor Feyenoord is kan de tyfus krijgen. EN nu oprotten
Dat gaat de club ook echt helpenquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:11 schreef Doublepain het volgende:
Quotequote:Op zondag 30 oktober 2011 16:15 schreef Paul het volgende:
Als Utrecht verliest van Ajax neem ik een week lang een ajax avatar
Gewaagdquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:15 schreef Paul het volgende:
ff quote.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:15 schreef Paul het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |