Na Ajax - Feyenoord ben ik al mijn medeleven voor Feyenoord weer verloren, en lach ik alleen maar harder als Feyenoorders Ajacieden arrogant noemenquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Hahaha geweldig.
Eerst die hoop enzo na het goede spel tegen Ajax en nu 2x achterelkaar vernedert worden
Kun je voorstellen hoe zielig jij bentquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tong80 is een 40-jarige maagd die z'n huis al 5 jaar niet uitgeweest is, FOK! als z'n sociale leven heeft en eenzaam zal sterven.
Dus nee.
En toch vind iedere user hem toffer dan jij. Doet dat pijn?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Tong80 is een 40-jarige maagd die z'n huis al 5 jaar niet uitgeweest is, FOK! als z'n sociale leven heeft en eenzaam zal sterven.
Dus nee.
Jij bent een 73 jarige maagd die zijn stoel al 10 jaar niet afgeweest is, De 2e wereldoorlog als zijn ''story'' ziet en eenzaam zal sterven.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus nee.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na Ajax - Feyenoord ben ik al mijn medeleven voor Feyenoord weer verloren, en lach ik alleen maar harder als Feyenoorders Ajacieden arrogant noemen
Door GAE was wel erger dan ditquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:45 schreef Max-Westerman het volgende:
Hahaha geweldig.
Eerst die hoop enzo na het goede spel tegen Ajax en nu 2x achterelkaar vernedert worden
Enige verschil dat jij nog geen 40 bent.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dus nee.
Ja maar de meeste supporters hadden na vorige week volgens mij toch echt het idee dat ze weer een beetje met de top mee konden draaienquote:
Dat leek ook zo. Feyenoord had echt prima kunnen winnen van Ajaxquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja maar de meeste supporters hadden na vorige week volgens mij toch echt het idee dat ze weer een beetje met de top mee konden draaien
Tegen een waardeloos spelend Ajax ook nog, echt waar die hoop op gebaseerd wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja maar de meeste supporters hadden na vorige week volgens mij toch echt het idee dat ze weer een beetje met de top mee konden draaien
Ja maar Ajax was ook gewoon pure kots.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat leek ook zo. Feyenoord had echt prima kunnen winnen van Ajax
Ja precies ik begreep helemaal niet waarom ze zo blij waren met maar 1 punt tegen een slecht Ajaxquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tegen een waardeloos spelend Ajax ook nog, echt waar die hoop op gebaseerd was.
Iddquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tegen een waardeloos spelend Ajax ook nog, echt waar die hoop op gebaseerd was.
weer een mening die ik met een ajacied deel.quote:
Oh, dat is het. Scoreboordjournalistiek ten top weerquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja precies ik begreep helemaal niet waarom ze zo blij waren met maar 1 punt tegen een slecht Ajax
BS. Geen enkele Feijenoorder was blij met dat ene puntquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ja precies ik begreep helemaal niet waarom ze zo blij waren met maar 1 punt tegen een slecht Ajax
Gemeenschappelijke belangen of zoquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:51 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
weer een mening die ik met een ajacied deel.
Gaat goed vandaag
Nooit medelijden of medeleven mee gehad en zal ik niet krijgen ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Na Ajax - Feyenoord ben ik al mijn medeleven voor Feyenoord weer verloren, en lach ik alleen maar harder als Feyenoorders Ajacieden arrogant noemen
Treu Story, Broquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:51 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gemeenschappelijke belangen of zo
ROOOOOOD!!!!!!!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nooit medelijden of medeleven mee gehad en zal ik niet krijgen ook
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
101010101010101010101010
KOM OP SNEL DIE 10-0!!
De pleuris brak uit in Amsterdam omdat echt alles waardeloos was bij Ajax, maar fnoord voelde zich wel ff de man hoorquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:52 schreef Ritmo het volgende:
Laf dat Happel niet even wat joden aanpakt in het live-topic, en opeens weg is hier.
Ghehequote:Op zondag 30 oktober 2011 15:52 schreef 16meter het volgende:
Guidetti: 'Misschien wordt Feyenoord wel kampioen':D:D:D:D
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:52 schreef Smoofie het volgende:
ROOOOOOD!!!
TIEN TIEN TIEN TIEN!!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |