Veel blessures dus ik geeft Heracles wel een kans of is bij jullie ook de helft in de ziekenboeg?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:11 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik denk dat het een leuke pot kan worden met 2 aanvallende teams en ik denk dat AZ aan het langste eind trekt. Simpelweg omdat ze een beter team hebben.
2 stuks, maertens (verdediger) en Marko.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Veel blessures dus ik geeft Heracles wel een kans of is bij jullie ook de helft in de ziekenboeg?
Klopt, bij Vitesse had ik ook het idee dat ze expres het gras wat langer hadden laten groeien tegen PSV + beker.. zij hadden wel goede schoenen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:13 schreef Tchock het volgende:
En dat kunstgras: ik weet dat het al heel vaak gezegd is, maar jullie lijken er gewoon heel veel profijt van te hebben. Of de tegenstanders last, dat weet ik niet.
De doelpunten vallen wat makkelijker thuis, en als dit met kunstgras te maken heeft?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:13 schreef Tchock het volgende:
En dat kunstgras: ik weet dat het al heel vaak gezegd is, maar jullie lijken er gewoon heel veel profijt van te hebben. Of de tegenstanders last, dat weet ik niet.
Vorig seizoen had Heracles 36 punten uit thuiswedstrijden en 12 uit uitwedstrijden. Plek 5 en plek 11 overall.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De doelpunten vallen wat makkelijker thuis, en als dit met kunstgras te maken heeft?
geen idee.
Uit voetbalt Heracles ook goed
Bluf!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik wil een Feyenoord grap maken maar ik durf het niet.
Doe!quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:18 schreef tochweerhenk het volgende:
Ik wil een Feyenoord grap maken maar ik durf het niet.
Whahahhahahquote:Op zondag 30 oktober 2011 15:19 schreef Geo3kant het volgende:
Jantje komt thuis en stormt ineens de woonkamer binnen.
Jantje: “Pa! Pa! Ik heb zojuist een konijn vermoord…! ”
Vader: “WAAAT???!!!!!!!!”
Jantje: “Ik heb zojuist een konijn vermoord…”
Vader: “Oh, ik dacht dat je zei Ik ben voor Feyenoord!”
leuke matige grap hehehequote:Op zondag 30 oktober 2011 15:19 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:19 schreef Geo3kant het volgende:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:20 schreef 010-hooligan het volgende:
wie gaat er mee demonsteren bij de Galgenwaard?
Heahea,quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:20 schreef 010-hooligan het volgende:
wie gaat er mee demonsteren bij de kuip?
demonstreren.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:20 schreef 010-hooligan het volgende:
wie gaat er mee demonsteren bij de kuip?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juli 2010 22:51 schreef Runselpink het volgende: kerel, dit is drama.
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
http://www.henkeningrid.org/
Mwa, Mulder staat niet fantastisch te keepen moet ik zeggen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:21 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Feyenoord kan niks doen aan de tegendoelpunten
Wat een doelpunten van Groningen
Conclusie: Groningen > GAE> Ajax?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:22 schreef Max-Westerman het volgende:
Wel extra frustrerend dat Ajax hiervan niet heeft kunnen winnen vorige week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |