Ik ben trots op je.quote:
Ik vind het einde juist heerlijk macaberquote:Op zondag 30 oktober 2011 01:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Jow Nibb-it.
Wat een belachelijk poepeinde heeft The Mist ook.. komt uit het niets en is supergeforceerd.
Maarja, ik ga pitten. Ltr.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 08:35 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik vind het einde juist heerlijk macaber
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 09:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Had hem in de bios gezien dan is ie net een stukje enger.
Is dat die Stephen King verhaal film? Waarom de fok word die op de PO uitgezonden?quote:Op zondag 30 oktober 2011 01:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh ok.
Ziet er naar uit dat wij de enige overgeblevenen zijn.
Toevallig The Mist gezien? Was net op nederland 1, 2 of 3.
Waarom niet?quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Is dat die Stephen King verhaal film? Waarom de fok word die op de PO uitgezonden?
Ja, en als je het boek gelezen hebt is die film gewoon ruk. Maar dat geldt voor bijna alle King verfilmingen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Is dat die Stephen King verhaal film? Waarom de fok word die op de PO uitgezonden?
Zelfde geldt voor de Da Vinci Code. Boek is stukken beter dan de film.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja, en als je het boek gelezen hebt is die film gewoon ruk. Maar dat geldt voor bijna alle King verfilmingen.
Vond ik ook matig, IT, Salems Lot en the Shining met Jack Nicholson vond ik goed.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Thinner is wel een leuke verfilming van Stephan King.
Salems Lotquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vond ik ook matig, IT, Salems Lot en the Shining met Jack Nicholson vond ik goed.
Het boek is helemaal briljant idd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 10:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Salems Lot![]()
Het boek althans, de film heb ik nooit gezien.
Thanks, eens kijken of we die kunnen "kopen" en vanmiddag bekijkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 10:59 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het boek is helemaal briljant idd.
Maar je moet wel de oude film hebben http://www.imdb.com/title/tt0079844/
Die met Hutch.
Donkere Toren reeks al gelezen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:01 schreef Erasmo het volgende:
Ik moet nog veel Stephen King lezen zo te zien
Ik heb een halve billy die nog gelezen moet wordenquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:02 schreef AchJa het volgende:
[..]
Donkere Toren reeks al gelezen?![]()
Overigens wordt The Stand opnieuw verfilmd.
En ik zie net dat ze ook bezig zijn met The Dark Tower.![]()
Sigmund Freud???? lolquote:Op zondag 30 oktober 2011 11:06 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb een halve billy die nog gelezen moet wordenBen nu met Sigmund Freud bezig
quote:Op zondag 30 oktober 2011 04:41 schreef Thaboel het volgende:
Ben vlieft! Enne nibb-it ja dezelfde snor
Verontschuldig je ook maar aan mijquote:
+1quote:Op zondag 30 oktober 2011 11:50 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Verontschuldig je ook maar aan mij![]()
Shawshank Redemption is inderdaad een mooie!quote:Op zondag 30 oktober 2011 12:36 schreef hoogvlieger het volgende:
Jullie vergeten allemaal 'Rita Hayworth And The Shawshank Redemption'. Erg goede verfilming.
Brothers in Arms is een steengoed nummerquote:
Whoops.....quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:50 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps.
Gifalarm in Duitsland
30 okt. 2011, 13:33
De Duitse politie heeft groot alarm geslagen nadat bij Keulen 70 kilo aan cyankali is gestolen. De uiterst giftige lading zat in een vat dat verdwenen is van een terrein van een expeditiebedrijf bij Keulen.
Slechts120 miligram van het goedje is al dodelijk, meldt Bild op haar website. De Keulense politie waarschuwt inwoners het uiterst giftige spul daarom niet aan te raken.
Hier pizzaquote:Op zondag 30 oktober 2011 14:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Hier vreten we vandaag echte goede chili con carne
dadelijk het vlees aanbraden.
ook lekkerquote:
Sorry, ik moest weer de evil scientist uithangen..quote:Op zondag 30 oktober 2011 14:50 schreef Cobra4 het volgende:
Oeps.
Gifalarm in Duitsland
30 okt. 2011, 13:33
De Duitse politie heeft groot alarm geslagen nadat bij Keulen 70 kilo aan cyankali is gestolen. De uiterst giftige lading zat in een vat dat verdwenen is van een terrein van een expeditiebedrijf bij Keulen.
Slechts120 miligram van het goedje is al dodelijk, meldt Bild op haar website. De Keulense politie waarschuwt inwoners het uiterst giftige spul daarom niet aan te raken.
Als je amandelen ruikt, dan ben je de lulquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sorry, ik moest weer de evil scientist uithangen...
Ohquote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je amandelen ruikt, dan ben je de lul
Dat is alleen als er blauwzuur gas ontstaat na contact van de cyaankali met een zuur.quote:Op zondag 30 oktober 2011 16:38 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als je amandelen ruikt, dan ben je de lul
Dat is trouwens toch die bende die Hitler heeft genomen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is alleen als er blauwzuur gas ontstaat na contact van de cyaankali met een zuur.
Er zit geen duidelijk herkenbare geur aan cyaankali zelf.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is trouwens toch die bende die Hitler heeft genomen?
Moggequote:Op zondag 30 oktober 2011 17:10 schreef Thaboel het volgende:
Zoo me bed eindelijk uit...
@nibb nah dierentuinsnor is verleden tijd
Ow ok.... weer wat geleerd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 17:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is alleen als er blauwzuur gas ontstaat na contact van de cyaankali met een zuur.
Ah, dat was het dus, ik snapte de amandelen ook al nietquote:Op zondag 30 oktober 2011 17:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Reactievergelijking voor de vorming van blauwzuurgas door oplossing van KCN in water met koolstofdioxide.quote:2 KCN + H2O + CO2 → K2CO3 + 2 HCN
Succes!quote:
Biervoorraad op orde?quote:
quote:
Wil meneer Rubje eventjes wat vragenquote:
Dan dm of pm je hem toch gewoon?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wil meneer Rubje eventjes wat vragen
Hij houd van openbaar dus dan kan het het best eventjes hierquote:
Of in een ander topic waar hij post.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:14 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hij houd van openbaar dus dan kan het het best eventjes hier
Heb al een pm gestuurd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Of in een ander topic waar hij post.
quote:
Mooie serie.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:28 schreef Vinz0r het volgende:
Tadaaaa vanmiddag de serie Over There gekocht
quote:Petrol was nog nooit so duur nie
2011-10-29 00:00
Artikelopsies Deel Kry Die Burger op
Francois Williams
Kaapstad
Petrol sal van Woensdag af die duurste wees wat dit nog ooit in Suid-Afrika gekos het. Dit is ’n gevoelige slag vir motoriste met die Desember-vakansie om die draai.
Die prys sal met 23c per liter styg, wat sal beteken 93-oktaan gaan R10,60 per liter in Gauteng kos en 95-oktaan R10,47 aan die kus.
Die vorige hoogste petrolprys was in Julie 2008. Dit sal voortaan R120 meer kos as ’n jaar gelede om ’n motor met ’n petroltenk van 50liter vol te maak.
Waar R500 se petrol jou aan die einde van 2010 619km ver sou bring (gegewe ’n brandstofverbruik van 10 km per liter), sal dieselfde bedrag jou nou net 477km ver bring.
Dit is die vierde agtereenvolgende brandstofprysverhoging vanjaar. Behalwe vir Junie boer petrolpryse al sedert Mei bo R10 per liter. Ekonome het gister gesê die prys sou eintlik R11,60 moes gewees het as dit sedert 2008 streng volgens inflasie gestyg het.
Mnr. Tony Twine, ekonoom van Econometrix, het gesê Junie 2008 kan nie as ’n maatstaf gebruik word nie, omdat oliepryse destyds deur spekulante opgejaag is.
Die rand se swakker waarde teenoor die Amerikaanse dollar word as hoofrede vir die jongste styging gegee. Teenoor ’n jaar gelede sal petrol in November 30% meer kos en diesel 34% meer.
Twine het gewaarsku dat dit, tesame met hoër elektrisiteits- en voedselpryse, baie moeilik vir huishoudings, ondernemings en die regering sal wees om hul begrotings te laat klop omdat die hoër petrolprys deursyfer na verbruikersgoedere.
Hoewel verwag sou word die stygende brandstofpryse sal meer mense na goedkoper vervoer soos busse of treine dryf, het mnr. Mike Schüssler, ekonoom van Economists.co.za, gesê busroetes nie lei na waar mense wil wees nie en vat te lank.
Die vakbond Uasa, wat onder meer werkers in die vervoerbedryf verteenwoordig, het gister gewaarsku nie net motoriste nie, maar miljoene armes wat nie hul eie voertuie kan bekostig nie en openbare vervoer soos taxi’s moet gebruik, sal die gevolge van die verhogings aan hul sak voel.
Verbruikers bereik ’n versadigingspunt waar dit onmoontlik gaan raak om nog ’n sent uit hulle te wurg, het die vakbond gesê.
- Die Burger
Wat? Bier? Seks? Peuken? Peut?quote:
Seks wordt voor MIJ juist duurder aangezien ik nu meer bijdraag op de gezamenlijke rekeningquote:
Daar kies je zelf voorquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:36 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Seks wordt voor MIJ juist duurder aangezien ik nu meer bijdraag op de gezamenlijke rekening
Wie ben jij?quote:
quote:
Ola!quote:
Goed hoor.quote:
Nou.. lekker was het niet, maar wel gebeurd.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog lekker gemept of gepepperd?
Ben nog steeds niet 100% maar pepper heeft uiteindelijk niet geholpen. Ben toen wel aardig wat snot kwijt geraakt overigensquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed hoor.
Ben je nog aan het snotteren of heeft het pepperen geholpen?
Ik ben een trol. Ik ben een clone. Ik ben.......quote:
Hmpf, moet je twee keer voor de peper gaanquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:44 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou.. lekker was het niet, maar wel gebeurd.
[..]
Ben nog steeds niet 100% maar pepper heeft uiteindelijk niet geholpen. Ben toen wel aardig wat snot kwijt geraakt overigens
Ja, je loopt aardig leeg op dat moment.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:44 schreef Maitje het volgende:
Ben nog steeds niet 100% maar pepper heeft uiteindelijk niet geholpen. Ben toen wel aardig wat snot kwijt geraakt overigens
Kalkemmer.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik ben een trol. Ik ben een clone. Ik ben.......
Ik hoop het nooit meer mee te maken...quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef Esses het volgende:
[..]
Hmpf, moet je twee keer voor de peper gaanDan ben je het wel kwijt.
Fijn spul he, fishermansfriends?
Idd..quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, je loopt aardig leeg op dat moment.
Dat mislukt wel eensquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:46 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik hoop het nooit meer mee te maken...
Windrichting of collega die niet goed uitkeek?quote:
Misschien moet ik dat ook eens proberenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, je loopt aardig leeg op dat moment.
Klopt, sprak een collega die nog nooit zijn pepper had gebruikt maar al 3x door een collega gepperd was.. das zo lelijk.quote:
Beidequote:Op zondag 30 oktober 2011 19:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Windrichting of collega die niet goed uitkeek?
Als je het al eens meegemaakt hebt valt dat an sich nog wel mee. Mijn ervaring is dat het grootste gevaar 't schrikeffect is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Klopt, sprak een collega die nog nooit zijn pepper had gebruikt maar al 3x door een collega gepperd was.. das zo lelijk.
Daarbij als het gebeurd op straat ben je echt wel de lul!
Nou.. schrikken sowieso, maar je ken gewoon niets meer doen als je pepper in je ogen hebt hoor.. Je kan niets zien! Dan ben je dus waardeloos op dat moment.quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:49 schreef Esses het volgende:
[..]
Als je het al eens meegemaakt hebt valt dat an sich nog wel mee. Mijn ervaring is dat het grootste gevaar 't schrikeffect is.
Dat is een groot deel schrik. Vraag of het nog is mag en probeer je ogen is open te houden, of ga (net als ik altijd al deed) heel scherp etenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:50 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou.. schrikken sowieso, maar je ken gewoon niets meer doen als je pepper in je ogen hebt hoor.. Je kan niets zien! Dan ben je dus waardeloos op dat moment.
Ik heb mijn ogen even open gehad op het moment dat ik geppeperd werd, daarna krijg je ze met geen mogelijkheid meer open..quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:51 schreef Esses het volgende:
[..]
Dat is een groot deel schrik. Vraag of het nog is mag en probeer je ogen is open te houden, of ga (net als ik altijd al deed) heel scherp eten
Heb je foto's laten maken?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen even open gehad op het moment dat ik geppeperd werd, daarna krijg je ze met geen mogelijkheid meer open..
oefening ^^quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik heb mijn ogen even open gehad op het moment dat ik geppeperd werd, daarna krijg je ze met geen mogelijkheid meer open..
quote:
foto's moet je delen he. Ik heb alleen filmpjes ervanquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:55 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nou.. ik heb er geen behoefte aan
Foto's zijn er idd om te delen met de mensen waarmee je het wilt delenquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:57 schreef Esses het volgende:
[..]
foto's moet je delen he. Ik heb alleen filmpjes ervan
Overigens. das logisch, oefenmomentjes komen nog wel
Dat snap ik..quote:
heel fok dusquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Foto's zijn er idd om te delen met de mensen waarmee je het wilt delen
[..]
Dat snap ik..
Nee joh, daar zijn andere manieren voor.quote:
Ohquote:
twitter is al gecheckedquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh, daar zijn andere manieren voor.
Mauroquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:02 schreef Esses het volgende:
[..]
Oh
En Maitje, Mauro mag wel blijven omdat er gigantische procedurefouten gemaakt zijn in zijn procedure. Hij is zo slim geweest om dat wel duidelijk te maken of te laten maken door de media op te zoeken. Lijkt mij duidelijk, procedure niet gevolgd, uitslag niet geldig.
I don't carequote:Op zondag 30 oktober 2011 20:05 schreef Esses het volgende:
Iemand aanhouden en niet aan Salduz houden is ook fout weet je... Het EU verdrag voor kinderrechten is gewoon geschonden.
Logisch, vinden dat iemand no mather wat weg moet is makkelijker dan redelijkerwijs nadenken of de staat zich aan de regels heeft gehouden. Als 't nu een blanke was geweest...quote:
quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Logisch, vinden dat iemand no mather wat weg moet is makkelijker dan redelijkerwijs nadenken of de staat zich aan de regels heeft gehouden. Als 't nu een blanke was geweest...
Volgende week al? bureau al bekend?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:06 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee, want ga pas volgende week de straat op
Jupp Diemenquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:09 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Volgende week al? bureau al bekend?
Kom je mee naar Diemen-Zuid want je ziet er lekker uitquote:
Haha volgens mij wel een leuk district. Ken er zelf een 1 van kennemerland en 2 uit Amsterdamquote:
Whaha.. joahquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kom je mee naar Diemen-Zuid want je ziet er lekker uit
Ach, het is een mooi district om te beginnen denk ik maar zo. Er is van alles en niet eentonig. Had ook graag in het centrum gezeten, maar we beginnen hier en zien straks verder.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha volgens mij wel een leuk district. Ken er zelf een 1 van kennemerland en 2 uit Amsterdam
ja?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:14 schreef Maitje het volgende:
Trouwens, jij had het toen over een jongen in een rolstoel toch?
Ja, elke keer als ik die jongen zie dan moet ik aan jou denken omdat jij er naar vroeg vorige keer. Maar waar ken je hem van?quote:
Het is me neefquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:16 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ja, elke keer als ik die jongen zie dan moet ik aan jou denken omdat jij er naar vroeg vorige keer. Maar waar ken je hem van?
Haha ja van de fam lijken we ook het meest opelkaar. Steek ze banden maar lekquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ow echt! Verdomd jullie leken/lijken al zo op elkaar...
Haha.. nee, doe maar niet. Wil graag mijn opleiding afmaken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:21 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha ja van de fam lijken we ook het meest opelkaar. Steek ze banden maar lek
Met ze bus met luchtvering. Ja is goed en geef dan gelijk mij maar de schuldquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Haha.. nee, doe maar niet. Wil graag mijn opleiding afmaken.
Zet volgende keer wel mijn auto op z'n plek
Hahaha.. Jaa met z'n bus, maar hij heeft nog een auto een oranje dacht ik.quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:25 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Met ze bus met luchtvering. Ja is goed en geef dan gelijk mij maar de schuldHeb jij wel wat met hem te maken of alleen in de wandelgangen?
Ja dat kleine ding.. Die gaat eruit komt een bus voor in de plaatsquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:32 schreef Maitje het volgende:
[..]
Hahaha.. Jaa met z'n bus, maar hij heeft nog een auto een oranje dacht ik.
Jaa idd, want hij kwam vorige keer toen ik met mijn groep buiten was langs met z'n bus.. ieder "woow zag die bus veren jonguuh"quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ja dat kleine ding.. Die gaat eruit komt een bus voor in de plaats
Hij is de kwaaiste niet hoor
Haha staan nog wel wat filmpjes op z'n facebookquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Jaa idd, want hij kwam vorige keer toen ik met mijn groep buiten was langs met z'n bus.. ieder "woow zag die bus veren jonguuh"
Misschien dat ik hem in een latere kwartiel krijg hoor.
Sinds wanneer ben jij een chick?quote:Op zondag 30 oktober 2011 19:44 schreef Esses het volgende:
[..]
Ik ben een trol. Ik ben een clone. Ik ben.......
M90, door de baas verstrekt. Perfect ding.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef Sloggi het volgende:
Iemand tips voor een slaapzak die tot -30 gaat? Ik wil natuurlijk zo min mogelijk kwijt zijn; ik kan er een huren maar ik ben benieuwd hoeveel ik kwijt zou zijn als ik er hier een zou kopen.
Neu, gevoelstemperatuur -15/20 ongeveer. Werkelijk temp -10 ofso.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:41 schreef Sloggi het volgende:
Ben je er de (echte) kou mee in geweest?
Jammer dat Rave vermist is, die had me wel verder kunnen helpenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:47 schreef hoogvlieger het volgende:
Anders moet je echt een donsslaapzak hebben. Syntetisch gaan gewoon niet tot die lage temperaturen. Dons zijn alleen wel stukje duurder. Je kan er ook voor kiezen om een extra lakenzak in je slaza te doen. Scheelt ook nog wel wat. Zijde is dan het beste materiaal.
Dewhut?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:37 schreef hoogvlieger het volgende:
Zo, de heer Vedder mag mijn trommelvliezen weer even gaan verblijden. Is al weer ff geleden dat ik dat opzette.
Met de M90 heb ik in -25 gelegen zonder problemen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:41 schreef Sloggi het volgende:
Ben je er de (echte) kou mee in geweest?
Je kan ook een wijf meenemen in je slaapzak, zorgt ook voor warmte en is waarschijnlijk nog minder duur ookquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jammer dat Rave vermist is, die had me wel verder kunnen helpen.
Die dingen van dons kosten inderdaad een kapitaal. Een lakenzak is inderdaad ook een optie, zeker als ik maar een nacht of twee, drie in zo'n stevige kou verblijf, maar het lijkt me geen pretje het flink koud te hebben 's nachts. Die energie zal ik overdag hard nodig hebben.
Je bedoelt van: je kan je schoen gebruiken om haar op het achterhoofd knockout te meppenquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je kan ook een wijf meenemen in je slaapzak, zorgt ook voor warmte en is waarschijnlijk nog minder duur ook
Hmm, eens aan mijn vriendin vragen of ik lepeltje lepeltje met een ander mag liggen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je kan ook een wijf meenemen in je slaapzak, zorgt ook voor warmte en is waarschijnlijk nog minder duur ook
Dan zou het toch te doen moeten zijn.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Met de M90 heb ik in -25 gelegen zonder problemen.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Deze avond kom ik wel door, maar moet morgen wel naar de supermarkt zie ik net.
Jij doet bewusteloze chicks?quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je bedoelt van: je kan je schoen gebruiken om haar op het achterhoofd knockout te meppen?
Hij moet wel...quote:
Nou, ik ging er van uit dat een vreemde chick zeg maar niet zo maar met iemand in een slaapzak wil liggen. Dus vandaar de schoen. Vervolgstap is meeslepenquote:
Ha-haquote:
Wat een groot praat. Ik kan me herinneren dat jij in een slaapzak naast een vrouw lag en niet wist hoe hoog je de rits van je eigen slaapzak moest dicht doen toen ze tegen je aan kroop.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:57 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
En anders vul je de zak met stro, stro houdt veel warmte vast, vroeger sliep je als rekruut ook op een buil stro, minder zacht dan dons, maar dan heb je watquote:Op zondag 30 oktober 2011 21:56 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jammer dat Rave vermist is, die had me wel verder kunnen helpen.
Die dingen van dons kosten inderdaad een kapitaal. Een lakenzak is inderdaad ook een optie, zeker als ik maar een nacht of twee, drie in zo'n stevige kou verblijf, maar het lijkt me geen pretje het flink koud te hebben 's nachts. Die energie zal ik overdag hard nodig hebben.
Ik ben knap en heb een goddelijk lichaam. En anders kun je ze nog altijd vol laten lopen met bier.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, ik ging er van uit dat een vreemde chick zeg maar niet zo maar met iemand in een slaapzak wil liggen. Dus vandaar de schoen. Vervolgstap is meeslepen.
Je was een student zij je toch?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, ik ging er van uit dat een vreemde chick zeg maar niet zo maar met iemand in een slaapzak wil liggen.
Das anders hequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een groot praat. Ik kan me herinneren dat jij in een slaapzak naast een vrouw lag en niet wist hoe hoog je de rits van je eigen slaapzak moest dicht doen toen ze tegen je aan kroop.
Met een binnenzak en thermo-ondergoed kom je hopelijk ook een heel eind, ik denk niet dat op 4000 meter veel stro te vinden is.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef Clan het volgende:
[..]
En anders vul je de zak met stro, stro houdt veel warmte vast, vroeger sliep je als rekruut ook op een buil stro, minder zacht dan dons, maar dan heb je wat
Jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:02 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je was een student zij je toch?
Die PI maakt het helemaal af ^_^.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben knap en heb een goddelijk lichaam. En anders kun je ze nog altijd vol laten lopen met bier.
Vertelquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een groot praat. Ik kan me herinneren dat jij in een slaapzak naast een vrouw lag en niet wist hoe hoog je de rits van je eigen slaapzak moest dicht doen toen ze tegen je aan kroop.
Heb je toch koelies voor?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Met een binnenzak en thermo-ondergoed kom je hopelijk ook een heel eind, ik denk niet dat op 4000 meter veel stro te vinden is.
Waar ga je naar toe?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Met een binnenzak en thermo-ondergoed kom je hopelijk ook een heel eind, ik denk niet dat op 4000 meter veel stro te vinden is.
Nee.quote:
Da's waar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
true, truequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef WokkelKardinaal het volgende:
met een beetje mooie chick deel je ook gewoon je niet alleen je slaapzakje maar ook je thermoondergoed
Zijn idd mooie foto's maar blijkbaar zijn ze nogal van het dwingen! Jij in je slaapzak ik met dat shirtquote:
Ja.quote:
heerlijke dingen. Gaan nu standaard aan onder mn blommenpak.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat is er mis met de long-johns, van hare majesteit verstrekt?
Voor de klim die Sloggi gaat doen is de m90 gewoon te zwaar en te lompquote:
Dat is alweer een tijdje geleden!quote:
Fleece dekentje voldoen aan eisen? Is licht, en compactquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voor de klim die Sloggi gaat doen is de m90 gewoon te zwaar en te lomp
Zie boven. Zonder drager, dus ik wil niet meer dan 10 kilo meenemen (slaapzak plus kleding).quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Sloggi, wat ga je dan eigenlijk doen?
Hoi Sine![]()
Hoog Sammie, kijk omhoog Sammiequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een berg beklimmen?
Welke berg?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoog Sammie, kijk omhoog Sammie
Faalquote:Nepal, Everest Base Camp en Gokyo Ri.
Nog een vrouw erbij??quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef Sine_Pari het volgende:
Zie net dat we ook een nieuwe DF bezoekster hebben (docY)
M90 is een kilo of 5, dus kun je nog 5 kilo onderbroeken meenemen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zie boven. Zonder drager, dus ik wil niet meer dan 10 kilo meenemen (slaapzak plus kleding).
Ja een officier... Ergo, vond het de moeite van het vermelden niet waard.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef Sine_Pari het volgende:
DefensieForum?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja heeft zich netjes voorgesteld (Overzicht DEF-ers, wie doet wat?). dacht dat ze hier misschien al eens gepost had. Ben de laatste tijd hier niet zo vaak geweest en dus niet alles door gelezenquote:
Wat een hartelijk welkom geef je nieuwe users toch.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja een officier... Ergo, vond het de moeite van het vermelden niet waard.
Bedoelde eigelijk het DEF deel van Fokquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
DefensieForum?
Ben ik ook al een lange tijd niet geweest.
Oh, ok. Ik zag de eerste keer dat ik in het DEF gedeelte hier kwam jouw naam ook en toen herinnerde ik me dat iemand met dezelfde username op het Defensieforum rond liepquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Bedoelde eigelijk het DEF deel van Fok
Hopelijk zegt ze niet hetzelfde (vond het de moeite niet waard) als je eens op bezoek moetquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja een officier... Ergo, vond het de moeite van het vermelden niet waard.
SM's eigen, toch? Niet dan? Bij de KL althans, en tja, warm bier........quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een hartelijk welkom geef je nieuwe users toch.
Dan moeten ze maar meeposten ipv voorstellen met "ik weet het allemaal niet". Zeg dan niks.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een hartelijk welkom geef je nieuwe users toch.
Zo ken ik je weer ouwequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar meeposten ipv voorstellen met "ik weet het allemaal niet". Zeg dan niks.
Ja daar (DF) ben ik ook aangemeld, maar word nogal moe van een zekere NUKUBU daarquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik zag de eerste keer dat ik in het DEF gedeelte hier kwam jouw naam ook en toen herinnerde ik me dat iemand met dezelfde username op het Defensieforum rond liep.
Ik ga liever naar iemand met meer dan 2 dienstjaren...quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hopelijk zegt ze niet hetzelfde (vond het de moeite niet waard) als je eens op bezoek moet
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ga liever naar iemand met meer dan 2 dienstjaren...
Leg dat naast je neer en drink er eentje op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja daar (DF) ben ik ook aangemeld, maar word nogal moe van een zekere NUKUBU daar
Je bent niet de enige...quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja daar (DF) ben ik ook aangemeld, maar word nogal moe van een zekere NUKUBU daar
Hm, balen. Ben er al lang niet geweest. Durf je het aan om z'n nickname te noemen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Post dan de hele zin. Da's wel zo eerlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar meeposten ipv voorstellen met "ik weet het allemaal niet". Zeg dan niks.
Dat weet ik wel zeker dat ik niet de enige ben. Hij kan lullen als brugman, jammer dat hij vaak enkel niet weet waarover hij lultquote:
Die vent is in staat om ijsco's aan Eskimo's te verkopen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker dat ik niet de enige ben. Hij kan lullen als brugman, jammer dat hij vaak enkel niet weet waarover hij lult
Klootviool
Oh daar heb ik geen moeite mee, denk dat je die lul de behanger ook wel kent Elzenga. De persoon in kwestie weet ook daar wel hoe ik over hem denkquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, balen. Ben er al lang niet geweest. Durf je het aan om z'n nickname te noemen?
Ja, ik zal 'r wel even uitnodigen in de SCquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:27 schreef hoogvlieger het volgende:
We geven hier wel ff een welkomsfeestje
Och ja.. die gast. Ik dacht eerst altijd dat het een wijf wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:28 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen moeite mee, denk dat je die lul de behanger ook wel kent Elzenga. De persoon in kwestie weet ook daar wel hoe ik over hem denk
Ze moet gewoon de stoute kistjes, pumps cq schoenen aantrekken en in het diepe duiken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik zal 'r wel even uitnodigen in de SC.
Als je hier nieuw bent weet je ook niet allemaal hoe alles gaat enzo.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Post dan de hele zin. Da's wel zo eerlijk.
Jaja...quote:net nieuw hier, nog niet helemaal over uit wat ik ervan moet vinden... maar zal mij eerst netjes voorstellen:
Kisten met naaldhakkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ze moet gewoon de stoute kistjes, pumps cq schoenen aantrekken en in het diepe duiken.
Ik voel officiers-charmes naarboven komenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Met dat zootje ongeregeldheden hier ookHeeft zeker dat vorige topicdeel met rubje gelezen
Dan zou ik, als nieuwe user, ook niet zeker weten wat ik ervan moet vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Met dat zootje ongeregeldheden hier ookHeeft zeker dat vorige topicdeel met rubje gelezen
Vind je het erg dat ik juist daarom nog ff een slag om de arm hou?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Nouja, of je het lekker kan noemenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef Sine_Pari het volgende:
Wat was rubje weer eens lekker bezich?
AchJa, wat ben je toch ook een heerlijke stugge Friesquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik juist daarom nog ff een slag om de arm hou?
En zijn alter-ego Galtfactoryquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef Sine_Pari het volgende:
Wat was rubje weer eens lekker bezich?
Dat was in het vorige topic? Moet ik even na lezenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouja, of je het lekker kan noemen..
Daar heb ik al maanden niks van gelezen.quote:
Gisteren nog in C&Hquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar heb ik al maanden niks van gelezen.
Probeer Galt anders ff of RubenSchouten of Editor of Ispy of IwanSpyros of RedGuy of of of....quote:
Oeh, even kijken.quote:
Nah ik weet nu wie de echte persoon is achter het acountquote:
Liever 6 dan 10, en er moet ook nog een donsjack mee.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
M90 is een kilo of 5, dus kun je nog 5 kilo onderbroeken meenemen.
Neem dan gelijk ff een hele gans meequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Liever 6 dan 10, en er moet ook nog een donsjack mee.
Vertel. Ik reageer in vervolg dus niet meer op zijn pm'en. Heb me tot een tijd geleden onpartijdig gehouden als het om rubje ging maar ben die knul meer dan spuug zatquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nah ik weet nu wie de echte persoon is achter het acount
Die knaap is gewoon weer actief!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:36 schreef ErwinRommel het volgende:
Hier Cobra
Mensen die niet weten wat hun nationaliteit is
Ben je niet de enigequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:36 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vertel. Ik reageer in vervolg dus niet meer op zijn pm'en. Heb me tot een tijd geleden onpartijdig gehouden als het om rubje ging maar ben die knul meer dan spuug zat
Dat was gewoon Rubje, die ff uitgelogged had en overgegaan was naar galt's accountquote:
samthegreat5?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, balen. Ben er al lang niet geweest. Durf je het aan om z'n nickname te noemen?
Joh...quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:38 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat was gewoon Rubje, die ff uitgelogged had en overgegaan was naar galt's account
Begin maar met lezen: i-spy24 Lach mee met de hullies in deeltje 4!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:36 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Vertel. Ik reageer in vervolg dus niet meer op zijn pm'en. Heb me tot een tijd geleden onpartijdig gehouden als het om rubje ging maar ben die knul meer dan spuug zat
Ook geweldig dat hij op een gegeven moment stopte met hier in DEF te posten als galtfactory, en daarna als rubje steen en been liep te klagen over die arme oud-commando die weg is gejaagdquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:44 schreef AchJa het volgende:
En dit topic is veel grappiger als je weet dat hij tegen zichzelf loopt te lullen...![]()
Oh Oh Cherso Tony (Sterretje) KCT geweest?
Waar ging het dan zoal overquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Galt wilde mij nog wel eens PM'en![]()
Was er gewoon ingetrapt. Weet nu wel beter!
En met allerlei rechtzaken om de bocht kwam...quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:49 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ook geweldig dat hij op een gegeven moment stopte met hier in DEF te posten als galtfactory, en daarna als rubje steen en been liep te klagen over die arme oud-commando die weg is gejaagd
Kun je veranderen in je settingsquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:53 schreef Sine_Pari het volgende:
Dacht me te herrinderen dat hij als mannelijk geregristreerd was, maar zie nu dat zij dus vrouwelijk is.
Tja, als "onbelangrijk onderofficiertje" heb je natuurlijk geen enkele kans tegen de grote rubjequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
En met allerlei rechtzaken om de bocht kwam...
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:55 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tja, als "onbelangrijk onderofficiertje" heb je natuurlijk geen enkele kans tegen de grote rubje
Je vergeet heerlijke knurft en leugenaarquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:55 schreef Royyy het volgende:
[..]
Tja, als "onbelangrijk onderofficiertje" heb je natuurlijk geen enkele kans tegen de grote rubje
Idd! Ik ben ook 3 weken lang niet buiten geweest!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:55 schreef Royyy het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar net even geprobeerd en ben nu dus pas vandaag als meisje geborenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kun je veranderen in je settings
Verklap het nou niet....quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat zou het een succesvolle troll zijn als blijkt dat Rubje gewoon 1 van de stamgasten van DEF is.
Gewoon knurft zou een compliment zijn, heerlijk geeft er weer een positieve draai aan.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Maar hij vond je wel een heerlijke knurft. Geen gewone!
Misschien is dat dan wel weer een compliment
Toevallig net klaar met de SPEC opleiding?quote:Op zondag 30 oktober 2011 15:57 schreef docY het volgende:
Lui,
net nieuw hier, nog niet helemaal over uit wat ik ervan moet vinden... maar zal mij eerst netjes voorstellen:
nickname: docY
• Onderdeel: KL
• Rangcategorie: Officier
• Geslacht: V
• Leeftijd: 21-30
• Dienstjaren: 0-2
• Functie: zie nickname
doc uit.
Wijf!!!!quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:58 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar net even geprobeerd en ben nu dus pas vandaag als meisje geboren![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |