Fleece dekentje voldoen aan eisen? Is licht, en compactquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voor de klim die Sloggi gaat doen is de m90 gewoon te zwaar en te lomp
Zie boven. Zonder drager, dus ik wil niet meer dan 10 kilo meenemen (slaapzak plus kleding).quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:12 schreef samthegreat5 het volgende:
Sloggi, wat ga je dan eigenlijk doen?
Hoi Sine![]()
Hoog Sammie, kijk omhoog Sammiequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een berg beklimmen?
Welke berg?
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoog Sammie, kijk omhoog Sammie
Faalquote:Nepal, Everest Base Camp en Gokyo Ri.
Nog een vrouw erbij??quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef Sine_Pari het volgende:
Zie net dat we ook een nieuwe DF bezoekster hebben (docY)
M90 is een kilo of 5, dus kun je nog 5 kilo onderbroeken meenemen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zie boven. Zonder drager, dus ik wil niet meer dan 10 kilo meenemen (slaapzak plus kleding).
Ja een officier... Ergo, vond het de moeite van het vermelden niet waard.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef Sine_Pari het volgende:
DefensieForum?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:17 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja heeft zich netjes voorgesteld (Overzicht DEF-ers, wie doet wat?). dacht dat ze hier misschien al eens gepost had. Ben de laatste tijd hier niet zo vaak geweest en dus niet alles door gelezenquote:
Wat een hartelijk welkom geef je nieuwe users toch.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja een officier... Ergo, vond het de moeite van het vermelden niet waard.
Bedoelde eigelijk het DEF deel van Fokquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
DefensieForum?
Ben ik ook al een lange tijd niet geweest.
Oh, ok. Ik zag de eerste keer dat ik in het DEF gedeelte hier kwam jouw naam ook en toen herinnerde ik me dat iemand met dezelfde username op het Defensieforum rond liepquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Bedoelde eigelijk het DEF deel van Fok
Hopelijk zegt ze niet hetzelfde (vond het de moeite niet waard) als je eens op bezoek moetquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ja een officier... Ergo, vond het de moeite van het vermelden niet waard.
SM's eigen, toch? Niet dan? Bij de KL althans, en tja, warm bier........quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een hartelijk welkom geef je nieuwe users toch.
Dan moeten ze maar meeposten ipv voorstellen met "ik weet het allemaal niet". Zeg dan niks.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een hartelijk welkom geef je nieuwe users toch.
Zo ken ik je weer ouwequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar meeposten ipv voorstellen met "ik weet het allemaal niet". Zeg dan niks.
Ja daar (DF) ben ik ook aangemeld, maar word nogal moe van een zekere NUKUBU daarquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh, ok. Ik zag de eerste keer dat ik in het DEF gedeelte hier kwam jouw naam ook en toen herinnerde ik me dat iemand met dezelfde username op het Defensieforum rond liep.
Ik ga liever naar iemand met meer dan 2 dienstjaren...quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:22 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hopelijk zegt ze niet hetzelfde (vond het de moeite niet waard) als je eens op bezoek moet
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ga liever naar iemand met meer dan 2 dienstjaren...
Leg dat naast je neer en drink er eentje op.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja daar (DF) ben ik ook aangemeld, maar word nogal moe van een zekere NUKUBU daar
Je bent niet de enige...quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja daar (DF) ben ik ook aangemeld, maar word nogal moe van een zekere NUKUBU daar
Hm, balen. Ben er al lang niet geweest. Durf je het aan om z'n nickname te noemen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Post dan de hele zin. Da's wel zo eerlijk.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar meeposten ipv voorstellen met "ik weet het allemaal niet". Zeg dan niks.
Dat weet ik wel zeker dat ik niet de enige ben. Hij kan lullen als brugman, jammer dat hij vaak enkel niet weet waarover hij lultquote:
Die vent is in staat om ijsco's aan Eskimo's te verkopen.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker dat ik niet de enige ben. Hij kan lullen als brugman, jammer dat hij vaak enkel niet weet waarover hij lult
Klootviool
Oh daar heb ik geen moeite mee, denk dat je die lul de behanger ook wel kent Elzenga. De persoon in kwestie weet ook daar wel hoe ik over hem denkquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, balen. Ben er al lang niet geweest. Durf je het aan om z'n nickname te noemen?
Ja, ik zal 'r wel even uitnodigen in de SCquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:27 schreef hoogvlieger het volgende:
We geven hier wel ff een welkomsfeestje
Och ja.. die gast. Ik dacht eerst altijd dat het een wijf wasquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:28 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Oh daar heb ik geen moeite mee, denk dat je die lul de behanger ook wel kent Elzenga. De persoon in kwestie weet ook daar wel hoe ik over hem denk
Ze moet gewoon de stoute kistjes, pumps cq schoenen aantrekken en in het diepe duiken.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:28 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, ik zal 'r wel even uitnodigen in de SC.
Als je hier nieuw bent weet je ook niet allemaal hoe alles gaat enzo.
quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Post dan de hele zin. Da's wel zo eerlijk.
Jaja...quote:net nieuw hier, nog niet helemaal over uit wat ik ervan moet vinden... maar zal mij eerst netjes voorstellen:
Kisten met naaldhakkenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:29 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ze moet gewoon de stoute kistjes, pumps cq schoenen aantrekken en in het diepe duiken.
Ik voel officiers-charmes naarboven komenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Met dat zootje ongeregeldheden hier ookHeeft zeker dat vorige topicdeel met rubje gelezen
Dan zou ik, als nieuwe user, ook niet zeker weten wat ik ervan moet vinden.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Met dat zootje ongeregeldheden hier ookHeeft zeker dat vorige topicdeel met rubje gelezen
Vind je het erg dat ik juist daarom nog ff een slag om de arm hou?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:29 schreef hoogvlieger het volgende:
Nouja, of je het lekker kan noemenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef Sine_Pari het volgende:
Wat was rubje weer eens lekker bezich?
AchJa, wat ben je toch ook een heerlijke stugge Friesquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef AchJa het volgende:
[..]
Vind je het erg dat ik juist daarom nog ff een slag om de arm hou?
En zijn alter-ego Galtfactoryquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:31 schreef Sine_Pari het volgende:
Wat was rubje weer eens lekker bezich?
Dat was in het vorige topic? Moet ik even na lezenquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:32 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nouja, of je het lekker kan noemen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |