Jaquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:02 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Je was een student zij je toch?
Die PI maakt het helemaal af ^_^.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik ben knap en heb een goddelijk lichaam. En anders kun je ze nog altijd vol laten lopen met bier.
Vertelquote:Op zondag 30 oktober 2011 22:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat een groot praat. Ik kan me herinneren dat jij in een slaapzak naast een vrouw lag en niet wist hoe hoog je de rits van je eigen slaapzak moest dicht doen toen ze tegen je aan kroop.
Heb je toch koelies voor?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Met een binnenzak en thermo-ondergoed kom je hopelijk ook een heel eind, ik denk niet dat op 4000 meter veel stro te vinden is.
Waar ga je naar toe?quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Met een binnenzak en thermo-ondergoed kom je hopelijk ook een heel eind, ik denk niet dat op 4000 meter veel stro te vinden is.
Nee.quote:
Da's waar.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de foto's nog
true, truequote:Op zondag 30 oktober 2011 22:05 schreef WokkelKardinaal het volgende:
met een beetje mooie chick deel je ook gewoon je niet alleen je slaapzakje maar ook je thermoondergoed
Zijn idd mooie foto's maar blijkbaar zijn ze nogal van het dwingen! Jij in je slaapzak ik met dat shirtquote:
Ja.quote:
heerlijke dingen. Gaan nu standaard aan onder mn blommenpak.quote:Op zondag 30 oktober 2011 22:07 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat is er mis met de long-johns, van hare majesteit verstrekt?
Voor de klim die Sloggi gaat doen is de m90 gewoon te zwaar en te lompquote:
Dat is alweer een tijdje geleden!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |