SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de eerste in dit soort reeksen.quote:
quote:
Herkenbaarquote:
Jesus is an assquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:00 schreef Liteiten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
nee, is een selectie vanquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
AlexanderC, waarom alles van 9gag hier plaatsen?Kunnen we net zo goed daar kijken.
Alleen zijn Android toestellen niet sexy. Android heeft een muffere uitstraling itt de iPhone.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:16 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot deze er ook voor android is
Je hebt zelf een muffe uitstraling. htc is sexyquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alleen zijn Android toestellen niet sexy. Android heeft een muffere uitstraling itt de iPhone.
Toestellen zijn niet sexy.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alleen zijn Android toestellen niet sexy. Android heeft een muffere uitstraling itt de iPhone.
Tering wat een lekker wijf! Beetje jammer van die tattoo, maar i'd tap that!quote:
Omdat de hardware van HTC/Samsung en andere Android dragende fabrikanten niet zo heel veel verschillen. Het enige verschil zijn meestal de knoppen en de vorm van het toestel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:56 schreef Mirel het volgende:
Ik denk nou de hele tijd dat Android een telefoon is ipv een OS. Waarom wordt het dan samen in een zin gezet met bijv. iPhone?
Behalve de ChaCha.quote:Op maandag 31 oktober 2011 05:58 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Je hebt zelf een muffe uitstraling. htc is sexy
Lekker off topic, maar waarom? Ik wilde deze mijn vriendin aanraden. Maat het is dus een kut telefoon?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:17 schreef Faade het volgende:
[..]
Behalve de ChaCha.Wat een drama dat ding.
Oh, ik had het over het cosmetische. De software/hardware zal vast wel goed zijn, maar ik vind het gewoon een gigantisch lelijk ding.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:38 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Lekker off topic, maar waarom? Ik wilde deze mijn vriendin aanraden. Maat het is dus een kut telefoon?
Gaan we nou in ieder topic jouw gezeur tegenkomen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
AlexanderC, waarom alles van 9gag hier plaatsen?Kunnen we net zo goed daar kijken.
Geen idee. Blijkbaar zijn het mensen die niet gewend kunnen raken aan gewoontes.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:54 schreef Mirel het volgende:
Youtube filmpjes spelen zich nooit vanzelf af, dus waarom zou je er in kunnen trappen?
het kan wel met door de autoplay in de link te zetten, alleen op Fok werkt dat niet..quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:54 schreef Mirel het volgende:
Youtube filmpjes spelen zich nooit vanzelf af, dus waarom zou je er in kunnen trappen?
Lol, geniaal tochquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:29 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Bollywood blijft maar beter en beter worden
http://www.skoften.net/index/video/de_beste_actiescene_ooit
Dat is omdat je Opera Turbo (linksonder) hebt ingeschakeld.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:27 schreef Mirel het volgende:
In de nieuwe Opera wordt alles wat interactief is op een webpagina niet van te voren afgespeeld (flash en youtube oa.). Je krijgt dan een grote play knop te zien.
Komt uit een verkrachtings scene uit een filmquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat hier nou gebeurt.
Inderdaad. Achterlijk kutkind. Ik hoop dat ie een trauma heeft opgelopen. Hersentrauma bij voorkeur.quote:
Een hersentrauma?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Achterlijk kutkind. Ik hoop dat ie een trauma heeft opgelopen. Hersentrauma bij voorkeur.
Als ik zn vader was kreeg ie van mij ook nog een beuk. Rotjong
Nope, een hersentrauma bestaat wel. Traumatisch hersenletsel, dat wel. Maar ik snap de verwarring.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Een hersentrauma?Ik denk dat je hersenletsel bedoelt. Een trauma zit soberzo tussen je oren.
hoezo moet je als vader het kind nog een keer een beuk geven? dieren kunnen prima zelf aangeven wat de grens is zoals je ziet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Achterlijk kutkind. Ik hoop dat ie een trauma heeft opgelopen. Hersentrauma bij voorkeur.
Als ik zn vader was kreeg ie van mij ook nog een beuk. Rotjong
Als je die uit kan kijken zonder te skippen helemaal!quote:Op dinsdag 1 november 2011 02:39 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Respect! Best bewonderingswaardig
Dat verhaal is al in verschillende vormen verschenen op het internet. Maar of er een versie is die waar is, daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:
Wie de fuck is die gast van de laatste rij foto's?quote:Op maandag 31 oktober 2011 22:09 schreef Mirel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is gewoon zo'n douchebag meme guy ofzoquote:Op dinsdag 1 november 2011 20:47 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Wie de fuck is die gast van de laatste rij foto's?Joran?
Precies.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:49 schreef VuilnisMetaal het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo'n douchebag meme guy ofzo
Ook oude mensen vinden memes leuk. Zoals ik.quote:Op dinsdag 1 november 2011 22:14 schreef Mirel het volgende:
Ik vind de naam Glenn Close niet dusdanig bekend bij de jongere mensen om in zo'n meme te kunnen.
Idd, misselijk.quote:Op woensdag 2 november 2011 02:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hier kan je alleen maar om lachen als je zwakbegaafd bent.
ta ta taa taa taa taa Batmanquote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
En zo kunnen we nog wel ff doorgaan
Je moet wel zwakzinnig zijn als dit op je werktquote:
Dan ben ik zwakzinnig.. meer mauro humorquote:Op woensdag 2 november 2011 02:25 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hier kan je alleen maar om lachen als je zwakbegaafd bent.
Ik heb alleen dat 'Breathing Manually', maar voor maar 3 seconden ofzo, dan denk ik weer ergens anders aan en gaat het weg.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:55 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je moet wel zwakzinnig zijn als dit op je werkt
Ook zoiets: tijdens een film met ondertiteling je ineens afvragen hoe het eik kan dat je en de film volgt en de ondertiteling.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:52 schreef fwokker het volgende:
Als het goed is ben je je nu bewust van je tong en het is heel moeilijk om daar niet meer aan te denken. Net als: stop met letten op je ademhaling.
Die werkt beter met het liedje van Carnaval Festival in de Efteling.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:32 schreef delano.888 het volgende:
En zo kunnen we nog wel ff doorgaan
quote:Op woensdag 2 november 2011 19:55 schreef Mirel het volgende:
[..]
Je moet wel zwakzinnig zijn als dit op je werkt
AAAARGH.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Die werkt beter met het liedje van Carnaval Festival in de Efteling.
Nee die lukt me niet uit me hoofd. Wel villa volta.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ooit een keer 2 uur stil gestaan in dat kut carnaval omdat er een storing wasquote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Gast post dan wel de goede versie:quote:Op woensdag 2 november 2011 22:53 schreef delano.888 het volgende:
En aangezien ik nu toch bezig ben irritante muziekjes in me hoofd te hangen de komende week:
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ooit een keer 2 uur stil gestaan in dat kut carnaval omdat er een storing was![]()
Iedereen gewoon roken in die attractie
En dan eentje in huis hebben wonen die die als ringtone heeftquote:Op woensdag 2 november 2011 22:53 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen jullie ook weer even 3 dagen er mee rond lopen, graag gedaan hoor(ze starten ook gelijk bij t goede moment, graag gedaan)
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan eentje in huis hebben wonen die die als ringtone heeft
En bedankt.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Helemaal als je gepijpt wordt en die tune geneuried wordtquote:Op woensdag 2 november 2011 23:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
En bedankt.
Ik heb een ex die als ze dat eenmaal in haar hoofd dat had een week kon neurin. Nog trauma's van.
Lach maar. Je hebt geen idee hoe gevaarlijk je wordt voor de maatschappij na 20minuten in zo'n karretje. Laat staan 2 uur....quote:
Het deuntje van Commander Keen 4.. tijdens het spelen..dat hele zeurderige..k zit mobiel, kan zo helaas ff geen YT te pakken krijgen...maar oh die zit soms ook vast....quote:Op woensdag 2 november 2011 23:06 schreef delano.888 het volgende:
En nu heb ik dus echt alle 3 de liedjes in me hoofd
Haha, geniaal.quote:
Die zie ik een miljoen keer op facebook.quote:
Ik wil het niet verpesten voor mensen maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:07 schreef fwokker het volgende:
[..]
Ik wil het niet verpesten voor mensen maarDat de maker van het plaatje gaypr0n zat te kijken dacht dat hij hem tegenkwam zegt meer over hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:40 schreef Faade het volgende:
https://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=do+a+barrel+roll
Ja dat zegt misschien wat over hem. Wat is je punt?quote:Op donderdag 3 november 2011 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat de maker van het plaatje gaypr0n zat te kijken dacht dat hij hem tegenkwam zegt meer over hem.
WHAHA, ook als je dat in google intypt doet ie het! BAAS!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:40 schreef Faade het volgende:
Bijzondere site Joran van de sloot paginaquote:Op donderdag 3 november 2011 17:49 schreef MonteCristo het volgende:
http://www.huubjaspar.com
wat de neuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Joran van der Sloot heeft zich helemaal in de stront gewerkt, en hij vraagt aan jou om hem nog meer door de stront te halen om samen met hem drollen op te vangen. Hij zou dit heel erg fijn vinden want hoe meer drollen hij krijgt gevangen, hoe meer vreugd hij heeft om daar in Peru te blijven. Op die manier kan hij ook Peter R. de Vries vergeten die hem constant maar dwars zit. Voor het spelen van het spel Klik in het tweede vakje PLAY GAME naast de foto van de vlag van Peru en foto van Joran.
PS: Joran voelde zich te trots om tussen Funny Pagina te staan met zijn game en daarom hebben we voor hem maar een aparte pagina aangemaakt.__!
quote:Poland. Oooh, where do I start? Most recent example. Some company introduced a new energy drink. It's called "Blow". Fine. Then, some smart guy from PR thought that it would be great to sponsor a reality show, where contestants will try to get a job in that company. Fine. Now we have a huge "BLOWJOB" billboards all around the country. Proof.
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Het deuntje van Commander Keen 4.. tijdens het spelen..dat hele zeurderige..k zit mobiel, kan zo helaas ff geen YT te pakken krijgen...maar oh die zit soms ook vast....
Nu pas?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef Mirel het volgende:
Ik heb iets nieuws ontdekt op /b/
http://www.google.nl/sear(...)qzTs6nKIj1-gallazHAw
Mwa, dat is voor mij toch de gratis taart bij de Hemaquote:
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:07 schreef fwokker het volgende:
[..]
Ik wil het niet verpesten voor mensen maarEn Screech dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dustin_Diamondquote:Sex Tape
In 2006, Diamond directed and released his own sex tape Screeched - Saved by the smell.[2][3][4]
quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:35 schreef picodealion het volgende:
Baby metal. Wat de neuk..
.
http://www.flabber.nl/linkdump/video/baby-metal-9583
"Als Slipknot en K3 zouden ketsen, dan is dit het onwettige Japanse WTF-kind dat er uit komt rollen."
quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:35 schreef picodealion het volgende:
.
"Als Slipknot en K3 zouden ketsen, dan is dit het onwettige Japanse WTF-kind dat er uit komt rollen."
Ik vind het stiekem nog leuk ook...quote:Op vrijdag 4 november 2011 12:35 schreef picodealion het volgende:
.
Gelukkig al 1 pagina geleden gepost, dus het kan wel weerquote:
Die muziek komt me niet bekend voor; ik had toentertijd alleen een pc speakerquote:
quote:Op vrijdag 4 november 2011 19:00 schreef PiRANiA het volgende:
Mijn WTF-momentje van vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.___________________________________!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Mijn WTF-momentje van vandaag.HeheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn WTF-momentje van vandaag.wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ahh zo schattig!quote:Op vrijdag 4 november 2011 23:31 schreef Mirel het volgende:
http://imgur.com/gallery/VXSGr![]()
[ afbeelding ]
Die laatste is echt tofquote:
ehmmmm.... QWERTy, QWERTzquote:Op zaterdag 5 november 2011 10:38 schreef Mirel het volgende:
Wat vreemd dat de tekenaar niet voor Qwerty had gekozen. Dat komt altijd voor, Qwerty en soms Qwertz, en niet Qwert.
Ik denk dat dit gebeurt met paarden. Als ze niet nuttig zijn (enkel gebroken).quote:
Als een paard gewond is, schieten ze hem meestal af omdat het ongeneesbaar is. Maar dat doet meestal heel veel pijn bij de baasjes, maar ze willen de paarden uit hun lijden verlossen. Dus.quote:
Het ziet er wel erg vaag uit.........quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat is er mis met die eerste?
want....?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Het ziet er wel erg vaag uit.........
Hij werkt alleen bij Firefox en Chrome, misschien dat het daar aan ligt?quote:
Op Opera werkt het ookquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:09 schreef M.rak het volgende:
[..]
Hij werkt alleen bij Firefox en Chrome, misschien dat het daar aan ligt?
Hier staan trouwens nog meer easter eggs van Google, zeker Google Gravity is erg leuk!
Ik vind het er vaag uit zien. Hoe die blagen daar staan.quote:
Heb je pedoseksuele gevoelens of wa?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:28 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik vind het er vaag uit zien. Hoe die blagen daar staan.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je pedoseksuele gevoelens of wa?
Eindelijk...... iemand die het snapt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:35 schreef Mirel het volgende:
Dat hoef je er niet voor te hebben om dat idee te krijgen. Anders was dat plaatje niet op het internet verspreid.
Heb ik ook niet . Maar als je deze foto ziet weet vrijwel ieder mens dat het geen normaal fotootje is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nou het spijt me dat ik geen gevoelens krijg bij een foto van jongetjes
wel dus?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet niet. Maar als je deze foto ziet weet vrijwel ieder mens dat het geen normaal fotootje is.
Typfout.quote:
Oh zoquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:57 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Als een paard gewond is, schieten ze hem meestal af omdat het ongeneesbaar is. Maar dat doet meestal heel veel pijn bij de baasjes, maar ze willen de paarden uit hun lijden verlossen. Dus.
Voor sommige zou het wel goed zijn dat de ouders al het snoep hebben opgegeten.quote:
Dat maakt het nog beterquote:Op zondag 6 november 2011 12:48 schreef Mirel het volgende:
Tekst bij Reddit waar het plaatje vandaan komt ging over hoe een religieuze persoon doet als 'ie in een discussie gaat met atheisten
Tssssquote:Op zondag 6 november 2011 12:57 schreef Id_do_her het volgende:
Ben ik de enige die tenen nooit stoot? Ik hoor er niet bij.
Aw, wil je ergens bij horen dan?quote:Op zondag 6 november 2011 12:57 schreef Id_do_her het volgende:
ik ook niet, meer mn schouders tegen deurkozijnenquote:Op zondag 6 november 2011 12:57 schreef Id_do_her het volgende:
Ik stoot ook nooit mij teen maar wel mijn schouder. Dat hebben waarschijnlijk brede gespierde mensen. Dikke lompe mensen stoten hun teen.quote:Op zondag 6 november 2011 13:32 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ik ook niet, meer mn schouders tegen deurkozijnen
onder die video op youtube:quote:
quote:I hope the pope rapes you
quote:Op zondag 6 november 2011 15:56 schreef naatje_1 het volgende:
via ValHallen: http://soundcloud.com/blaketothefuture/nyan-cat-the-movie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |