AAAARGH.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Die werkt beter met het liedje van Carnaval Festival in de Efteling.
Nee die lukt me niet uit me hoofd. Wel villa volta.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Ooit een keer 2 uur stil gestaan in dat kut carnaval omdat er een storing wasquote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Gast post dan wel de goede versie:quote:Op woensdag 2 november 2011 22:53 schreef delano.888 het volgende:
En aangezien ik nu toch bezig ben irritante muziekjes in me hoofd te hangen de komende week:
quote:Op woensdag 2 november 2011 22:54 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ooit een keer 2 uur stil gestaan in dat kut carnaval omdat er een storing was![]()
Iedereen gewoon roken in die attractie
En dan eentje in huis hebben wonen die die als ringtone heeftquote:Op woensdag 2 november 2011 22:53 schreef delano.888 het volgende:
Kunnen jullie ook weer even 3 dagen er mee rond lopen, graag gedaan hoor(ze starten ook gelijk bij t goede moment, graag gedaan)
quote:Op woensdag 2 november 2011 23:19 schreef Maringo het volgende:
[..]
En dan eentje in huis hebben wonen die die als ringtone heeft
En bedankt.quote:Op woensdag 2 november 2011 22:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Helemaal als je gepijpt wordt en die tune geneuried wordtquote:Op woensdag 2 november 2011 23:30 schreef picodealion het volgende:
[..]
En bedankt.
Ik heb een ex die als ze dat eenmaal in haar hoofd dat had een week kon neuriën. Nog trauma's van.
Lach maar. Je hebt geen idee hoe gevaarlijk je wordt voor de maatschappij na 20minuten in zo'n karretje. Laat staan 2 uur....quote:
Het deuntje van Commander Keen 4.. tijdens het spelen..dat hele zeurderige..k zit mobiel, kan zo helaas ff geen YT te pakken krijgen...maar oh die zit soms ook vast....quote:Op woensdag 2 november 2011 23:06 schreef delano.888 het volgende:
En nu heb ik dus echt alle 3 de liedjes in me hoofd
Haha, geniaal.quote:
Die zie ik een miljoen keer op facebook.quote:
Ik wil het niet verpesten voor mensen maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2011 15:07 schreef fwokker het volgende:
[..]
Ik wil het niet verpesten voor mensen maarDat de maker van het plaatje gaypr0n zat te kijken dacht dat hij hem tegenkwam zegt meer over hem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:40 schreef Façade het volgende:
https://www.google.com/search?btnG=1&pws=0&q=do+a+barrel+roll
quote:Op donderdag 3 november 2011 16:40 schreef Façade het volgende:
Ja dat zegt misschien wat over hem. Wat is je punt?quote:Op donderdag 3 november 2011 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat de maker van het plaatje gaypr0n zat te kijken dacht dat hij hem tegenkwam zegt meer over hem.
WHAHA, ook als je dat in google intypt doet ie het! BAAS!quote:Op donderdag 3 november 2011 16:40 schreef Façade het volgende:
Bijzondere site Joran van de sloot paginaquote:Op donderdag 3 november 2011 17:49 schreef MonteCristo het volgende:
http://www.huubjaspar.com
wat de neuk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Joran van der Sloot heeft zich helemaal in de stront gewerkt, en hij vraagt aan jou om hem nog meer door de stront te halen om samen met hem drollen op te vangen. Hij zou dit heel erg fijn vinden want hoe meer drollen hij krijgt gevangen, hoe meer vreugd hij heeft om daar in Peru te blijven. Op die manier kan hij ook Peter R. de Vries vergeten die hem constant maar dwars zit. Voor het spelen van het spel Klik in het tweede vakje PLAY GAME naast de foto van de vlag van Peru en foto van Joran.
PS: Joran voelde zich te trots om tussen Funny Pagina te staan met zijn game en daarom hebben we voor hem maar een aparte pagina aangemaakt.__!
quote:Poland. Oooh, where do I start? Most recent example. Some company introduced a new energy drink. It's called "Blow". Fine. Then, some smart guy from PR thought that it would be great to sponsor a reality show, where contestants will try to get a job in that company. Fine. Now we have a huge "BLOWJOB" billboards all around the country. Proof.
quote:Op donderdag 3 november 2011 11:53 schreef Koepert het volgende:
[..]
Het deuntje van Commander Keen 4.. tijdens het spelen..dat hele zeurderige..k zit mobiel, kan zo helaas ff geen YT te pakken krijgen...maar oh die zit soms ook vast....
Nu pas?quote:Op donderdag 3 november 2011 22:41 schreef Mirel het volgende:
Ik heb iets nieuws ontdekt op /b/
http://www.google.nl/sear(...)qzTs6nKIj1-gallazHAw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |