SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een van de eerste in dit soort reeksen.quote:
quote:
Herkenbaarquote:
Jesus is an assquote:Op zondag 30 oktober 2011 19:00 schreef Liteiten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
nee, is een selectie vanquote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
AlexanderC, waarom alles van 9gag hier plaatsen?Kunnen we net zo goed daar kijken.
Alleen zijn Android toestellen niet sexy. Android heeft een muffere uitstraling itt de iPhone.quote:Op zondag 30 oktober 2011 21:16 schreef glasbak het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot deze er ook voor android is
Je hebt zelf een muffe uitstraling. htc is sexyquote:Op maandag 31 oktober 2011 01:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alleen zijn Android toestellen niet sexy. Android heeft een muffere uitstraling itt de iPhone.
Toestellen zijn niet sexy.quote:Op maandag 31 oktober 2011 01:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Alleen zijn Android toestellen niet sexy. Android heeft een muffere uitstraling itt de iPhone.
Tering wat een lekker wijf! Beetje jammer van die tattoo, maar i'd tap that!quote:
Omdat de hardware van HTC/Samsung en andere Android dragende fabrikanten niet zo heel veel verschillen. Het enige verschil zijn meestal de knoppen en de vorm van het toestel.quote:Op maandag 31 oktober 2011 08:56 schreef Mirel het volgende:
Ik denk nou de hele tijd dat Android een telefoon is ipv een OS. Waarom wordt het dan samen in een zin gezet met bijv. iPhone?
Behalve de ChaCha.quote:Op maandag 31 oktober 2011 05:58 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Je hebt zelf een muffe uitstraling. htc is sexy
Lekker off topic, maar waarom? Ik wilde deze mijn vriendin aanraden. Maat het is dus een kut telefoon?quote:Op maandag 31 oktober 2011 09:17 schreef Faade het volgende:
[..]
Behalve de ChaCha.Wat een drama dat ding.
Oh, ik had het over het cosmetische. De software/hardware zal vast wel goed zijn, maar ik vind het gewoon een gigantisch lelijk ding.quote:Op maandag 31 oktober 2011 11:38 schreef bierjoost het volgende:
[..]
Lekker off topic, maar waarom? Ik wilde deze mijn vriendin aanraden. Maat het is dus een kut telefoon?
Gaan we nou in ieder topic jouw gezeur tegenkomen?quote:Op zondag 30 oktober 2011 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
AlexanderC, waarom alles van 9gag hier plaatsen?Kunnen we net zo goed daar kijken.
Geen idee. Blijkbaar zijn het mensen die niet gewend kunnen raken aan gewoontes.quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:54 schreef Mirel het volgende:
Youtube filmpjes spelen zich nooit vanzelf af, dus waarom zou je er in kunnen trappen?
het kan wel met door de autoplay in de link te zetten, alleen op Fok werkt dat niet..quote:Op maandag 31 oktober 2011 17:54 schreef Mirel het volgende:
Youtube filmpjes spelen zich nooit vanzelf af, dus waarom zou je er in kunnen trappen?
Lol, geniaal tochquote:Op maandag 31 oktober 2011 16:29 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Bollywood blijft maar beter en beter worden
http://www.skoften.net/index/video/de_beste_actiescene_ooit
Dat is omdat je Opera Turbo (linksonder) hebt ingeschakeld.quote:Op maandag 31 oktober 2011 19:27 schreef Mirel het volgende:
In de nieuwe Opera wordt alles wat interactief is op een webpagina niet van te voren afgespeeld (flash en youtube oa.). Je krijgt dan een grote play knop te zien.
Komt uit een verkrachtings scene uit een filmquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:02 schreef _Loki het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat hier nou gebeurt.
Inderdaad. Achterlijk kutkind. Ik hoop dat ie een trauma heeft opgelopen. Hersentrauma bij voorkeur.quote:
Een hersentrauma?quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Achterlijk kutkind. Ik hoop dat ie een trauma heeft opgelopen. Hersentrauma bij voorkeur.
Als ik zn vader was kreeg ie van mij ook nog een beuk. Rotjong
Nope, een hersentrauma bestaat wel. Traumatisch hersenletsel, dat wel. Maar ik snap de verwarring.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:15 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Een hersentrauma?Ik denk dat je hersenletsel bedoelt. Een trauma zit soberzo tussen je oren.
hoezo moet je als vader het kind nog een keer een beuk geven? dieren kunnen prima zelf aangeven wat de grens is zoals je ziet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 21:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Achterlijk kutkind. Ik hoop dat ie een trauma heeft opgelopen. Hersentrauma bij voorkeur.
Als ik zn vader was kreeg ie van mij ook nog een beuk. Rotjong
Als je die uit kan kijken zonder te skippen helemaal!quote:Op dinsdag 1 november 2011 02:39 schreef MonteCristo het volgende:
[..]
Respect! Best bewonderingswaardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |