Ik denk dat dit gebeurt met paarden. Als ze niet nuttig zijn (enkel gebroken).quote:
Als een paard gewond is, schieten ze hem meestal af omdat het ongeneesbaar is. Maar dat doet meestal heel veel pijn bij de baasjes, maar ze willen de paarden uit hun lijden verlossen. Dus.quote:
Het ziet er wel erg vaag uit.........quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat is er mis met die eerste?
want....?quote:Op zaterdag 5 november 2011 18:26 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Het ziet er wel erg vaag uit.........
Hij werkt alleen bij Firefox en Chrome, misschien dat het daar aan ligt?quote:
Op Opera werkt het ookquote:Op zaterdag 5 november 2011 19:09 schreef M.rak het volgende:
[..]
Hij werkt alleen bij Firefox en Chrome, misschien dat het daar aan ligt?
Hier staan trouwens nog meer easter eggs van Google, zeker Google Gravity is erg leuk!
Ik vind het er vaag uit zien. Hoe die blagen daar staan.quote:
Heb je pedoseksuele gevoelens of wa?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:28 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Ik vind het er vaag uit zien. Hoe die blagen daar staan.
quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Heb je pedoseksuele gevoelens of wa?
Eindelijk...... iemand die het snapt.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:35 schreef Mirel het volgende:
Dat hoef je er niet voor te hebben om dat idee te krijgen. Anders was dat plaatje niet op het internet verspreid.
Heb ik ook niet . Maar als je deze foto ziet weet vrijwel ieder mens dat het geen normaal fotootje is.quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Nou het spijt me dat ik geen gevoelens krijg bij een foto van jongetjes
wel dus?quote:Op zaterdag 5 november 2011 19:53 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Heb ik ook niet niet. Maar als je deze foto ziet weet vrijwel ieder mens dat het geen normaal fotootje is.
Typfout.quote:
Oh zoquote:Op zaterdag 5 november 2011 17:57 schreef Ongedierte het volgende:
[..]
Als een paard gewond is, schieten ze hem meestal af omdat het ongeneesbaar is. Maar dat doet meestal heel veel pijn bij de baasjes, maar ze willen de paarden uit hun lijden verlossen. Dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |