Bij 64 player mappen valt het wel mee. Maar er is één map met van die Tunnels dat is echt een zuig map in conquest.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:41 schreef Captainp00face het volgende:
Aha, en hoe zit het met de vlaggen? Volgens mij zitten die namelijk echt veelte dicht op elkaar.
Of valt dat wel mee?
Ik heb er niet zoveel verstand van en zicht opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:21 schreef jpjedi het volgende:
Dat is totaal ja36 pp pm zou weinig klanten opleveren
Formaatje Wake Islandquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:44 schreef andreas612 het volgende:
Heavy Metal in bc2 heeft opzich een aardige afstand ertussen. Zoiets zou wel vet zijn.
welke is met de tunnels dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:43 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Bij 64 player mappen valt het wel mee. Maar er is één map met van die Tunnels dat is echt een zuig map in conquest.
Alle vlaggen erg dicht bij elkaar. En in de tunnel geen enkele flank mogelijkheid. Gewoon vol tegen elkaar...
ah ja, die tunnel uitkomen is nog moeilijker, da's ongeveer even kut als bij port valdez waarbij iedereen door een doorgang moet van 20m breedquote:
Nja je hebt daar wel van die gangen aan de zijkant, maar ik heb nog geen enkele ronde gespeeld waar er daarin geen campertje met een 249 daar lagquote:
Vind ik ook, de maps zijn echt heel erg mooi en zitten goed in elkaar. Eigenlijk vind ik het hele spel erg goed, wel een beetje jammer van Origin en Battlelog, maar ach.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:43 schreef Nibb-it het volgende:
Stuk voor stuk prachtige maps, vind persoonlijk Metro en Seine iets minder. Speel alleen conquest trouwens
Precies, jij snapt het.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:49 schreef BurnaBoy het volgende:
Wat is er mis met battlelog ?
Die site werkt 10 keer sneller dan die statistiekmenus in BC2. Mij hoor je niet klagen hoor
Oh daarom. Ik dacht al nah lame.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 14:56 schreef Captainp00face het volgende:
Waarom zit die Damavand Peak duik nou niet in Conquest? Wat een debiele beslissing.
ditquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:01 schreef Bombvis het volgende:
Caspian Border en Grand Bazaar zijn tot nu toe mijn favorieten, Teheran Highway vond ik ook wel lekker spelen
Ik zat net in een server met Conquest, daar werd echt teamwork gedaan. Coveren, elkaar helpen, dat speelde heerlijk. Ook als lone wolf kon je daar af en toe nog best ver komen, beide teams vol tegen elkaar en dan wegsluipen, dat ging echt lekkerquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:07 schreef Asgard het volgende:
Ik heb al een paar potjes gespeeld maar ik snap er eerlijk gezegd geen flikker van. Ik hoor telkens BF3 is teamwork blabla. Maar ik zie iedereen gewoon in zn eentje overal heen lopen etc. En is er een prog oid waardoor je met mensen in je team kan praten met een mic (die je dus niet per se kent)?
Maar hoe komen jullie elkaar tegen dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:10 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik zat net in een server met Conquest, daar werd echt teamwork gedaan. Coveren, elkaar helpen, dat speelde heerlijk. Ook als lone wolf kon je daar af en toe nog best ver komen, beide teams vol tegen elkaar en dan wegsluipen, dat ging echt lekker
ik heb 'm verdorie nog niet kunnen vinden (vooral niet in caspian, waar 'ie in de beta wel zat) ... welke maps zit 'ie in?quote:
In het begin spawn je natuurlijk samen, of iig met een aantal bij elkaar. Dan is het eerste stuk meestal sprinten voor je leven tot je ergens denkt van hm, maar even wachten. Dat deden die anderen ook en dan gewoon van muur tot muur, elkaar coveren en helpen. Had dan ook iets van 15 kills en zooitje assists, alhoewel ik ook vrij vaak dood ging (keer of 12, ik ben nog niet erg goed..). Maar nadat je dood bent gegaan en je respawnt, is het kwestie van teammaten opzoeken via de HUD of door gewoon de route te herkennenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:11 schreef Asgard het volgende:
[..]
Maar hoe komen jullie elkaar tegen dan?
Net speelde ik ook Conquest en ben ik gewoon 3x achter elkaar ergens gespawnd waar geen enkele teammate was, loop ik vervolgens het halve map door zonder een teammate tegen te komen, kom ik eindelijk ergens, word ik ineens neergeknald door iemand die ik niet eens heb gezien.
MSI Afterburner hier.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:14 schreef Revje1 het volgende:
Even een noob vraagje. Waar kan jeje FPS zien?
Ik loop meestal achter zo'n groepje aan en als ze weer iets veel risico nemen (wat altijd gebeurd) revive ik ze, zodat we weer verder kunnen. En niet terug gepushed wordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:18 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In het begin spawn je natuurlijk samen, of iig met een aantal bij elkaar. Dan is het eerste stuk meestal sprinten voor je leven tot je ergens denkt van hm, maar even wachten. Dat deden die anderen ook en dan gewoon van muur tot muur, elkaar coveren en helpen. Had dan ook iets van 15 kills en zooitje assists, alhoewel ik ook vrij vaak dood ging (keer of 12, ik ben nog niet erg goed..). Maar nadat je dood bent gegaan en je respawnt, is het kwestie van teammaten opzoeken via de HUD of door gewoon de route te herkennen
Is inderdaad ook een goede, probleem is alleen dat ik meestal degene ben die risico neem dus die tactiek is voor mij niet zo goed, maar wel erg nuttig als je zo'n iemand bij je hebtquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:25 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ik loop meestal achter zo'n groepje aan en als ze weer iets veel risico nemen (wat altijd gebeurd) revive ik ze, zodat we weer verder kunnen. En niet terug gepushed worden
Ach ik vind dat dan weer niet zo erg. Want door al dat struikgewas kun je veel te goed verstoppertje spelen. En je kunt meestal wel 1 kill maken als sniper en daarna moet je gewoon een ander plekje zoeken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:26 schreef Ardbeg het volgende:
Het meest lompe vind ik dat zodra je als Recon je scope gebruikt dit als een schijnwerper zo groot zichtbaar is voor je tegenstander![]()
Verder speelt het lekker weg!![]()
Maps zijn erg mooi en het geluid is helemaal top! Schrik me af en toe aardig een hartverknettering
Het is voor iedereen handig, je krijgt wel een death, maar als je iemand revived gaat de ticket er niet afquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is inderdaad ook een goede, probleem is alleen dat ik meestal degene ben die risico neem dus die tactiek is voor mij niet zo goed, maar wel erg nuttig als je zo'n iemand bij je hebt
Doe het graag voor jullie soort mensen, heb ik er wel voor overquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:31 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Het is voor iedereen handig, je krijgt wel een death, maar als je iemand revived gaat de ticket er niet af
En zonder mensen zoals jij, krijg ik geen punten
Als je iemand revived en je gaat dan zelf dood krijg je geen death er bij geteld of wat bedoel je hiermee?:oquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:31 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Het is voor iedereen handig, je krijgt wel een death, maar als je iemand revived gaat de ticket er niet afEn zonder mensen zoals jij, krijg ik geen punten
Inderdaad, alsof je met een dikke bouwlamp rond loopt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:26 schreef Ardbeg het volgende:
Het meest lompe vind ik dat zodra je als Recon je scope gebruikt dit als een schijnwerper zo groot zichtbaar is voor je tegenstander![]()
Verder speelt het lekker weg!![]()
Maps zijn erg mooi en het geluid is helemaal top! Schrik me af en toe aardig een hartverknettering
Nee je spel werkt met tickets.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:33 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Als je iemand revived en je gaat dan zelf dood krijg je geen death er bij geteld of wat bedoel je hiermee?:o
Dit dusquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:42 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee je spel werkt met tickets.
Elk team heeft een beperkt aantal of onbeperkt. Hangt een beetje af van het speltype.
Het doel is dus zo snel mogelijk de tickets van het vijandelijke team naar 0 brengen. (of a en b opblazen voordat je tickets op zijn. rush is dat)
Als je neergeschoten word raakt je team 1 ticket kwijt. Maar als een teammate je revived krijg je een ticket terug.
Je K/D stats staan hier weer helemaal los van.
Het reviven heeft dus alleen zin (voor de tickets dan) bij deathmach aangezien de tickets met rush of conquest niet aan het aantal kills/deaths ligt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:42 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Nee je spel werkt met tickets.
Elk team heeft een beperkt aantal of onbeperkt. Hangt een beetje af van het speltype.
Het doel is dus zo snel mogelijk de tickets van het vijandelijke team naar 0 brengen. (of a en b opblazen voordat je tickets op zijn. rush is dat)
Als je neergeschoten word raakt je team 1 ticket kwijt. Maar als een teammate je revived krijg je een ticket terug.
Je K/D stats staan hier weer helemaal los van.
allies hebben een tekentje: vijanden niet. Dat is een duidelijk indicatie tbh.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:54 schreef baggerbart het volgende:
Is er ergens een optie om sneller te zien of iemand vijandelijk is of niet, kan me herinneren dat je meestal wel een indicatie boven een poppetje zag.
kharg island, canals, operation firestorm, grand bazaar ook dacht ik, hij zal vast in nog een paar zitten, maar die maps heb ik nog niet echt vaak gespeeld dus dat kan ik niet echt zeggen. Denk dat hij ook vrijwel zeker in tehran highway zit.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:13 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
ik heb 'm verdorie nog niet kunnen vinden (vooral niet in caspian, waar 'ie in de beta wel zat) ... welke maps zit 'ie in?
ik zie hoogstens een paar vaste bij de US en RU bases.
Klopt, daar zit hij ook in.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:01 schreef andreas612 het volgende:
[..]
kharg island, canals, operation firestorm, grand bazaar ook dacht ik, hij zal vast in nog een paar zitten, maar die maps heb ik nog niet echt vaak gespeeld dus dat kan ik niet echt zeggen. Denk dat hij ook vrijwel zeker in tehran highway zit.
Dan moet ik eens heel goed gaan kijkenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:55 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
allies hebben een tekentje: vijanden niet. Dat is een duidelijk indicatie tbh.
beste wapen: 27 killsquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:04 schreef Sjapoela het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)n13/stats/226988141/
Hij heeft via forum gezegt dat die op een Hacked server heeft gespeeld waar die zelf niks vanaf wist.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:04 schreef Sjapoela het volgende:
http://battlelog.battlefi(...)n13/stats/226988141/
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:08 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Hij heeft via forum gezegt dat die op een Hacked server heeft gespeeld waar die zelf niks vanaf wist.
In 22 minuten 50+ levels? Dan ben je echt blind dat je het niet door hebquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:08 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Hij heeft via forum gezegt dat die op een Hacked server heeft gespeeld waar die zelf niks vanaf wist.
het is render.drawfps 1quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:09 schreef Rivalo het volgende:
Er was hier iemand die vroeg hoe je FPS kan zien?
Moet je ff in de console ( ~ knopje)
en dan
render.drawfps true
Je kunt ook nog meer in de console en alle commands worden weer gegeven als jij begint met typen. Misschien dat er nog andere vette shit in zit?
Reviven heeft altijd zin. Al is het maar dat je extra mannetjes bij JOU hebt lopen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:46 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Het reviven heeft dus alleen zin (voor de tickets dan) bij deathmach aangezien de tickets met rush of conquest niet aan het aantal kills/deaths ligt.
Die is heerlijk als tank driver met een goede boardgunner kan je de boel flink ophoudenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:31 schreef Bombvis het volgende:
Hm, mag hopen dat mijn punten van laatste potje niet weg zijn.. Game afgelopen en opeens server disconnected, heerlijk potje, meerdere malen uitgemaakt voor cheater en een 19/6 kill/death.
Ps: Die Damavand-map vind ik juist wel lachen met die tunnels, gewoon vol team vs team, niet moeilijk doen
Inderdaad ja, maar als je eenmaal Tunnel (het was conquest) in handen hebt. God, dat kan je echt heel veel doen, dan kan je de tegenstander compleet vastzetten. Heel frustrerend voor de tegenstander, maar des te fijner als je dan zelf Tunnel herovert, dan voel je je oppermachtigquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:36 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Die is heerlijk als tank driver met een goede boardgunner kan je de boel flink ophouden.
Geen last van.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:47 schreef Liteiten het volgende:
Wat is dit voor kut lag bij elke server die ik join. Is ook constant te merken in de chat dat mensen lopen te klagen.
Shit is nog erger dan de beta.
moet je server selecteren met een lage pingquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:47 schreef Liteiten het volgende:
Wat is dit voor kut lag bij elke server die ik join. Is ook constant te merken in de chat dat mensen lopen te klagen.
Shit is nog erger dan de beta.
Ff mezelf quotenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Staat ingame chat standaard niet aan btw? Heb gen headset nog, dus kan het niet checken...
zegt weinig ... had tijdens de beta ook, i3d servers altijd lag (ondanks ping getal), Multinogwat servers altijd prima. Nu met alle eigen server namen weet je het gewoon niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]
moet je server selecteren met een lage ping
Niet eens heel slecht ? Vergeleken met een DVD menu misschien niet nee... Iemand die gameplay verwacht daar en tegen....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind de SP niet eens heel slecht. Ben erg onder de indruk van dat level in Parijs. Zoveel details. Waaronder een moment waarbij je de zon in de verte op een raam ziet schijnen, waarbij je dus dat weergekaatste licht ziet. Erg mooi gedaan
scheelt hier 20 frames met een 6950...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:50 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Echt? Nergens last van, loopt net zo vloeiend...
Kan ook niet aan, volgens mij kan je alleen voicechatten met de party die je maakt op battlelogquote:
Helaas wel ja, zat onderin een gebouw en de bovenste helft werd kapot geschoten (Tehran Highway)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:05 schreef andreas612 het volgende:
Is er al iemand gekilled door neerstortend puin?![]()
En ik vind eigenlijk dat we binnenkort op de fokserver moeten proberen om die toren in caspian border om te halen
Dice zegt wel meer..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dice heeft het destijds bevestigd dat dat ook in multiplayer kan
Dit probleem is eindelijk opgelost!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:21 schreef Xu het volgende:
Hebben jullie geen lag?
iig dat je 3-4 meter loopt en dan vervolgens 20cm wordt teruggezet en dat dan CONSTANT!
Had je dit al gelezen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wat een faalspel van EA.
Ik heb hem gewoon in de winkel gekocht, en die key werkt niet.
Is al in gebruik staat er.
Al meer dan een uur gebeld met die hufters, en al meerdere mail gestuurd, maar geen gehoor.
Je zou er toch een bom naar binnen gooien zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |