Eens. Alleen de écht grote maps zijn goed speelbaar met 64 man.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:28 schreef Ame_thyst het volgende:
Paar potjes gedaan in 32 man server ipv 64, vind dat veel beter spelen eigenlijk. Minder deaths door debiel gespray, veel beter teamwork.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:32 schreef jpjedi het volgende:
BoF server *32 vanmiddag online
Met mannetje of 10 vallen de kosten echt mee. Ik post vanmmiddag de details voor de wiki
Kost dat dan? Is dat dezelfde als bij die van 16???quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:32 schreef jpjedi het volgende:
BoF server *32 vanmiddag online
Met mannetje of 10 vallen de kosten echt mee. Ik post vanmmiddag de details voor de wiki
Prijs gaat snel omlaag zoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:31 schreef gogosweden het volgende:
straks bf 3 halen. 22 euro in de aanbieding.
Wat suf, heb de mijne gewoon donderdag op de mat gehad.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:32 schreef Captainp00face het volgende:
Ik heb de normale editie maar gehaald; verwacht geen post meer van Wehkamp.
wat is je xfire?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:23 schreef jpjedi het volgende:
36 pm nu met 7, meer zielen meer vreugd
Zit een warserver en TS server bij voor dat geld. Die warserver is handig om te oefenen met zaken.
Enkele regelmatige betalende spelers kunnen admin worden, fokkers via xfire communiceren voor een kickje
Als we ook Xfires gaan sharen: ook op Xfire ben ik Bombvisquote:
Ben ook wel benieuwd, waar haal je dat?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:31 schreef gogosweden het volgende:
straks bf 3 halen. 22 euro in de aanbieding.
Is dat 36 euro per maand per persoon of is dat het te delen bedrag?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:23 schreef jpjedi het volgende:
36 pm nu met 7, meer zielen meer vreugd
Zit een warserver en TS server bij voor dat geld. Die warserver is handig om te oefenen met zaken.
Enkele regelmatige betalende spelers kunnen admin worden, fokkers via xfire communiceren voor een kickje
Per persoon mag ik niet hopenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:49 schreef Auti het volgende:
[..]
Is dat 36 euro per maand per persoon of is dat het te delen bedrag?
Waar inderdaad?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 13:32 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Prijs gaat snel omlaag zo![]()
Waar istie zo goedkoop?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |