Ff mezelf quotenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 15:25 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Staat ingame chat standaard niet aan btw? Heb gen headset nog, dus kan het niet checken...
zegt weinig ... had tijdens de beta ook, i3d servers altijd lag (ondanks ping getal), Multinogwat servers altijd prima. Nu met alle eigen server namen weet je het gewoon niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:53 schreef andreas612 het volgende:
[..]
moet je server selecteren met een lage ping
Niet eens heel slecht ? Vergeleken met een DVD menu misschien niet nee... Iemand die gameplay verwacht daar en tegen....quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 16:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind de SP niet eens heel slecht. Ben erg onder de indruk van dat level in Parijs. Zoveel details. Waaronder een moment waarbij je de zon in de verte op een raam ziet schijnen, waarbij je dus dat weergekaatste licht ziet. Erg mooi gedaan
scheelt hier 20 frames met een 6950...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:50 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Echt? Nergens last van, loopt net zo vloeiend...
Kan ook niet aan, volgens mij kan je alleen voicechatten met de party die je maakt op battlelogquote:
Helaas wel ja, zat onderin een gebouw en de bovenste helft werd kapot geschoten (Tehran Highway)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:05 schreef andreas612 het volgende:
Is er al iemand gekilled door neerstortend puin?![]()
En ik vind eigenlijk dat we binnenkort op de fokserver moeten proberen om die toren in caspian border om te halen
Dice zegt wel meer..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:16 schreef andreas612 het volgende:
[..]
dice heeft het destijds bevestigd dat dat ook in multiplayer kan
Dit probleem is eindelijk opgelost!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:21 schreef Xu het volgende:
Hebben jullie geen lag?
iig dat je 3-4 meter loopt en dan vervolgens 20cm wordt teruggezet en dat dan CONSTANT!
Had je dit al gelezen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 17:51 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wat een faalspel van EA.
Ik heb hem gewoon in de winkel gekocht, en die key werkt niet.
Is al in gebruik staat er.
Al meer dan een uur gebeld met die hufters, en al meerdere mail gestuurd, maar geen gehoor.
Je zou er toch een bom naar binnen gooien zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |